Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

orion":135id1ee je napisao(la):
није прсао систем већ форвардују шта стигну и коме стигну, већина их не зна да користе мејл

E da je samo to u pitanju. Ja sam nedavno preko interneta popunio obrazac za državljanstvo za majku , koja je upisana u Valjevu. Po popunjenom obrascu , treba da ti na mail stigne neko obaveštenjeu roku od 48h. Čekao sam dva dana , i nije bilo ništa. Onda sam hteo ponovo da idem na sajt grada valjeva i vidim šta se dešava , ali nisam mogao , jer je iskočilo obaveštenje da im je istekao hosting. Tada sam ih pozvao na kontakt telefon koji sam dobio po popunjavanju prijave. Nakon razgovora sa nekoliko ljudi (prebacivali me od jednog do drugog službenika , dok nisu uboli onog ko je zadužen za državljanstva) , usledio je neverovatan odgovor od službenice. Pošto sam i njoj , po ko zna koji put , u roku od 5 minuta , izložio u čemu je moj problem , i i njoj napomenuo da mi to treba hitno , odgovorila mi je da ne zna ništa o tome , jer njoj normalno stižu prijave. Tada sam rekao da ode na njihov sajt i da proveri šta nije u redu. Kada je otkucala web adresu i videla isto ono što sam i ja video , odgovorila mi je: "Vidim u čemu je problem , niste platili , i zato ne može vaša prijava da bude prosleđena". Ja sam na to odgovorio: "Nije problem do mene , već do vas , jer neko vaš nije platio račun za održavanje sajta." Na to mi je žena rekla da pošaljem podatke na njen mail , i da će da mi odgovori kada bude odradila državljanstvo. Sat vremena kasnije , sajt grada Valjeva je bio ponovo u funkciji. Nova dva dana su prošla , a odgovora od službenice da je obrazac odrađen nije bilo. Kada sam ih ponovo pozvao , dobio sam odgovor kako su to oni odradili i poslali poštom i da im nije jasno kako to još nije stiglo. Sledećeg dana je stigao dokument.
Toliko o tome ko sve radi u državnim institucijama. Izvinjavam se na ovom off topicu.
 
што се жалиш, завршио си посао телефоном и мејлом :)
 
Akcenat nije bio na tome što si rekao , nego na tome da su u državnim institucijama postavljenmi rođaci koji nikad u životu pre nisu videli kompjuter i nikad pre se nisu bavili niti bili upoznati sa poslom koji obavljaju.
 
To je direktorka marketinga GSP-a i portparolka, gospođe Ljiljana Ilić i Slavica Stefanović, samo one pregledaju isti mejl. Elem, sajt GSP-a se modernizuje od 2009 godine, pod pokroviteljstvom prve pomenute, kako sam čuo potrošeno je do danas jako puno para, a rezultati su vidljivi. U jednom razgovoru, Ljiljana Ilić je rekla da "sami" rade sajt, malo po malo, sudeći prema njihovom poznavanju materije, to bi moglo da potraje...
 
Da da sami samo su pljunuli privatnoj firmi cini mi se 7 000 e pojavila se b verzija , i sajt je sklonjen nikad nije pusten
 
Dotična je meni nudila da joj uradimo test verziju prošlog leta, ali kako je rekla nema više novca da nam plate. Pošto nešto baš nisam bio impresioniran idejom da uložim 2 meseca i radim kao volonter, otpao je taj plan i od tada mi više ne odgovara na mejlove. Čak ni na mobilne telefone koje mi je dala. Ona je pominjala cifru od 2000e, ali dobro, nije ni bitno.
 
Јес да није модернизација, али ми је некако за ову тему, којој фали смеха. Ја сам се лично слатко насмејао на стварно сочне описе, а нарочито за оне линије које сам годинама користио, попут 50 или 26.

Међутим, убедљиво најјача фора је за линију 20 ("нико не зна где та линија иде") што је апсолутна истина :D

Уживајте:

TOP 5: Najozloglašenije linije GSP-a
Ko se njima nije vozio, taj ne zna šta je patnja.

50
– Na jednom voždovačkom fakultetu kruži priča – najteži deo studiranja je vožnja pedeseticom. I ljudi zaista ne preteruju. Ova linija povezuje Banovo brdo sa Ustaničkom, i to u intervalu od cele večnosti.

autobus Foto: Youtube Printscreen
Obično su kratki, plavi autobusi, koji se prepoznaju po facama zalepljenim na vratima. Inventar je kao školski ( drvene klupe, nedostaje samo slika Vuka Karadžića). No, ova linija zaista ima edukativni karakter – kako preživeti ljudski stampedo, kako prepoznati džeparoša, koliko najduže možete bez vazduha.

Još disciplina u 50-ci : krivljenje u levo, krivljenje u desno, krivljenje u levo par minuta pre krivine, iskorak desnom nogom (radi ravnoteže), iskorak levom nogom sa saputnikom na leđima, bacanje po autobusu fristajl, bacanje po vozačevom nahođenju, surfovanje tj.balansiranje, vešto izbegavanje izvaljene šipke glavom.

No, u pedesetici možete vežbati i um – brojanje krivina (kojih ima beskonačno), pikiranje žrtve koja nosi kesu (u slučaju povraćanja), a ako ikada budete statista u horor filmu, samo treba da evocirate uspomene iz ove linije i grimase će doći same.

Ova linija ima i dobre strane – kontrola neće ući, osim ako nije poslata po kazni. A i ako uđe, ima samilosti, još ako napomenete da se vozite svaki dan ovom linijom – više puta. Naravno, treba imati u obzir da svaki 16.000-ti autobus na ovoj liniji ima validator iz kog ne vire žice.

Već odavno neke beogradske firme uvažavaju ovu liniju kao razlog kašnjenja.

Vrlo često se zapali.


95
Iz blokova ka Borči, pritisak vam skoči.

autobus Foto: Youtube Printscreen
Redovna putnica na liniji 95 prepričava svoje jutro u autobusu:

- Samo Boga molim da mi vrh stopala dohvati prvu stepenicu, a zatvaranjem vrata ostatak tela mi nađe mesto na ovoj liniji. Da preporučim vreme kada nema gužve – ne mogu, jer ne postoji.

Kontrolu možete da izbegnete na dva načina - ogrtačem za nevidljivost i napadom epilepsije.

Linije prolazi Pančevcem. (dovoljno reći samo to!)

Kada ste u mogućnosti da sednete ( svake prestupne godine), i to uglavnom kad se prođe Ušće, postoji i dobra strana – sva sedišta su zagrejana ( ako nisu umrljana).

Bulevar Despota Stefana tera na razmišljanje, jer i oni najplići umovi, nakon 45 minuta stajanja počnu da sanjaju metro do Borče.

Stupanjem na most sledi pravi horor.

- Svaki put sam u strahu za svoj život i moje oči su uprte u vozača, kao u spasioca. No to je problem svih linija koje prolaze Pančevcem. Jedina nada, ako padnemo sa mosta, koji se malo po malo ruši, što je u blizini Renatova konoba, pa ovaj lokalni heroj može da spasi par srećnih nesrećnika, a nadam se da bih bila među njima.

Jedina dobra strana je što se ova linija ne čeka dugo. Ali radost što dolazi ipak ne oseća niko, ni po pljusku.


20
Ovo je začarani krug GSP-a. Niko ne zna gde vozi ta linija. Ipak, i dalje tvrde da pripada gradskom prevozu.

autobus Foto: Facebook
Nailazi na svaku svetlosnu godinu, osim vikendom, kad se samo pričinjava očajnim putnicima.

Kad naiđe, spremite se da na trenutke napuštate Beograd, i da mu se vraćate. Kada konačno siđete na odredište, u glavi vam pesma - ''Moj Beograde, zagrli me''.

Jedna putnica, koja je greškom ušla na ovu liniju nam prepričava da je u jednom trenu mislila da je u Rumuniji.

- Autobus je pun izgubljenih pogleda, pa sam mislila da su svi zalutali kao ja. A onda se desilo čudo. Žena do mene me je ponudila domaćom pitom, a pošteni nalazač jednog kišobrana je sve prisutne pitao poznaju li čoveka koji ga je izgubio. Onda sam shvatila da su ljudi u ovom prevozu kao jedna velika familija, povezana mukom, koja ide do nepoznatog odredišta, kao u Nojevoj barci.

Kad se konačno domogla grada, obećala je sebi da će pričati o ovoj liniji, da se neka duša opet ne bi zagubila na njenoj maršruti.


309
Svoje mesto na ovoj listi dobija zbog kamenovanja. Ne, niste pogrešno pročitali. K-a-m-e-n-o-v-a-nj-a. Kamenjem.

autobus Foto: Facebook
Ova linija ide od Kaluđerici do Cvetkove pijace. Okreće se na samom kraju Kaluđerice, koji zovu ''rupa''. Put je pun rupčaga i često se dešava da autobusi ne mogu da prođu.

- Tolika je gužva da moraš da zauzmeš poziciju, proceniš gde će stati, gde će biti vrata i uletiš pre neke starije gospođe, kaže meštanka Kaluđerice.

Pošto je okretnica na pijaci, većina putnika su prodavci pa ćete se voziti sa torbama. Nenadano, u krilu vam se mogu naći paradajz, karfiol, tikvica, a miomirisi su poseban deo ugođaja.

Putnica koja je nedavno kamenovana u ovom prevozu kaže da su to uradili đaci na odmoru, verovatno iz dosade. Ali, mnogi redovni putnici na ovoj liniji misle da su ipak nešto više zgrešili kod Boga.

Ne znamo koja je ovo zona, mada mnogi kažu sumraka.

26
I jedini predstavnik centra grada na ovoj listi. Najveći problem je što prolazi kroz uske ulice, pa ako se desi da se autobus nakrivi, i nekim slučajem ispadnete, završite u nečijoj dnevnoj sobi.

autobus Foto: Facebook
Prolazi pored tri pijace – rekao bi čovek dobra stvar. Vešt i brz prodavac može da vas usluži i da ne silazite, bez deranžiranja. Međutim, na svakoj narednoj stanici računajte na sve veći broj cegera, švercera, šanera, pa su i neočekivani troškovi ( ''Daj bluzu, nek ide život!'') moguća pojava na ovoj liniji.

- Ako ste u zglobnom delu busa, pri ulasku u Maksima Gorkog, neretko možete da završite kod vozača, neplanirano, žali se očajna putnica.

Dakle, neravnine su težak deo ovog putovanja. 26-ica je kao život - čas si gore, čas si dole ( a na radiju, kod vozača ide pesma - Digni me, pao sam! ).

Ručke su često popucale, pa je bolje da se uhvatite za glavu, što milite kroz nemoguće, uzane predele grada.

Kontrolu možete da izbegnete samo ako ne koristite ovu liniju uopšte.

Извор:
http://www.srbijadanas.com/clanak/top-5 ... 25-09-2014
 
Ja mogu i napamet da ti je izdiktiram. Jedino što ne bih znao tačno sve nazive ulica. :)
 
Ja sam iz ciste radoznalosti letos pogledao trasu linije, mislio sam da posle okretnice na Medaku iza nema nista, kad ono 20 ide jos dalje, pa kroz neke ulice i na kraju se okrene. Ovamo u Mirijevu ide negde tamo pa se okrene tu negde. :laugh:
 
ово је окретница ВМЛ. а ово је траса:
МИРИЈЕВО 3 - Косте Нађа - Самјуела Бекета - Матице српске - Мите Ружића - Булевар краља Александра - Устаничка - Саобраћајница поред источне капије Београда - Вирпазарска - Пљевљанска - др Велизара Косановића - Мис Ирбијеве - Војислава Илића - Светозара Радојчића - Медаковић 3 - Цветанова ћуприја - ВЕЛИКИ МОКРИ ЛУГ

тј. на слици:
 
http://www.srbijadanas.com/clanak/20-ti ... 24-09-2014
20 tipova putnika u GSP (prvi deo)


Zalutala dama


Ona ne zna kako se tačno otkucava karta. Nije se vozila prevozom 10 godina i svaki put kad pogleda kroz prozor čudi se kako se Beograd izgradio, i začuđeno i setno kaže ''E, kad je ovo u Americi bilo!''. Obično je iz Beograda, ali ne zna ni gde je ''konj''. Bitno je da napomene nekom do sebe kako je posetila neki poznati evropski teatar, a primitvna rodbina je uvek bila ljuta što im nikad nije donela poklon iz svetskih prestonica. Poznaćete je po lepezi, providnom šeširu i maloj torbi koju grčevito drži, videći u svakom potencijalnog lopova. Lice joj se grči jer pokušava da sakrije prezir nad malim ljudima, koji, za razliku od nje ne mirišu na deterdžent Biljana (koja joj platno beleše) i dunju sa ormara.

Lažne trudnice

One su ustvari samo pristojne devojke, koje su tek završile ručak. Kada neko kao papren skoči da im ustupi mesto, kada primeti izbočinu u abdomenalnom delu, čak se i postide ( ''jer svi znaju šta je radila'') , i da ne bi dovele sebe i ljubaznog saputnika u neprijatnu situaciju, prisednu u već ugrejano a inače hladno sedište i obično jaknom prekrije svoj izmišljeni zametak. Ostatak putovanja zamišljeno gledaju kroz prozor, i zaklinju se da će od sutra biti na dijeti, pa makar stajale svaki put u autobusu.

Dušebrižnici


Obično se zavuku do prozora i tašnom prepreče put do stajanja u gužvi. Kako vide majku sa malim detetom ili stariju osobu da zakorači u autobus, već pikira žrtvu, a to obično bude mlađa osoba, zamišljena, sa slušalicama u ušima. Onda osipa paljbu kako ne može da veruje da neko može da sedi i pravi se lud umesto da ustane i pomogne ''ugroženoj'' osobi i cupka dok osoba već treću sekundu nije našla slobodno sedište. Ukoliko niko ne ustaje, zove u pomoć vozača da interveniše a ostatak putovanja pljuje po omladini. U jednom trenutku smuči se i osobi za koju je lobirala, pa zažali tren kad je ušla u prokleti autobus ( zatrudnela, ostarila, slomila nogu... ). Sve vreme, sa ne tako udobnog ali sigurnog sedišta priča o moralu zajednice. U jednom trenutku ustaje, shvativši da je promašila stanicu i na putu do vrata pomazi dete koje je spasla stajanja, ne tražeći hvala.

Kontrolori vozača

Oni moraju da sednu tik iza vozača i brinu za bezbednost celog autobusa. Putnike štite bolje od Zelenog zuba, ne mareći za svoj život. I dok se reporteri Al Džazire šetkaju ratnim područjima, naši kontrolori vozača moraju da kameru telefona drže stabilno, dok vozač krivuda zglobni autobus kao lađu na oluji. U njihovim rukama je dokaz koji se nikada neće upotrebiti ni protiv koga, zato imaju ogromnu odgovornost.

- Sve sam te snimila, od Sajma pričaš! Sad će ovo da ide na jutub!

Vozač se uvek mnogo potrese.

Snouden iz GSP-a

Nikad ne želi da sedne, jer dok stoji ima bolji pregled i šire vidike. Nebitno da li nekom u poruci pišete da kasnite, ili da se sad vraćate, njega sve zanima i sve mu je zanimljivo. Stanice zna napamet, okolinu takođe, tako da je sva njegova pažnja posvećena vama. Njegov jedini hendikep je ukoliko posedujete stariji tip telefona, pa vam je displej nepregledan i mali.

“Sad uglavnom nose te velike telefone, pa i da neću, vidim šta kucaju - a nije da neću. Izbor je različit, imamo viber, skajp, klasični sms, a meni je najdraži ipak fejs. Još ako zapamtim ime i prezime, kasnije ih dodam za prijatelja. Sa putnicima GSP-a proživljavam i raskide, i izvinjenja, radost zbog ispita, i hiljadu puta bio svedok da je koleginica “krava debela” htela nekom nešto da smesti” - izjavio je za naš portal Snouden sa Dorćola. Ako putujete peticom i dvojkom, možda zna deo vašeg inboksa.
 
stf":63thqula je napisao(la):
TOP 5: Najozloglašenije linije GSP-a
Ko se njima nije vozio, taj ne zna šta je patnja.

50

Još disciplina u 50-ci : vešto izbegavanje izvaljene šipke glavom.

Текст је шаљив, али живимо у Србији па се често сатирични описи остваре у потпуности. Разделна шипка избачена из педесетице код Вера на стајалишту Вељко Влаховић :lol:

10685544_980713191954185_4115631050513936035_n.jpg
 
Шоми ја сам видео Ћурдићеву двадесетицу и мислим да је писало ,,2О МИРИЈЕВО3" :lol: :lool:
 
marrecar":3f6yoend je napisao(la):
Ja sam iz ciste radoznalosti letos pogledao trasu linije, mislio sam da posle okretnice na Medaku iza nema nista, kad ono 20 ide jos dalje, pa kroz neke ulice i na kraju se okrene. Ovamo u Mirijevu ide negde tamo pa se okrene tu negde. :laugh:

Evo u ponedeljak cu imati premijernu voznju 20icom, od Ustanicke do Mirijeva, javljam utiske. :laugh:
 
Ne znam samo sta je toliko senzacionalno u voznji autobusom od Ustanicke do Mirijeva? Sta konkretno ocekujes? Dinosauruse ili Aboridzine?
 
Nema potrebe da shvatas poruku bukvalno, ne ocekujem nista posebno, samo sam se nasalio povodom satiricnog teksta o liniji 20.
 
Tekst je vrlo duhovit, ali ne vidim razlog da se sad ispisuju dozivljaji sa putovanja od Ustanicke do Mirijeva. Mozda preterano reagujem ali ne volim nipodastavanje ni jedne linije bilo ona gradska ili prigradska(osim u saljivim tekstovima).
 
Budućnost: Kroz centar električnim minibusevima

Beograđane bi po užem centru grada već od sledeće godine mogli da prevoze električni minibusevi. Nova elektrobus linija presecala bi ulice Starog grada i povezala Savamalu i pristanište s Terazijama.

1478454-36.jpg


Plan je da se kupuju manji autobusi (dužine sedam metara) kapaciteta 28 putnika

EKO - Ideja je da sa četiri elektroautobusa oformimo jednu novu liniju u užem centru grada. Na osnovu tih manjih autobusa, koji su jeftiniji, testirali bismo njihov rad. To je ideja za budućnost, a sve zavisi od para. Ako grad odluči da odvoji sredstva, mi ćemo brzo da pripremimo sve s tehničkog stanovišta. Definitivno bismo nabavljali manje autobuse, kapaciteta 28 putnika i sedam metara dužine - kaže za „24 sata” direktor GSP-a Željko Milković.

Potreba za novom linijom u centru grada odavno postoji, a elektrominibusevi uspešno bi mogli da se probijaju kroz centralne gradske ulice. Nova linija mogla bi da poveže strogi centar i Savamalu.

- Električni autobus mogao bi da pokupi putnike sa Pristaništa i odveze ih do Terazija, a linija bi mogla da prolazi i kroz manje, skučene ulice u samom centru grada gde sigurno ima potrebe - dodaje Milković.

Osim električnih buseva, razmišlja se i o uvođenju trola koje bi mogle da skrenu sa trase i voze ulicama bez mreže, kao i o hibridnoj varijanti brzopunjivih vozila koja bi dizala “pantograf” samo na okretnicama. Naši trolejbusi već mogu da spuste „motke” i proguraju se kroz gužvu, ali kapacitet njihovih baterija nije dovoljan da skrenu sa trase, kao što je to slučaj s novim trolama.

- U svakom slučaju bismo kupovali trolejbuse s većom autonomijom. Ruska „Trolza” nam je u Skupštini grada predočila novi program trola sa dopunskim baterijama za koje garantuju nezavisno kretanje od 15 kilometara - kaže Milković.

Direktor GSP-a izneo je i ideju da se umesto električnog autobusa na ulicama nađe „autobus s pantografom” koji bi se punio na početnim stanicama, a duž trase se kretao potpuno slobodno, bez kontakta s mrežom. Za početak, oni bi vozili na trolejbuskim linijama i u svakom trenutku bi imali pristup mreži.

Zanemarljivi troškovi za struju
OPREMA - Električni autobusi su velika investicija, a osim vozila skupa je i dodatna oprema, pa je trošak za struju tu i najmanja stavka. Mesečni troškovi GSP-a za gorivo su oko 420 miliona dinara, dok su izdaci za struju svega 25 miliona, a njome se napajaju tramvaji, trole, kao i objekti GSP-a. Autobus potroši pedeset litara goriva na 100 kilometara, a elektrobus s jednim punjenjem (od oko pet sati) pređe do 300 kilometara.


24Сата
 
"Odavno postoji potreba za novom linijom u centru grada"...
Sta reci, a ne zaplakati. Centar grada koji ima desetine linija ne moze da ima vecu potrebu za novim linijama od periferije koja naglo raste, a naselja opsluzuje po jedna linija. Ne postoji ni veca potreba elektricnih vozila koja ce biti na jednoj liniji od 200 novih solo autobusa za desetine linija. Uopste mi nisu jasni...
 
боље је да се даље набављају само ови електрични бусеви и троле са аутономијом, него обични нафташи
 
Recimo od Zeleznicke do Trga ne postoji uopstse normalan prevoz, nekad kada zurim uzmem taxi a ovi cokcu sto je kratka voznja.
 
Vrh