Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Ајој чуј ово, смета им најава станице. Шта да раде јадни возачи метроа у њу јорку који мора сам да најави свих 50 станица на једној линији плус преседања.....


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Daj ti prvo uslove rada i plate kao u Njujorku, pa onda možeš tražiti uslugu kao u Njujorku...
 
kopmania":26dboh85 je napisao(la):
Ајој чуј ово, смета им најава станице. Шта да раде јадни возачи метроа у њу јорку који мора сам да најави свих 50 станица на једној линији плус преседања.....


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Ма да, омета их у вожњи. Не знам само како слушалице и куцање порука не омета. А изговор да треба повећати плате је тотална будалаштина, не тражи се од њих да копају у руднику већ да не лепе звучнике. :bash:
 
becks89":2j2dsnw8 je napisao(la):
Daj ti prvo uslove rada i plate kao u Njujorku, pa onda možeš tražiti uslugu kao u Njujorku...


Где то има да прво не радиш, све ти смета, па ти неко да нешто, па ти онда шта...најављиваћеш станице?

:lool:
 
GSB je nekada imao bolje uslove nego mnogi dr. po svetu
pa je opet cvetao javašluk samo se manje primecivalo jer je bilo para pa se lakše prikrivalo. . . .

Dokle god ima ,,Gnjida,, djaba sve i to je svima jasno
a što se nadležni prave da ne vide očigledno ?
Jednostavno i medju njima ima nesto od sabraca - gnjide :lool: :laugh: :lool:
 
У њујорку се возе и старији аутобуси него у београду који се такође распадају. Новији аутобуси се возе у Београду него у Њујорку. Али ти наши возачи не поштују када добију нови Икарбус, соларис па их не чувају.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Борчанац":eudam9na je napisao(la):
becks89":eudam9na je napisao(la):
Daj ti prvo uslove rada i plate kao u Njujorku, pa onda možeš tražiti uslugu kao u Njujorku...


Где то има да прво не радиш, све ти смета, па ти неко да нешто, па ти онда шта...најављиваћеш станице?

:lool:
Zasto se ti ne zaposlis na takvo radno mesto? Po vama idealno, "ne radis nista", "ogromna plata" "kratko radno vreme", nemoj mi reci da ti ne zelis "lak i dobro placen posao". Namece se logicno pitanje, zasto svi beze od tog posla? Da je to tako lepo i da je idealno zar nebi svi jurili za tim poslom?
Jos jednom vam iskreno kazem, tesko vama ako budete morali za volan, u bilo kojoj firmi. Prosao sam i turisticke i gradske i prigradske ture kao putnik sa mnogim kolegama, verujte mi da je stanje predaleko od idealnog. Ali kako to pojasniti vama net pljuvacima, pitam se koliko vas je zaposleno, koliko vas radi upravo kao pojedini radnici GSPa a ovde prosipa razne filozofije... Ipak svi ste vi ljudi i iskreno nebi' nikome od vas pozeleo mesto vozaca,mehanicara a ni ostalih ucesnika u radu jedne transportne kompanije. Ko je jedan dan proveo na tim mestima znace o cemu ja pricam, za ostale nemam sta vise da vam kazem, verujte u vase stavove.
 
Koliko sigurno ima aviokompanija koji ne daju velike plate radnicima i pilotima. Pa ti piloti sigurno postuju sva pravila. Sta da radi pilot jat-a koji dobije avion star 50 godina da vozi ? Da ne ukljuci klimu putnicima jer je njemu hladno. Da se ne obrati putnicima jer ga mrzi ...
Pravila su tu da se postuju, ako mu se ne svidja najava stanica neka da otkaz ima mali milion turističkih agencija koji traze vozače buseva u kojim nema najava stanica


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
becks89":198sb10j je napisao(la):
Može, ćute aparati jer im gase zvuk, smeta u vožnji.

Cudno kako im ne smeta kada koce ko manijaci, a smeta zvuk...

Zasto se ti ne zaposlis na takvo radno mesto? Po vama idealno, "ne radis nista", "ogromna plata" "kratko radno vreme", nemoj mi reci da ti ne zelis "lak i dobro placen posao". Namece se logicno pitanje, zasto svi beze od tog posla? Da je to tako lepo i da je idealno zar nebi svi jurili za tim poslom?
Jos jednom vam iskreno kazem, tesko vama ako budete morali za volan, u bilo kojoj firmi. Prosao sam i turisticke i gradske i prigradske ture kao putnik sa mnogim kolegama, verujte mi da je stanje predaleko od idealnog. Ali kako to pojasniti vama net pljuvacima, pitam se koliko vas je zaposleno, koliko vas radi upravo kao pojedini radnici GSPa a ovde prosipa razne filozofije... Ipak svi ste vi ljudi i iskreno nebi' nikome od vas pozeleo mesto vozaca,mehanicara a ni ostalih ucesnika u radu jedne transportne kompanije. Ko je jedan dan proveo na tim mestima znace o cemu ja pricam, za ostale nemam sta vise da vam kazem, verujte u vase stavove.

Dobro, i? Slazem, realno ljudi pricaju gluposti kada pricaju o tome kako je u GSPu lako raditi, da se ne radi nista, velike pare, laka zarada, itd. To su budalastine naravno. Medjutim i dalje pitam - dobro, i? Pod jedan, ostaje cinjenica da je GSP firma puna javasluka (koje javno preduzece pa nije?) i da posto je to javno preduzece koje se dobrim delom finansira od poreza gradjana (vozili se - ne vozili se javnim prevozom) onda ljudi imaju pravo da "pljuju" i da se zale. Nije to Maxi, pa ako mi se ne svidja, mogu da idem u Ideu ili Rodu. Pod dva - da, posao u GSPu nije lako - pa dobro, i? Da li su radnici GSPa jedini ljudi u ovom gradu koji imaju tezak posao? Vecina ljudi koji prevoze verovatno ima manje prihode od njih, zar i ti ljudi ne rade teske poslove? Dokle vise to sebicno gledanje kako je eto nekom radniku X najteze pa moramo da imamo razumevanja za to sto ofrlje radi svoj posao, neljubazan je, ne pruza stopostotnu uslugu koja se ocekuje, itd? To je isto kao sa nadrkanim salterusama u posti/poreskoj upravi/zdravstvenom fondu/itd.itd.itd. koje eto samo one zive u Srbiji, samo one imaju malu platu, samo su one nezadovoljne pa ce da se izdrkavaju po svojim musterijama jer eto svako ko u Srbiji dodje na neki salter mora da zapravo zivi u Svedskoj i ima platu 5000 evra neto. Zamisli, GSPovi vozaci rade po 8 sati u busu, ko ce to da izdrzi? Sta cemo sa putnicima koji isto crnce negde za male pare 8 sati, pa onda treba jos da provedu sat vremena u busu GSPa?

I sad molim te, najava stanica smeta u voznji. A ne smeta milion drugih stvari...?

Sve dok ljudi budu imali pristup u fazonu bas sam JA najjadniji i bas je MENI najteze i zato eto ja necu da radim posao za koji sam placen, bicemo tu gde jesmo. Kada ljudi shvate i da za 500 evra mesecno moraju da rade svoj posao najbolje sto mogu, onda ce mozda i doziveti da za taj isti posao jednog dana mozda dobiju i 1000 evra mesecno. U suprotnom, mogu samo da dozive da ce dobiti jednog dana 300.
 
Апсолутно се слажем! Не капирам како неко може да кука и тражи неко сажаљење јер ето ради 8 сати или има неки породични проблем?! Мене то не занима, никоме не желим зло, али зашто сад због нечег таквог треба дозволити возачу да прелепи звучнике или дивља аутобусом :roll: Ако му најава смета нека да отказ или се пребаци на неко друго радно место.
 
Potpisujem!

Radnicima GSP-a nije sjajno, slažem se, ali putnicima je sve bajno? Puni su ko brod, leže na lovorikama, voze se iz čiste dosade i kukaju jer su razmaženi bogataški sinovi?

O čemu mi ovde pričamo? Smeta im najava stanica. Marš iz firme! Idi radi na Kolubarskim kopovima, ili u Basenu Bor ... recimo ... pa da vidimo koliko će ti biti teško da slušaš najave 8 sati ...
 
Šomi koliko dana radnog staža imaš?
Vožnja autobusom nije obavezna, niko vas ne tera da se vozite sa "ludacima"!
Dajete pare i za RTS, poštu ne znam ni ja koje firme, pa ne čujem da za radnike tih firmi koristite ovakve atribute... Ne kažem da nema neradnika, daleko od toga. Ali tu se vraćamo na priču ko je to dozvolio? Alo ljudi pa govorimo o firmi kojoj je direktor jedan Ćeran! O neradu i nemaru ne treba pričati puno, ali pitam se da li vi zaposleni tako radite kao što tražite ovde od radnika GSPa?
 
Na zvučne najave se brzo ogugla kao sto su
objave letova na aerodromu, objave na autobuskim i železničkim stanica i sl.
Svakodnevno slušanje (monotonija) dovodi da toga da kad i treba da se cuju jednostavno ne bude registrovano
Problem je druge prirode
Dok su bile novotarije i nije se oguglalo postojao je revolt ,,eto pare dadoše na glupost a ne nama što vrtimo djevrek,,

Operativa (vozači, mehaničari, dispecari ...) nisu nikada bili teret ni višak u GSPu
ali mnogo je ostale žgadije - gnjida - administracije koja ce uvek žrtvovati vozilo ili bilo koga iz operative za radi svog opstanka
oni jedu pare i oni otežavaju uslove rada
Ne traži bolje uslove od gradjana, vec najuri svoje gnjide koje sišu krv GSPu pa ce svima biti bolje :)
 
Rad u gspu je pesma u odnosu na rad kod privatnika
Zato becks nemoj previše da seres jer da može sutra bi svi prešli u gsp, nego ne može je*******iga. Znam dečka koji vozi liaza 1800 dinara dnevnica neprijavljen
Misliš da on ne bi sutra prešao u gsp za 60+soma. Nemoj da si smesan pa ko danas u srbiji ima plate kao vozači gsp-a? A zaštićeni ko medvedi. I jos im smeta najava stanica.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаталк 4
 
Da li ti pametni znaš da ima momaka koji rade za 900 din dnevno? Bez prava na godišnji, bolovanje ili neke druge privilegije.
Drugo ja ne branim nikoga, ali nedam da pišete laži kako bi opravdali vaše glupe frustracije. To što drugi rade za manje pare ne znači da su ovi ljudi precenjeni. 60000 je premalo za taj posao! A što u Srbiji može zbog viška radne snage da bira radnika po veličini nosa i da mu plati u grašku to su dublji problemi društva. P.S. Ne glumite budale idite radite nešto korisno!
 
becks89":247iz5mj je napisao(la):
60000 je premalo za taj posao!
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Molim!!!!

Ja, sa fakultetskom diplomom radim za 45 000 jer vodim odeljenje. Moji podređeni rade za 33 000. Upravo sam se vratio sa letovanja gde sam upoznao preko 20 ljudi i imam veću platu od svih ...

Bez namere da te uvredim, ali za onakav "rad" šofera sa očajnom srednjom školom je više nego preplaćen. Plus ide staž, zdravstveno, socijalno ...

Ja ne znam u kojoj ti Srbiji živiš, ali u mojoj sigurno ne ...
 
becks89":2wrov5l5 je napisao(la):
Da li ti pametni znaš da ima momaka koji rade za 900 din dnevno? Bez prava na godišnji, bolovanje ili neke druge privilegije.
Drugo ja ne branim nikoga, ali nedam da pišete laži kako bi opravdali vaše glupe frustracije. To što drugi rade za manje pare ne znači da su ovi ljudi precenjeni. 60000 je premalo za taj posao! A što u Srbiji može zbog viška radne snage da bira radnika po veličini nosa i da mu plati u grašku to su dublji problemi društva. P.S. Ne glumite budale idite radite nešto korisno!

Ja sam tebe smatrao i smatram za jednog ozbiljnog i zrelog momka, nemoj ovakvim izjavama da me demantujes.

Realnost je takva da se u zemlji Srbiji plata od 60.000din smatra `jakom` platom. To nije zato sto se za 60.000 moze kupiti neznam sta vec zato sto veci deo populacije radi za duplo manje, pa i za trecinu te sume.

Kao primer reci cu ti (mada ti to verovatno znas) da medicinska sestra u sok sobi u urgentnom centru ima za trecinu manju platu a svakodnevno radi sa zivotno ugrozenim pacijentima.
E sad jedno poredjenje plate i neprijatnih zvukova:
Na tom odelenju postoje zvucni i vizuelni signali raznih instrumenata koji mere vitalne funkcije (srce, pluca, mozak).
Treba li ta medicinska sestra da iskljuci te aparate jer njenom uhu ne prijaju, a nema nameru da ih trpi za te pare?
Nadam se da shvatas poentu price, jer poceli smo oko toga da nesavesni vozaci ostecuju opremu u vozilu lepeci kojesta preko zvucnika da nebi slusali najave stanica...


P.S. Ne glumite budale idite radite nešto korisno!
:shock:
 
ne može se apstrahovati jedna profesija i odrediti kolika plata je neophodna jer nema tog kriterijuma koji bi mogao da se upotrebi za određivanje plate u nekom sektoru odvojeno od celine. kao što kaže Laki svi živimo u jednom društvu i sistemu koje je postalo veoma bedno i tek će biti. sve više je ljudi koji nemaju posla ili rade bez dinara.
 
Među tim šoferčinama ima ljudi sa doktoratom. stf, ako je to lak posao idi pa obrći malo volan. Razliku u poslu tom samo uzmi u odgovornosti, za koliko ti ljudi odgovaraš i to delimično, a taj vozač na dnevnom nivou preveze 1000-3000 ljudi, a odgovara u potpunosti za svakog, + ostali učesnici u saobraćaju. Da ti je tolika odgovornost ja bih te pitao da li je to lako.
Ja sam kondukterisao, neprijavljen 12h dnevno radiš (6-12h) (15-21h) 22 dana u mesecu za 28.000, a vozač takođe isto radno vreme za 45.000, pa da te pitam jel bi ti radio tako za te pare. Poredite sa Evropom, tamo su plate oko 2500€ i preko.
Laki šta ti je tu čudno, zakon privatniku daje odrešene ruke, može da bira koga hoće, da se odnosi kako hoće, da te plati ako i koliko hoće! To je posledica viška radne snage, menjaju radnike kao čarape, svaka 3 meseca nova serija.
E sve to zakon dozvoljava.
Moja poruka da idu da rade bila je upućena pojedincima, ako se neko pronašao, nije moja krivica!
 
Slazem se sa svim recenim gore, i ne razumem kolege koji tvrde da rade jaaaaako tezak posao. Posao nije tezak, radio sam sve i svasta, i kazem da kao vozac GSP-a prolazim najlakse. Ok, ima i drugih poslova, daleko boljih, ali od onih koje svi mi radimo, posao vozaca za te pare, nije tezak!
Zvuk sa likvidatora smeta, to da, jer je okrenut zvucnik ka vozacu, pa piezoelektricni zvucnik vristi na vozaca umesto na putnike, e tu lezi problem. Druga stvar, ne smeta nikome najava stanica koja je ok, ali u meniju podesavanja ima da se podesi zvuk, nekada umeju da pojacaju, da iritira, na sta sam i sam imao par puta prilike da se putnici pozale, govoreci majstore, ne mora to tako glasno da najavljuje.
Podrzavam najavu stanica, ali ne i prvi validator okrenut ka vozacu, vec zvucnik ka putnicima. :mrgreen:
 
becks89":1qsxmgu8 je napisao(la):
Борчанац":1qsxmgu8 je napisao(la):
becks89":1qsxmgu8 je napisao(la):
Daj ti prvo uslove rada i plate kao u Njujorku, pa onda možeš tražiti uslugu kao u Njujorku...


Где то има да прво не радиш, све ти смета, па ти неко да нешто, па ти онда шта...најављиваћеш станице?

:lool:
Zasto se ti ne zaposlis na takvo radno mesto? Po vama idealno, "ne radis nista", "ogromna plata" "kratko radno vreme", nemoj mi reci da ti ne zelis "lak i dobro placen posao". Namece se logicno pitanje, zasto svi beze od tog posla? Da je to tako lepo i da je idealno zar nebi svi jurili za tim poslom?
Jos jednom vam iskreno kazem, tesko vama ako budete morali za volan, u bilo kojoj firmi. Prosao sam i turisticke i gradske i prigradske ture kao putnik sa mnogim kolegama, verujte mi da je stanje predaleko od idealnog. Ali kako to pojasniti vama net pljuvacima, pitam se koliko vas je zaposleno, koliko vas radi upravo kao pojedini radnici GSPa a ovde prosipa razne filozofije... Ipak svi ste vi ljudi i iskreno nebi' nikome od vas pozeleo mesto vozaca,mehanicara a ni ostalih ucesnika u radu jedne transportne kompanije. Ko je jedan dan proveo na tim mestima znace o cemu ja pricam, za ostale nemam sta vise da vam kazem, verujte u vase stavove.

Ја се не запошљавам на то радно место... јер имам изграђен став према обавезама. Плата свакако није огромна, моја је пута неколико, али можда је то како до ње доћи било питање става.
Да не могу овако, да треба да седнем за волан... урадио бих и то часно, свестан свих околности.

А теби ако је тешко, мало ти је, услови... Зашто не нађеш нешто што ти одговара?
Шоми је јако млад, писао је негде године... за њега има наде чак и ако греши некад, а уместо да га заскачеш за сваки пост преиспитај некада своје ставове. Тада ћеш можда и моћи да будеш неки узор.
 
Ma ne vredi pričati sa bexom. Ispada preko šoferi voze za 3 soma eura, i da je to najodgovorniji posao na svetu. Kakvi doktori, profesori, naučnici...

Sve je to smešno. Šofer gspa na prvom mestu, pa 10 mesta prazno, pa vučić. Plata minimum kao pilotu A380.


Becks smešan si i bolje ne pravdaj platu od 60 soma.


Послато са GT-N7100 користећи Тапаталк 4
 
Vrh