Бекс, по бројевима из твог надимка видим да си млад, 89 годиште (тек 24), али стварно мораш да прихватиш неке чињенице око личних доходака запослених возача у ГСП-у, а које су оправдано навели чланови форума у претходним постовима. Не желим пуно да причам, јер су други чланови јако лепо објаснили неке ствари, али само да додам.
Плата од 60 хиљада динара, гледано у односу на нека друга занимања која су јако тешка (физички, здравствено, па и психички), је добра плата, наравно могло би и боље, али .....
Навешћу ти само један пример плата најтежег посла на свету, а и у Србији, а то је посао рудара. Плата рудара у Србији се креће од 30.000,- до невероватних 50.000,- хиљада динара (педесет хиљада динара) !!!!!!! Шта рећи даље ? Ништа, јер свако бира своје занимање и посао по жељама, школи, афинитету и могућностима. Да ли би ти пристао да радиш овај посао (рудара) за те паре, да свих седам сати, од 100 до 800 метара испод земље, лопаташ, крампаш или бушилицом копаш руду. Наравно да не би, не би ни ја, ни нико са форума, али неко и то мора да ради. А морају они неустрашиви људи који живе у близини тих рудника, неко због традиције рударске породице, а неко опет због тога што није хтео пуно да греје столицу и учи, па сад, дај шта даш од посла (мало сам банализовао, али је тако).
*Вожња (превоз) људи и робе није исто, технички да, а по одговорности не. Куд и камо је одговорније превозити људе него робу. Јесте да су и људи и роба осигурани у току превоза и у случају несреће, осигурање ће покрити, рецимо, уништену неку машину у саобраћајној несрећи и од тих пара ће се направити друга машина.
Осигурање ће покрити и лакше и теже повређене људе (на жалост и мртве) у некој саобраћајној несрећи, АЛИ осигурање не може да покрије трауме и болове настрадалих људи и не може та новчана исплата од осигурања да им "направи" нову руку или ногу, као што може да се од иплате направи нова машина. Осигурање неће никад моћи да покрије трауму и нагло прекинуту спортску каријеру наше младе репрезентативне кошаркашице Наташе Ковачевић, која је, а знаш и сам, пре недељу дана настрадала тј. изгубила део леве ноге у саобраћајној несрећи у Мађарској.
Зато је превоз људи одговорнији, него превоз робе.