Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Šomi je jako mlad? Pa šta treba do 36 da ga roditelji izdržavaju jer on ima stavove da sve zna i da je drugom uvek bolje i lakše. Meni je sila da sa 18 radim 12h dnevno? Nije, ali od prosipanja laži po netu nemam ni dinar. A da milisave ako imaš još neku uvredu, slobodno iznesi pošto vidim da se argumenti istanjuju...
 
Ta devojka je za glas uzela dobre pare. Oko 4€ po svakoj stanici ako se dobro sećam.
 
Serete i jedni i drugi...
Prvo Bex ti opravdavas visinom plate neobavljanje posla, koja je ta plata za koju ce sofer da obavlja svoj posao? A ta visina je ocigledno individualna stvar, jer ima ljudi koji obavljaju posao casno i za 50000 a ima i ljudi koji se sa 60000+ ponasaju ko na livadi a ne za volanom.
Sad svi ostali, odgovornost vozaca je OGROMNA. Jeste sam birao profesiju, itd itd, sve to stoji, ali taj covek dnevno odgovara za preko 1000 dusa. To sto postoje primitivci koji se ponasaju kao da voze krompir ne smanjuje odgovornost same profesije vozaca. Kada se pogleda plata u trenutnim uslovima nije mala, ali ako se zna da vozac cistoce ima toliku a najverovatnije i vecu platu, onda dolazimo do neke racunice da je oko 20 tona djubreta vise vredi nego oko 1500 putnika...
Sve u svemu, kada bi im lupali kazne za stvarne prekrsaje kojim ugrozavaju bezbednost putnika, kada bi bili destimulisani za neobavljanje posla, uveli bi se u red. Nismo mi nista veca st*** od nemaca, svajcaraca itd, samo je tamo sistem takav da se svaka i najsitinija povreda radne discipline kaznjava papreno...
 
Slažem se.
Plata ne određuje kako ćeš da radiš. Lasta na prigradu daje oko 30000 vozaču +5% od prodatih karata, voze krševi pa rade ljudi.
Odlično si pomenuo čistoću, onaj što "šamara" metlu ima 70.000 platu, a koja mu je odgovornost?
O kaznenoj politici smo već pričali, slaba je, nema ni tu slabu ko da sprovede, tako da me ne čudi da kažete da im ne može niko ništa. Samo preskačete detalj da neko opet ne radi svoj posao. Administracija je problem, neko je lepo zaključio.
 
becks89 je napisao:
60000 je premalo za taj posao!

Lasta na prigradu daje oko 30000 vozaču +5% od prodatih karata, voze krševi pa rade ljudi.

Mnogo puta ponovljeno
Modernizacija je jedino moguca ako Lasta ih preuzme
ali po principu privilegovanog ponovnog konkurisanja
pa ko ispuni uslove radice
a balast drugome o vrat a ne na budjetu Bgda
 
Па и метла је нека одговорност, волан такође, водовод још више...Није за поређење и не каже се реда ради да је сваки посао важан. Свако је шраф у систему, зато сви морају да буду фокусирани на дисциплину и обавезе јер само тако ће ствари кренути на боље.
Вероватно је највећи проблем на већини места организација, а и људи гледају пуну обавезу као оптерећујући фактор. То је лош однос према раду. Зар мора неко да ти седи за вратом да би ти имао основно поштовање за хлеб који зарађујеш. Данас је свако ко ради привилегован, на жалост нису сви те среће, па чуди да неко не чува ту привилегију.
Постоје два сценарија за боље стање.
Да се промени систем и нерадници стисну до мере да ни сами не верују колико могу и колико су уствари опуштени били.
И други је већи степен опште културе, где ће већи број појединаца да даје много више од окружења и тако постане пример осталима.

Пошто је општи утисак да садашњи колектив не може да да резултате, направи помак, па још има и изговоре за све ужасе којих треба да се стиди. Радници просто немају снаге да изађу из утабаног пута, чак и када виде да је то пропаст у најави. Мислим да је приватизација једино решење. Само један добар менаџер у служби газде и профита видно би сузбио јавашлук у кратком року. То је већ виђено у многим фирмама. Као да се заборавља да су и неке сада успешне фирме биле са вишком људи и јавашлуком невиђених размера. Па сада 5 пута мање људи са рутински обавља 5 пута више посла и препричава колико је то било незамисливо.

То су два сценарија за модернизацију ГСБ-а.
Однос према раду и самоодрицање, труд већег броја запослених. Или ГАЗДА!!! Друге сцене су немогуће. Нико не гура паре губитницима.
 
becks89":doxtuhv5 je napisao(la):
Da li ti pametni znaš da ima momaka koji rade za 900 din dnevno? Bez prava na godišnji, bolovanje ili neke druge privilegije.
Drugo ja ne branim nikoga, ali nedam da pišete laži kako bi opravdali vaše glupe frustracije. To što drugi rade za manje pare ne znači da su ovi ljudi precenjeni. 60000 je premalo za taj posao! A što u Srbiji može zbog viška radne snage da bira radnika po veličini nosa i da mu plati u grašku to su dublji problemi društva. P.S. Ne glumite budale idite radite nešto korisno!

Eto, opet, 60 soma je premalo, opet stavljamo u fokus jednu profesiju koja je najjadnija...

Cuj - vecina ljudi koja u Srbiji radi nesto (dakle iskljucujem one koje primaju platu a sede ne radeci nista, nazalost ima ih dosta) smatra da nije dovoljno placena za posao koji radi. Kao sto je vec tona ljudi reklo, u odnos na republicki (i gradski) i prosek, plate u GSPu su vise nego pristojne. Takodje, kao sto je vec receno, ima i stresnijih i tezih poslova koji se isto ili cak manje placaju.

Pazi, ako su radnici GSPa nezadovoljni uslovima rada mogu da

1) tuze poslodavca za mobing i/ili nepostovanje zakona o radu i/ili nepostovanje radnog ugovora
2) strajkuju
3) politicki se organizuju i uticu na gradsku vlast.

Ono sto ne smeju da rade je da osljare, ofrlje rade svoj posao, hvataju krivine, zabusavaju i sve to na stetu putnika. A lepljenje zvucnika spada pod prethodno navedeno.

Isto kao sto putnici koji su nezadovoljni mogu da se zale, pisu prijave, tuze, bojkotuju javni prevoz itd., ali ne smeju da se svercuju.
 
Sve što si naveo bi moglo da ne živimo u Srbiji zemlji bez zakona i prava.
 
hazard":3exq35ff je napisao(la):
Pazi, ako su radnici GSPa nezadovoljni uslovima rada mogu da

1) tuze poslodavca za mobing i/ili nepostovanje zakona o radu i/ili nepostovanje radnog ugovora
2) strajkuju
3) politicki se organizuju i uticu na gradsku vlast.
Ovo je samo precica do otkaza, ne moze u Srbiji da se strajkuje i tuzi, a da ne bude posledica, odnosno otkaza.
 
Somi303":25r7ogqq je napisao(la):
Борчанац":25r7ogqq je napisao(la):
Зар мора неко да ти седи за вратом да би ти имао основно поштовање за хлеб који зарађујеш.
+ :pob:
Браво!

У данашњој Србији, где се углавном црнчи за 20 000 без икаквих права, социјалног, здравственог, у Србији у којој је стално запослење недостижан сан, а стаж има статус Светог грала неко ко има све то и уз то плату од 60 000 са једва свршеном средњом школом нема ни елементарног права да се жали.

Часно обављај посао од кога живиш, јер знај, да велика већина нема ни посао, а камоли такву плату.
 
Kasirka na nogama 8 sati za 24 hiljade... U isto vreme radi sa parama na kasi i posmatra da li se u prodavnici krade... Ako neko krade kasirki se odbija od plate...

Buraz vozi kombi 8 sati raznosi, za 28 hiljada... Vozac gsp 60 hiljada... Ja ne znam u kakvom su imovinskom stanju forumasi, ali meni je to odlicna plata...
 
Mogu reći i stoke, ako ćemo da generalizujemo stvari, kao što vi pokušavate!
 
Нико не генерализује, до сада. Нити ставља баш све под исту капу. Али велики је број негативних примера. Ти си успео да их изнесеш позамашан број, спонтано, у покушају да убедиш велики број људи у супротно.
У ствари, оголио си разлоге за критику.

Ево и предлога. Нека вам смање плате, па од тих пара побољшају услове, ОК?
 
Opet ti Becks pravdas nedisciplinu visinom plate, sta onda ocekivati od ljudi koji rade za 25000? Mislim da nisi svestan da je u danasnje vreme postalo privilegija imati redovnu platu preko 60000 plus redovno zdravstveno redovan staz...
 
Smesno je sto u Srbiji svako misli da mu treba veca plata, tj ne da mu treba nego da mu po zakonu pripada plata koja se njemu dopadne. 60000 za vozaca autobusa je odlicna plata. Moze on da ima odgovornost kakvu hoce, ali ako je plata lekara bez dezurstava 75000, za mene bi bila uvreda da sofer ima vecu platu od lekara, jer su se jedni mucili za svoju diplomu i specijalizaciju, a drugi polozili vozacki. A i oni su jos cak i odgovorniji za ljudske zivote, jer pod njihove ruke dolaze ljudi sa rizikom od smrti vecim nego ovi sto udju u GSP.
 
Бекс, по бројевима из твог надимка видим да си млад, 89 годиште (тек 24), али стварно мораш да прихватиш неке чињенице око личних доходака запослених возача у ГСП-у, а које су оправдано навели чланови форума у претходним постовима. Не желим пуно да причам, јер су други чланови јако лепо објаснили неке ствари, али само да додам.

Плата од 60 хиљада динара, гледано у односу на нека друга занимања која су јако тешка (физички, здравствено, па и психички), је добра плата, наравно могло би и боље, али .....

Навешћу ти само један пример плата најтежег посла на свету, а и у Србији, а то је посао рудара. Плата рудара у Србији се креће од 30.000,- до невероватних 50.000,- хиљада динара (педесет хиљада динара) !!!!!!! Шта рећи даље ? Ништа, јер свако бира своје занимање и посао по жељама, школи, афинитету и могућностима. Да ли би ти пристао да радиш овај посао (рудара) за те паре, да свих седам сати, од 100 до 800 метара испод земље, лопаташ, крампаш или бушилицом копаш руду. Наравно да не би, не би ни ја, ни нико са форума, али неко и то мора да ради. А морају они неустрашиви људи који живе у близини тих рудника, неко због традиције рударске породице, а неко опет због тога што није хтео пуно да греје столицу и учи, па сад, дај шта даш од посла (мало сам банализовао, али је тако).

*Вожња (превоз) људи и робе није исто, технички да, а по одговорности не. Куд и камо је одговорније превозити људе него робу. Јесте да су и људи и роба осигурани у току превоза и у случају несреће, осигурање ће покрити, рецимо, уништену неку машину у саобраћајној несрећи и од тих пара ће се направити друга машина.
Осигурање ће покрити и лакше и теже повређене људе (на жалост и мртве) у некој саобраћајној несрећи, АЛИ осигурање не може да покрије трауме и болове настрадалих људи и не може та новчана исплата од осигурања да им "направи" нову руку или ногу, као што може да се од иплате направи нова машина. Осигурање неће никад моћи да покрије трауму и нагло прекинуту спортску каријеру наше младе репрезентативне кошаркашице Наташе Ковачевић, која је, а знаш и сам, пре недељу дана настрадала тј. изгубила део леве ноге у саобраћајној несрећи у Мађарској.
Зато је превоз људи одговорнији, него превоз робе.
 
Nemam 24, već 18.
89 ima neku drugu priču. Priča da je 60000 premalo važi da živimo u normalnoj zemlji. Ali ovde je moguće da imaš preko 300h mesečno za 28000, da radiš kao trgovac za 15000, hteli smo promene, demokratiju, evropu pa šta se žalimo onda?
Za svojih 18 godina prešao sam pola Srbije autobusom, znam kako diše taj vozač, e zato nedam da pljujete to zanimanje. Krvav je to dinar, više nego što neki ovde misle, bez želje da omalovažim druga zanimanja. Za svaki posao treba trud i muka, ali o tome treba ranije razmišljati. Pitao bih ove pljuvače da li biste vi hteli da odgovarate za nečiju decu, roditelje, babu i dedu, vozeći tuđi bus za te "ogromne" pare. Posle 5 dana pola vas bi batalilo te pare, jer nisu one vredne tolike odgovornosti... Roba ako se ošteti to se može popraviti/platiti ali čovek ne može. ;)
 
Kakva odgovornost, vozači GSBa odgovarju samo kad su ubili nekog, i to obavezno im se uzimaju na sudu koje kakve olakotine
u nebrojanim slucajevima kada su ugrozavali bezbednosti i živote ljudi ako nisu ubili ikog , navedi ovde ko je još otisao u zatvor?
Niko i niko jer su zasticeni kao beli medvedi
Vaspitaćice u vrticu nemaju tih 60.000 mislis da imaju manju platu od tebe -vozača u GSBu jer imaju manju odgornost ?

GSB najvece leglo štetocina od javnih preduzeca , cediće i izvlaciti iz gradskog budjeta još dugo
(i nakon Lastinog preuzimanja ) preko zaostalih nj. dugova

Radujem se danu kada će ga preuzeti Lasta i tad će svanuti Beogradjanima
osim ako se nekom muljacinom dodele preuzimanje Muljazimu, koj bi da nastavi ,,šišanje,, budjeta
al i tada niko nece zaliti za GSBom
Edit
Pa cak ni ti neces žaliti (kad spadnes na 30.000 + %, od karata)
jer kako kazes , tu u GSBu imas loše uslove rada :laugh: :lool: :laugh:
 
E moj ti Đilas ti je isprao mozak.
Prvo nisam još uvek vozač u GSPu,tu tvoju skraćenicu ne razumem. Dokaz koliko ništa ne čitaš je i to pominjanje plate od 30.000 plus karte, to je na prigradu, van sistema ITS.
Prizivaš najveće fantomsko preduzeće da preuzme GSP? Da li si ti prijatelju normalan?
Firma koja se izdigla uz pomoć raznih tajkuna i sumnjivih ličnosti, koje su preko Laste prali pare. Govoriš o firmi zbog čijeg uzdizanja je ugašeno mnogo firmi, jedna ATP Vojvodina, Jug Ekspres, Raketa, 7 Juli, Srem Expres i još mnogo njih je prisilno ugašeno da bi dobili "jaku" državnu firmu. Pa dug Laste je nekoliko MILIONA €, ako nas ti "spasioci" budu čekali kao jedini izlaz, onda polako spremajte svoje noge za pešačenje ili na vreme obezbedite bicikl.
 
. . . Firma koja se izdigla uz pomoć raznih. . .
Izdigla . . .carobna rec za kojom svi žudimo u momentu teskog propadanja

Eh kada bi znao koliko sam puta bio pregažen i iskoršcen , da bi se neki Muljazim izdigao. . . i sta stim . . . tako je u Bgdu
Jači ide napred , a Lasta ma kako je to postigla jeste jača i organizovanija od trulog GSBa ,
koj ce biti samo njeno odelenje. . .
Kad spominjes dugove uporedi ih sa GSBovim
 
Odavno sam obezbedio bicikl, al' ponekad odem i GSP-om (kad je kiša i ne prelazi mi se Pančevački). Naravno, kartu plaćam, jer paživljivo isplaniram put tj. ne krećem k'o muva bez glave.

Evo, ja ću baš da pljujem zanimanje vozača GSP-a. Samo u ovoj godini su mogli 3-4 puta da me pregaze busom (dok sam bio na biciklu). Par puta sam hteo da jurim vozača do zadnje stanice i da ga ubacim u kontejner. Sva sreća, pa sam još uvek iole normalan, pa kažem sebi da je potrebno da se smirim. Primeri: isecanje na ravnom putu, ne poštovanje prvenstva prolaza, ne stajanje pešacima na pešačkom prelazu, prestrojavanje iz trake u traku dok sam u traci pored... Svaku nesreću sam izbegao jer imam 4-o očiju otvorene svakog trenutka. Jednom je bilo zaista zaista blizu kad me je GSP bus isekao na Pančevačkom mostu i od čega me je delilo bukvalno 5cm (udarac menjačem i pedalom u ivičnjak) da padnem pod točkove busa. Svako ko me zna, može ti reći da sam jedan od retkih koji poštuje sva saobraćajna pravila, bio u automobilu ili biciklu.

Evo ti i druga strana priče. Čisto da znaš da nisi baš toliko u pravu i da ti vozači i ne cene baš tuđi život nešto mnogo.

PS: Bajs vozim rekreaciono, al' i do posla.
 
Vrh