u toku je izrada konkursa za uvođenje monitoringa vozila javnog prevoza i savremenog sistema tiketinga
evo tih slika, sa malo većim zakašnjenjem
dakle, radila tada na 1/50
a ovako bus
samo ukratko:
nje više nema na Kosmaju, završila se proba, radila je na 50 i 37
Dule je dao izjavu i samo je iskritikovao, shodno tome kupovine nema
loše strane: jedva vuče, osetljiva vrata (da se sama otvaraju)
inače sam po sebi osetljiv bus, i nikako nije za Beograd
dobra strana svega je što klima radi perfektno :!:
Prvo je bio u Veoliji, pa kod Ćurdća, pa u Tamnavi, i na kraju u GSPu.stefan23":2hor9lng je napisao(la):Iz priloženog se da zaključiti da je isto vozilo bilo na testu u oba preduzeća.Izgleda da je prvo bio u GSP-u pa su ga onda malo sredili, nalepili koju nalepnicu i poslali u Veoliu.Možda ga ponude još nekom gradskom prevozniku pa mu se svidi.
Conecto nije lpoš autobus, malo je loši od citara.MareCar":1v1sq6cj je napisao(la):Pa to je jeftina verzija Mercedesovog Autobusa, obicni je Citaro, a u siromasnijim drzavama ponude ovaj Conecto. Nije na nivou mercedesa, ali seljaci kojima je vaznija marka ce pre krpiti krsh sa znakom mercedesa na njemu nego pristojan autobus istocne evrope.
Za istu cenu conecta mozes da dobijes mnogo bolji autobus boljih karakteristika i komponenata, samo sto mu fali mercedesov znak. Meni su novi Ikarbusi dosta dobri bili, mnogo bolji od solarisa. Conectom se nisam vozio, ali su bili blizu Man Lions CItya i Citara, falilo im je malo nesta kao "kneeling" i malo drugih nedostataka u design-u i obradi ali sve u svemu su bili sasvim pristojni. I onaj najnoviji Maz 203 izgleda da je okay. BOlje nego autobus koji ima lep znak ali je loseg kvaliteta.Senke":a6vur535 je napisao(la):Conecto nije lpoš autobus, malo je loši od citara.MareCar":a6vur535 je napisao(la):Pa to je jeftina verzija Mercedesovog Autobusa, obicni je Citaro, a u siromasnijim drzavama ponude ovaj Conecto. Nije na nivou mercedesa, ali seljaci kojima je vaznija marka ce pre krpiti krsh sa znakom mercedesa na njemu nego pristojan autobus istocne evrope.
Pristojan autobus iz istočne evrope??? Izvini ali tako nešto ne postoji.
Tako je i svi su ocenili da je neodgovarajući....Prvo je bio u Veoliji, pa kod Ćurdća, pa u Tamnavi, i na kraju u GSPu.
Novi Ikarbusi su trenutno šampioni kvarova i isključenja u GSP-u, a pretpostavke idu i do toga da je u pitanju najgora Ikarbusova serija ikada (Ikarbusi od pre 10 godina odrađuju smene za čije trajanje se čak po dva nova isključe, recimo) i predviđaju im kratak vek. Nasuprot tome, beogradska (visokopodna) Mercedes Konekta vozači (a i putnici) navode kao sinonim dobrog autobusa i u svom pogonu (Kosmaj) važe za najbolja vozila. Takođe su apsolutno nadmoćni na brdskim linijama, na kojim obično i voze.MareCar":2wjze7g4 je napisao(la):Za istu cenu conecta mozes da dobijes mnogo bolji autobus boljih karakteristika i komponenata, samo sto mu fali mercedesov znak. Meni su novi Ikarbusi dosta dobri bili, mnogo bolji od solarisa. BOlje nego autobus koji ima lep znak ali je loseg kvaliteta.
Niskopodni Ikarbusi su promašen investicija, to svi pričaju.MareCar":3pavr41n je napisao(la):Za istu cenu conecta mozes da dobijes mnogo bolji autobus boljih karakteristika i komponenata, samo sto mu fali mercedesov znak. Meni su novi Ikarbusi dosta dobri bili, mnogo bolji od solarisa. Conectom se nisam vozio, ali su bili blizu Man Lions CItya i Citara, falilo im je malo nesta kao "kneeling" i malo drugih nedostataka u design-u i obradi ali sve u svemu su bili sasvim pristojni. I onaj najnoviji Maz 203 izgleda da je okay. BOlje nego autobus koji ima lep znak ali je loseg kvaliteta.Senke":3pavr41n je napisao(la):Conecto nije lpoš autobus, malo je loši od citara.MareCar":3pavr41n je napisao(la):Pa to je jeftina verzija Mercedesovog Autobusa, obicni je Citaro, a u siromasnijim drzavama ponude ovaj Conecto. Nije na nivou mercedesa, ali seljaci kojima je vaznija marka ce pre krpiti krsh sa znakom mercedesa na njemu nego pristojan autobus istocne evrope.
Pristojan autobus iz istočne evrope??? Izvini ali tako nešto ne postoji.
Bolji je od Liaza i Maza, to krvlju mogu da potpišem.amm8990":3f91no1t je napisao(la):Tako je i svi su ocenili da je neodgovarajući....Prvo je bio u Veoliji, pa kod Ćurdća, pa u Tamnavi, i na kraju u GSPu.
Dobro to oko kvarova neznam, mogu samo da procenim o udobnosti za putnika i meni su bili sasvim ok, vertikalni motor je bio dobro izolovan, klima je radila, sedista su bila bez tapacirunga ali su bila udobna, obrada je bila na pola puta ali sa istoka vise i nisam ocekivao.connect":1jg99f9r je napisao(la):Novi Ikarbusi su trenutno šampioni kvarova i isključenja u GSP-u, a pretpostavke idu i do toga da je u pitanju najgora Ikarbusova serija ikada (Ikarbusi od pre 10 godina odrađuju smene za čije trajanje se čak po dva nova isključe, recimo) i predviđaju im kratak vek. Nasuprot tome, beogradska (visokopodna) Mercedes Konekta vozači (a i putnici) navode kao sinonim dobrog autobusa i u svom pogonu (Kosmaj) važe za najbolja vozila. Takođe su apsolutno nadmoćni na brdskim linijama, na kojim obično i voze.MareCar":1jg99f9r je napisao(la):Za istu cenu conecta mozes da dobijes mnogo bolji autobus boljih karakteristika i komponenata, samo sto mu fali mercedesov znak. Meni su novi Ikarbusi dosta dobri bili, mnogo bolji od solarisa. BOlje nego autobus koji ima lep znak ali je loseg kvaliteta.
Prosto - ovaj niskopodni model je očigledno bio goli pištolj za naše uslove, ali Connecto su jako dobri autobusi.
Sad tek primetih sličnost svog nika sa predmetom diskusije.
Jesi se vozio Solaris-om? Ja imam mrznju na taj autobus, MAN i Mercedes Citaro su super, ali Solaris je nesta kao budzetni autobus...motor ima losu izolaciju i jako se ugreje unutrasnjost u zadnjem delu vozila.markobg":1jg99f9r je napisao(la):Solaris je za jedno 10 klasa bolji, a sa Mečkama i MANovima koji voze u GSPu već pola decenije ih je i smešno porediti iako nisu niskopodni....
Da, tako je. MAZ tako i tako, ali LiAZ je užas. Inače Tamnava i Ćurdić mahom imaju MAZ 103 sa MAN motorom i ne žale se toliko na njih, dok recimo Beobus (mislim) ima sa Deutz motorima, koji su bučniji i kako sam čuo kvare se, a i ti su valjda manualci, ovi ćurdićevi su prepravljeni u automatike. Inače, MAZ je ubedljivo najjeftiniji niskopodni autobus, a kako sam video iako ružniji 103 je bolji od 206.Senke":2rf5dasl je napisao(la):Bolji je od Liaza i Maza, to krvlju mogu da potpišem.amm8990":2rf5dasl je napisao(la):Tako je i svi su ocenili da je neodgovarajući....Prvo je bio u Veoliji, pa kod Ćurdća, pa u Tamnavi, i na kraju u GSPu.