Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Добро је да је почело. Ко изводи радове?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765394#p765394:fztjk8md je napisao(la):
Прле » Sre Avg 12, 2020 12:39 pm[/url]":fztjk8md]Добро је да је почело. Ко изводи радове?

Odavno su počeli radovi tamo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765394#p765394:1z04p7m1 je napisao(la):
Прле » 12 Aug 2020 11:39 am[/url]":1z04p7m1]Добро је да је почело. Ко изводи радове?
Colas Rail u konzorcijumu sa Energoprojektom.
 
Prođoh danas od Zemuna do Prokopa. Levi kolosek i levi stanični koloseci u Novom Beogradu i Zemunu i kontaktna mreža iznad njih su postavljeni, ali struja nije puštena. Postavljeni su stubovi za signale, ali signali nisu. Popločavanje levih perona u Zemunu i Tošinom Bunaru su pri kraju, kao i nastrešnice. Stanična zgrada i plato u Zemunu su možda na pola radova. U Novom Beogradu potpuno bizarna scena. Peroni još uvek stoje onako goli pokriveni betonom i sve više mi se čini da će tako nakaradno da ostane (nadam se da grešim), dok radnici vise po stubovima kontaktne mreže i poliraju ih!? :shock: :shock: :shock:
 
Ne verujem, bio je prikazan projekat za perone, predvidjeno je njihovo betoniranje i farbanje u tri neke boje. Za sada su ti peroni betonirani do maksimalne visine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765754#p765754:11ff8vv2 je napisao(la):
gishko » Čet Avg 13, 2020 5:45 pm[/url]":11ff8vv2]Ne verujem, bio je prikazan projekat za perone, predvidjeno je njihovo betoniranje i farbanje u tri neke boje. Za sada su ti peroni betonirani do maksimalne visine.

Užasno izgleda, pritom ne ispunjava nikakve standarde - stepenice i beton, bez liftova, eskalatora i drugih tekovina moderne civilizacije. Kako teče remont, sve više se vidi zašto je rađen - da se što više novca izvuče iz projekta. Bitno je da oni poliraju stubove KM i boje beton u tri boje. Stanica Novi Beograd posle rekonstrukcije neće ličiti ni na šta.

Za razliku od NBGD, na Tošinom bunaru se postavljaju reljefne ploče za kretanje invalida, pretpostavljam i u Zemunu.
 
Мислио сам да ће сличне плоче бехатона бити и на НБГ.
 
Немој да кажеш да неће бити лифтова? То бар није било проблем да се стави.
Ескалатор нисам очекивао, али бар два крупна лифта за 20ак путника не могу да верујем да неће ставити.
 
Према Штрумфети станица ће бити озбиљније реконструисана за неких 10 година.
 
Tolike pare skrkane, da ne kažem bačene, u Prokop, a ovde štede, iako je sva prilika da će NBG i dalje biti stanica sa najviše putnika u čitavoj Srbiji.
 
Шта тек рећи за то да ће Тошин бунар добити лифтове, али ће због значајног померања од улице изгубити значај у преседању.
 
Ako se prebace autobuska stajalista i reorganizuju autobusi u okolini onda ce dobiti na znacaju.
 
људи, шта је са пругом Ниш-Димитровград? да ли постоји уопште пројекат?
 
Poslednja vest iz marta je da kreće trećeg kvartala 2020. godine, ali je verovatno dodatno odloženo zbog korone. Moje mišljenje je da će radovi krenuti do kraja ove ili početkom sledeće godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765897#p765897:wff0twnn je napisao(la):
tragac » Пет Авг 14, 2020 10:18 am[/url]":wff0twnn]Ako se prebace autobuska stajalista i reorganizuju autobusi u okolini onda ce dobiti na znacaju.
Аутобуси који стају на стајалишту Железничка станица Тошин бунар (45, 65, 71, 72, 82 и 601) се тешко могу приближити будућој локацији. Просто се железничко стајалиште удаљило од улице Тошин бунар. Пре је требало 100 до 150 метара од аутобуса до воза зависно да ли се прелази улица, а сада ће требати око 300 до 350 метара што није мала ствар за преседање.
 
350м много за преседање? Па то је мање род 5мин хода...
 
Јесте, али навике путника су такве. И плус је пут ка станици завучен, није видљив од аутобуских стајалишта. И поред је она циганмала.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766411#p766411:38z3zsig je napisao(la):
Дошљак » Sub Avg 15, 2020 10:51 pm[/url]":38z3zsig]Јесте, али навике путника су такве.

Navike naših ljudi su da bacaju đubre u prirodu... :roll:

Kome je 350 metara mnogo za pešačenje u presedanju, samo ću reći metro u Moskvi. Ko je bio, zna o čemu pričam...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766461#p766461:3n1tkd5x je napisao(la):
WLABmz » 16 Avg 2020, 08:59[/url]":3n1tkd5x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766411#p766411:3n1tkd5x je napisao(la):
Дошљак » Sub Avg 15, 2020 10:51 pm[/url]":3n1tkd5x]Јесте, али навике путника су такве.

Navike naših ljudi su da bacaju đubre u prirodu... :roll:

Kome je 350 metara mnogo za pešačenje u presedanju, samo ću reći metro u Moskvi. Ko je bio, zna o čemu pričam...
Ja ću dodati Bahnhof Wien Mitte... Hodnik od S-Bahna do U-Bahna je možda i 500 m.
 
nije isto da li se distanca prelazi u zatvorenom natkrivenom prostoru ili na otvorenom, nezasticeni od vremenskih neprilika
 
Ajde bre što ste sitničavi. Kad bi nekako mogao voz da vrši uslugu "od vrata do vrata".
 
Smanjiće se atraktivnost za presedanje na Tošinom bunaru, kakav god vi primer sa Madagaskara ovde predstavili. Za sve na ovom svetu što se učini lošijim nego što je bilo, moglo bi da se nađe pokriće negde na drugom kraju sveta - samo, tako se ne postaje ni pametniji, ni bogatiji, ni srećniji.

Da dodam i da se gubi pešačka veza sa naseljem Bežanijska kosa, koju sam, dok sam živeo tamo, sto puta koristio.
 
Станица једноставно није могла да остане на старом месту и сва ова друга прича је безпредметна. Ко није злонамеран.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0XpslgUCLoE[/youtube]
 
Vrh