Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767334#p767334:1ep3qwxd je napisao(la):
suponik » Sre Avg 19, 2020 1:57 pm[/url]":1ep3qwxd]U kakvom su trenutno stanju pruge Kraljevo - Stalac i Kraljevo - Lapovo, i koji je obim saobracaja na njima ?

Čitam u udruženju ljubitelja zeleznice da je juče sav
putnički saobraćaj u Kragujevcu bio otkazan zbog
neispravnosti garnitura.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767357#p767357:2uqbqye6 je napisao(la):
tragac » Sre Avg 19, 2020 2:39 pm[/url]":2uqbqye6]Ima dosta teretnih kompozicija između Požarevca i Bora, šta je u pitanju?

Fosforna kiselina iz Prahova za Šabac, gas iz Bugarske za
Prahovo, kreč iz Kaone za Hestil, limovi iz Prahova za
Makedoniju. Valjda sam sve naveo.
 
Gas iz Bugarske je pretpostavljam ruski - dakle gasovod će zameniti voz bar donekle? Bilo bi lepo znati važnije teretne pravce i upotrebe u Srbiji, posebno kad su klijenti domaće fabrike i logističke kuće .
 
Koji su sledeći pravci za dupliranje koloseka posle BG-NS-SU?
Mislim šta je zvanično saopšteno?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767383#p767383:2yr8e541 je napisao(la):
spatiotecte » Sre Avg 19, 2020 4:43 pm[/url]":2yr8e541]Koji su sledeći pravci za dupliranje koloseka posle BG-NS-SU?
Mislim šta je zvanično saopšteno?

Brza pruga BG-NI podrazumeva izgradnju 2 koloseka celom dužinom ( sad ima par delova gde je jednokolosečna) i spominje se pruga Niš-Preševo za 160 km/h logično je da ide dvokolosečna, ali ne zna se mnogo. To je u suštini to.
 
To za Bg-Niš sam znao.

U suštini, ona karta je čista utopija kad se sagleda realno ono sto najavljuju.

Još dugo ćemo biti neka zemlja trećeg sveta po pitanju zeleznice, odnosno sa manje razvijenom mrežom
Od zemalja poput Madjarske, Češke Poljske, Rumunije.
 
Daleko smo mi od tih zemalja.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767357#p767357:yn6b0tod je napisao(la):
tragac » 19 Aug 2020 02:39 pm[/url]":yn6b0tod]Kamionima do Nelta? Kako se i kome to isplati? Ima dosta teretnih kompozicija između Požarevca i Bora, šta je u pitanju?
Isplati se Neltu:) Ko zna kako izgleda računica kada se stavi na papir, sa svim varijablama. Aj da se nadamo da će se, jednom, prevoziti vozom iz Bora, možda i brodom već od Prahova, ili kako bilo.

Inače, u Prahovu se svašta planira, čitav hemijski kompleks, investicije od milijardu evra i više, biće tu posla za železnice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767354#p767354:2gxbuiig je napisao(la):
spatiotecte » 19 Aug 2020 02:33 pm[/url]":2gxbuiig]Ok to je jasno i slažem se sa tobom.

Ali koliko je realno da u dogledno vreme dobijemo ceo koridor 10 sa duplim kolosekom plus smer ka Vršcu, Zrenjaninu, Užicama, Kragujevcu?
Spatio, Užice je jednina nikako množina.
Zato je pravilno reći,"smer ka Užicu".
 
Hvala na ispravci, 35 godina življenja u francuskoj i 0 dana provedenih na klupama srpskih škola su ostavili po koji nedostatak u znanju srpskog jezika kod mene :)
 
Video sam to u Prahovu, kao hemijski kompleks. Koliko je realno videćemo.

Treba hitno sesti sa Bugarima i dogovoriti gradnju veze za Vidin. Niš-Dimitrovgrad nema alternativni pravac kad počnu da je rade. To će biti od koristi i njima i nama jer je taj deo Bugarske neviđena beda i ćošak su u svakom smislu. A to je samo dvadesetak km pruge
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767433#p767433:1p1fxqt2 je napisao(la):
tragac » Sre Avg 19, 2020 7:26 pm[/url]":1p1fxqt2]Video sam to u Prahovu, kao hemijski kompleks. Koliko je realno videćemo.

Treba hitno sesti sa Bugarima i dogovoriti gradnju veze za Vidin. Niš-Dimitrovgrad nema alternativni pravac kad počnu da je rade. To će biti od koristi i njima i nama jer je taj deo Bugarske neviđena beda i ćošak su u svakom smislu. A to je samo dvadesetak km pruge

Koliko sam čuo Niš-Dimitrovgrad se neće skroz zatvarati, biće povremeno otvorena za cargo saobraćaj. Što se tiče veze sa Vidinom svakako sam za, ali to će trebati godinama prvo projektovanje pa tenderi pa eksproprijacija pa gradnja itd
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767399#p767399:glrj7vor je napisao(la):
spatiotecte » 19 Avg 2020, 16:06[/url]":glrj7vor]
U suštini, ona karta je čista utopija kad se sagleda realno ono sto najavljuju.
Ta karta sluzi da se znaju i definisu glavni ciljevi razvoja, u smislu i planiranje industrijisih zona i uskladjivanju sa planovima nizeg ranga tj opstina itd. Ono sto je glupo je sto je kratak vremenski okvir, takvi planovi treba da se usvajaju za rok od 50 godina a ne 15
 
@ spatio

Kako nije realna gradnja drugog koloseka do Užica.
Danas je na barskoj npr. bio čitav jedan teretni voz, taman da ga podele na dva koloseka. :wink:
 
Koliko ja znam, drugi kolosek je predviđan do Požege.

Naravno, biće dobro da se, konačno, obnovi i ovaj jedan iza Valjeva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767542#p767542:13oqy8nq je napisao(la):
Пантограф » Čet Avg 20, 2020 8:30 am[/url]":13oqy8nq]Koliko ja znam, drugi kolosek je predviđan do Požege.

Naravno, biće dobro da se, konačno, obnovi i ovaj jedan iza Valjeva.

Nek prvo obnove skorz do granice sa CG, pa kad bude više putnika i robe da je pruga blizu kapaciteta neka tad razmišljaju o drugom koloseku. Ima mnogo bitnijih projekata u železnici koji moraju prvo da se obave (Koridor 10, elektrifikacija Pančevo-Vršac i do Kragujevca, rekonstrukcije regionalnih pruga, pruga do aerodroma itd)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767369#p767369:2la0wurv je napisao(la):
Dusko » 19 Авг 2020, 16:22[/url]":2la0wurv]Čitam u udruženju ljubitelja zeleznice da je juče sav
putnički saobraćaj u Kragujevcu bio otkazan zbog
neispravnosti garnitura.

када су нам Руси увалили, онако братски, најобичнија говна од возова
 
То нам је за наук. Надам се да ће Сименс у Крагујевцу производити дизел гарнитуре.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767616#p767616:182de711 je napisao(la):
JohnnyLee » Чет Авг 20, 2020 1:35 pm[/url]":182de711]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767369#p767369:182de711 je napisao(la):
Dusko » 19 Авг 2020, 16:22[/url]":182de711]Čitam u udruženju ljubitelja zeleznice da je juče sav
putnički saobraćaj u Kragujevcu bio otkazan zbog
neispravnosti garnitura.

када су нам Руси увалили, онако братски, најобичнија г*** од возова

Интересантно. Како то код Руса те исте гарнитуре (добро, шири сандуци) служе и раде?

Уосталом мотор МТU 6H 1800 R83P MTU https://mtu-online-shop.com/print/32352 ... 6H1800.pdf и мењач Voith T211 re.4.

И како то да је сав путнички испао из погона? Све 711 престале да раде?

А то што ми не умемо да одржавамо, што приликом склапања уговора нисмо наручили резервне агрегате, лиценцирали мајсторе и направили сервисни центар, то смо само ми криви...
 
не знам. али нама су увалили говна, јер од првог дана имамо проблеме са истима. а да је проблем са мајсторима, у то сумњам. мислим, погледај старије гарнитуре и локомотиве. раде, углавном, без проблема. а и ако наиђе проблем, до њега дође због старости исте
 
Sad nešto razmišljam onako laički, da sam ja vlast neka, kakvu bih mogao kobinaciju da napravim sa ovim infrastrukturnim projektom. Recimo je uloženo i biće uloženo nekoliko milijardi za dva koloseka od Subotice do Preševa, da kažemo komplet (dakle sve deonice). Srbija voz nema šanse to da otplati putničkim saobraćajem, jer realno nemaju niti posadu dakle ljudstvo niti mašinoviđe u dovoljnom broju, o internet prodaji karata da i ne maštamo. Putničke garniture nisu poručene, a i da ih danas poručim, isporuka je tek za godinu-dve dana. Dakle realno je očekivati te pruge -to se plaća iz bužeta, čitaj, građani nek plate prugu tj infrastrukturu. Da bude za slikanje, hajde da im obnovim par stanica, opet plaćaju građani, pošto iz gore navedenog Srbija Voz realno nema šanse da uvede putnički saobraćaj na takt-svaki sat. Mogao bih da iskoristim tu infrastrukturu tako što recimo povećam broj privatnih prevoznika koji prevoze recimo neke Kontejnere iz tamo neke Azijske zemlje. Ako treba osnuju mi drugari firmu Carevija d.o.o. ili slično i plaćaju mi procenat od svake prevežene ture des posto. Još par drugara da čuju da mogu da se isto tako ovajde, pa i sa njima napravim dogovor, uvedem ih u transporni dil. A gledajući broj kontejnera koji dolaze iz Azijskih zemalja, biće za sve... Izvinjavam se na maštanju, to je bila samo moja mašta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767839#p767839:2bn2dx9p je napisao(la):
spatiotecte » Thu Aug 20, 2020 10:56 pm[/url]":2bn2dx9p]Despotija... kombinovani prevoz... neko se već setio.

Eee ali sigurno se ne bi setio da kupi polovne lokomotive i ostala vozna sredstva od Srbija Voza, po damping cenama?! Nisu se valjda i toga pre mene setili?! A i da jesu, šta bi falilo još jedno preduzeće za kombinovani prevoz da otvorim, valjda mora da ima dovoljan broj kontejnera za sve naše privatne firme. Ja kao vlas ne bih uzimao od tamo neke Azijske zemlje toliki kredit a da mi ne garantuju broj kontejnera na godišnjem nivou koje bi išle tom deonicom. I u slučaju da mi zafali Mašinovođa, pa ponudim im malo veću platu nego što im plaća Srbija Voz, em dobijem mašinovođu em Srbija Voz će izgubiti predviđene ture jer nema dovoljan broj mašinovođa, a taj Mašinovođa ne bi mogao da dobije kontra ponudu na moju ponudu od Srbija Voza jer se tamo povećanja plate ne odobravaju tako brzo i jednostavno jer ima mnogo direktora koji to moraju da odobre 8)
A ako se od mene to odozgo traži mogao bih i da obezbedim i 'bugarski voz'. If you know what I mean ;)
A sa druge strane ovo deluje kako i neki dobar filmski scenario ili pak dokumentarac. Ko će ga znati...
 
Nego vratimo se temi. Od dve milijarde evra kredita za projekat, dal će biti mesta na NBG stanici za eskalator ili samo lift?
I da li će da stave tuševe samo sa hladnom vodom na one neprovidne kabine koje su tamo postavili?
 
Vrh