rađena je za 160km/h
120km/h je brzina skoro svih dvolosečnih pruga u Srbiji još od pre 50 godina.
Ako je to velika brzina, onda ok.
Немогуће, Кинези не знају да направе брзу пругу по европским стандардима и радови су стали.Malo ekskluzive. Danas je DBST lokomotiva vozila 200 km/h po oba koloseka između km. 84 i km. 109. Svi mereni parametri dinamičkih sila na koloseku su ispod graničnih vrednosti. Svaka čast.
Pogledajte prilog 196389
Da, ima neki mađarski novinar koji je trolovao na tu temuНемогуће, Кинези не знају да направе брзу пругу по европским стандардима и радови су стали.
Na žalost ne.Jel to desno pripremljen teren za dogradnju drugog koloseka nekad u buducnosti?
Za elektrifikacijuJel to desno pripremljen teren za dogradnju drugog koloseka nekad u buducnosti?
А Дуго Село Крижевци могу још десет година да раде.Nije Srbija, ali je bivši JŽ, pa ajde u ovu temu:
Virus se širi i na zapad
Hrvatska se konačno okreće obnovi željeznica: Počinje projekt vrijedan 6 milijardi eura
U željeznice se ulaže impresivnih šest milijardi eura, a novi će vlakovi po 1000 kilometara moderniziranih pruga juriti 160 km/h. Obnovu pruga pratit će i nabava 14 novih vlakova, a radi se i na obnovi niza kolodvora: do sada je novo ruho dobila zgrada željezničkog kolodvora Osijek, radi se na...www.vecernji.hr
Не би ми били ми кад не бисмо на крају кључну ствар зезнули. Зашто перони нису у оси главног објекта железничке станице?