Pendolino":3ts8qxik je napisao(la):Pa naravno, ali čuo sam da postoje veliki otpori toj ideji, jer je navodno skupa a kada se bude radila rekonstrukcija moralo bi sve ponovo. Mada, treba zadržati oba koloseka, jer i 50km/h bolje od ukrštanja.
Pendolino":3ts8qxik je napisao(la):Sanacija i mašinsko regulisanje desnog koloseka i ne i koštalo mnogo (manje od promene signalizacije za dvosmerni saobraćaj), a dobili bi možda i 100km/h.
Pendolino":3ts8qxik je napisao(la):Boki123 » Mon Aug 10, 2020 9:56 am napisao:
Šta konkretno za Mala Krsna-Velika Plana?
Pružni prelazi nisu urađeni kako treba, pa se vozi samo 100km/h.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764803#p764803:1oc1r8hf je napisao(la):WLABmz » Mon Aug 10, 2020 5:22 pm[/url]":1oc1r8hf]Pendolino":1oc1r8hf je napisao(la):Boki123 » Mon Aug 10, 2020 9:56 am napisao:
Šta konkretno za Mala Krsna-Velika Plana?
Pružni prelazi nisu urađeni kako treba, pa se vozi samo 100km/h.
Mala Krsna - Velika Plana je remont i rađen za Vmax 100 km/h - ugrađivane su šine E49 i uglavnom drveni pragovi...
https://infrazs.rs/2016/05/rekonstr...eonice-mala-krsna-velika-plana-na-koridoru-x/Завршена реконструкција и модернизација деонице Мала Крсна – Велика Плана на Коридору X
Објављено 6. маја 2016. 15:20
Радови на реконструкцији и модернизацији грађевинске и електротехничке инфраструктуре, који су почели 12. октобра 2015. године, између станица Мала Крсна и Велика Плана на магистралној прузи Београд (Раковица) – Распутница К1 – Јајинци – Мала Крсна – Велика Плана су комплетно завршени крајем априла, у предвиђеном року. Ова деоница, дужине 30 километара, уједно је и трећа „северна“ деоница железничког Коридора Х.
Руска компанија „РЖД Интернешнл“ је била главни извођач радова. Пројектну документацију је израдио Саобраћајни институт „ЦИП“ из Београд. Вредност овог пројекта износи око 14,9 милиона УСД.
Након последњих радова на испитивању варова и комплетирању ограде за раздвајање друмског од железничког саобраћаја, напон у возном воду контактне мреже је стално укључен и тиме је поменута деоница на железничком Коридору X потпуно реконструисана и модернизована.
Пројектована брзина на овој деоници је од 100 до 120 km/h што ће допринети скраћењу времена вожње возова и повећање пропусне моћи и повећање поузданости железничке инфраструктуре.
Pendolino":3oiy68m2 je napisao(la):Boki123 » Mon Aug 10, 2020 9:56 am napisao:
Šta konkretno za Mala Krsna-Velika Plana?
Pružni prelazi nisu urađeni kako treba, pa se vozi samo 100km/h.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749846#p749846:jxauf1jk je napisao(la):kojekude » Sub Jun 20, 2020 6:57 pm[/url]":jxauf1jk]Stanica Zemun Polje, danas, pogled ka Bgd. Kolosek u prvom planu je desni kolosek od Bg ka Batajnici, stari, onaj koji se koristi sve ovo vreme (zvanično 3. kolosek u ovoj stanici. Postoji i četvrti, koristi se za ukrštanje vozova u ovoj stanici, i peti koji je zarastao u korov i ne sećam se da je ikad korišten osim za utovar pragova ovih dana. Prvi i drugi kolosek su sklonjeni, tu se trenutno radi, kopa, betoniraju se polaaako peronski zidovi itd...) Pre desetak dana su počeli da kopaju i betoniraju ovaj podzemni prolaz, preko njega treba da prođe levi kolosek brze pruge BG-NS, ne znam da li će biti i još jedan za ukrštanje u stanici. Ocenite sami kad bi to moglo da bude gotovo... Kad se završi taj deo sa sve kolosekom onda prelaze na desni kolosek i ostatak podzemnog prolaza... Novi kolosek je stigao na oko 300-400 metara pre i posle stanice Zemun Polje...
Ima li neka novost, slika ili video s ovog gradilišta...?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746053#p746053:gz37hp5i je napisao(la):orjen » 09 Jun 2020, 14:33[/url]":gz37hp5i]
Šta nam garantuje da i ta nova pruga neće biti kao M.K.-V.P. ili još gore kao Gilje-Paraćin?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764833#p764833:3kw1kd9r je napisao(la):Boki123 » Mon Aug 10, 2020 6:57 pm[/url]":3kw1kd9r]Ako se izgradi nova dvokolosečna pruga onda neće biti to toliko bitno, ali svakako je trebalo to sa betonskim pragovima i kvalitetnijim šinama
https://beta.rs/ekonomija/ekonomija...ada-do-novog-sada-vozom-za-manje-od-pola-sataEKONOMIJA | 10.08.2020 16:25 > 10.08 16:25
Mihajlović: Sledeće godine od Beograda do Novog Sada vozom za manje od pola sata
Ministarka gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović rekla je danas na sastanku sa direktorima železničkih preduzeća da će se po završetku modernizacije pruge Beograd – Novi Sad od sledeće godine na jesen ta deonica prelaziti za manje od pola sata, saopšteno je danas iz tog Ministarstva.
:mrgreen:
Na sastanku sa direktorima "Infrastruktura železnica Srbije" Nebojšom Šurlanom i "Srbija voza" Jugoslavom Jovićem je bilo reči o modernizaciji brze pruge Beograd-Budimpešta, o početku izgradnje deonice Novi Sad – Subotica, ali i poslovanju ovih preduzeća u vreme trajanja epidemije, kao i definisanju i rešavanju problema u skladu sa trenutnom finansijskom situacijom.
"Reč je o najvećem projektu ne samo u Srbiji, već u jugoistočnoj Evropi, Ministarstvo će, kao i do sada, biti tu da pruži svu podršku i pomoć da realizacija teče po ugovorenoj dinamici", istakla je Mihajlović.
Prema njenim rečima očekuje se da u prvoj polovini sledeće godine započne izgradnja i treće deonice brze pruge, od Novog Sada do Subotice, a da se uporedo izvode i radovi na rekonstrukciji regionalnih pruga.
Ona je istakla da je važno što se svi veliki projekti realizuju uprkos aktuelnoj situaciji, jer će to doprineti održanju domaće ekonomije i privrednog rasta.
Direktori železničkih preduzeća su ukazali i na izazove sa kojima se susreću, posebno kada je reč o smanjenim prihodima od putničkog saobraćaja na železnici, ali je konstatovano da je, uprkos kriznoj situaciji koja je pogodila ceo svet, važno da se održi nivo aktivnosti i likvidnost preduzeća, u čemu će država pomoći.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765043#p765043:ejypx8p4 je napisao(la):spatiotecte » Uto Avg 11, 2020 12:18 pm[/url]":ejypx8p4]To valjda kinezi rade KM i SS za rusku deonicu
ceo teksthttps://www.danas.rs/nedelja/zeleznica-je-bila-sok/Železnica je bila šok
U Nišu je 1885. izgrađena železnička radionica i bila je podeljena u dva odeljenja: za opravku lokomotiva i za opravku vagona.
...
Prvi vagoni prve i druge klase su stigli 1884. i Beogradski dnevnik je bio oduševljen: „Vagoni su građeni u Nirnbergu, a konstrukcija im je takva da se mi zaista možemo dičiti s njima. Jedino je Italija počela da uvodi ove najnovije vagone. Kola 1. reda iznutra su od najfinijeg crvenog pliša sa teškim zavesama na prozorima. Zavese su obeležene sa S.D.Ž. (Srpska državna železnica). Na podu se nalaze teški zastori. U svakoj kabini na vagonu, nalazi se po jedan grejač. Ove sprave nema na austrijskim i ugarskim prugama. Sprava se sastoji u tome, da se vučenjem na desno ili na levo može soba ili zagrejati ili ohladiti. Dalje ima ventilatora, vrlo vešto načinjenih lampi, da izgledaju da sjaju kao sunce sa tavanice; soba za „Toaletu“ sa umivaonikom i ogledalom… Uopšte, sve je tako namešteno, da izgleda da je čovek u kakvoj bogatoj kući u prestonici. Vagoni 2. reda su gotovo isto tako divni, samo što su iznutra od fine kože mesto pliša. Vagoni treće klase isto su tako udobni i lepi. U vagone su ulazi od napred ili od natrag, a udešeno je tako da se iz jednog vagona može ići kroz sve redom, što je opet jedna novina u konstrukciji vagona“...