Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da li je moguće da je zbog izbora? Mislim, ne želim da verujem da nam se baš toliko sve vrti oko toga, ali ne pada mi na pamet drugi razlog, naročito ako Mađari svoj deo rade do novembra (inače bih pomislio da su oni, sa ove i sa one strane granice, to pogurali).
 
не верујем да има везе са изборима, јер до њих неће бити готови радови. и радови у Мађарској јесу каснили у односу на наше, јер им је био оборен тендер, ако се добро сећам. и требало је да радови крену у исто време
 
Zbog toga mi je još veća enigma zašto su naši požurili sa radovima da završe pre roka, jer teretni tranzit sigurno neće krenuti tuda, dok Mađari ne završe njihov deo.
Onaj osećaj kad ti ne valja ništa na železnici.Čak i kad ide nešto dobro 05 ne valja.
I da ne kreneš odmah da me pljuješ...
Sprdam se vagončiću. ☝️☝️☝️
 
Sajt Srbija Voza izgleda da vode elementarno nepismeni ljudi: danas su u vremenski pretraživač RV ubacili nova stajališta BG Voza Altina i Kamendin, ali su samo njihova imena napisana malim slovima (imena svih ostalih stajališta i stanica su pisana isključivo velikim slovima), i još su umesto "Kamendin" napisali "Kemendin" :D Dobro je da nisu i Altinu pobrkali sa Atinom, do koje je nekada davno takođe postojao direktan voz.
 
1648226329562.png


Na samo jednoj slici imamo prisutne sledeće elemente:
1. Nazivi stajališta napisani velikim slovima sa kvačicama
2. Nazivi stajališta napisani velikim slovima ošišanom latinicom
3. Nazivi stajališta napisani malim slovima
4. Pogrešno napisano ime stajajališta Kamendin
5. Stajalište skraćeno stilizovano kao "STA"
6. Stajalište skraćeno stilizovano kao "st"

Neverovatno. Jel može neko pismen da pristupi toj bazi podataka i da reši to u sat vremena za sva stajališta u zemlji? Jel to toliko teško? Oni evo već 15+ godina (koliko postoji ova stranica reda vožnje otprilike) ne umeju uprkos svim primedbama. Lično sam im slao primedbe za to još 2010. i 2011. Deceniju posle, isto smeće još uvek stoji. Sramota.

Edit:
Evo izvukao sam sva stajlišta u zemlji na brzinu u spisak, uhlje*******i državni nesposobni samo uradite replace u bazi, može sve biti rešeno za nekoliko minuta.
 
Poslednja izmena:
Na samo jednoj slici imamo prisutne sledeće elemente:
1. Nazivi stajališta napisani velikim slovima sa kvačicama
2. Nazivi stajališta napisani velikim slovima ošišanom latinicom
3. Nazivi stajališta napisani malim slovima
4. Pogrešno napisano ime stajajališta Kamendin
5. Stajalište skraćeno stilizovano kao "STA"
6. Stajalište skraćeno stilizovano kao "st"

A pazi tek ovo ludilo, koje na žalost nisam ovekovečio. U vreme dok je saobraćaj funkcionisao do Budimpešte, voz je stajao u stanici Pirto u Mađarskoj. U listi stanica je pisalo stajanje u stanici Pirto, a onda još jedno stajanje u isto vreme u stanici Petlovača (stanica Petlovača se nalazi na pruzi između Šapca i Loznice). I to tako par godina, niko nikad to nije ispravljao, čak i nakon promene godišnjeg reda vožnje, uredno je pisalo i Pirto i Petlovača. E sad ide glavna stvar - Pirto na mađarskom znači petao. :ROFLMAO:
 
На сајту Бг воза и даље стоји да од 20.03.2022. до 10.12.2022. воз не иде до Батаје. Шта је сад истина, оно што Тома Мона каже, а то је да од 28.03.2022. саобраћа и до Батаје или шта?
 
На сајту Бг воза и даље стоји да од 20.03.2022. до 10.12.2022. воз не иде до Батаје. Шта је сад истина, оно што Тома Мона каже, а то је да од 28.03.2022. саобраћа и до Батаје или шта?
Stavili su na sajt Srbija Voza obaveštenje da od ponedeljka 28.03.2022. kreće BG Voz Ovča-Batajnica, sa taktom od 60 minuta van špica, i 30 minuta u špicu, do daljnjeg. Videćemo da li će vratiti normalan takt od 30/15 minuta kada teretne vozove prebace na prugu BG-NS. Ažurirali su i vremenski pretraživač RV, počevši od ponedeljka.
 
Pirto na mađarskom znači petao. :ROFLMAO:
Hahahaha genijalno 😂 Sećam se da je to pisalo a mislim da je i obrnuto važilo. Na pruzi Šabac - Loznica je bilo stajalište Pirto ali nisam znao da oba u korenu imaju petla 😅

Što se tiče pruge Kanjiža - Horgoš, nikad ne reci nikad. To nije preduga deonica, 15 kilometara. Nakon ove rekonstrukcije ka Segedinu i izgradnje brze pruge do Beograda, nije isključeno da će stanovništvo tražiti rekonstrukciju. Možda bi se i pruga Vrbas - Bečej mogla rekonstruisati iz istog razloga.

Nadam se da će ova brza pruga i promocija železnice povući stanovništvo da aktivno traži putnički saobraćaj i do svog mesta a samim tim i političare da im tu želju ispune pred izbore. Ako je pruga Šargan Vitasi - Mokra Gora oživela iz čisto turističkih razloga ni iz čega, nije isključeno ni da će ove pruge volja stanovništva za dobrom vezom i političara za poenima podići iz mrtvih. Bez obzira što su ukinute zvanično.

Nije neophodno da na tim fiderima bude previsok standard. Dovoljno je da ih osposobe za 60 km/h za teretni odnosno 80 km/h za putnički i puna kapa.
 
Kad Orban izgubi Madjari odustaku od gradnje brze pruge postojećom trasom i prebacuju fokus na segedinski pravac. Svi medjunarodni vozovi će ići ovom prugom.
 
Kad Orban izgubi Madjari odustaku od gradnje brze pruge postojećom trasom i prebacuju fokus na segedinski pravac. Svi medjunarodni vozovi će ići ovom prugom.

Nikakvu brzu prugu ne grade Mađari, već dvokolosečnu prugu za 160 km/h od Kelebije do Budimpešte (nije ni naša dvokolosečna pruga za 200 km/h po definicije pruga za velike brzine, ali neka im). Radovi su krenuli, velika količina novca je već povučena, tako da čak iako izgubi Orban, ne verujem da će tek tako prekinuti radove.
 
Da li je stavljen sinhron na neke polaske danas zna li neko?
Upravo tako, ovo je sve zbor promo period, okej je dok ima putnika u razumnom broju, ali mislim da će ovo neke odvratiti sledeći put od putovanja železnicom. Nadam se da je ovo izolovan slučaj bio. Iskreno mislim da će i posle promo perioda biti solidno popunjen voz. Vidim dosta ljudi da iskazuju želju da se voze vozom, a posle ovoga se svakako neće vraćati autobusu. Verovatno će nekima biti i lakše jer će znati da mogu uvek da uzmu karte i da neće biti prevelike gužve

Kad nam je prevelika gužva najveći problem, snaći ćemo se:)
 
Kad nam je prevelika gužva najveći problem, snaći ćemo se:)
upravo tako. Meni je puno srce kad ponovo vidim pun voz. Amam pa to je prigradska linija, šta fali ako je pun voz?

Žalosno je što mnogi tek sada otkrivaju železnicu pa i ne mogu da znaju za princip tarifnog sistema, koji je mnogo sličniji gradskom saobraćaju nego autobuskom ili avio.
Kažu "kako prodaju karte kad nema mesta?". Brate, pa isto kao što kupiš dopunu za bus plus i dođe pun prevoz da ne možeš da uđeš.
 
Da li je stavljen sinhron na neke polaske danas zna li neko?
Upravo tako, ovo je sve zbor promo period, okej je dok ima putnika u razumnom broju, ali mislim da će ovo neke odvratiti sledeći put od putovanja železnicom. Nadam se da je ovo izolovan slučaj bio. Iskreno mislim da će i posle promo perioda biti solidno popunjen voz. Vidim dosta ljudi da iskazuju želju da se voze vozom, a posle ovoga se svakako neće vraćati autobusu. Verovatno će nekima biti i lakše jer će znati da mogu uvek da uzmu karte i da neće biti prevelike gužve

Kad nam je prevelika gužva najveći problem, snaći ćemo se:)
И раније је знало да се стоји у ударним терминима бар до Пазове или Инђије, али се не сећам да је у Флиртовима била оволика гужва.

Mora regio ići ceo dan na sat vremena, a u vršnim satima na pola sata. Srbija voz je jednostavno operisan od toga da sastavi normalan red vožnje.
Слажем се. И обавезно поласци брзог за радно време 8-16 и 9-17 у оба града. Не разумем да неко направи такав ред вожње да KISS стоји у Прокопу од 7:40 до 10:05. Приоритет је да ти возови возе у шпицевима, а за остатак дана по потреби. Не разумем логику постојања брзог воза из НС у 22:02 и непостојања брзог воза у 08:10 (ујутру).
 
Ne verujem da će ljude odvratiti od železnice to što je voz bio pun jer ljudi znaju da je ovo pušteno pre koji dan, da je vikend, da je ovako lepo vreme prvi put posle zime maltene i da je zbog svega toga navala.

Kao kad su se otvarali prvi šoping molovi pa nisi mogao da uđeš ali su ljudi i posle nastavili da ih posećuju imajući u vidu da će na otvaranju biti haos a da posle neće.

Mislim da je ovde mnogo važnije za prvi utisak to što nismo imali velika kašnjenja tako da je usluga kod većine verovatno položila test 😁

P.S. Ja sam se ovako punim vozom vozio na liniji Vršac - Beograd za praznik pre koju godinu.
 
Људима више смета скупља карта од гужве. Ја сам отприлике сваки трећи пут у НС или из њега возом стајао.
 
Sa ovim stepenom popunjenosti mislim da bi mogli da produže promotivni period.
Ja bih da recimo posle 30. aprila bude drugi promotivni period da na punu cenu karte se odobrava 20 posto ili tako nešto. Da ljudi ne uzmu ovih 300 zdravo za gotovo i da lakše prođe tranzicija na pune cene.
Da, koliko sam primetio zadovoljstvo među putnika je ogromno, verujem da će ovaj promo period biti izuzetan uspeh jer će privući dosta korisnika
 
Online prodaja daje mogućnost boljeg uvida u pretprodaju karata tako da bi u Srbija Voz-u trebali da analiziraju brojke pogotovo kada prođe promocija i kada se broj putnika ustali i u odnosu na to puštaju sinhrone kako ne bi putnici stajali kao u tramvaju.

Tačnost
Komfor
Cena
ne smeju biti kompromitovani
 
Vrh