Nikola NS
Higher intermediate
На 2414 је много људи стајало иако је био синхрон.
Nije potrebno.Zna li iko da li je neophodno odstampati eKartu za ovaj novi BG-NS brzi voz?
Kapacitet novih četvorodelnih Flirt vozova je 465 putnika sa 12 sedišta prvog razreda i 224 fiksnih sedišta u drugom razredu. Predviđa se i 230 mesta za stajanje, kao i 11 pomoćnih sedišta.
Ovo drugo Igore.To je praktično skoro 1000 ljudi u jednom polasku. Jedna stvar mi međutim nije jasna i vrlo je indikativna a to je zašto su toliko puni stariji i sporiji Flirt vozovi, postoji li mogućnost da možda deo putnika i ne razlikuje šta je zaista nov voz pa ulazi u prvi koji stigne ili je jednostavno cena karte do te mere presudna da je većina sa autobusa prešla na voz.
To je u suštini dobro ma koliko u osnovi pokazivalo nivo našeg standarda. Ne treba zanemariti da je najobičniji RE brži od autobusa za oko pola sata a o udobnosti da ne govorimo stim što mi nije prihvatljivo da se u vozu stoji.Ovo drugo Igore.
To je u suštini dobro ma koliko u osnovi pokazivalo nivo našeg standarda. Ne treba zanemariti da je najobičniji RE brži od autobusa za oko pola sata a o udobnosti da ne govorimo stim što mi nije prihvatljivo da se u vozu stoji.
Upravo tako.
A sve ovo dokazuje moju tezu o totalnom besmislu ulaganja u tu razliku od 160km/h do 200km/h.
Generalno mislim da je do gužve došlo iz par razloga. Ja sam želeo KISS-om da se vozim i već napravio planove za vikend a onda u sredu više nije bilo karata za IC pa sam uzeo za Regio i verujem da je gomila ljudi isto uradila jer su većina bili sa online kupljenim kartama. Druga stvar je što Srbija voz ne ograničava broj prodatih karata za Regio.To je praktično skoro 1000 ljudi u jednom polasku. Jedna stvar mi međutim nije jasna i vrlo je indikativna a to je zašto su toliko puni stariji i sporiji Flirt vozovi, postoji li mogućnost da možda deo putnika i ne razlikuje šta je zaista nov voz pa ulazi u prvi koji stigne ili je jednostavno cena karte do te mere presudna da je većina sa autobusa prešla na voz.
Moje jučerašnje iskustvo nije bilo bolje od autobusa sa obzirom da sam stajao celu vožnju, plus je voz zbog tolike gužve kasnio 10-ak minuta. Ja razumem da je to verovatno zbog promotivnog perioda, prvog vikenda sa lepim vremenom itd, ali nisam siguran da će ljudi koji su se prvi put juče vozili ponovo izabrati voz.To je u suštini dobro ma koliko u osnovi pokazivalo nivo našeg standarda. Ne treba zanemariti da je najobičniji RE brži od autobusa za oko pola sata a o udobnosti da ne govorimo stim što mi nije prihvatljivo da se u vozu stoji.
Зар није и трећи у погону за ове додатне поласке викендом?Hoće li pustiti i treći kiss u pogon?
То је онда 5 Флиртова само за БГ - НС? Да ли их има толико, а да не морају да се повлаче са других пруга?To što se stoji, to je na račun Srbija Voza i Infrastrukture IŽS koji očigledno nemaju kadrove dovoljno kvalitetne da naprave red vožnje po potrebama putnika. A toliko je jednostavno - regio vozovi u strogom taktu na sat vremena uz dodatne polaske u vršnim satima, na pola sata između ovih na sat vremena i sinhron dve garniture ako i kad je potrebno. IC vozovi u taktu na dva sata uz dodatne polaske u vršnim satima, na sat vremena između ovih na dva sata i sinhron dve garniture ako i kad je potrebno. Ako su već napravili prugu po evropskom standardu, neka naprave i red vožnje po evropskom standardu.
Зар није и трећи у погону за ове додатне поласке викендом?
То је онда 5 Флиртова само за БГ - НС? Да ли их има толико, а да не морају да се повлаче са других пруга?
Да ли је технички изводиво у будућности пругу направљену за брзину од 200 преквалификовати у пругу за брзину од 160 и смањити трошкове одржавања?Upravo - 3 minuta razlike u ukupnom vremenu putovanja za BG - NS od 160 do 200 km/h. A za NS - SU će biti 8 minuta razlike od 160 do 200 km/h. Pritom je za NS-SU još manja isplativost brzine 200 km/h zbog manje putnika nego BG-NS. Mađari su lepo shvatili da im ne treba više od 160 km/h.