Šta je novo?

Mirijevski bulevar

A, jel bi mogao neko da dočara trasu te ulice koja je prečica za smederevski put?
 
A, inače sam čuo da će prolaziti gradski prevoz Mirijevskim bulevarom kad bude završen.... Navodno ce jedna od linija 16,23 i 25 koja završava krug na okretnici na Karaburmi prolaziti bulevarom. Verovatno neće skretati u Vojvode Micka iz Višnjicke nego produžavati Višnjičkom do skretanja za bulevar, pa pravac bulevarom do okretnice 46.
 
HoRuS":1p58l6qp je napisao(la):
A, jel bi mogao neko da docara trasu te ulice koja je precica za smederevski put? Nisam u toku, skoro sam se doselio u Mirijevo... :)
Надам се да ти је јасна позиција. Идеш до "врха" Миријева и неком од улица избијаш на пречицу за Смедеревски пут.
mirijevo.jpg


 
Drugari,evo vam predsednika obe opstine u 12h pa ako mozete iscimajte ih oko vasih problema

SUTRA U 12 SATI
Počinje izgradnja Mirijevskog bulevara

G. A. | 06. 02. 2011. - 12:52h | Foto: Ilustracija | Komentara: 0
Radovi na izgradnji deonice Mirijevskog bulevara, koji će ovu ulicu povezati sa Ulicom vitezova Karađorđeve zvezde, počinju sutra u 12 sati.

Deonica duga 1.000 metara imaće po dve vozne trake u svakom smeru, sa obostranim trotoarima širine 3 metra, kao i kompletnu vodovodnu, fekalnu i kišno- kanalizacionu infrastrukturu, kolektor, gasovod i javno osvetljenje.

Nakon izgradnje ove deonice Mirijevo će biti povezano sa Višnjičkom ulicom i Bogoslovijom. Na ovaj način rasteretiće se ulice Milana Rakića, Mite Ružića i Bulevar kralja Aleksandra, i značajno poboljšati kvalitet svakodnevnog života za oko 70.000 stanovnika naselja Mirijevo.


Početku izgradnje bulevara prisustvovaće predsednici gradskih opština Zvezdara i Palilula Milan Popović i Danilo Bašić.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/233816/Pocinje-izgradnja-Mirijevskog-bulevara
 
HoRuS":3u1qpnxc je napisao(la):
Navodno ce jedna od linija 16,23 i 25 koja zavrsava krug na okretnici na karaburmi prolaziti bulevarom. Verovatno nece skretati u Vojvode Micka iz Visnjicke nego produzavati Visnjickom do skretanja za bulevar, pa pravac bulevarom do okretnice 46.
I 16 i 23 su, ako ne najduže, onda dve od pet najdužih linija u gradu. Ako neku od te dve produže do okretnice boga pitaj kako bi to funkcionisalo. Posebno što je okretnica krajnje sumnjivog kapaciteta za liniju opterećenu onoliko koliko je to 16. Ako nešto budu produžavali to će biti ta 25.
 
@Cotoha

Nije ta okretnica sumnjivog kapaciteta. Ima sasvim dovoljno mesta, samo treba proterati automobile sa parkinga unutar nje.

Vise je problem skretanje iz Karadjordjeve u Mirijevski Venac, posto su 16-ce zglobne.

Ali jedno je sigurno neka linija ce ici tuda, makar to bila 27L :)
 
Dok sam ponovo u Vuckovom postu čitao genijalno saopštenje naših opštinara da će rasteretiti Mite Ružića i okolinu puštanjem nastavka Mirijevskog bulevara (a na šta sam se osvrnuo na prethodnoj strani) od velikog oduševljenja mi se javio izraz lica kao na Micigenovom avataru... :kafa:
Jednostavno mislim da Mirijevo nikako nema sreće sa saobraćajem i potezima nadležnih u ovom gradu od kako je napravljeno pa sve do dan danas. Na prvi pogled dobra vest o nastavku izgradnje Mirijevskog bulevara doneće više štete nego koristi žiteljima Mirijeva ako se u najskorije vreme ne reši glavni pravac veze sa gradom a to je izlaz na Bulevar kralja Aleksandra, proširenje Mite Ružića i nastavka preko nekadašnje Zage Malivuk (sada valjda Mis Irbijeve) gde treba omogućiti dvosmernu najkraću vezu sa auto-putem kod plavog mosta.
Mirijevski bulevar je još jedan sporedni pravac koji će da privuče tranzit iz pravca Karaburme i Višnjice preko Mirijeva ka Bul.k.A. i auto putu i da time dodatno optereti već sada kritične tačke (raskrsnica Mite Ružića i Bul .k. A. i raskrsnica Mirijevskog venca i Vitezova Karađorđeve zvezde).
Da će tako biti proizilazi iz iskustva sa još jednim sporednim pravcem a to je izlaz na Smederevski put koji je uveo u Mirijevo tranzit iz Kaluđerice, Vinče, Boleča ...itd. ka pančevcu i severnim delovima grada i napravio povećane gužve na pomenutim kritičnim tačkama.
Za ove najavljene radove utrošiće se oko 8 mil. evra i ja mislim da ih je najpre trebalo upotrebiti na glavnim pravcima a onda ovo ostalo po prioritetu.
Mislim da odluke donose ljudi koji nemaju pojma o Mirijevu i njegovim problemima ili su jednostavno važniji neki njihovi prioriteti i kombinacije ali to je već neka druga priča :grand:
 
@Veliki Vracar

Potpis na ceo post.

Znaci sve rade naopako, ali se tesim u fazonu bolje ista nego nista. Mada dobilo je Mirijevo novi dom zdravlja, dva nova obdanista, evo sad i bulevar, valjda ce vise i taj izlaz na bulevar.

Kad se setim koliko sam bio srecan zbog tog izlaza na Smederevac (iako je preuzak tamo na samom izlazu), a koliko je stete naneo Mirijevu. Postali smo tranzit, za sva Grocanska naselja + sto djubretari iz Vince obozavaju sad ovaj pravac iako je zabranjen za kamione.

Raskrsnica Karadjordjeve i M. Venca je postala cep, totalno neupotrebljiva.
 
Ahahaha pa tamo ne moze ni kombi da prodje, a kamoli autobus i to zglobni. Od toga nema nista. :grand:

Inace gledao sam prilog na studiu B, (bice opet u vestima u 7), rece ovaj predsednik palilule da ce sigurno neka linija GSP-a ici novim bulevarom :vops:
 
A sta kaze mr.predsednik Zvezdare?Jel uspeo da sklopi prostoprosirenu recenicu :rolleyes:
 
Evo i teksta sa sajta grada:

Почела изградња деонице Миријевског булевара

Председници градских општина Звездара и Палилула Милан Поповић и Данило Башић обишли су данас радове на изградњи деонице Миријевског булевара, која ће ову улицу повезати са Улицом витезова Карађорђеве звезде.

Председник општине Звездара Милан Поповић рекао је да би та деоница, која је један од највећих саобраћајних проблема тог дела града, требало да буде завршена до краја октобра ове године.

– Деоница је дуга један километар, имаће по две возне траке у оба смера, са обостраним тротоарима ширине три метра, као и комплетну водоводну, фекалну и кишно-канализациону инфраструктуру, јавно осветљење, а гасовод ће бити измештен. Када саобраћајница буде у потпуној функцији, део Булевара краља Александра биће растерећен, а људи који долазе из правца Гроцке и Калуђерице лакше ће стизати у центар – истакао је Поповић.

Према његовим речима, овај део града, али и цео Београд добиће репрезентативну саобраћајницу, која ће омогућити нормалан проток робе и људи.

Председник општине Палилула Данило Башић казао је да је идеја да након завршетка овог булевара буде уведена још једна саобраћајна линија, која ће житељима Миријева и Карабурме омогућити да лакше стигну до центра.

– Следеће године би требало да буде реконструисан Партизански пут и због тога смо инсистирали да се заврши ова деоница. Ако се Партизански пут као саобраћајница затвори, Миријево би било потпуно одсечено од града, а на овај начин смо предупредили тај проблем – објаснио је Башић.

Након изградње ове деонице Миријево ће бити повезано са Вишњичком улицом и Богословијом, а на овај начин растеретиће се улице Милана Ракића, Мите Ружића и Блевар краља Александра.

Како је истакао, по завршетку изградње деонице Миријевског булевара, уколико буде потребе, биће изграђено и ново паркиралиште.

Према речима возача и мештана овог дела града, нова деоница Миријевског булевара ће олакшати и убрзати путовање у центар Београда.

Возач Бранко Вулић из Калуђерице, који је задовољан изградњом овог пута, истиче да је то најбоље могуће решење за проток саобраћаја.

Зоран Величковић, мештанин овог дела града, каже да ће вожња у оба смера бит
bold - Evo vec je pocelo :bash::bash:

Vucko, ovi ipak pominju rekonstrukciju Dragoslava Srejovica tj, kako oni kazu Partizanski put :).
E kad bi tu uradili bar kako treba (citaj prosirili ga), naravno sa novom kanalizacijom.
 
Да нисте мало себични? Хоћете да будете одлично саобраћајно повезани и да у све делове града стигнете брже и лакше, а да са друге стране, сви остали то не раде.

Мени, који живим у Гроцкој је свануло од када су пробили тај назови пут. Скраћен ми је пут до града за минимум пола сата, мање семафора, а самим тим и потрошеног бензина, мања километража. Горњи део Булевара је мање оптерећен, па је и јавни превоз тачнији.

Саобраћај је равномерније распоређен,не видим ту ништа лоше.
 
@stf
Ma niko nije sebican, nemam ja nista protiv i skoro svaki vikend putujem iz Mirijeva za Grocku, i meni taj put cini poso.

Ali problem je sto je Mirijevo samo po sebi ostalo cep i umesto da se taj cep resi na pravi nacin tj. da se prosire ulice na ulazu/izlazu iz Mirijeva, probijaju se nove malene ulice koje to stanje cine jos gorim. Znaci problem je u redosledu.

A sto se tice busa za Kaludjericu to stvarno nema sanse, ako se ta ulica debelo ne prosiri, a to znaci rusenje 10-ak kuca minimum..
 
Verujem da im je to resenje najjeftinije jer nece skoro siriti partizanski put,ni mite ruzica,ni milana rakica,a bulevar od cvetka do ustanicke ceka sveti metro...

Dakle,tipujem da ce ta pikolo ulica postati mega ulica
 
Цео источни Београд је један велики чеп.
Ја, одакле год кренем, налетим на чепове, Булевар, Мите Ружића, Матице Српске, Драгослава Срејовића...... то о чему причаш је тачно, али не погађа само становнике Миријева, већ и целу општину Гроцка.
 
Micigen,dragoslava srejovica bi ih kostalo djavo ipo jer imaju sa obe strane kuce a cak sa strane gde je suma i kliziste.Da nisu lopurde imali bi kuce samo sa paliluske strane,dok sa strane ka sumi zelenilo,lepo bi na tu stranu prosirili ulicu ali ne bi bilo nikakve izgradnje ka sumi.Ovako ce samo da nakrpe nesto ili prosire na skretanju za bogosloviju
 
Pa najveci problem je kliziste, a sto je najgore kuca i nema, ima jedna na raskrsnici sa Volginom i par komada na samim calijama.

Ovo sve ostalo je VMC, Beograd put, KK put i uglavnom suma :)
 
stf":234e4pgd je napisao(la):
Цео источни Београд је један велики чеп.
Ја, одакле год кренем, налетим на чепове, Булевар, Мите Ружића, Матице Српске, Драгослава Срејовића...... то о чему причаш је тачно, али не погађа само становнике Миријева, већ и целу општину Гроцка.
Vreme je dakle i da taj Istočni Beograd (1/4 grada!) dobije svoj Bulevar, svoju glavnu saobraćajnicu proširenu i sređenu od Cvetka pa do u najmanju ruku skretanja za VML, sa modernim i protočnim raskrsnicama i maksimalno prohodnim poprečnim vezama. Nikako ne treba čekati unedogled rešenje metroa, predvideti koridore za njega i krenuti u realizaciju BULEVARA sa prvim parama sa kojima grad raspolaže, sa prvim kreditom koji se može dobiti, nebitno je.
Mora se obezbediti ravnomeran razvoj svih delova ovog grada iz najjednostavnijeg razloga, ne samo što je to fer, nego zato što budžet pune ravnopravno svi njegovi žitelji. Trenutno je Istočni Beograd potpuno saobraćajno zapostavljen, sanjamo o tom jednom bulevaru čija nam realizacija izgleda beskrajno daleko, a u isto vreme se na zapadu ovog grada ostvaruju bar jedan vek napredniji urbanistički standardi, gradi se multimilionski denivelisani šestotračni bulevar, na prostoru gde je već široka lepeza njh šest već postojećih - Gagarinov, Milankovićev, Čarnojevićev, Đinđićev, Pupinov, Teslin. Ovaj na stubovima je sedmi, neka je sa srećom!
Ima li ovde makar i promil ravnopravnosti, uravnoteženog razvoja i ravnomernog ulaganja iz zajedničke kase?! Ja ga ne vidim, iako obožavam ceo Beograd, a koliki sam fan gradnje mosta na Adi ne moram bar na ovom forumu da objašnjavam...
Zbog toga mislim da je Mirijevski bulevar preuranjena priča, na prvom mestu je morao biti Bulevar koji jedini zaslužuje to ime i koji je žila kucavica četvrtine ovoga grada ali nažalost u ovom trenutku poprilično sklerotična!
 
^^^
Iako se slazem sa dosta elemenata tvog posta, tesko je reci da je Mirijevski bulevar, koji vec decenijama cuci nezavrsen, preuranjena prica. Jednostavno, moramo da se navikavamo da zavrsimo stvari koje zapocnemo.
 
+ за Врачара. Несразмеран развој града је исувише изражен у свим сегментима, почевши од мегамаркета, преко саобраћајне инфраструктуре, па до, фекалне инфраструктуре, финансирања, субвенција, штагод.

Све је почело са бившим градоначелником Богдановићем, а Ђилас само наставља исту политику.

Сећам се почетком 2000-тих како је целокупна улична расвета на НБГ потпуно замењена и осавремењена, док су Миријево, и Звездара дуго на то чекали. Данас је добар део Вождовца под старом уличном расветом, док је у Гроцкој прва улична бандера страдала у саобраћајки давне 1993. и никада није замењена. До данас фали више од 10 бандера, а исто толико не ради(само у главној улици) без икаквих изгледа да се то санира. Јбт. не могу да поставе нову бандеру 17 година. АЛО!

Најновије бусање нашег драгог градоначелника је да ће до 2014 ЦЕО Београд бити покривен канализационом мрежом. Било је до сад више изјава и текстова на ту тему, и нигде се не помиње Гроцка, Младеновац....Шта је Београд за градске власти? Површина од Тошиног бунара до Славије?

Узмимо паралелу источне и западне периферије. Плави хорозонти - Гроцка
Плави хоризонти са за 15 година постојања добили школу, вртић, превоз, све асфалтиране улице, тротоаре, уклоњену депонију, канализацију, расвету, водовод......све
Гроцка постоји од 898 године и данас пола насеља лети нема, воду, канализацију имају 2 централне улице, не постоје стајалишта за аутобсе, улична расвета ради како-кад, превоз је укинут 1995.(линија 301) и никада није враћен.....

Још само да додам, да је по званичној статистици Гроцка, привредно најјача градска општина(највећи број средњих и малих предузећа), и старосно најмлађа , ткз "зелена" општина, са највећим природним прораштајем. Ако ове податке упоредимо са количином уложеног у општину, добијамо чињеницу да градски оци не поштују грађане овог града, и да им пљују у лице.

Извинњавам се за мали, али дугачак офф, али нисам могао да се суздржим.

:|
 
Vrh