Šta je novo?

Mirijevski bulevar

stf":1cda2wsx je napisao(la):
Плави хоризонти са за 15 година постојања добили школу, вртић, превоз, све асфалтиране улице, тротоаре, уклоњену депонију, канализацију, расвету, водовод......све|
Грешиш. Плави Хоризонти нису добили тротоаре.
 
stf":whcqiujc je napisao(la):
Узмимо паралелу источне и западне периферије. Плави хорозонти - Гроцка
Плави хоризонти са за 15 година постојања добили школу, вртић, превоз, све асфалтиране улице, тротоаре, уклоњену депонију, канализацију, расвету, водовод......све
Гроцка постоји од 898 године и данас пола насеља лети нема, воду, канализацију имају 2 централне улице, не постоје стајалишта за аутобсе, улична расвета ради како-кад, превоз је укинут 1995.(линија 301) и никада није враћен.....

Још само да додам, да је по званичној статистици Гроцка, привредно најјача градска општина(највећи број средњих и малих предузећа), и старосно најмлађа , ткз "зелена" општина, са највећим природним прораштајем. Ако ове податке упоредимо са количином уложеног у општину, добијамо чињеницу да градски оци не поштују грађане овог града, и да им пљују у лице
Sve je to lepo sine ali koliko sam ja tu… khm… dobar? ;)

NBG = bankari = bizmisi = flaša pića + 100 g kafe i ćao zdravo. Mi na istoku možemo da pocrkamo.

Gadan problem je i sa jugom grada, u praksi nekoliko naselja cirkuliše kroz Požešku ali opet, oni dobijaju ovaj most, pa će barem deonice od te tačke biti manje opterećene. A pogledaj kod nas na istoku - produžiće ovaj mučeni Mirijevski bulevar (da se razumemo, podržavam) i šta - upadamo u krkljanac na Karaburmi ili u Višnjičku ulicu. Gore Bulevar, pravo M. Rakića i J. Radaković. Sve grđe od goreg. Šta se nudi kao rešenje? Proširenje M. Rakića i produženje M. bulevara.
Suicide.gif


Znam, pisalo se o svemu ovome ali moram malo da ventiliram… Sorry.
 
Jel postoji neko ko može da zamisli kakav će kolaps nastati na raskrsnici Mirijevskog bulevara i Vitezova Karađorđeve zvezde?
Pa to nece biti normalno... jos kad zatvore Dragoslava Srejovića zbog rekonstrukcije, tu neće moći ni nogama da se prođe, a ne točkovima.

Još ce biti lepše kad budemo imali ultra - bulevar sa 3 semafora na kilometar, a najbolim asfaltom i horizontalnom signalizacijom, mega rasvetom i 2,2 kilometra istog tog bulevara na kom nema ni jednog semafora, horizontalna signalizacija se iz njega iselila ko zna kad, ležeći policajci se pomeraju svaki mesec levo-desno, a za njima ostaju krateri, krpeži i rupe na sve strane, rasveta je ona najstarija, što je iz centra izbačena pre 15 godina...

Da me neko ne shvati pogrešno, sjajno je to što će napraviti novi komad bulevara, ali je grozan osećaj da se ovde nikad stvari ne završavaju do kraja :bash:
 
Jedan auto tunel od Mirijevskog potoka tj crkve ka Bulevaru
rešio bi mnogo jer bi isti bio korišćen i od svog javnog saobracaj i raznih službe za hitne intervencije
ništa teško ništa komplikovano, isti onakav kakav planiraju od hipodroma ispod Zvezde
Ako treba tamo, treba i Mirijevu koje je mnogo starije po prijoritetu
ali ko gleda starost i redosled prioriteta kod nas :laugh: :lool: :laugh:
 
Senke":19c5kldj je napisao(la):
Ja sam mislio da je 301 ukinut 1999 godine.
Ја сам се доселио у Гроцку `93 са7 година. Пешачка зона, због које су "привремено" укинули 301 је рађена, када сем био 2, или 3 разред, значи `95, `96.

Wile E. Coyote":19c5kldj je napisao(la):
Грешиш. Плави Хоризонти нису добили тротоаре.
То не побољшава ситуацију. :| Уосталом,добиће их сигурно пре моје улице.

COTOHA":19c5kldj je napisao(la):
Sve je to lepo sine ali koliko sam ja tu… khm… dobar?

NBG = bankari = bizmisi = flaša pića + 100 g kafe i ćao zdravo. Mi na istoku možemo da pocrkamo.
Gadan problem je i sa jugom grada, u praksi nekoliko naselja cirkuliše kroz Požešku ali opet, oni dobijaju ovaj most, pa će barem deonice od te tačke biti manje opterećene. A pogledaj kod nas na istoku - produžiće ovaj mučeni Mirijevski bulevar (da se razumemo, podržavam) i šta - upadamo u krkljanac na Karaburmi ili u Višnjičku ulicu. Gore Bulevar, pravo M. Rakića i J. Radaković. Sve grđe od goreg. Šta se nudi kao rešenje? Proširenje M. Rakića i produženje M. bulevara. .
Да си на истоки на време урадили инфраструктуру, данас би и пиће и кафу и мито добијали са обе стране. Међутим, очигледно им се журило да што пре напуне џепове. :rolleyes:

Југ града и није страшан, имају барем магистралу и нови обреновачки. Север има магистралу. Једино се ми са истока и ови испод Авале сапате без икаквих изгледа да се макар планови донесу за проширење Драгослава Срејовића, Смедеревског пута и Авалског пута. Што кажеш, можемо само да поцркамо. :bash:

HoRuS":19c5kldj je napisao(la):
Jel postoji neko ko moze da zamisli kakav ce kolaps nastati na raskrsnici Mirijevskog bulevara i Vitezova Karadjordjeve zvezde?
Pa to nece biti normalno... jos kad zatvore Dragoslava Srejovica zbog rekonstrukcije, tu nece moci ni nogama da se prodje, a ne tockovima.
То је зато што разрешавају проблем изнутра ка споља, уместо споља ка унутра.
 
@STF

Problem loše infrastrukture u istočnom delu grada je složeniji od pukog zaborava gradskih čelnika. Osnovni razlog leži u divljoj gradnji tj. korupciji koja je opredelila urbanizam istočnog dela grada.

Obratite pažnju na recimo razlike u GUP-ovima iz 1923 i 1939.
Da budem precizniji, pogledajte kako se na GUP-u iz 1923 jasno vidi mreža širokih ulica oko Bogoslovije i istočno od nje. Kako su planirane ulice oko Cvetkove pijace i široke saobraćajnice od nje ka svim pravcima i niz kružnih tokova. Ima tu još mnogo dobrih ideja koje samo da su urađene istočni deo grada bi super funkcionisao.

slika-6.jpg





E sad pogledajte iste te delove na GUP-u iz 1939. Obratite pažnju na deo recimo oko Južnog bulevara pa na gore prema Bulevaru i Zvezdarskoj šumi. Sad se tu ne vide široke ulice, ali kad gledate deo uz ul. Vojvoda Stepe tu su planirane široke ulice.



slika-8.jpg



I šta je bilo od tih širokih ulica na Voždovcu? Isto što i od planiranih širokih ulica iz GUP-a 1923 - ništa. Ljudi su jednostavno divlje gradili kuće tj. udžerice. Niko nije imao petlje da to ruši, a samim tim nisu mogle da se naprave široke ulice niti da se sprovede GUP.

Nažalost ta divlja gradnja je nastavljena čak i 80-tih (npr. Kaluđerica, pa i delom MIrjevo), a to uništava kvalitet života svih nas.

Da bi se ti problemi koji su se gomilali još malo pa jedan vek rešili danas trebaju enormna sredstva.
Između 1950 i 2010 je bilo racionalnije širiti grad ka zapadu. Tamo nije trebalo rušiti da bi se napravilo i 10 širokih bulevara.
Sa druge strane da bi se Mirijevo, Lugovi, Grocka itd povezali sa gradom kako treba trebalo bi porušiti jako mnogo i sprečiti divlju gradnju

Jasno je što su sve gradske vlasti razvijale više zapadni deo grada
Niko nije hteo da sprečava divlju gradnju.
Upravo zbog te divlje gradnje Mirijevo ima katastrofalnu vezu sa gradom, a to se neće rešiti dok ne budemo imali značajna sredstava i odgovornu vlast.
Pošto ni jedno od ta dva se skoro neće desiti - Mirijevo, Grocka itd. će biti još dugo jako daleko od grada
da rezimiramo ispada da stanovnici Grocke, Mirjieva i ostalih od Boga zaboravljenih naselja jedino realno mogu da reše svoje saobraćajne probleme tako što će se iseliti u srećnije delove grada
 
Stoji sve sto si rekao,mada ni taj gup 1939 nije toliko los jer postoji od ustanicke do dragoslava srejovica ulica koliko vidim,a to je glavno sto fali mirijevu.
 
stf":3e7xo0n5 je napisao(la):
Север има магистралу.
Која улази директно у град. Друга је, међутим, прича то што њом иде и транзит.
vucko":3e7xo0n5 je napisao(la):
Stoji sve sto si rekao,mada ni taj gup 1939 nije toliko los jer postoji od ustanicke do dragoslava srejovica ulica koliko vidim,a to je glavno sto fali mirijevu.
Па пази, гори ГУП од важећег тешко да може да буде. Некад су развој града планирали људи који су имали основну логику у глави.
 
@nbumbic

Znaci logiga ko i u Srbiji sada, nigde ne valja, ajte svi u Beograd, tako i ti, stari deo grada ne valja, ajte svi na Novi Beograd.

Ono sto stf kaze, da nije normalno toliko ulagati na Novom Beogradu, koji realno ima svega na pretek pa mu zamisli treba hitno i jos jedan bulevar (UMP- naravno da treba da se gradi, ali ako vec nema para da bude denivelisan, zasto onda ova privremena resenja koja ce ostati trajna), a Treci bulevar zvrji prazan., a da on recimo nema vodu i kanalizaciju, iako ima legalnu kucu.

Imao je Novi Beograd Romvil, karton siti ispod Gazele pa se sve raseli kad se hoce tj. kad se nesto gradi. Pogledaj samo kako se polako
sredjuje Vojvodjanska. A npr, na Partizanskom Putu ima manje kuca koje treba raseliti nego sto je trebalo Vojvodjasnkoj.
Ali sto bi Mirijevo, Karaburma, Zvezdara i cela opstina Grocka imala dobru vezu sa centrom i Pancevaxckim mostom kada to nije na NBGD.

Tako da ne stoji tvoja logika, sve je stvar htenja, ali naravno i interesa zbog silnih firmi na NBGD i tako dalje. Znaci nije problem u divljoj gradnji (koju sam grad i dozvoljava i uzima debele pare za to) nego u zelji. Nas ako se sete sete se :)

Da ne idemo vise u off.
Ja prolazim svako vece kroz Mirijevski bulevar (izbegavam Partizanski odavno), tako da cim se nesto krupnije uradi slikam.
Za sad su samo poceli da nabacuju sljunak, ogradili zicom gradiliste i doterali cevi. Ima tri, cetiri kamiona Ratko Mitrovic i
dva obicna bagercica.
 
Зато су цене некретнина на НБГД и отишле у ПМ. У Блоковима нико није хтео да живи, а камоли да купи стан, па је квадрат био дупло јефтинији него сада. Онда преселише центар града на НБГД на силу и десило се то што се десило. Зато људи са Миријева роде мечку док се макну из насеља.
 
+ pola starog grada ide na NBGD na posao, pa se popodne vraca a imamo 2 mosta :bash: :bash:
Pa ajmo uvece Usce, Delta city, hipermarketi :rant: :rant: Stari deo grada ne postoji ni za grad ni za investitore.
 
Па то је последица насилног пресељења центра на НБГД.

Полако, али сигурно, и тамо нестаје места за паркирање.
 
Sve sto pricate za to raseljavanje i ulaganje u NBG je tacno ali ako je za utehu, Istocni deo Beograda ce uvek lepse izgledati od Novog Beograda i ako je manje para ulozeno u njemu.
E sad da ce centar grada da se prebaci na NBG bas i ne verujem, zna se gde je centar i gde je najveca koncentracija znacajnog sadrzaja, mozda ce samo NBG da ima veci znacaj u buducnosti.
 
Pored svega da se makar radujemo jednoj stvari.U bulevaru despota stefana ce delta poceti ove god da pravi trzni centar na mestu pamucnog kombinata.Dakle imace karaburma,mirijevo i Zvezdara trzni centar,bioskope,mekove i.t.d u svojoj blizini sto je super stvar pa ce makar malo olaksati zivot bar sto se tice izlazaka i shoppinga :kk:
 
@ nbumbic
Зашто неки ГУП-ови нису реализовани, сигурно није разлог дивља градња.
Када сам се те 1993.доселио у Гроцку, та фамозна Калуђерица није ни постојала. Постојало је једно мало село доле у котлини и десетак кућа на Смедеревцу и све су биле легалне, а то се и данас може приметити, јер су то једине куће код којих се још може назрети регулациона линија. Говорим о десној страни Смедеревца, потез од скретања за депонију па наредних километар, два.

Осим тога, Смедеревски пут се може без икаквих рушења проширити на 2+2 скор до Смедерева, има сасвим довољно места, али нема плана, жеље нити воље. Да би општина Гроцка продисала, потребно је проширење, барем до скретања за Калуђерицу, а реално до укрштања са Кружним путом.

Са друге стране, за Авалски пут одавно више нема спаса, јер су људи зидали куће по тротоарима. Али је симпатична чињеница, рецимо, да није планирана петља на укрштању обилазнице и Авалског пута. Још један доказ, колико се несразмерно и безобзирно градски планери понашају према неким деловима града.
 
spatiotecte":3vi474wc je napisao(la):
E sad da ce centar grada da se prebaci na NBG bas i ne verujem, zna se gde je centar i gde je najveca koncentracija znacajnog sadrzaja, mozda ce samo NBG da ima veci znacaj u buducnosti.
Погледај како се мења шпиц на мостовима у току дана, па ће ти бити јасно да су успели у науму.
 
Meni je najgore kada se vraćam s posla sa NBG i stojim onako u redu, ukopan i imam strašno saznanje da su ili jedan ili drugi most praktično jedini prelazak preko reke i da je na svim prelazima ista slika i da ja mogu da se koprcam, obilazim i zavlačim se po ulicama, na kraju opet dolazim na istu ćupriju. I onda kada pređem reku — opet ista spoznaja! Čoveče božji, do koje mere je sve ovde satrto, pa to se neće rešiti narednih sto godina…
 
Micigen":17gftpz2 je napisao(la):
@nbumbic

....................
Tako da ne stoji tvoja logika, sve je stvar htenja, ali naravno i interesa zbog silnih firmi na NBGD i tako dalje.
Znaci nije problem u divljoj gradnji (koju sam grad i dozvoljava i uzima debele pare za to) nego u zelji.
A gde sam ja izlagao svoju logiku? Ja sam samo opisivao stanje tj. glavni motiv koji određuje urbanizam u istočnom delu Beograda bez suvišnih moralnih ili bilo kojih drugih kvalifikacija. Ne znači da ja to opravdavam ili mislim da je to dobro.
Divlja gradnja je samo pojavni oblik korupcije u urbanizmu, a endemska korupcija je naš najveći problem u svim sferama

Kad pogledate kako su planirane ulice GUP-om iz 1923. pa pogledate da te ulice više ne postoje uopšte na narednom GUP-u ili su mnogo uže, kako to objasniti nego nekontrolisanom tj. divljom gradnjom. Ako je regulaciona linija određena i zadata širina ulice, a na kraju je ulica duplo uža, šta je to nego divlja gradnja?
Istočna granica opštine Vračar je 1923 bila krajnja periferija grada, baš kao i Cvetkova pijaca. Očigledno je da se između dva svetska rata ti delovi grada nisu razvijali u skladu sa GUP-ovima jer retko gde je ispoštovana širina ulica baš zato što su gradili kuće na uštrb ulice.




Da je stvar samo u nedostatku želje hm pa zar vam se ne čini da bi makar Bulevar od Cvetka do Ustaničke želeli da urade i da završe Južni bulevar?

Bi svakako.


Drugo, pogledajte samo mali detalj oko Mirijevskog bulevara. Zbog čega se njegov nastavak radi baš tu? Zato što ljudi, od potoka nisu mogli da nabiju kuće tako da ulica ima samo 2m širine pa je ostala mogućnost da se napravi široka ulica.
Baš planski!!!!!!!
Ostatak Mirijeva (mislim na delove sa kućama) je prepun divlje gradnje.Gotovo da nema normalno širokih ulica koje su duge makar 1km, a sve zbog neplanske gradnje.

J.Radaković/D.Srejovića je mogla da bude dobra veza Mirijeva sa Pančevačkim mostom i centrom grada. Taj pravac tj. ulice su lako mogla da se prošire, a što sad ne može - pa zbog divlje gradnje

I sad neko hoće da mi kaže da Mirijevo dobrim delom nije odsečeno zbog divlje gradnje, nego zato što je samo zaboravljeno?

Detalj iz Mirjeva
18109713.jpg






Vucko":17gftpz2 je napisao(la):
taj gup 1939 nije toliko los jer postoji od ustanicke do dragoslava srejovica ulica koliko vidim,a to je glavno sto fali mirijevu.
Slažem se. Velika je šteta što saobraćajnica nije urađena, sigurno bi Mirijevu bilo mogo bolje.
Nažalost,posle II svetskog rata je već taj deo grada osakaćen neplanskom gradnjom pa se odustalo od toga već u narednom GUP-u.
 
Postoji favorizovanje NBG-a ali isto tako i skupa eksproprijacija u starom delu odlaže neke projekte u nedogled. Nbumbic je stavio lepe primere ne produžavanja oba bulevara.
Sa druge strane postoji favorizovanje, jedan od primera je proširenje puta od Trgovačke do Orlovače gde se godinama za svake izbore to obećava, zemljište je maltene rešeno ali nikad da dodje na red. Što kaže Stf "добиће их сигурно пре моје улице".
U svakom slučaju drago mi je da je počela gradnja Mirijevskog bulevara.
 
@nbumbic

Logika, stanje, nazovi to kako hoces, ti si to napisao, a po tvom zakljucku iz prvog posta
to si i mislio, zato sam ti i odgovorio. Ja ti se izvinjavam ako to nije tvoje misljenje (mada ti nista nisam ni rekao :))
ali ipak mi se cini da jeste.

Niko ovde ne prica o 30-im, 50-im itd.
Ja sam u Mirijevu od polovine 80-ih i tada nije bilo divlje gradnje, ako ne racunam selo Mirijevo.
Donesen je u. plan koji je postovan i to je novi deo naselja sa jasnim putanjama gde treba da se probiju ulice koje ce imati cetiri trake.
Kroz Mirijevski bulevar je trebao da dodje tramvaj sa Bogoslovije, preko Visnjicke, preko Dimitrija Tucovica i prosirenog
Milana Rakica trolejbus, a iz Ustanicke tunel itd, itd. Znaci rusenje samo u Milana Rakica. Zemlja otkupljena od seljaka, ali se grad nije upisao u z. knjige, pa ovi opet prodavali tu zemlju ljudima da zidaju kuce, a planovi uredno postojali. I to od 97 na ovamo.

Bulevar od Cvetka se ne radi, jer cekaju sta ce da odluce za metro. Tu ne sme nista da se zida i cela
leva strana je u malim raspalim udzericama, nema novih objekata i nece ih ni biti, tako da ce to sigurno biti radjeno, samo da dodje na red.
Juzni bulevar takodje, sve nove zgrade su uvucene i tu je najveci problem ispao sa stadionom Obilica. Nelegalan je, treba ga rusiti, ne treba da te podsecam ko ga je sazidao i kako.
Po meni to moze komotno da se radi, ali naravno nije prioritet prioriteta.


Drugo, pogledajte samo mali detalj oko Mirijevskog bulevara. Zbog čega se njegov nastavak radi baš tu? Zato što ljudi, od potoka nisu mogli da nabiju kuće tako da ulica ima samo 2m širine pa je ostala mogućnost da se napravi široka ulica.
Baš planski!!!!!!!
Znas li kada su sagradjene te kuce oko Mirijevskog potoka. Sve u poslednjih sedam, osam godina, retko koja ima i fasadu.
Znaci za vreme demokratske vlasti, a za svake izbore su dolazi u Mirijevo i 1. tacka programa radi se Mirijevski bulevar.
Potok ima betonsko V korito i sa obe strane po 10-ak metara zemlje, koja je na nizoj koti od okolnih ulica, ali sto da im ne dozvole kad mogu da zatrpaku potok. Bruka. A plan postoji, jos od osamdesetih.

Ostatak Mirijeva (mislim na delove sa kućama) je prepun divlje gradnje.Gotovo da nema normalno širokih ulica koje su duge makar 1km, a sve zbog neplanske gradnje.
To je nazalost tacno, ali to je problem divlje gradnje i ljudi koji su spremni da zive tu. Ja npr. nikada ne bih. Ali ti delovi nesmetaju za ove pravce koji su potrebni. Takvi su kakvi su i tu vise nema diranja.


J.Radaković/D.Srejovića je mogla da bude dobra veza Mirijeva sa Pančevačkim mostom i centrom grada. Taj pravac tj. ulice su lako mogla da se prošire, a što sad ne može - pa zbog divlje gradnje
Moze i sad ali pogodi sta, nije prioritet. Sacekajmo jos desetak, dvadeset godina, da jos malo prodaju sumu i da cveta divlja gradnja, pa da se kaze, e sad stvarno ne moze.
Od Bogoslovije se siri desna strana.
Prvo ide
1. VMC - nema rusenja, malo im se samo oduzima zemlje.
2. Beograd put - Isto, eventualno ce da ostanu bez ograde.
3. Jedna sumnjiva kuca kod Volgine - nisam siguran, moze a ne mora
4. Onda nista do OMV pume, jer se one barake tamo na krivini uveliko ruse.
5. 2,3 sumnjive prodavnice (pitanje je da li imaju dozvolu)
6. 2,3 kuce na samim calijama.
I sto je to sada toliki problem da se hoce. Bukvalno 5,6 objekata..
A sad mi reci da npr ne mogu da urade ispod D. Srejovica i kanalizaciju, jer je ceo taj kraj nema u 21. veku, pa septicke jame kvase i onako klizno podrucje. Treba da se sruci dole na Karaburmu ili da prekine vezu u potpunosti sa Mirijevom. znamo kako se kod nas saniraju klizista. Ni to nije prioritet, ili ne moze zbog divlje gradnje, sta?

I sad neko hoće da mi kaže da Mirijevo dobrim delom nije odsečeno zbog divlje gradnje, nego zato što je samo zaboravljeno?
Da, sto se konstantno zaboravlja i zaboravlja, a samim tim moze da dodje do divlje gradnje. Da su ulice probijena, 80-ih, 90-ih, pa da su uradjene 2001,02, 03... ne bi ni bilo divlje gradnje. I jasno ti je da bez dozvole grada (tj podmazivanja u opstini) i ne moze da se zida na mestu gde je planiran glavni put.

I pored svega toga, nije toliko strasno ziveti u Mirijevu, ja sam u centru grada za 15, 20 min kolima, pola sata busom (27e). Ali samo ako ne dodje do nekog cukanja i zastoja u samom Mirijevu.
 
Обојица сте у праву, али Мичиген је ближе истини.
Исток није приоритет. Ево, на НБГ раде нови булевар са 6 трака, педесетак метара од булевара исте ширине који готово да и нема саобраћаја. Проширују Војвођанску, поред толико других широких улица. Видим да је у скоријем плану и Грчка улица. Слажем се да је то све неопходно, али није неопходније.

Ево, нпр. какве везе има зависност проширења Краља Александра од метроа? Нек га ураде исте ширине као и дотле, то је довољно за било какав метро. Интересантно је да им то није био изговор за реконструкцију од Вука до Цветка. Па зар и тај део не зависи од метроа? Или ће до Цветка да иде једна врста метроа, а од Цветка, друга?

Драгослава Срејовића такође може да се прошири без неких енормних рушења. Садашњи профил јесте 1+1, али су траке шире него иначе. Практично, постоје 3 траке, па треба додати само једну. Не верујем да постоји више објеката за расељавање него што је у Вијвођанској.
 
Ljudi ne favorizuje se Novi Beograd, vec investitori zele da imaju cistu situaciju kad ulazu pare u neki projekat, a time dolazimo do toga da jedino na Novom Beogradu koji je bio mocvara imamo situaciju da je grad vlasnik zemljista, dok su u celom starom Beogradu sve slobodne lokacije, kao i one zauzete otete od nekoga. Tako ni jedan domaci ni strani investitor ne zeli da mu neko za par godina kad pocne restitucija dodje i kaze sagradio si trzni centar na mojoj zemlji, sad cu da te oderem. Ista je situacija i sa gradnjom saobracajnica, s tim sto je Novi Beograd gradjen planski posle Drugog Svetskog rata, kada je zapocela znacajnija motorizacija, pa se imalo u vidu da ce biti potrebne ulice od 6 traka, sto u starom delu grada nije slucaj...
 
Apsolutno tacno, u potpunosti se slazem, a i do skoro je na NBGD bilo i najvise mesta za investicije.

Ali mene tu nervira grad, koji to koristi kao opravdanje i ulaze u infrastrukturu uglavnom na NBGD, jer traze investitori, a obicne gradjane ko sisa.

I onda kazes nekom, ovde treba da prodje put za 10, mozda 20 godina, a mozda i nece da se zida, ma sazidaj ti privremeni objekat, podmazi malo, pa cemo da te rusimo jednog dana. I gle divlja gradnja i cep.
 
Jasno je da nisu planirali recimo za mirijevo ulice od 6 traka ali ljudi nisu ni planirali vezu juznog dela mirijeva sa ustanickom i smederevskim putem.I toga nema u planovima vec 70 godina.Da su makar stavili u planove pa da stoji,a oni izbacise u potpunosti kao da su odrekli Mirijeva pa sada krpe koliko mogu ulice.

A i kada prosire mirijevski bulevar,jovanke radakovic,milana rakica i mite ruzica i dalje ce biti guzvi jer ce biti vise stanovnika mirijeva,veca motorizacija,rast standarda.Jedini spas je metro ili povezivanje sa ustanickom/smederevskim putem ljudskom ulicom od 2 trake po smeru.

U pravu si stf,lupaju oko bulevara,jedva ga i ovako rekonstrusiase ovaj deo i to ce im se isplati izgradnjom.Dok ima djavo i po da eksrproprisu od cvetka do ustanicke.Nisu oni sposobni za to
 
@ Prostorni planer Тачно, али на том Новом Београду мора неко и да ради, а тај мора да дође нормално на свој посао а не да цркне покушавајући.

@ Vucko Сва среца па су забранили градњу. Замисли да су људи почели масовно да дограђују шупе да би добили више приликом експропријације на име грађевинског материјала. :shok: Уосталом, по једном можемо бити сигурни да се Булевару не ближи проширење......Роми нису навалили да подижу насеље.... :p
 
Vrh