Šta je novo?

Mirijevski bulevar

Pozdrav svima, evo ja moradoh da se registrujem zbog ove teme, jelte posto zivim u Mirjevu.

Obradovala me ova vest (mada se o njoj prica barem 20 godina, i uvek bude sledece godine, pa im ni sad ne verujem).
Inace, meni je Mirijevo super naselje, ali jedna velika mana je saobracaj.
Zamislite naselje od 70, 80.000 ljudi koji izlazi na dve ulice, jedna je Dragoslava Srejovica (ex Partizanski put), puna linija non stop do Bogoslovije, pa nema nista od obilazenja, a kroz nju tri linije gsp/a, a druga kod Kluza izlazi na Bulevar gde semafor drzi zeleno svetlo jedno minut plafon, ako ne i manje. Haos, tiha jeza :o

Jos nam prosle godine probise put na vrhu naselja ka Smederevskom putu i sad vise nismo slepo crevo nego protocni bojler, sa sve djubretarima koji tuda pice za Vincu iako je kao zabranjeno. Znaci jos veci haos.(Ali su mi skratili put do Grocke za 11km, zvuci neverovatno, nisam ni ja mogao da verujem kada sam merio)

E sad, ja sam poslednjih godinu dana, stalno isao preko malih ulicica do Mirijevskog bulevara, pa dalje do centra. Iako je duze, stizem mnogo brze, ako se i tamo ne zaglavim kod Pancevca i onog idiotskog skretanja. (hoce li se vise uraditi ta petlja, i prosiriti ulica i srusiti kafancina Malo Takovo??? Tesko :))

Vidim da ce po planu bulevar ici samo do Karadjordjeve, sto je katastrofa, ali bolje ista nego nista. Inace uvek sam se nadao da ce nastaviti dalje preko potoka i osnove skole, Despot Stefan, pa da udari na toplanu, sa cetiri trake, to bio bio san, ali nista od toga.
Taj deo je pretvoren u park sa biciklistickom stazom, a do ulice Mirijevski venac je prosle godine sazidana zgrada (znaci neko se debelo omastio u opstini) koja nikako nije smela da bude tu. A valjda i nisu hteli da prolazi pored skole.
Ne znam da li ce praviti cetiri trake, ali se isto nadam da ce posklanjati one lezece policajce, na sadasnjoj Karaburmi (ima ih tri), a posto prolazi i pored 7. gimnazije, ocekujem da tu postave jos neki. Kakav ce to onda bulevar da bude, kreni stani, jedino sto nece imati ni jedan semagor sem verovatno na pocetku i kraju :)))

Od tramvaja isto nema nista, mada mesta do Mirijeva ima, ali kuda kad dodju do Karadjordjeve. (mozda ovo kroz park :)). Inace po nekom starom planu koji ja imam, okretnica je planirana na uglu ulica Koste Nadja i Mihajla Bulgakova (ex D. Petrovica Saneta),
pa ne vidim kako bi mogao da dodje do tamo, prakticno ne moguce. Mozda jedino da ga izvuku na sadasnju okretnicu 46 i 27 l (velika je ima mesta, a mnogo je bliza M. bulevaru).Ali i pitanje je da li bi taj tamvaj imao svrhu?

Ja se pre nadam da bi onda mogli da nam produze 16, sa Karaburme, to bi bio vrh :)))) (a pricalo se i o tome).

Eto raspisah se ja u prvom postu, izvinjavam se, imam ja mnogo toga jos da kazem o tome, ali polako :D
Jednostavno to je tuzna sudbina Mirijeva da tri velike ulice, Ustanicka (eh sada mora tunel, kad bi bilo), D. Tucovica i M.Bulevar staju svaka na po pola km od Mirijeva i zid :bash: Izbi rat 91, sve stade, divlja gradnja i sada tesko.

Nego jel zna neko kada se planira pocetak radova, i da li ce definitivno imati 4 trake ili ostaje na sadasnje siroke 2 sa "parkinzima"?
 
Veliki Vracar":2gxvbu7s je napisao(la):
Trasa tramvajem iz Mirijeva pa naokolo preko Ade Huje do Bogoslovije je Mirijevcima bez veze jer bi za 20 min prelazili rastojanje za koje im sada treba 10min. 27-icom ispod Zvezdarske šume... :/
Zavisi šta se sve uradi.

Ako se tramvaj uradi tako da bude dovoljno brz i sa jakim taktom (realno moguće), ako se nastavi izgradnja ispod šume i 27 nastavi sa usporavanjem, značiće i Mirijevu dosta. Naročito kad se ima u vidu da je do pola Mirijevskog Bulevara i sad skroz smisleno poterati tramvaj (i makar odvući deo putnika sa 16/23/25), i da bi jača infrastruktura s tramvajem privukla ozbiljniju gradnju u potpuno neuređeni deo s druge stane potoka (brat je živeo godinu dana u Kornatskoj, ono je za ne poverovati). Dodatno sređivanje Ade Huje koja je na liniji, takođe.

Ne mora okretnica da bude skroz na kraju Mirijeva, nek je i na kraju bliže gradu, valjaće. Par autobusa koji idu ukrug kroz Mirijevo u krugu od 10 minuta mogu da popune tramvaj sa dobrim taktom bez problema. Samo ako se taj tramvaj ne blokira usput. Računajte da Mirijevo stalno raste, da se zida svašta ispod šume, problem koji se ne rešava može da postane katastrofa, a najmanje što može da se uradi je ostavljanje mogućnosti da se nešto doradi kasnije..
 
Jedino konkretnu stvar koju znam pored smt-a,mirijevskog bulevara i.t.d je sto ce i prosiriti ulicu dragoslava srejovica na 2+2 trake sto ce povecati protocnost bar duplo,mada opet nista ne vredi bez bar jedne tramvajske linije.

Takodje ne zaboravimo da je systra planirala 2003 godine u studiji gradskog metroa da jedna linija lrt-a ide do bogoslovije pa za mirijevo preko dragoslava srejovica...
 
Заправо, ја нисам мислио да трамвај функционише сам за себе. Потпуно је реално да се градска железница, изграђеним тунелом Карабурма, спроведе до Роспи ћуприје. Тамо би се омогућила преседања: трамвајем за Мирјево, тролом за Вишњичку бању и Лешће и свеједно чиме за Вишњицу (може исто трола, а може и да остане бус). Ето озбиљног саобраћајног чвора у делу града тренутно осуђеном да се "закуцава" у прилаз Панчевцу, у 29. новембра етц. И онда сте из Мирјева на Новом Београду за пола сата, а то је и циљ.
Када је о аутомобилском саобраћају реч, мислим да ће морати једном да буде неки тунелчић - да ли до Устаничке или до Булевара (по мени, боље до Устаничке). Наш град, на жалост, бежи од таквих пројеката већ деценијама, али потреба постоји, и то прилична, јер је Мирјево већ сада у поприличном друмском вакууму.
 
Mirko, tom logikom je možda još bolje produžiti gradsku železnicu dalje ka Višnjici, kilometar dva pruge za brzo stizanje do centra i unutarvišnjički saobraćaj do stanice.. takav voz sa taktom od 15 minuta do Zemuna i linija Pančevački most (Krnjača) - Železnik (ako trasa od Karađorđevog Parka do Vuka može to da izdrži), sa tramvajem iz Mirijeva preuređenim bulevarom do Rospi Ćuprije na jednoj i Pančevačkog Mosta na drugoj liniji ostaje brza veza do udaljenih krajeva grada, i samim tim rasterećenje postojećih ulica, sa dve 2x2 trase ka gradu i jednim tunelom ka Ustaničkoj ili Bulevaru, dovoljno za dosta godina..
 
Баш тако. Намам ништа против продужетка воза до Вишњице (и даље, једног дана), али поменух Роспи ћуприју само у првој фази.
Врачарски тунел може да издржи толико возова, чак и са данашњом сигнализацијом, а са модерном опремом, могао би размак да се сведе и на два минута.
Још нешто, мислим да је добар тренутак за проширење трамвајске мреже, иако сам сигуран да је метро приоритет, пошто управо треба да добијемо 30 нових трамваја, а ови које имамо уопште нису за старо гвожђе. Једино "Швајцарци" и нису у првој младости, јер им је, мислим, већ 43 године, мада је Србија довољно сиромашна земља да трамвај не би смео да траје мање од 50 (што, разуме се, у претходним деценијама расипници из ГСП нису поштовали).
 
vucko - Тачно, као и пруга испод центра града са станицом на Тргу републике, коју често потенцирам, јер она доводи градску железницу у центар, што Вуков споменик, ипак, није.
 
Vučko, znam za plan, odatle mi ideja, sve iza Višnjice je na dugačkom štapu i nema smisla ni počinjati bez mosta na Dunavu. Ali ako se pravi do Rospi Ćuprije, bolje odmah do Višnjice pre nego što se celo područje dodatno poludivlje izgradi a gradnja u perspektivi postane još skuplja. Bez pruge do Pančeva, iza Višnjice nema razloga za ulaganja u ne baš jeftinu prugu. Svakako će onda i stavljanje tramvaja u Mirijevski Bulevar mnogo značiti.

Mirko, ako i ne možemo da širimo mrežu, možemo da pojačavamo takt gde god je moguće, mada kad se ubrza saobraćaj realno treba manje tramvaja da pokrije liniju. A ako se uloži u povezivanje koloseka preko novog mosta, eto i novih linija za bar desetak tramvaja. Al otom potom, dok prorade prvo postojeće linije koje ne rade, a još će i 12 i 13 nekad morati da pauziraju zbog izgradnje mosta..
 
Micigen":2fafw0rh je napisao(la):
Vidim da će po planu bulevar ici samo do Karadjordjeve, sto je katastrofa, ali bolje ista nego nista. Inace uvek sam se nadao da ce nastaviti dalje preko potoka i osnove skole, Despot Stefan, pa da udari na toplanu, sa cetiri trake, to bio bio san,
To nebi bio san nego košmar jer bi na taj način bio nepovratno uništen najlepši deo novog naselja. Kružna biciklistička staza dužine oko 1km i okolni park čine predivnu oazu mira koju svakodnevno na stotine dece iz svih delova naselja koriste za bezbednu igru sportsku rekreaciju i odrastanje podalje od svake vrste opasnosti i saobraćajnog zagađenja.
Meni se ova najava produžavanja M.bul. do V. Karađ. zv. ne dopada upravo zbog opasnosti da jednog dana nekome ne omrkne svest i protera dalje smrdljivu ulicu kroz ovaj "Nacionalni park Mirijevo".
Zato kao jedino razumno smatram skretanje produžetka M.bul. do priključenja na Matice srpske ili Koste Nađa makar i po cenu uklanjanja nekoliko udžerica usput.
Pozdrav inače za komšiju Mirijevca, slažem se da nam je saobraćajna problematika možda i No. 1 u naselju, ali te molim da zaboraviš na ideju druma i auspuha kroz dolinu lepote, zdravlja, dečijeg smeha i razbibrige... :kk:
 
@Veliki Vracar

Ma komsija slazemo se, nisi me razumeo. To je nekada bio moj san, dugogodisnji, jer moras da priznas da bi saobracajno (gledano iz ugla automobila, gsp-a, bio mnogo korisniji nego ovako).

Ali kao sto sam gore i napisao, od toga nema nista, i dobro je sto je tako. Pre svega zbog skole, i tog predivnog velikog parka (jos kad bi zasadili neko drvce viska, ne bi bilo na odmet) . A i sazidase ono nakaradnu zgradu na samoj ulici, tako da ne brini :)))))

Inace ne znam da li znas da je na danasnjem mestu gde je stadion FK Balkan nekada planiran veliki park sa protocnim vestackim jezerom (jer tu ima jedno 2,3 izvora, koje su sada zatrpali), ali naravno da je primat dobio danasnji zmijarnik od stadiona. Inace ona zgrda sto je pocela da se radi kod Toplane je najbolji dokaz, ne znaju sta ce sa podzemnim vodama :laugh: :lool: , valjda i ne znaju za izvore, pa stoji vec duze vreme.

Niko mi ne odgovori, jel se zna nesto o pocetku radova i da li ce biti 2 ili 4 trake????
 
Ova sednica gradske skupstine je 22 septembra, tu ce odobriti novce,sigurno ce nekoliko dana kasnije u novinama ili na tv-u pricati o tim projektima medju kojima je i MB.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1410326

редседник Скупштине града Београда Александар Антић заказао је за среду, 22. септембар, у 10 часова двадесет пету седницу Скупштине града. На дневном реду наћи ће се Одлука о прихватању обавезе отплате дуга у функцији подстицања грађевинске индустрије Србије по пројектима које је кандидовао град Београд,
 
Ziveo sam pre vise godina na Mirijevu. Jedno od najlepsih BG naselja. Trebao je biti raj u Beogradu. Nazalost, od `90 je konstantno unakazavano, i to i dalje cine. Vec mnogo lici na meni najodvratniju Karaburmu, a za par godina ce biti jednako odvrati.
 
stf":3fk153yo je napisao(la):
Ziveo sam pre vise godina na Mirijevu. Jedno od najlepsih BG naselja. Trebao je biti raj u Beogradu. Nazalost, od `90 je konstantno unakazavano, i to i dalje cine. .
Slažem se skroz, deo naselja koji je pravljen u krajem socijalističkog perioda je stvarno lepo urađen, ali je zato danas, naročito kad se uzme u obzir saobraćajna odsečenost od ostatka grada stvarno upropašteno naselje.
 
POSLOVNE VESTI - ENERGOPROJEKT HOLDING A.D. BEOGRAD
UGOVOREN NOVI POSAO ENERGOPROJEKTA
U SRBIJI VREDAN 809 MILIONA DINARA
Energoprojekt Niskogradnja a.d. i Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju
Beograda zaključili su u decembru mesecu tekuće godine novi značajan ugovor: "Izvođenje
radova na izgradnji saobraćajnice Mirijevski bulevar sa pripadajućom infrastrukturom".
Vrednost ugovorenog posla iznosi 809 miliona dinara. Rok za realizaciju projekta je oktobar
2011. godine.
 
Hvala na vesti. Da li ima nekih detalja, šta se tačno radi, da li samo rekonstruišu postojeće ili će da prošire/produže ulicu...? Bilo šta?
 
stf":2xz0pon1 je napisao(la):
Ziveo sam pre vise godina na Mirijevu. Jedno od najlepsih BG naselja. Trebao je biti raj u Beogradu. Nazalost, od `90 je konstantno unakazavano, i to i dalje cine. Vec mnogo lici na meni najodvratniju Karaburmu, a za par godina ce biti jednako odvrati.
Meni se sviđaju zgrade kod Okretnice Mirijevo 4.
 
COTOHA":2xuelk0d je napisao(la):
Hvala na vesti. Da li ima nekih detalja, šta se tačno radi, da li samo rekonstruišu postojeće ili će da prošire/produže ulicu...? Bilo šta?
Ne zna se za sada,ali verujem da ce politicari to reci kad pocnu radovi uskoro
 
Produžuju Mirijevski bulevar
V. MIJATOVIĆ - N. PANTIĆ | 13. januar 2011. 21:48 | Komentara: 0
Rekonstrukcija Mirijevskog bulevara, koji će biti produžen do Ulice vitezova Karađorđeve zvezde, počinje sledećeg meseca i trebalo bi da bude završena na jesen


SRODNE VESTI

Točkovi izmrvili ploče
Bageri i do Drine
Radovi na Gazeli i kod petlje "Nacional"
Meljine do Petijevića
Obala bez prepreka
MIRIJEVSKI bulevar konačno će zaslužiti svoje ime. Ova saobraćajnica biće produžena do Ulice vitezova Karađorđeve zvezde sa četiri kolovozne trake. Rekonstrukcija će početi sledećeg meseca i trebalo bi da bude završena na jesen.

Kada radovi budu okončani, bulevar biće produžen za oko kilometar, a širina kolovoza će biti 14 metara. Sa obe strane nalaziće se trotoar u širini tri metra. Duž novog dela saobraćajnice biće postavljena tri semafora na raskrsnicama i jedan pešački prelaz.

INFRASTRUKTURA
REKONSTRUKCIJA Mirijevskog bulevara obuhvatiće asfaltiranje 14.250 metra kvadratnih kolovoza i oko 6.000 kvadrata pešačkih površina. Vodovodna i kanalizaciona mreža će sa obe strane saobraćajnice biti duge ukupno po 2.000 metara. Biće postavljena ulična rasveta, rekonstruisani i zaštićeni postojeći električni vodovi i adaptiran dalekovod. Novoizgrađenim delom ulice proći će i gasovod dužine 9.000 metara.

- Spajanjem sa Ulicom vitezova Karađorđeve zvezde građanima opština Zvezdara i Palilula biće obezbeđena daleko brža veza sa centrom grada - kaže Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište. - Projektovane su po dve saobraćajne trake u oba smera sa razdelnim pojasom u kome će se nalaziti betonski kolektor duži od kilometra kroz koji će teći Mirijevski potok. Na taj način sprečiće se njegovo zagađenje.

Projektom je predviđeno i više od osam kilometara nove prateće infrastrukture. Viće izgrađena nova vodovodna mreža, kišna i fekalna kanalizacija i gasovod od celičnih cevi.

Ukupna vrednost radova u Mirijevskom bulevaru je 810 miliona dinara. Po 10 odsto novca obezbedili su grad i republika dok je za ostatak podignut kredit kod domaćih banaka sa grejs periodom od godinu dana. Izvođač radova je firma "Energoprojekt - Niskogradnja".

Produžavanje ove saobraćajnice i pretvaranje u pravi bulevar već godinama je želja žitelja Mirijeva i Karaburme, ali i plan gradskih vlasti. Projekat su, međutim, kočili nerešeni imovinski odnosi. Problem je nastao jer su opštine svojevremeno propustile da u zemljišine knjige upišu vlasništvo nad spornim zemljištem, pa je grad nekoliko godina pokušavao da reši spor sa dvadesetak vlasnika placeva među kojima je bilo i jedno preduzeće u stečaju.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:314989-Produzuju-Mirijevski-bulevar
 
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :vops: :vops: :vops: :vops: :vops: :vops: :vops: :vops: :vops: :vops: :vops:

E lepu vest nisam mogao da procitam, dodjem sa nove godine i procitam ovu vest. :gobb:

Samo me buni, ovo, tri semafora samo na novom delu, pretpostavljam prvi kod Drage Ljocic, drugi kad produze ulicu Ladne Vode, a treci
na kraju sa Karadjordjevom. Malo mi to mnogo, ali dobro, valjda ce da ih sinhronizuju.

E sad ne pise da li se rekonstruise stari deo ulice, jel glupo je da on ostane na dve trake sa parkinzima. I da li ce na njemu biti semafora?
 
Pa valjda će prošiti postojeći kolovoz i produžiti sa 2x2, tako sam shvatio vest. Ne želim da cepidlačim ali trebali su ga produžiti još za 1,5km i spojiti sa Ustaničkom. Time bi dobili unutrašnji prsten/ring. Shvatam da je to dosta novca ali nepovezani bulevari nisu od nikakve koristi.
 
Nikad nece povezati sa ustanickom,cisto da razjasnimo :(

To svi pitaju kao ideju i na javnim uvidim i sve ali kazu da je nagib ogroman za izgradnju puta(u urbanistickom zavodu i opstini zvezdara),a zapravo opstina zvezdara je rasprodala sve parcele na toj trasi pa ne moze od kuca.

:bash:
 
Ja ne znam kuda vi mislite da se on spaja sa Ustanickom????

Svi pravci su zakrceni. On sada kad izbije na Vitezova Karadjordjeve Zvezde nema gde. Levo i desno su mu ogromne uzbrdice (a i puno kuca, sada vec i novih zgrada), a pravo bi isao pored skole i udarao na park, tako da dalje ne moze. Tu mu je kraj.
 
Vrh