Ima jedna sličnost između Mirijevskog bulevara i D.Tucovića/Cviijićeve
Obe ulice su nastale jer su tu bili potoci, pa okolna divlja gradnja nije mogla taj deo da obuhvati.
Potok Bulbuder jer je tekao kroz D.Tucovića i Cvijićevu kuće su bile slično raspoređene kao uz Mirijevski potok
Porazno je jako to što da nije bilo prirodne prepreke tj. potoka Bulbuder danas u istočnom delu grada od Dunava (višnjičke) pa do autoputa ne bi imali ni jednu iole široku ulicu osim Bulevara.
Toliko o urbanizmu i planskom razvoju ovog dela grada
Govorim da je tih godina divljom gradnjom upropašćena mogućnost da danas npr. Milana Rakića bude široka ulica, da se Mirijevo kvalitetno poveže sa Ustaničkom, Bulevarom, G.Vučića itd. zbog divlje gradnje zapadno i južno od Mirjeva
Sve i da Mirijevo danas ima široke ulice, ne bi mnogo pomoglo jer bi se opet zaglavili na izlazima iz naselja (npr. Milana Rakića/Mite Ružića) pa na dalje.
Posledice onog o čemu govorim se lepo vide na primeru Jerkovića, kad se tamo ide autobusima 25, 26, a po prelasku J.bulevara.
Onaj lavirint uličica je nastao samo divljom gradnjom između dva svetska rata, pa kad se iskobeljaš iz lavirinta dođe normalan deo, pa na kraju naselja opet divlja gradnja iz 90-tih/2000-tih sa ulicama u kojima ne mogu da se mimoiđu dva vozila. Slično je i sa Mirijevom i sa N drugih naselja
Ono što ti Micigen i STF kažu da je na Mirjevu i uz Smederevac divlja gradnja buknula tek skoro - to se slažem.
Obe ulice su nastale jer su tu bili potoci, pa okolna divlja gradnja nije mogla taj deo da obuhvati.
Potok Bulbuder jer je tekao kroz D.Tucovića i Cvijićevu kuće su bile slično raspoređene kao uz Mirijevski potok
Porazno je jako to što da nije bilo prirodne prepreke tj. potoka Bulbuder danas u istočnom delu grada od Dunava (višnjičke) pa do autoputa ne bi imali ni jednu iole široku ulicu osim Bulevara.
Toliko o urbanizmu i planskom razvoju ovog dela grada
Lepo ti ja kažem, a ti mi ne veruješ da se Beograd završava kod Cvetka.stf":1lnsb054 je napisao(la):............. какве везе има зависност проширења Краља Александра од метроа? Нек га ураде исте ширине као и дотле, то је довољно за било какав метро. Интересантно је да им то није био изговор за реконструкцију од Вука до Цветка. .
Pa ni ja ne pričam o Mirijevu u tim godinama, tada je Mirijevo imalo možda 1.500 stanovnika.Micigen":1lnsb054 je napisao(la):.....Niko ovde ne prica o 30-im, 50-im itd.
.
Govorim da je tih godina divljom gradnjom upropašćena mogućnost da danas npr. Milana Rakića bude široka ulica, da se Mirijevo kvalitetno poveže sa Ustaničkom, Bulevarom, G.Vučića itd. zbog divlje gradnje zapadno i južno od Mirjeva
Sve i da Mirijevo danas ima široke ulice, ne bi mnogo pomoglo jer bi se opet zaglavili na izlazima iz naselja (npr. Milana Rakića/Mite Ružića) pa na dalje.
Posledice onog o čemu govorim se lepo vide na primeru Jerkovića, kad se tamo ide autobusima 25, 26, a po prelasku J.bulevara.
Onaj lavirint uličica je nastao samo divljom gradnjom između dva svetska rata, pa kad se iskobeljaš iz lavirinta dođe normalan deo, pa na kraju naselja opet divlja gradnja iz 90-tih/2000-tih sa ulicama u kojima ne mogu da se mimoiđu dva vozila. Slično je i sa Mirijevom i sa N drugih naselja
Ono što ti Micigen i STF kažu da je na Mirjevu i uz Smederevac divlja gradnja buknula tek skoro - to se slažem.