Šta je novo?

Mirijevski bulevar

E pa neka vas dugo i dobro služi! :p
 
Narode šta je vršno i van vršno vreme,mi koji ne radimo u gsp-u ne znamo terminologiju,ili sam ja glupa,pa da ne bih bila objasnite mi! :laugh: Ja sam čula da će ispred škole biti zelena površina i park.
 
@Goje
Hvala Goje. A sto nadas se, valjda je trebalo da bude tako, svadba je majku mu :D :D

Najvaznije da sam izbegao svadbu kod Lazica (vec nadaleko poznata ruzna zgrada sa Horusovih slika), sprecili me radovi hahahha

I hvala svima unapred, da ne gusimo temu, ako bas neko mora nek sibne pm :D

Inace na 25p voze isti oni Fapovi krsevi sa 27l, raspadaki.
 
Шта хоћеш? Па зар нису рекли да ће та возила да пребаце, па сад да се људи разочаравају? :p
 
Asvalt nije ravan,već su se pojavile neke neravnine.. Tako da sam razočaran :notok:
 
Navodno od nove godine autobus 74 će prolaziti novim bulevarom.
 
snap2011110400h28m30s001.jpg
:kk:
snap2011110400h30m21s002.jpg
:notok:
snap2011110400h34m12s003.jpg
:rolleyes:

snap2011110400h51m02s004.jpg

da sam se ja pitao ovuda bi ja proterao autobus. Trebala je 16-ica da ide do Mirijeva o tome se pričalo 40 godina. Bus 16 ide na svakih 2 min to bi rasteretilo 27-icu. Sa ovom 25 pip* ništa. Kad može bus 23 čak do Vidikovca(verovatno najduža linija) može i 16-ica od Otona Župančiča do Mirijeva
 
ova 25p ima super trasu samo su trebali da ga stave na terminus mirijevo 3,a ne 4.kada bi svi pratili vreme njegovog polaska,TJ KADA BI POLAZILI TAČNO KADA PIŠE,nikakav problem ne bih bio i nikakve gužve.A ideja o ovoj 74,pričaće se ako do toga uopšte dođe.Pozdrav i opet hvala za slike,između ostalog kome treba eventualno se obratiti za odgovore na bulevaru ne postoji ni jedna kanta za đubre!!!!i šta sa zemljom oko bulevara koja će biti blato posle kiše u jesen ili pranja ulica u leto?hvala
 
Штета што нису ставили разделно острво од макар пола метра.
 
Mogu da razumem razloge zbog kojih je izostavljeno razdelno ostrvo. Prvo, na 80% ranije postojećeg Mirijevskog bulevara teško da će biti ulaganja u oslobađanje sve četiri trake za saobraćaj, a kamo li za dodavanje razdelnog ostrva - a drugo tu je prosto bilo najlakše uštedeti. Ali ipak je šteta, jer dosta govori o tome koliko nisko planeri gledaju na ovaj kraj. Nema ništa ni od razdelnog ostrva ni od najobičnijeg drvoreda - jasna poruka da se na ceo potez gleda kao na džadu kroz predgrađe, a ne kao na urbani bulevar u nastajanju.

Inače razdelno ostrvo makar metar široko je za ulice te širine već poslednjih 25 godina bilo čvrst standard u beogradskom urbanizmu. Još od sredine osamdesetih i tada urađenih deonica Vojislava Ilića i Kružnog puta. Od tada je to poštovano svuda po Novom Beogradu, Bežaniji, čak i Južnom bulevaru gde je izvedeno minimalno ali odlično razdelno ostvro. I svi važeći urbanistički planovi, recimo za završetak Kružnog puta - SMT-a predviđaju tamo gde je magistralna saobraćajnica već u punom profilu i odličnom stanju (recimo kod Braće Jerkovića) da razdelno ostvro bude dodato.
A onda su došli ovi i asfaltirali ovakav Mirijevski bulevar - kao da je to neki drugorazredni, divlji Beograd.
 
što je najgore ove kolovozne trakre s predimenzionirane. opušteno da su uzeli po 10 cm od svake plus da su ulicu još 10 cm širu napravili imali bi lepo razdelno ostrvo od pola metra.


i ulica kojoj je hitno potrebno razdelno ostrvo je zrenjaninski put. ali to je neka druga tema.
 
MilisaV":glza9vkq je napisao(la):
što je najgore ove kolovozne trake su predimenzionirane.

Siroke trake ipak imaju jednu prednost: kada spoljasnja traka bude potpuno uzurpirana za parkiranje, autobusi će makar moći neometano da voze unutrasnjom.
 
Igor":2i2gk17b je napisao(la):
Meni je jedna stvar potpuno neverovatna a to je da su skroz ignorisali postojeci putic kakav takav ali prakticno jedinu vezu sa naseljem Mirijevski cvet.

Problem je sto su u slučaju ovog putića vlasti ranijih godina zapravo napravile populistički potez asfaltiranja divlje saobraćajnice. Grad bi prvo morao da eksproprijacijom obezbedi normalnu saobraćajnicu na tom pravcu. Zasto za to nema para? Valjda zato sto u okolini divlja gradnja ne kosta nista, legalizacija ne kosta nista itd...
 
Игоре, потпуно си у праву. Невероватно да су игнорисали огроман број људи који живи у "цвету".

Питао сам неку архитекту која је била на отварању булевара и она рече да је заиста предвиђена она уличица о којој смо писали давно, што би спојила Миријевски цвет са булеваром. То је каже комунална саобраћајница - шта год то значило. Е, сад ту постоји неки имовинско - правни проблем на делу земљишта између булевара и потока, тако да то вероватно значи да од тога нема ништа скоро :(

Е, та 74 би била права премија, ваљда ће бити...

У старом делу булевара, људи не осећају никакву потребу да препаркирају возила иза зграда на ПОСТОЈЕЋЕ паркинге... од 2 траке, комотно су заузели 1,5 траку... :rant:
 
HoRuS":22au6301 je napisao(la):
То је каже комунална саобраћајница - шта год то значило. Е, сад ту постоји неки имовинско - правни проблем на делу земљишта између булевара и потока

Komunalna saobraćajnica je prilaz od ulice do zgrada za gradsku čistoću, hitne sluzbe, selidbe... Ona ne sluzi za redovan automobilski saobracaj i zato je dovoljno da bude sirine jednog kamiona, ne treba trotoar itd...
Komunalna saobraćajnica moze postati normalna ulica ako se prosiri resavanjem imovinsko-pravnih odnosa, to jest eksproprijacijom, to jest treba da se plati.
Vlasti nemaju ili neće da plate pa su sokače u postojećem stanju zaveli kao komunalnu saobraćajnicu, jer je to najvisa kategorija koju onaj jad zadovoljava.
 
Stanislawe :kk:

Види пост 475 и 488. То треба да буде нова саобраћајница - комуналне природе...за ову постојећу дивљу нема помоћи, од ње су дигли руке...
 
Prosao sam oko ponoci bulevarom i poskidali su ivicnjake na raskrsnici sa karadjordjevom. U prvi mah se uplasi da ce nesto da produzavaju bulevar.
Ali ne, samo spajaju one postojece 2 male ulicice sa karadjordjevom, ali ne da ih produze prirodnom putanjom, vec ih spajaju u jednu koja izbija na sred raskrsnice. Moza i nije lose resenje, s tim sto je problem, sto je u ovoj do skole zabranjen saobracaj.

Ko shvatio shvatio, ako ne uslikace Horus sutra, jel da :)

Onaj ostatak iznad potoka onda moze biti ili zelenilo ili neki parking.
 
О, да... :)

Edit:

Ево пар сличица које је Вучко сликао кад смо били у обиласку, па може да се види о чему се ради ...







Uploaded with ImageShack.us
 
HoRuS":1sz5gdco je napisao(la):
Види пост 475 и 488. То треба да буде нова саобраћајница - комуналне природе...за ову постојећу дивљу нема помоћи, од ње су дигли руке...

Vratio sam se na tvoj izvod iz DUP-a u postu 488 i stvarno je deprimirajuće - pored starog divljeg sokačeta ucrtali su drugo sokače, odnosno ozbiljna ulica koja se spušta iz budućeg dela Mirijevskog cveta pred Mirijevski bulevar sužava se na komunalnu saobraćajnicu. Verovatno samo dotični urbanista zna zašto se Mirijevski cvet planira kao geto, odnosno kao da je neko stavio ban na eksproprijaciju sa te strane Mirijevskog bulevara.
 
Ekstremno lose resenje za Mirijevski cvet jer nema ulice za prikljucenje na Bulevar u blizini za razliku od ostalih naselja u novom delu Bulevara.

Trebalo bi da postave stubice kod osnovne skole da uopste automobili ne mogu ici onom stazicom,jer kada se zavrsi ovo sto sada budze bice veca navala automobila.

Ne rece Horus,neki baja u Buldozeru sto je radio na kolektoru je posteno skucao nekoliko bandera dok je radio.

Mislim da ce uvideti nadlezni da su potrebne trake za skretanje iz Karadjordjeve Zvezde u Mirijevski Bulevar,vec se stvaraju guzve.
 
Честитке Миријевцима на новом булевару. Ако се одузме одсуство разделног острва, нелогично постављање стајалишта упркос довољно простора на тротоару, ето, може да прође.
 
Vrh