Mogu da razumem razloge zbog kojih je izostavljeno razdelno ostrvo. Prvo, na 80% ranije postojećeg Mirijevskog bulevara teško da će biti ulaganja u oslobađanje sve četiri trake za saobraćaj, a kamo li za dodavanje razdelnog ostrva - a drugo tu je prosto bilo najlakše uštedeti. Ali ipak je šteta, jer dosta govori o tome koliko nisko planeri gledaju na ovaj kraj. Nema ništa ni od razdelnog ostrva ni od najobičnijeg drvoreda - jasna poruka da se na ceo potez gleda kao na džadu kroz predgrađe, a ne kao na urbani bulevar u nastajanju.
Inače razdelno ostrvo makar metar široko je za ulice te širine već poslednjih 25 godina bilo čvrst standard u beogradskom urbanizmu. Još od sredine osamdesetih i tada urađenih deonica Vojislava Ilića i Kružnog puta. Od tada je to poštovano svuda po Novom Beogradu, Bežaniji, čak i Južnom bulevaru gde je izvedeno minimalno ali odlično razdelno ostvro. I svi važeći urbanistički planovi, recimo za završetak Kružnog puta - SMT-a predviđaju tamo gde je magistralna saobraćajnica već u punom profilu i odličnom stanju (recimo kod Braće Jerkovića) da razdelno ostvro bude dodato.
A onda su došli ovi i asfaltirali ovakav Mirijevski bulevar - kao da je to neki drugorazredni, divlji Beograd.