E(ekspres) minibus linije u Beogradu i nemaju baš puno smisla sa ovako velikim brojem stajališta. Šta je tu onda "ekspres" ako staju na svakih 300-500 metara kao i redovne GSP linije, nema nekog efekta kada je u pitanju ubrzanje putovanja, pritom su manja vozila, idu mnogo ređe i svi putnici karte kupuju kod vozača što je veliko traćenje vremena. E1 bi trebalo vratiti, ali evo na kojim najvažnijim stajalištima bi jedino trebalo da se zaustavljaju E minibusevi da bi to bilo optimalno, slično rešenje već postoji na aerodromskoj liniji A1:
E2 PETLOVO BRDO - TRG REPUBLIKE, stajališta: Petlovo Brdo, Labudovo Brdo, Vidikovački Venac, Kijevska, Sajam, Mostar, London, Trg Republike, 8 stajališta umesto sadašnjih 33.
E6 MIRIJEVO 4 - BLOK 45, stajališta: Mirijevo 4, Matice Srpske, Mirijevski Venac, Ćalije, Omladinski Stadion, Jovana Avakumovića, Džordža Vašingtona, Zeleni Venac, Sava Centar, Železnička stanica Novi Beograd, Naselje Belvil, Gandijeva, Blok 61, Blok 45, 14 stajališta umesto sadašnjih 44.
E9 KUMODRAŽ - STUDENTSKI TRG, stajališta: Kumodraž, MZ Kumodraž, Kumodraž 2, Voždovac, Franše Deperea, Trg Slavija, Trg Republike, Studentski Trg, 8 stajališta umesto sadašnjih 27.
E1 USTANIČKA - BLOK 45, stajališta: Ustanička, Šumice, Crveni Krst, Trg Slavija, Brankov Most, Sava Centar, Železnička stanica Novi Beograd, Naselje Belvil, Nehruova, Blok 45, 10 stajališta umesto dosadašnjih 31.