Šta je novo?

Minibus

Е линије се финансирају искључиво од продаје карата зато и постоје и зато иде минибус.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Ја се слажем да треба смањити број стајалишта на експрес линијама знатно, која би се користила требало би да зависи од неке озбиљније анализе.
Све експрес линије се поклапају на више стајалишта са другим (обичним) линијама лепо ако некоме не одговара што не стаје експрес линија на неко стајалиште седне на другу линију неколико станица и хвата са те станице где стаје експрес линију.
Ја мислим да би оваква промена и популаризовала експрес линије јер би и са преседањем биле брже и да би их било више, јер је сулудо да експрес линије имају преко 30 станица, шта је ту експресно?
 
Ja ne znam stvarno, al po vašem pisanju, konkretno za E2, se stvarno vidi da u minibuse na toj liniji ušli nikada niste. Osvrćem se na post @Užice i naravno na post iznad. E linije nemaju poentu kao ekspresi u tom smislu. One su agilnije, preskaču dosta stajališta usput, jer staju tamo gde se ljudi nameste za ulaz, i gde treba sa izađu naravno. Ako bi preskakale veći broj stajališta po unapred definisanoj šemi, apsolutno ne bi imale ovaj broj putnika. Sa E2 vi ste od Orašca na Labudovom brdu do Terazija i Trga za 25 do 30 minuta. Nema teorije da i jednim drugim prevozom stignete u strogi centar od Labudovog brda za tako kratko vreme, plus bez presedanja, a značio je i do Dušanove dosta. 56 preskače Kneza Miloša, London, i naravno ne ide do Terazija i Trga, a taj koridor najviše i koriste putnici E2. Nikakva stajališta tu liniju ne opterećuju. Funkcioniše odlično, a kad bi se pretvorila u normalan bus, pa ko bi išao sa 56 onda, plus da se još i ne plaća. Apsolutno ne bi ni voleo da to urade. Kakvi ekspresi kroz gusta naselja sa tolikim saobraćajem, pa će baš puno vremena uštedeti ako preskače stanice po Vidikovcu, govorim o normalnim autobusima, a svakako sam sarkastičan. Za mene je E2 svojevrsni ultra jeftini taksi za centar grada. Za 200 kinti, što je danas teška sića, ti stigneš osetno brže bez mnogo cimanja, iako kombije apsolutno ne volim, al bože moj. Čak i ka Labudovom/Petlovom brdu se dosta brže probija. Kombi je to. Preskače stanice, plus ide na nadvožnjak i direktno u Kirovljevu. Stizao u sred špica za 35 minuta, pa i manje, a kombinacija 37/56, ili od Brda 23/53, treba deset do petnaest minuta više. Tako da ne treba kvariti ono što valja, samo da ne podignu cenu previše, pa da izgubi putnike i samo neka E2 opstane, a pustiše je i vikendom, mislim subotom pre izvesnog vremena. Putnika stvarno ima dosta, što pokazuje i njen opstanak na kraju krajeva, a za razliku od toliko drugih.
 
Ако се добро сећам некадашња Е7 је исто имала солидан број путника.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
One su agilnije, preskaču dosta stajališta usput, jer staju tamo gde se ljudi nameste za ulaz, i gde treba sa izađu naravno.
Pa i redovni busevi preskaču stajališta ako na njima ne čeka niko i ako se niko ne namesti pored vrata da bi izašao, pogotovo prigradski i u večernjim satima. Ne koristim E linije, ali me zanima šta ako se u prve 3-4 stanice toliko prepuni da je u narednih 30 do terminusa nemoguće ući, a putnika ima? Kapacitet minibusa ili kombija je minimalan, a i inače je nezgodno stojati u njima.
 
Ја би их лично одвојио од нашег система јер је посебна наплата карата,нпр на сајту СЈП да не постоји ред вожње и траса за њих и то,мада можда би их и укинуо све Е2,Е6,Е9,А1,да не звучим прегрубо,али вероватно има путника на тим линијама па из тог разлога да не испаднем прегруб.
 
Не знам за Е6 али Е2 је увек крцата и често се стоји. Ако нема места, возач неће стати осим ако нема излаза.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Е6 треба прво укинути јер баш добар део трасе иде са 95,од Панчевца до Блока 45,није то мало.
 
Погрешан цитат?

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Е6 треба прво укинути јер баш добар део трасе иде са 95,од Панчевца до Блока 45,није то мало.
E2 treba ukinuti jer dobar deo trase ide sa 23, E9 isto treba ukinuti jer dobar deo trase ide sa 33. ;)
 
Ако се добро сећам некадашња Е7 је исто имала солидан број путника.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Ne znam za E7. Još je imamo na stajalištima po kraju. Nisam tad živeo na Labudovom brdu, pa ne znam tačno ni trasu.
Pa i redovni busevi preskaču stajališta ako na njima ne čeka niko i ako se niko ne namesti pored vrata da bi izašao, pogotovo prigradski i u večernjim satima. Ne koristim E linije, ali me zanima šta ako se u prve 3-4 stanice toliko prepuni da je u narednih 30 do terminusa nemoguće ući, a putnika ima? Kapacitet minibusa ili kombija je minimalan, a i inače je nezgodno stojati u njima.
Plaća se karta. Neće niko u te linije da ulazi za par stanica. Stoji se često, to je tačno, al tako očigledno i mora da bi linija bila isplativa. Nemoj porediti E linije sa ovim klasičnim, jer to preskakanje stajališta nije isto kod jednih i kod drugih. E2 često preskoči i Sajam, Mostar itd. Dosta se ona ubrzava načinom na koji je putnici koriste, a mesta kad ima ima, a ako bi išao normalan autobus po sistemu da se izdržava od prodaje karata, prvo bi se linija dosta usporila, a potom bi karta morala biti mnogo skuplja od 200 dinara. Zato i kažem da ne treba tu ništa posebno dirati i mudrovati, jer i ovako dosta pomažu, a i mnogima duž njihovih trasa i te kako znače.
Ја би их лично одвојио од нашег система јер је посебна наплата карата,нпр на сајту СЈП да не постоји ред вожње и траса за њих и то,мада можда би их и укинуо све Е2,Е6,Е9,А1,да не звучим прегрубо,али вероватно има путника на тим линијама па из тог разлога да не испаднем прегруб.
Zašto bi ukidao nešto korisno i rentabilno?
 
Е7 је ишла од Певца до Панчевачког моста и преклапала се са 59 и 48 ако се добро сећам. Имала је путника за разлику од Е5 коју нико није користио а траса је била одлична.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Што се А1 тиче укидање тек када једна од три линије 72,600,607 буде радила 24 сата.
 
Vi kao da se ne vozite E linijama, sistem ekspresnih linija je zamišljen da se zaustavlja samo na zahtev i to je najveća prednost sistema.
E9 čak u špicu preskoči oko 60% stajališta što je nenormlano brzo. od Kumodraža do Studentskog je za manje od 30 minuta, tako da su te vaše primedbe presmešne.
Sve E linije su svakako brže i od automobila, stvarno ne vidim šta vam ovde smeta.

A to za autobuse, to je zabranjeno, ali se radi, ali nema šanse da on može da preskoči stajališta koliko i Ekspres, može 2-3 na celoj trasi maksimalno.

Vozi i zove se 860i, samo se moraš prošetati do Robnog terminala
a do centra centra ide 72
Za slabopokretne, ljudima sa decom, prtljagom i strancima to "samo" je ogromno.
 
Pozdrav, da li iko zna gde može da se polaže za D1, Hvala.
 
Minibusi su jako dobra alternativa prevoza sa karakteristikama između privatnih kola ili taksija sa jedne strane, i autobusa sa druge strane. Dobro se krenulo sa nekih 9 linija, a onda je sve to ubilo eksperimentisanje sa sitemima naplate. koje je dovelo dotle da se više od pola putnika švercuje. Ako bi postojala obična karta za 1,5 sat od 100 dinara, 60 dinara za do 30 minuta, nepersonalizovana mesečna markica 3500, 1750 karta za povlašćene, i sistem u kojem se sve to stvarno plaća, tada bi minibusi mogli da zarađuju sami za sebe. Sviđa mi se kako je to urađeno u Belorusiji, da su naterali minibuse da pokrivaju neke bočne pravce, zone sa proređenim ili lošijim prevozom. Tako bi neki tipa E2 naterali da ide Maričkom, a E9 za Veliki mokri lug, E6 bi bio produžen u zavučene delove Kaluđerice sa jedne strane, i na Vinogradsku sa druge strane. Ali dokle god se običan prevoz ne naplaćuje za 60% putnika, takva mera bi bila iživljavanje nad privatnicima koji rade nešto korisno.
 
E linije se oduvek plaćaju, nema tu šverca. Zato su i nestajale one koje nisu isplative. Ako bi bile baš povoljne, ili imale skromnu mesečnu pretplatu, morale bi ići na pet minuta verovatno.
 
Linija A1 od sutra menja svoju trasu. Iz Nemanjine skreće levo kroz Savsku, prolazi pored Galerije gde je novo stajalište. Potom staje kod Sajma i ide preko Novog mosta do BASa gde je takođe uspostavljeno stajalište. Dalje nastavlja kroz Španskih boraca do SIVa gde se vraća na staru trasu. Po meni jako glupa izmena jer već imamo 600, a baš neko da plaća 300 dinara da bi se dovukao od BASa do centra, nema smisla.
 
Skroz nebitna izmena, linija gubi svoju poentu kao brzi prevoz od Slavije do aerodroma. Opet mi deluje kao forsiranje Galerije kao nekog novog centra( cak ni ne ide u oba pravca) i niko naravno nece da placa 400 dinara za minibus pored 600 koja je daleko komfornija i sada iste brzine kao A1 mozda cak i brza. Vise mi deluje da je banetu zafalilo para pa umesto da podigne cenu karte koja je i onako bezobrazno velika on je preusmerio i skroz obesmislio A1.
 
a1 nova trasa.png
 
Vrh