Ja ne znam stvarno, al po vašem pisanju, konkretno za E2, se stvarno vidi da u minibuse na toj liniji ušli nikada niste. Osvrćem se na post
@Užice i naravno na post iznad. E linije nemaju poentu kao ekspresi u tom smislu. One su agilnije, preskaču dosta stajališta usput, jer staju tamo gde se ljudi nameste za ulaz, i gde treba sa izađu naravno. Ako bi preskakale veći broj stajališta po unapred definisanoj šemi, apsolutno ne bi imale ovaj broj putnika. Sa E2 vi ste od Orašca na Labudovom brdu do Terazija i Trga za 25 do 30 minuta. Nema teorije da i jednim drugim prevozom stignete u strogi centar od Labudovog brda za tako kratko vreme, plus bez presedanja, a značio je i do Dušanove dosta. 56 preskače Kneza Miloša, London, i naravno ne ide do Terazija i Trga, a taj koridor najviše i koriste putnici E2. Nikakva stajališta tu liniju ne opterećuju. Funkcioniše odlično, a kad bi se pretvorila u normalan bus, pa ko bi išao sa 56 onda, plus da se još i ne plaća. Apsolutno ne bi ni voleo da to urade. Kakvi ekspresi kroz gusta naselja sa tolikim saobraćajem, pa će baš puno vremena uštedeti ako preskače stanice po Vidikovcu, govorim o normalnim autobusima, a svakako sam sarkastičan. Za mene je E2 svojevrsni ultra jeftini taksi za centar grada. Za 200 kinti, što je danas teška sića, ti stigneš osetno brže bez mnogo cimanja, iako kombije apsolutno ne volim, al bože moj. Čak i ka Labudovom/Petlovom brdu se dosta brže probija. Kombi je to. Preskače stanice, plus ide na nadvožnjak i direktno u Kirovljevu. Stizao u sred špica za 35 minuta, pa i manje, a kombinacija 37/56, ili od Brda 23/53, treba deset do petnaest minuta više. Tako da ne treba kvariti ono što valja, samo da ne podignu cenu previše, pa da izgubi putnike i samo neka E2 opstane, a pustiše je i vikendom, mislim subotom pre izvesnog vremena. Putnika stvarno ima dosta, što pokazuje i njen opstanak na kraju krajeva, a za razliku od toliko drugih.