Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901065#p901065:22p2b2cl je napisao(la):
spatiotecte » Pon Nov 22, 2021 2:50 pm[/url]":22p2b2cl]Najveca pljačka u istoriji Srbije je bila 1958 sa nacionalizacijom.
To je nenadmašivo koliko god se neko trudio da krade

Sedi dole (1) iz istorije.
Nacionalizacija je počela već 1946, mada se zvanično pominje i 1948.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901038#p901038:blb6774e je napisao(la):
andre » Pon Nov 22, 2021 1:35 pm[/url]":blb6774e]Danas je pocela najveca placka u istoriji Srbije.
Danas nije počelo ništa, osim još jedne medijske predizborne predstave za narod. Prođite sutra pored Makiškog Polja, neće biti božijeg radnika koji radi. Pa ni ugovor o depou još nije potpisan,a ovi ga kao već "grade". SAMO UGOVOR O DEPOU, A NE METROU
 
UY8uE22.jpg
 
Užice":4e23kksl je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901038#p901038:4e23kksl je napisao(la):
andre » Pon Nov 22, 2021 1:35 pm[/url]":4e23kksl]Danas je pocela najveca placka u istoriji Srbije.
Danas nije počelo ništa, osim još jedne medijske predizborne predstave za narod. Prođite sutra pored Makiškog Polja, neće biti božijeg radnika koji radi. Pa ni ugovor o depou još nije potpisan,a ovi ga kao već "grade". SAMO UGOVOR O DEPOU, A NE METROU
Nije bilo čak ni medijske predstave. Nije si ništa počinjalo, jer se čeka se da se o'lade ekolozi i opozicija, pa da onda ko ljudi svečano obeleže tok radova i nasipanje terena. A to može da bude i u martu sledeće godine, pošto se sada radi na uklanjanju "viška" zemljišta. Apsurdistan...
 
Чисто ради поређења, сетимо се још једног почетка радова и тадашњих обећања: :kafa:
Niče nova BAS stanica: Biće najveća u Evropi FOTO
SREDA, 28.02.2018. | 11:24
Beograd -- Počela je izgradnja nove autobuske stanice u Bloku 42 na Novom Beogradu, gde će biti preseljena BAS stanica iz centra grada.

Radovi treba da budu završeni u narednih 18 meseci.

Sada se raščišćava teren, što će trajati mesec, mesec i po dana, a nakon toga počeće izgradnja objekta i perona.

Specifičnost nove stanice biće u tome što će se na jednom mestu ukrštati međugradski, međumesni i turistički saobraćaj.

Projektom je predviđeno da stanica bude površine 13.000 metara kvadratnih, a radovi će koštati 25 miliona evra. Grad je obezbedio građevinsko zemljište, a preduzeće BAS finansira izgradnju stanice.

Radove je obišao gradonačelnik Beograda Siniša Mali, koji je rekao da je to još jedna kockica u mozaiku koji se zove sređivanje saobraćajne infrastrukture u gradu.

"Nova stanica doprineće smanjivanju gužve u centru grada. Dnevno sa postojeće autobuske stanice krene i pristigne 1.200 autobusa, što stvara ogromne gužve u centru grada", rekao je gradonačelnik.

Preseljenjem stanice, naglasio je Mali, biće omogućeno "Beogradu na vodi" da uđe u novu fazu razvoja.


Što se tiče saobraćajne infrastrukture, osim autobuske stanice, kako je rekao, gradiće se novi Savski most, zatim most preko Ade Huje, centralni tunel koji će povezivati Savski amfiteatar sa Bulevarom despota Stefana, metro od 2020. godine.

Generalni direktor saobraćajnog Instituta CIP Milutin Ignjatović, koji je projektovao buduću autobusku staniocu, naglasio je da će to biti najveća stanica u Evropi, sa više od 50 perona i više od 70 parking mesta.

"Ovo će biti najbolja i najlepša autobuska stanica u Evropi. Projektovana je po svim evropskim standardima", rekao je Ignjatović.
Arhitekta nove autobuske stanice Vladimir Lojanica kaže da će na novoj lokaciji biti veliki saobraćajni čvor koji će objediniti međugradski, međumesni i turistički autobuski saobraćaj, ali i železnički saobraćaj.

"Osim staničnih objekata, planirana je izgradnja i objekata komercijalne i poslovne namene. Objekat će se po funkcionalnim karakteristikama uklapati u modernistički ambijent Novog Beograda", pojasnio je Lojanica.

Izgradnju objekta finansira BAS, a generalni direktor te firme Anđelko Mučibabić kaže da je početak radova "istorijski trenutak" i da će, kada bude završena nova autobuska stanica, benefit osetiti Beograđani, ali i građani cele Srbije.

"Nova stanica će rasteretiti saobraćaj u centru grada, gde su bile velike gužve", pojasnio je on.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija/nice-nova-bas-stanica-bice-najveca-u-evropi-foto-1363884
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901208#p901208:2kp69pdi je napisao(la):
solecar » Pon Nov 22, 2021 11:07 pm[/url]":2kp69pdi]
Užice":2kp69pdi je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901038#p901038:2kp69pdi je napisao(la):
andre » Pon Nov 22, 2021 1:35 pm[/url]":2kp69pdi]Danas je pocela najveca placka u istoriji Srbije.
Danas nije počelo ništa, osim još jedne medijske predizborne predstave za narod. Prođite sutra pored Makiškog Polja, neće biti božijeg radnika koji radi. Pa ni ugovor o depou još nije potpisan,a ovi ga kao već "grade". SAMO UGOVOR O DEPOU, A NE METROU
Nije bilo čak ni medijske predstave. Nije si ništa počinjalo, jer se čeka se da se o'lade ekolozi i opozicija, pa da onda ko ljudi svečano obeleže tok radova i nasipanje terena. A to može da bude i u martu sledeće godine, pošto se sada radi na uklanjanju "viška" zemljišta. Apsurdistan...
Do marta iduće godine možda čak i bude potpisan ugovor o izgradnji depoa; dr Mali je rekao da će taj ugovor biti ove godine u decembru, ali njihova reč..........znamo i sami koliko je pouzdana, ko asfalt na glinenoj :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901020#p901020:3syundg9 je napisao(la):
WLABmz » 22 Nov 2021 12:43 pm[/url]":3syundg9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901010#p901010:3syundg9 je napisao(la):
Delija » Пон Нов 22, 2021 12:25 pm[/url]":3syundg9]Јбт, колико се дотични налупао.

Са аспекта логистике за градњу метроа депо код Макиша им је можда и једина разумна одлука у целом подухвату.


Човек се није ни дотакао теме да ли је Макиш добра локација за то, већ је причао о редоследу градње која је нелогична.
Па управо локација потврђује логичност редоследа. Не могу се прво копати линије без поринућа кртице а кртица не може слетети на савки трг рецимо или било где другде осим на почетак подземне деонице прве линије. А то је опет најлогичније, најјефтиније и најлакше са оне стране где је будући депо и уједно и највећи железнички транспортни терминал у Срба.
 
Па није им потребан Макиш за кртицу. Могли су да крену од Жаркова и онда да земљом коју би кртица избацила насипају Рупчине до Макиша.
 
Не треба им депо за кртицу. Прво се копа тунел, па онда тек постављају колосеци. Уосталом, тунел не почиње у Макишу. Ово је елементарна логика...
 
Нити им је кртица потребна од Макиша до Сајма, тамо је ваљда надземо или плитки укоп
 
Плитки укоп је само око Белих вода до мало пре Жаркова, и после од Панчевца до Миријева за линију 1, а за линију 2 само на НБГ и у Земуну.
 
Ајмо мало разумевања. Не треба депо за кртицу, треба железнички терминал и за њу и за све остало.
 
Па постоји железнички терминал већ, дотерају кртицу возом, претоваре на шлепер и провозају неких 2,5 километра до Белих вода и буши.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901378#p901378:1g8wy67b je napisao(la):
Дошљак » 23 Nov 2021 02:44 pm[/url]":1g8wy67b]Па постоји железнички терминал већ, дотерају кртицу возом, претоваре на шлепер и провозају неких 2,5 километра до Белих вода и буши.
Да, у МАКИШУ.

Ваљда вам је јасна корелација између локације депоа и жел терминала и првих грађевинских захвата на првој линији метроа
 
Па да, опет је беспотребан депо за метро. Он може да буде изграђен и последњи.
 
Тачно али пројекат прве линије није готов, депоа, макар идејни, јесте. Не видим ништа спорно у томе да градњом депоа попуне време до почетка градње саме линије. Поготово ако то уређено земљиште у и око депоа и приступне саобраћајнице у међувремену искористе за логистику градње прве линије.
 
Па ништа осим што се обмањује јавност да је почела изградња метроа.
 
Ako je depo deo metro sistema onda početkom njegove izgradnje je počela i gradnja metroa.
Zasto razdvajati te 2 stvari?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901445#p901445:3q3x6lbg je napisao(la):
spatiotecte » Uto Nov 23, 2021 5:27 pm[/url]":3q3x6lbg]Ako je depo deo metro sistema onda početkom njegove izgradnje je počela i gradnja metroa.
Zasto razdvajati te 2 stvari?
Zato što još ni depo nije počeo da se gradi, niti može da počne, pošto ugovor o depou treba da bude potpisan tek za mesec dana, ako je verovati dr Malom. Ovo na Makišu je samo nasipanje terena na kojem bi posle depo trebao da se izgradi,a pitanje da li su i ti "radovi" nastavljeni nakon odlaska kamera.
Postoje crne i sive laži: crne laži su bile kada je Vesić najavljivao da će metro početi da se gradi 2016. pa onda i 2020. A siva laž je vest koju su juče preneli svi mediji, i režimski i lažno-opozicioni, da je nasipanje Makiškog Polja bagerima "početak izgradnje metroa".
 
Molim ceo forum da mi neko pošalje privatnu poruku u inbox sa obaveštenjem kad ću smeti da počnem da se radujem zvaničnom početku izgradnje metroa.
Hvala
 
Evo istine dragi forumaši.

Pravi početak gradnje metroa će se obeležiti kad član foruma "2012" bude uslikan kako jaše krticu.
 
Mene brine taj deo plitkog kopanja koju će se raditi pomoću cut and cover metode. Znam kakav je bio haos kada su radili toplovod Vinča Konjarnik a tu se postavljala cev jako mala u odnosu na metro tunel :violina:
 
Vrh