Šta je novo?

Metro

Nešto poznato zvuči,uskoro ćemo i mi hvaliti one koji napraviše Gradsku železnicu i spasiše predgrađa Beograda od mučenja autobusima.i gubljenja vremena.. :kafa: još kada naprave Gradski Metro pa ga ukrste sa Beovozom..ko Pariz :D
 
Jos ce sadasnja vlast da pocne da se hvali da su oni izgradili i uveli prigradsku zeleznicu :cool:
 
2012":12vn4q72 je napisao(la):
Nešto poznato zvuči,uskoro ćemo i mi hvaliti one koji napraviše Gradsku železnicu i spasiše predgrađa Beograda od mučenja autobusima.i gubljenja vremena.. :kafa: još kada naprave Gradski Metro pa ga ukrste sa Beovozom..ko Pariz :D
Da isto ovo nije moglo da se kaže i pre 35 godina, pa i da se obradujem..
 
Pa srećom je 90% stvari izgrađeno pa ne mora da se zamišlja,ali sa ovih 10% nikako da postane 100% :D
 
Izvinite za off.. Videh na prethodnoj strani nesto oko busenja ispod Karaburme, pa me interesuje sta to busi "krtica" ispod Karaburme i zasto? :D
 
@maverick
Buši (kako sam čuo/pročitao) tunel za glavni kolektor koji bi skupljao otpadne vode iz celog Beograda, i ispuštao ih u Dunav, nizvodno od grada..
 
jovanovm":3rv6rrdu je napisao(la):
@maverick
Buši (kako sam čuo/pročitao) tunel za glavni kolektor koji bi skupljao otpadne vode iz celog Beograda, i ispuštao ih u Dunav, nizvodno od grada..
Јадан тај Дунав..
 
times12":3vxr2sp2 je napisao(la):
jovanovm":3vxr2sp2 je napisao(la):
@maverick
Buši (kako sam čuo/pročitao) tunel za glavni kolektor koji bi skupljao otpadne vode iz celog Beograda, i ispuštao ih u Dunav, nizvodno od grada..
Јадан тај Дунав..
Poenta je da će sve otpadne vode da idu ka tom kolektoru, pa će se prečišćavati u fabrici otpadnih voda, i onda će se čista tj. tehnička voda ispuštati u dunav...
 
Tako je,Blago Dunavu konačno će sve otpadne vode Beograda odlaziti tunelom pravo u fabriku za prečišćavanje vode,tako da će skoro pitka voda ići u Dunav..
 
Mogu ti i ja reći,pravi se fabrika u Velikom selu paralelno sa tunelom tako da će do kraja 2012 biti u upotrebi i tunel i fabrika,mislim da je odobren i već se koristi krediti EBRD ili EIB koliko se sećam... :kafa:
 
Fabrika jos nije pocela da se gradi i nisu rekli nista u vezi nje zadnji put,pitanje je kada ce poceti fabrika da se gradi.ne verujem da ce biti gotova do 2012te.
 
Rekoše da počinje ili je počela nemam snimak STB da ga ponovo pregledam..:/
 
Inače, Herrenknect iz Nemačke je isporučio krticu za N.Y baš kao i za naš Interceptor..a N.Y posle 30 ak.g.pravi novu Metro linju..shvatajući da LRT nije rešenje :D
HK_Teaser_New-York_01.jpg


Schwanau, Germany, July 29, 2009. Manhattan’s subways are bursting at the seams. Despite this, no significant extensions have been made for many years. Now, two large-scale projects are starting at the same time: the extension of the east-west Line 7 from Times Square in the east, close to the Hudson River, then towards the south, along 11th Avenue to 25th Street. And the new construction of the “Second Avenue” Line from 125th Street in the north, southwards to Hanover Square in the Financial District, i.e. almost to the southern tip of Manhattan. The tunnels for the two lines must be excavated as deep as possible, due to the extensive network of supply lines for water, gas, electricity and data which lie beneath the streets of New York in many layers. Another reason: both machines must cross beneath traffic tunnels. Furthermore, the impact on the traffic above the tunnel construction sites must remain as low as possible. This means that the trenchless construction method is a must.
Successfully through New York’s underground. The two Line 7 tunnels are being excavated by the S-467 and S-468 Herrenknecht Double Shields. The cutterhead of the S-467 was lowered ceremonially into the launch shaft close to the 25th Street / 11th Avenue crossing on February 19, 2009. The machine began work at the end of April, with the S-468 following at the end of June. The two machines, each with a diameter of 6.8 meters, worked their way through Manhattan’s hard underground, existing of granite, slate and serpentinite. The final station, near Times Square, is due to be opened in spring 2010. The fist construction phase of the “Second Avenue Subway”, which will reach from 96th Street to 63rd Street, is also waiting about to start. The S-434 Gripper TBM (Ø 6.6m) is currently being assembled in the launch shaft between 95th and 96th Street. The Hard Rock Machine will excavate two sections, of 2.4 and 1.5 kilometers in length, respectively, moving in a southerly direction; two short stretches between these sections will be excavated using the open construction method. Construction Phase I is to be completed by 2015.
Evo ovo boldirano je odgovor onima koji se zalažu za "Metro"na površini Bulevara ili plitke tunele koji bi potpuno remetili podzemne instalacije pumpajući cenu izgradnje..
 
jovanovm":2pifr1zk je napisao(la):
@Mihailo
To je sjajno, ukoliko se takva fabrika stvarno pravi! :) Imas li jos informacija o tome?
Zakačio sam prilog pre nekoliko meseci na studiu B. Čitav projekat je realizovan tako da se završava fabrikom za preradu, al oko izgradnje same fabrike ništa konkretno nisu pričali, fokusirali su se na krticu.
 
Da i ja sam tako razumeo, da se uporedno sa tunelom gradi fabrika i tako ceo projekat pusti u rad,što je i logično.. :kafa:
 
@Михаило
Upravo to me interesuje, da li si negde čuo/pročitao/video da je projekat fabrike za preradu vode takođe u nekoj fazi izgradnje, ili...?

To kažem, znajući potencijal za "polurešenja" ovog establišmenta :)
 
Nije pocela izgradnja fabrike,i mislim da je receno u prilogu,prvo ce se sve povezati interceptorom a onda kada se izgradi fabrika vode nece se zagadjivati dunav.Dakle klasicno polu resenje u srpskom stilu.
 
Зашто толико п.здите? Прво раде колектор, а потом ће фабрику. У питању је инвестиција не много јефтинија од моста на Ади, а ми - колико бар ја знам - још увек у Стигу нисмо пронашли абнормалне количине нафте, нити на Ртњу брда 24-каратног злата да би све могли да одрадимо одједанпут. У овом граду су, напокон, почели да се изводе велики пројекти, до пре месец-два нисмо ни знали за интерцептор ка Великом Селу, а сада већ "Срање. Ако одмах не праве фабрику, који ће нам и он."
 
Niko nije rekao "koji ce nam i on" nego samo smo skepticni prema izgradnji fabrike, ja bih rekao sa pravom. Postoji li ijedan projekat gradskih vlasti u rejonu zivotne sredine koji je uspesno doveden do kraja?
 
Posumljavanje beograda,onih 100 000 drveca i 1000 hektara pod drvecem sto ce zasaditi :laugh:
 
Metro po meri BečaN. PANTIĆ | 08. septembar 2010. 21:17 | Komentara: 0
Renata Brauner, zamenik gradonačelnika austrijske prestonice, govori za "Novosti" . Iskustvo u organizaciji saobraćaja u podzemnoj železnici.
bgd-brauner_620x0.jpg



AUSTRIJA i grad Beč veoma su zainteresovani za izgradnju metroa u Beogradu, ali odluka kome će biti poveren posao je naravno apsolutno autonomna stvar i pitanje samo srpske prestonice i njegovih čelnika, kaže u razgovoru za "Novosti" zamenik gradonačelnika Beča Renata Brauner.


Izgradnja beogradskog metroa bilo je jedno od ključnih pitanja u razgovoru Renate Brauner i predsednika Skupštine grada Aleksandra Antića. - Ukazala sam gospodinu Antiću da neka od naših preduzeća imaju velika iskustva u domenu projektovanja i planiranja velikih projekata, kao što je izgradnja metroa i podsetila ga još jednom na našu spremnost da uđemo u ovaj projekat - istakla je Brauner.

* O čemu je još bilo reči iza zatvorenih vrata sa predsednikom Skupštine grada Beograda?

- U Evropi se pridaje veliki značaj razvoju gradova, pošto sve više ljudi živi u gradskim sredinama i to povlači za sobom posebne socijalne i infrastrukturne poslove. Beč može mnogo da pomogne Beogradu, kada se radi o organizaciji saobraćaja i da podeli iskustava vezana za metro i podzemnu železnicu koja kod nas odlično funkcioniše.www.novosti on line rs.
 
20ti se priblzava...sta mislite jel ce biti nesto od tog francuskog kredita za projekat?
 
Vrh