zidar
Advanced
- Učlanjen(a)
- 23.03.2010.
- Poruke
- 2.087
- Pohvaljen
- 3.106
@Arnorian
Posto si osmislio i kvalitetno nacrtao siroko razvijenu mrezu za pokrivanje grada, iako nisam ljubitelj LRT-a, zeleo bih da dodam par komentara.
- U kompletnoj gradskoj mrezi potrebno je omoguciti poprecne veze (blokovi-Bezanijska kosa-Zemun, Karaburma-Mirijevo-Konjarnik) da se ne bi sav protok putnika koncentrisao u centru.
- Neophodno je sto vise ukrstanja linija da bi se obezbedile razne varijante putovanja (plava i zuta linija mogle bi recimo da se ukrste kod prokopa) a ne koncentracija u jednoj jedinoj tacci (Terazije)
- Savski amfiteatar lici na Carsku palatu u Tokiju, velika praznina u centru gradskog jezgra (a Zeleznik si pritom fino povezao i predvideo razvoj grada od Ceraka do njega)
- Koriscenje iste trase za nekoliko linija dovodi do konflikta izmedju njih, tesko je uskladiti taktove a havarija na jednoj liniji poremecuje sve ostale. Pozeljno je da trase budu potpuno nezavisne. Ovo vazi za tramvaj isto koliko i za metro.
- Kada si vec odlucio da ukopavas tramvaj (ili LRT, za mene je to isto, jedino se kod nas plase da kazu tramvaj, spanci lepo kazu tranvia, francuzi tramway), ukopaj ga do kraja i podari nam lep metro
Posto si osmislio i kvalitetno nacrtao siroko razvijenu mrezu za pokrivanje grada, iako nisam ljubitelj LRT-a, zeleo bih da dodam par komentara.
- U kompletnoj gradskoj mrezi potrebno je omoguciti poprecne veze (blokovi-Bezanijska kosa-Zemun, Karaburma-Mirijevo-Konjarnik) da se ne bi sav protok putnika koncentrisao u centru.
- Neophodno je sto vise ukrstanja linija da bi se obezbedile razne varijante putovanja (plava i zuta linija mogle bi recimo da se ukrste kod prokopa) a ne koncentracija u jednoj jedinoj tacci (Terazije)
- Savski amfiteatar lici na Carsku palatu u Tokiju, velika praznina u centru gradskog jezgra (a Zeleznik si pritom fino povezao i predvideo razvoj grada od Ceraka do njega)
- Koriscenje iste trase za nekoliko linija dovodi do konflikta izmedju njih, tesko je uskladiti taktove a havarija na jednoj liniji poremecuje sve ostale. Pozeljno je da trase budu potpuno nezavisne. Ovo vazi za tramvaj isto koliko i za metro.
- Kada si vec odlucio da ukopavas tramvaj (ili LRT, za mene je to isto, jedino se kod nas plase da kazu tramvaj, spanci lepo kazu tranvia, francuzi tramway), ukopaj ga do kraja i podari nam lep metro