Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.239
- Pohvaljen
- 48.325
Ужице, у Паризу је трамвај изузетно важан вид превоза, нагло се развија у последњих 30 година, превози око милион путника дневно, а постоји и једна линија која превози готово 300.000 - више него већина метро линија у Европи.
Ако нису довољно упознат са неком тематиком, немој тако олако да пишеш децидне ставове. Мени, који сам бар 30 пута био у Паризу, и возио се трамвајима препуним нетуриста, смешно је док читам. А нисам једини био - имамо овде активног и архитекту из Париза.
Натраг на тему:
Ако нису довољно упознат са неком тематиком, немој тако олако да пишеш децидне ставове. Мени, који сам бар 30 пута био у Паризу, и возио се трамвајима препуним нетуриста, смешно је док читам. А нисам једини био - имамо овде активног и архитекту из Париза.
Натраг на тему:
Ови људи не знају шта раде. Прва линија ће изаћи комотно на 5 милијарди евра.– Želimo da znamo u kakvom su stanju svi objekti, jer će se kopati na dubini čak i do 60 metara, dok je prosek 47 metara. Najmanja dubina će biti na Dorćolu, oko 19 metara, ali kada se rade metro stanice i sama trasa, mora se raditi katastar rizika jer svaka zgrada mora da bude snimljena. Naravno da postoji osiguranje ukoliko se dogodi nešto nepredviđeno, kako bi eventualna šteta bila nadoknađena. Ugovor sa kompanijom Power China, potpisujemo u septembru, a u novembru počinje gradnja depoa na Makiškom polju – dodao je Vesić, prenosi Beoinfo.