^^^To, jer ne obuhvata račvanje.
Ideja koju je pomenuo Došljak bi iziskivala četvorokoloesčnu kičmu do Savskog Trga u slučaju sprovođenja prve linije preko Prokopa, a treće preko Vukovog Spomenika. Duplikaciju koloseka sa svim pokrivenim stajalištima obe linije treba izbegavati, mada postoji još jedna alternativa u vidu četvorokolosečne osnove od Prokopa preko Manježa do Arene što svakako navodi na preispitivanje mogućnosti. Ima i to svojih prednosti. Recimo da bi takvo rešenje delimičnog vođenja tri linije jednom četvorokolosečnom trasom bilo jeftinije od izgradnje tri nezavisne dvokolosečne trase pri čemu bi nudilo i uspostavljanje ekspres režima. Treća linija bi na taj način delila trasu sa prvom između Prokopa i Manježa, odnosno sa drugom između Manježa i Arene. Ekspres vozovi prve i treće preskakali bi Višegradsku, a npr. treća uvek Blok 18 i Sava Centar. Četvorokolosečna deonica mogla bi da primi četiri itinerera, odnosno dve linije sa kracima, uz moguće uvođenje više itinerera već u ranim fazama širenja mreže (izbegavanje čekanja na treću). Kao i svako drugo rešenje i navedeno ima svoje mane. U ovom slučaju to se odnosi na značajno umanjenu pokrivenost centralnog gradskog jezgra.
Dodao bih još ne tako mali problem pešačenja pola kilometra od perona u Bloku 42 do ulaza u stanicu Novi Beograd u Antifašističke Borbe, odnosno novu BAS. Ni tramvajsko stajalište nije bogzna koliko blizu. Ali otom potom, vodeći se aktuelnim planom dok ne stignemo do treće ima da rodimo mečku.