https://www.b92.net/lokal/beograd/e...ati-i-koji-su-planovi-za-stanice-foto-1796586Paralelni pneumatici od kaučuka i vazdušni jastuci omogućuju nečujnu i udobnu vožnju na šinama bez truckanja,....
Pa Alstom takve pravi, pa je izbor vec pao kad nema tendera. Koliko produzeca na svetu rade gumenjake?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815731#p815731:2ael0wuh je napisao(la):Дошљак » 22 Jan 2021 02:45 pm[/url]":2ael0wuh]Неће ваљда стварно гумењаке??
orjen":syvocvub je napisao(la):Pa Alstom takve pravi, pa je izbor vec pao kad nema tendera. Koliko produzeca na svetu rade gumenjake?
Do sada je za metro potpisana gomila memoranduma,pa vidimo dokle je "izgradnja" do sada stigla. Ja sam se ponadao da će ovo ipak biti obavezujuće,jer su pre neki dan medijski lažovi javili da se "22. januara potpisuje ugovor o izgradnji metroa". Nažalost,većina sveta veruje da su ugovor o izgradnji i memorandum o razumevanju jedno te isto.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815651#p815651:1nv2q39g je napisao(la):Zion Williamson » Pet Jan 22, 2021 12:04 pm[/url]":1nv2q39g]Po koji put potpisuju memorandum za metro? Treci? Cetvrti?
Dal oni stvarno misle da niko ne pamti kroz godine koliko su lagali za metro?
Za one koji mozda ne znaju, memorandum nije zakonski obavezujuci. Memorandum je jedno veliko nista
Глупандери, ово мора да су им Французи увалили а ови нису повели српске стручњаке са собом да им објасне шта је шта. Монтреал кука што је сав у гумама јер не може да истера нигде метро на површину него мора да копа тунеле, а ми имамо град на 2 равнице...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815690#p815690:m98p6i0a je napisao(la):milanche » Fri Jan 22, 2021 2:27 pm[/url]":m98p6i0a]za mene je novost da ce biti gumenjak
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815690#p815690:2j1bybdp je napisao(la):milanche » 22 Jan 2021 01:27 pm[/url]":2j1bybdp]za mene je novost da ce biti gumenjak
https://www.b92.net/lokal/beograd/e...ati-i-koji-su-planovi-za-stanice-foto-1796586Paralelni pneumatici od kaučuka i vazdušni jastuci omogućuju nečujnu i udobnu vožnju na šinama bez truckanja,....
to je pprenet onaj tekst iz novosti.
Tako izgleda putovanje kompozicijama francuskog industrijskog giganta "Alstom" čiji će vagoni u skorijoj budućnosti konačno tutnjati trasom metroa koji žitelji srpske prestonice strpljivo čekaju već decenijama.
Najveći zadatak za zaposlene u JKP "Beogradski metro i voz" i one koji učestvuju u izradama studija biće da kroz ceo proces dođu do optimalnih konstrukcionih i tehnoloških rešenja koje će dovesti do niže cene izgradnje. Ujedno, kako Kantar kaže, treba da vode računa o budućim troškovima eksploatacije i održavanja, jer će oni opterećivati budžet narednih 30-50 godina.
Beogradski metro biće najsavremeniji, potpuno automatizovan, bez mašinovođe. Pri gradnji, koristiće se najsavremenije tunelske mašine - "krtice". Novina je da je stanica "Francuska" pomerena, pa će sada biti ispod Bajlonijeve pijace. Sama lokacija je atraktivnija, i skraćuje trasu metroa za 300 metara. Time će se izbeći novoizgrađeni objekti koji su fundirani na šipovima i udaljiće se trasa od Dunava, a ulazi se u povoljnije geološke slojeve tla za izgradnju.
Ja nisam, ali znam klasicnih poput u Minhenu, Becu i Berlinu. Mislim da je Minhen primer za U-Bahn. To u Beogradu svakako nece graditi. Ocekujem dosta manje stanice i manju duzinu vozova.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815744#p815744:3guc9m8v je napisao(la):spatiotecte » 22 Jan 2021 03:26 pm[/url]":3guc9m8v]Da li ste se nekad vozili gumenjacima?
Imaju veće ubrzavanje od klasičnih metroa i manje su bučni.
Ма нису само Французи, ово "ми браћа", "партнери", то можда на високом нивоу, на оперативном нивоу је све капитализам.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815774#p815774:2sp5nib2 je napisao(la):Пантограф » Fri Jan 22, 2021 5:48 pm[/url]":2sp5nib2]
Зато Кантар прича то што прича, али џаба му.
Французи служе да деру овце, тако је одувек.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815775#p815775:8ze736b7 je napisao(la):gishko » 22 Jan 2021 04:56 pm[/url]":8ze736b7]Koji je razlog što se kod nas guraju ti gumenjaci? Je li imaju francuzi višak koji ne znaju gde da uvale, skuplji su itd? Ne znam što toliko insisitraju na nečemu što traži dodatno održavanje u zemlji gde ne znaju prozore da operu. Sećam se kada sam se sa prijateljima sprdao da kasnim jer je pukla guma na vozu, ovi će vala i to da obestine...
Tačno tako. Ja nisam imao tu priliku da prisustvujem takvim stvarima lično, ali znam iz prve ruke od ljudi koji jesu. U suštini, naši državnjaci (namerno tako kažem) kad god se radi o tim pregovorima, susretima i sporazumima, su uglavnom išli potpuno nepripremljeni, i sa nastupom ko da idu u kafanu. Konkretno, kad su išli par puta u Ameriku da tamo preko naših gastarbajtera i dijaspore (oni odvratni zli ljudi što rade tamo pa šalju pare u Srbiju a ne hvale vlast i državu za to) naprave neke projekte i saradnje, sve se svodilo na to da bi naši ždrali i pili ko svinje, i slikali se u svakoj mogućoj prilici. A kad bi došao trenutak da se pređe na posao, ili bi se razbežali (pošto su se ogrebali za put, smeštaj, hranu i zabavu) ili bi mislili da se takvi sporazumi i dogovori sklapaju kao što se sklapaju ovde u Srbistanu - u kafani dok se jede pečenje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815779#p815779:3u3tlf1k je napisao(la):Плусквамперфекат » Pet Jan 22, 2021 5:01 pm[/url]":3u3tlf1k]
Ја сам стицајем околности присуствовао гомили билатералних састанака разних врста и странци дођу припремљени као да су цео живот проучавали податке и законодавство наше земље, а наши дођу као румене припите лале на "пријатељску" партију покера (и не само ова власт). Пар пута су правни тимови "наших" банака (тачније пар појединаца који држе закон у малом прсту) спасили (из својих интереса) државу да не баци стотине хиљада евра, потенцијално милионе. Кад крене шамарање подацима и законима страних и "наших" правника, људи из Народне банке и Министарства финансија само трепћу очима...