Šta je novo?

Metro

A šta ti nije jasno? pa ne primam platu za prenošenje agencijskih info.veće dobra volja,da ja nisam postavio ovaj tekst možda bi ti promakao i suprotno,umesto detaljisanja reci Hvala! Molim i drugi put.. :) ...nego der,pogledaj i tekst nas modernizaciji,ja častim turu..:vops:
 
Dobro oce mi neko reci u ovoj zemlji kakva je razlika izmedju tog LAKOG SINSKOG METROA i TRAMVAJA????

Ako je do sirine koloseka, ma JE**S GA!

A sto se tice ovog plitkog... Mislim da je odlicna ideja za bulevar, i onako ga kopaju i menjaju cevi, pa mogli bi jos 3 metra vise da prokopaju, cisto onako za svaki slucaj... Za neke svetle dane. =)

I jos uvek mi nije jasno sto onda (ako im je stalo da zavrse do mandata) samo ne stave malo bolje sine na beovozu ovog savski most-prokop-karadjordjev-vukov-pancevacki... Stave samo i taj jos jedan koloksek na pancevacki, i moz da pici ko oce. I eto vam ga metro, bar od negde da se pocne! Svi prave neke megalomanske planove...

Sad je kriza, i bice jos gora.
 
Šef odborničke grupe DSS Dragan Tomić nazvao je turističkom najavljenu posetu Beču Đilasa i gradske delegacije radi uvida u sistem metroa u austrijskoj prestonici. On se slaže da Beogradu, kao i u Beču, treba teški metro, ali podseća most na Adi Ciganliji "trpi" laki metro, što ukazuje da će se u Beogradu graditi laki šinski metro i konstatovao da, samim tim, poseta Beču nema svrhe.

www.blic rs.
 
Pominjali su bulevar juce pa su pametnije to argumentovali,ovo sa mostom nema blage veze,ali stoji za tu ekskurziju :bash:
 
Pa sudeći po izjavama političara,i putu za Beč nešto se krčka,samo da ne bude Grčka :D
 
A kog datuma je taj famozni put koji ce se slaviti kod nas kao dan sletanja na mesec u americi? :lol:
 
Ide ih 40.toro,kao da se dele polutke preko sindikata,,,, :rolleyes: ,kako će da uživaju u raskalašnom životu,konačno će da se troši na ljubavnice,sekretarice svi će da dobiju po poklon iako prošao 8.mart,pa će da ih nagrade letovanjem na exclusivnim Grčkim ostrvima,kažu bagatela,pa Mocart kugle e ne znam gde da se zasutavim a rezultati.... U6 :shok:
 
Васовић је рекао да, када се говори о метроу, у Бечу постоје обе варијанте које се разматрају и да ће се током предстојеће посете видети оба решења. Он је казао да по својој величини, броју становника, положају на Дунаву и другим факторима Беч представља добар полигон за Београд. Александар Бијелић додао је да ће у све то ће моћи да се увере и сви шефови одборничких група у Скупштини града, јер је то пројекат целог Београда. Одлуку о типу метроа донеће стручна тела, а коначну одлуку одборници Скупштине града.

U Becu imaju dve varijante znaci u6 ili regularna metro linija?

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1383305
 
Stručna tela' Zvuči isuviše lepo da bi bilo istina.... :kafa: Stručno telo koje bi dalo preporuku sa Građevine,Maletin,urb.Jovin...Mrkonijć,jedan sa Saobraćajnog i jedan iz Železnica...Akademija Arhiekture ...to bi bilo stručno..a nekada je i Čistacica glasala pred zbor radnih ljudi...
 
cuh veceras od profana na salonu arhitekture(nije ni jovin ni maletin da se zna) da ce djiki da uzme lrt i da mozemo da se *ebemo... :bash:
Necu da ispadne da mracim ali mislim da ce tako biti.
 
Pa šta bi nas iznenadilo,ali postavlja se pitanje kako on lično može da "uzme" Lrt? A šta je sa "stručnim telima" i u ostalom Savet za infrastrukturu treba zajednički da donese tu odluku,u ostalom kreditne garancije traba da izda Skupština Srbije,mislim da je takvu jednostranu odluku teško doneti bez ovih faktora,tj dogovora koalicije a čak i kada bi Grad hteo jednostrano da donese takvu odluku ,opet u Skupštini Grada, treba da glasa koalicija,znači bez Mrke teško,sem ako nešto prećutno dogovore iza vrata :kafa:
 
Nadam se 2012,plasim se i da razmisljam o tome,jer ne mogu nikako uticati na to,jedino ostaje da skupimo strpljenja,kupimo kokice,zavalimo se i gledamo predstavu...
 
2012":a4g0vyp4 je napisao(la):
Pa šta bi nas iznenadilo,ali postavlja se pitanje kako on lično može da "uzme" Lrt? A šta je sa "stručnim telima" i u ostalom Savet za infrastrukturu treba zajednički da donese tu odluku,u ostalom kreditne garancije traba da izda Skupština Srbije,mislim da je takvu jednostranu odluku teško doneti bez ovih faktora,tj dogovora koalicije a čak i kada bi Grad hteo jednostrano da donese takvu odluku ,opet u Skupštini Grada, treba da glasa koalicija,znači bez Mrke teško,sem ako nešto prećutno dogovore iza vrata :kafa:
Sve će njih Mita da sredi :violina:
 
Ma šta vam je prodaju Telekom,ima bar da se slikaju kako potpisuju koncesiju pa strani operater,pa kao bager kopa,ima da bude kao sa Prokopom ,došlo vreme da im se ništa više ne veruje na reč,ali to je sada njihov veliki problem pojedine ministre je već sramota i da lažu ,kažu preterali tako da će morati zaista da stave šlem i da siđu u tunel da bi izgledalo uverljivo,samo pazi da ne uđu u onaj ispod Ceraka :D
 
Prethodna studija opravdanosti za laki metro,bas zanimljivo stivo za citanje jer pominje kako ce se menjati i ostale linije gradskog prevoza,recimo predlaze podzmeno mimoilazenje sa UMP-om u bulevaru i gospodara vucica i.t.d.
http://www.beoland.com/lrt/psoLRTsrp.pdf

KONKURSNA DOKUMENTACIJA
ZA USTUPANJE POSLOVA
Izbor firme za savetodavnu uslugu upravljanja projektom i izrade osnove za rad (izrada
tenderske dokumentacije, formiranje projektnih zadataka i sl.) na realizaciji studija, analiza,
ekspertiza u izradi projekata i generalna koordinacija aktivnosti za potrebe izgradnje prve
linije Lakog metroa u Beogradu
DEO 3
TEHNIČKA DOKUMENTACIJA

http://www.speedyshare.com/files/21656332/deo_3.pdf
 
Delegacija Beograda u Beču na razgovorima o metrou »

29. Mart. 2010 | 11:49, Izvor : Studio B, Komentari: 0

Predstavnici grada Beograda otputovali su u trodnevnu posetu Beču, kako bi se upoznali sa funkcionisanjem metroa u tom gradu.


U delegaciji Beograda su gradonačelnik Dragan Đilas, predsednik Skupštine grada Aleksandar Antić, predstavnici Demokratske stranke, G17 plus, Socijalističke partije Srbije, Liberalno demokratske partije i Srpske radikalne stranke, kao i saobraćajnih preduzeća.
Đilas i Antić sastaće se sutra sa vicegradonačelnicom Beča Renatom Brauner i posetiti Građevinsku kancelariju i linije bečkog metroa, a za sredu, 31. mart predviđen je sastanak sa predstavnikom grupacije lakih vozila Germarom Vaukerom.
U Beču postoji pet linija metroa, lakog i teškog sistema, zbog čega u upravi grada očekuju da će iskustvo i saobraćajna rešenja tog grada biti korisni za Beograd.
http://studiob.rs/info/vest.php?id=49571

Ajd sad da drzimo palceve dok nam ne otpadnu :)
 
Hehe primila ih Vice Gradonačelnica,vide ljudi neozbiljna skupina,sigurno im rekla batalite ,ajd da vas vodim u Šonbrun i Prater..pa Bečka kafa.. :kafa:
Evo im dnevnog rasporeda :/
Cycle.jpg
Pilates.jpg
Circuit.jpg
Dance_Latinsalsa_002.jpg
 
Laki metro iz Austrije
S. J. MATIĆ, 29.03.2010 20:56:04 Ocena: 1.40 (Glasova: 10) Komentara: 0
DELEGACIJA Beograda otputovala je u ponedeljak u Beč kako bi videla kakav metro ima prestonica Austrije i kako on funkcioniše. Metro sistem u Beču je kombinacija metroa i lakog šinskog sistema, ali čelnici glavnog grada svoju stručnu posetu fiksiraće samo na liniju lakog šinskog sistema. Razgledaće i jednu od stanica na toj deonici, kao i fabriku za proizvodnju vozova za LŠS.
Put Beča uputili su se gradonačelnik Dragan Đilas, njegov pomoćnik Aleksandar Bijelić, predsednik Skupštine grada Aleksandar Antić, gradski arhitekta Dejan Vasović i šefovi svih odborničkih grupa i njihovi zamenici, osim DSS-NS.
Bečki metro ima pet linija, ukupne dužine 69,5 kilometara. Samo jedna od njih je "laka", koja je i najduža - 17,4 kilometra. Većim delom ide iznad zemlje i ima 24 stanice. Ona povezuje krajnji sever i krajnji jug prestonice i ne ide kroz centar grada. Građena je od 1989. do 1995. godine. Zanimljivo je da se na svim ostalim linijama vozovi napajaju sistemom "treće šine", što je odlika metroa, a na ovoj LŠS liniji voz se napaja strujom poput tramvaja.
Gradonačelnik Đilas je predložio da se predstavnici svih gradskih parlamentarnih stranaka upoznaju i sa ovim vidom metroa, kako bi se na kraju donela odluka kakav metro će se graditi u Beogradu. Već godinama traje sukob mišljenja da li u dvomilionskoj srpskoj prestonici treba graditi metro, koji je brži, većeg kapaciteta i skuplji, ili laki šinski sistem, koji je nešto sporiji, prevozi manji broj putnika, ali i značajno jeftiniji.
Na jednoj strani su gradske vlasti, koje su za "lakšu" varijantu, a na drugoj je Ministarstvo infrastrukture, koje se zalaže da se gradi metro na osnovu projekta koji su domaći stručnjaci radili pre 30 godina.

PREVOZ
BEČKI metro dnevno preveze 1,3 miliona putnika. Vozovi polaze na svakih dva do pet minuta i staju na 101 stanici. Od 1969. godine kada su Austrijanci počeli da grade metro, pa do danas, svake godine se u širenje, usavršavanje i održavanje ovog sistema u proseku uloži 200 miliona evra.
Kada je sagradio metro, Beč nije prestao da razvija ni tramvajski sistem javnog prevoza. Danas ima 31 tramvajsku liniju i po tome je, posle Sankt Peterburga, drugi grad u svetu.

http://www.novosti.rs/code/navigate...metro iz Austrije&kword_add=laki metro, metro

Vozi djileeeeeee
 
Ona povezuje krajnji sever i krajnji jug prestonice i ne ide kroz centar grada. Građena je od 1989. do 1995. godine

Pa mi imamo Beovoz koji spaja čak tri kraka,i ide po obodu centra i visokokapacitni je... zar nije bilo jeftinije da se voze od Pančevaca do Zemuna? :mad:

Zanimljivo je da se na svim ostalim linijama vozovi napajaju sistemom "treće šine", što je odlika metroa, a na ovoj LŠS liniji voz se napaja strujom poput tramvaja] ;)

Pa zato što je Tramvaj ;)


Razgledaće i jednu od stanica na toj deonici, kao i fabriku za proizvodnju vozova za LŠS.

Super,a koliko će da se ugrade? Tender i ne teba sve dogovoreno :rant:

Korupcija!, to je prava reč,Sram ih bilo! Hoće da oštete Beograđane za nrednih pola veka,Grozno! :notok:
 
overi post 3092 i dokumentaciju u njemu jer ce to biti realnost za 8 do 10 godina kada se izgradi... :bash:
 
SKANDAL! E pa ova druga strana još nije rekla šta ima ,neće mu baš ići glatko...a Beograđani su PROTIV LRT,Đilase zamisli se malo, a i DS. Nismo za ovo glasali za polu rešenja,improvizacije, a posebno ne za privatizaciju Beograda,nije on ničija privatna firma,svako ko je tako poleteo ,nisko će pasti,Tadiću,da li si ti uopšte živeo u Beogradu? Ako zasita smatraš da nam ne treba Metro,takav stav sve govori :mad: Sve u svemu i Beograđanima će prekipeti...a opozicija neka konačno i od ovoga napravi političku priču,jer ne može to tako tek proći...i njih ćemo smatrati odgovornima ako ćute,na sajtu DSS ogromna većina je glasala za anketu ZA klasičan Metro, pa neka ostanu dosledni,a i ostali neka izvole u zaštitu interesa građana.
 
Sve poslanicke grupe su otisle da se dive tom cudu od LRT-a osim DSS-a.Znaci gotova stvar 90% ili koliko gradskih odbornika je za to.Tadic nema ingerencije nad Djilasom ni po sluzbenoj liniji a ni ovako...Gotova stvar.
 
Vrh