[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746280#p746280:i8mez3du je napisao(la):marrecar » Uto Jun 09, 2020 10:49 pm[/url]":i8mez3du]Covek kad pogleda ovu sliku, pomislio bi da se radi o nekom luna parku i glavnom atrakcijom "Beogradski Metro i Voz". Mali sator, sa dve neke jadne zastave prikacene na klasicno vodeno (ili pescano) sidro. Ovakav sator koristimo za pravljenje boksa za reli trke, tako da... Ali ne, ovo je projekat od par milijardi evra. Neverovatno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746611#p746611:2q3k4tc5 je napisao(la):mikelo90 » 10 Jun 2020 04:03 pm[/url]":2q3k4tc5]Ako budu bežali iz Beograda, to će biti u inostranstvo, a svakako ne na periferiju Srbije, koja je svakako još veća vukoj.bina od samog Beograda.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746812#p746812:almtlk6j je napisao(la):Ventilator_BGD » Čet Jun 11, 2020 10:07 am[/url]":almtlk6j][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746611#p746611:almtlk6j je napisao(la):mikelo90 » 10 Jun 2020 04:03 pm[/url]":almtlk6j]Ako budu bežali iz Beograda, to će biti u inostranstvo, a svakako ne na periferiju Srbije, koja je svakako još veća vukoj.bina od samog Beograda.
koje inostranstvo kad je vecina inostranstava sad u jos vecem qcu nego mi. :blah: Nego pretpostavljam da ce Beograd delom da se raseli na selo ne zbog kanalizacije nego zbog gladi koja nas ceka, mnogi shvate da je tamo bolje pa ostanu cak i kad sve to prodje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=757065#p757065:mwugiqjc je napisao(la):Drakche » Sre Jul 15, 2020 1:11 pm[/url]":mwugiqjc]Siva linija D je vrlo problematicna u delu preko Dunava.
Manjez ispade centar Beograda.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=750530#p750530:2gb4lob8 je napisao(la):Express » 22 Jun 2020 04:16 pm[/url]":2gb4lob8]Grananje treće linije je ustvari korigovana verzija varijanti aktuelnog plana. Ako su ti neophodne obe onda i prihvati obe. Logično je alternativnu trasu C kasnije produžiti (odvojiti) kao D preko Dunava uz moguće grananje. Produženje od Vidikovca ka Železniku bez grananja karakterisao bi manji hvat i duža vožnja (osim za delove Železnika).
Razmišljao sam šta sa po***anim objektima u Bloku 63. Od viadukta kod IMT-a krak linije C može se sprovesti plitkim kopom Japanskom kako bi sporne zgrade bile izbegnute (ujedno i Immo centar koji nije potrebno demontirati), dalje do Bloka 61 u rovu (nepokriven cut&cover) paralelno s Japanskom (na strani blokova između Japanske i Evropske) čime bi bilo izbegnuto zatvaranje cele ulice tokom gradnje a trasa istovremeno udaljila od stambenih objekata. Na taj način bi samo deo Idee bio srušen, odnosno parking Univerexporta. Novi Parking bi mogao izgrađen od lake metalne konstrukcije na više nivoa. Ruglo od Kozare svakako treba srušiti. Tu bi legao lep ulaz u terminus sa reorganizovanom autobuskom okretnicom, podzemnom garažom, prodavnicama i food courtom. U zoni bližih objekata moguće je osim sadnje drveća rov pokriti i bukobranom. U blokovima između Japanske i Evropske moguće je graditi stambene i poslovne kule. Taj kraj bi bio značajno unapređen, a spavaonica bi postala istorija.
Naravno da ovoliku mrežu ne treba očekivati u nekom kraćem roku. U naredne dve decenije prioritet bi trebalo biti pokrivanje osnovnih pravaca Žarkovo-Beograd C-Pančevački Most, Zvezdara-Zemun Park, Šumice-Beograd Z/Terazije-Autokomanda uz eventualno cepanje na D do Zrenjaninskog puta, a bez stanica na Kožari.