Ima propusta i u ovom planu na sve strane. Najbolji je što se tiče tehničkih karakteristika, sad što naprednjačka crkva gradi kud popa ide, ne kud narod ide to je već posebna priča.
Što se prve linije tiče rekao bih da od lokacije depoa zavisi opseg prve linije. Hvala Bogu pa postoje još dve prihvatljive lokacije za isti i potred toga što se Makiš gura "napred" od strane "naprednjaka".
To su Karaburma/Ada Huja i livade iza Jablaničke. U prvom slučaju bi prva faza spajala Karaburmu i Žarkovo, Cerak i Bele Vode preko Prokopa (L=13,25km) dok bi u drugom bilo moguće izvući liniju od Jablaničke do Pančevačkog Mosta preko Prokopa (L=12,75km). Tvrdnja da je Makiš idealna lokacija za depo neosnovana je osim u slučaju interesa. Pristup metroa železnici radi dopreme/otpreme kompozicija može biti obezbeđen vezom u zoni stanice Pančevački Most (tunelske cevi ka Karaburmi već postoje, a predviđen je i BG:Voz do Vojvode Micka Krstića/Diljske).
Omašeno Žarkovo (ne mislim na Vodovodsku/Julino Brdo tj severnu ivicu nego na samo čvorište kod Pijace/Vera), Vidikovac, Prokop ali zato Mirijevo ne samo što ima dve linije već "rep" prve ima da skuplja paučinu na pravcu gde bi isto bilo i sa tramvajem. Jedino da poruše sve što se porušiti može, pa da načičkaju Vankuverizam i ćao. Onda bi bilo putnika. Ono o čemu govorim može se videti
na prikazu pretpostavljenog opterećenja. Jasno je da se radi o manipulaciji saobraćaja radi ispunjenja nečijih zamisli. Gde je parče linije 1 između Ustaničke i Mirijeva? KOliko će da oduzme putnika segmentu linije 1 Višnjička-Mirijevo? Zašto prisiljavati Vidikovčane na survavanje/pentranje fiderima kad metro može lepo da dođe do njih? Zašto kanalisati Vidikovac ka Rakovici. Koridor 56-ice zanemaren je u korist BG:Voz fidera 59 radi opravdana provlačenja Metroa kroz Makiš, uz gradnju, odnosno veštačku genaraciju patronaže. Opet da bi deo primio BG:Voz koji bi trebalo u većoj meri da privlači presedače s Lastinih lokalnih linija oko Mladenovca i Barajeva nego da maltretira Vidikovčane.
Verovatno misle da liniju 2 ukrste s linijom 1 u zoni Kneza Miloša kako bi prešla most između Galerije i Kule Beograd. Ista hvata obod centra Zemuna, neprihvatljivo daleko od Keja. Treba vam više od 500m od Muhara do metroa, odnosno kilometar od Keja.
Liniju 3 treba planirati tako da pokrije jednim krakom Prokop, Autokomandu Kumodrašku i Zaplanjsku, drugim Tašmajdan, Vukov Spomenik, Šumice, Medak i Jerković, posle zajedno preko Stepe i Trošarine do Banjice II, možda do stanice Rakovica. Jedno na novobeogradskoj strani ne znam šta bi radio s po***nim zgradama nasred puta između severnog i južnog dela 63. bloka. :shock:
Nedopustivo je projekat čija realizacija decenijama kasni realizovati navrat-nanos u doba povoljnih uslova za poremećaj poretka tradicionalnih vidova prevoza usled pojave dusruptivnih tehnologija. Čisto da tamo neke 2040 ne budemo leteli od Ustaničke do Blokova otplaćujući metro za prevoz duhova duž Mirijevskog Bulevara.