Šta je novo?

Metro

Da ako nekad okacis te clanke iz starih novina da mogu da se citaju a ne da vidimo samo fotke ...
 
Мали ОТ, трамвај да је разгранат по Новом Београду и Центру Земуна имао би сврху, јер не би имали овакве мегаломанске монструм линије попут 17 и 73 за почетак, јер за то увек мораш имати доступну Бус Плус апликацију да би могао да се прилагодиш одласку негде где крећеш, итекако је трамвај потребан за барем 3 деонице на Новом Београду, и наравно Метро, али овако како је кренуло, онај старији део Новог Београда ће бити старачки дом ускоро!
 
o al ste svi protiv dugačkih linija :D nije problem u tim linijama samim po sebi već u tome što npr linija 95 nema žutu traku dužim delom svoje linije. a ima jako puno putnika. znači i da je dobar kandidat za metro liniju. Tramvaj je svakako trebao da dobije bar još jedan krak za zemunu npr jer baš ima mesta. ili bar ka bežaniji
 
Bio sad u Milanu - kako sjajno samo funkcionise njihov sistem tramvaja! Grad je slicne velicine Beogradu. Mislim da je glavni razlog sto su dobrim delom tramvaji odvojeni od ostalog saobracaja - narocito u centru. Idu manjim ulicama koje su rezervisane samo za tramvaje. Tako da se ne zaglavljuje na svakih 50m da se neko uparkira/isparkira/izadje iz raskrsnice/sudari kao kod nas!

A i mreza pokriva ceo grad. Lepo je isprepletana sa metro i autobuskom mrezom pa se dopunjuju tako da moze relativno brzo da se dodje i na drugi kraj grada....
 
Moj markomarko, svuda to dobro funkcioniše, osim u Beogradu i pojedinim postsovjetskim gradovima.
 
Onog "novinara" koji je ovakav naslov napisao bih naterao da pojede stranicu... (!)

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Треба увести бар 4 метро линије и 8 до 10 трамвајских линија.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
I da se sklone parkirana vozila sa ulica te da se ulice prošire i da se uvede više žutih traka. Dakle fale i garaže. pogotovu za park and ride i za lokalce. a ima mesta!
 
Треба довести до тога да се путује брзинама којима су предвиђене - ако се сајту busevi.com може веровати, ја бих са 5 требао да за 16 минута будем на Банији, а треба дупло дуже
 
Са сајта дирекције из тендера за израду топо подлога.

 
5 stanica po sred livada i njiva. Bilo bi dobro da se kupe i vagoni za prevoz stoke i poljoprivredne mašinerije da se pomogne lokalnim seljacima.
 
Неприродно кривудање да би се заобишла насеља са великом густином становника и да би се покрила празна њива. Пола станица нису уопште по насељеним квартовима већ по "перспективним" пустињама ("Беле воде", "Жарково", "Макиш", ранжирна, "Железник" и Лука Београд) или чвориштима јавног превоза који су ту где су силом прилике због географије, али без већих стамбених целина у непосредној близини (Ада циганлија, мост на Ади, Сајам, Мостар, Панчевачки мост). Шта је план, да се преседа са 17 на метро на мостару? Са 53 на метро на Ади или Сајму?
 
Метро очигледно опслужује 3, можда чак и 4 велика пројекта њихова:

Теслаград - БнВ - Лука+Ада Хуја, и четврти потенцијални пројекат, а то је за сада неискоришћен простор на крајњем југу Миријева.

Иначе, по томе како лепо обилази за Миријево ненормално види се да нам се уваљује ЛРТ/трамвај на стероидима варијанта, или су баш толико се изложили да "опслуже" Аду Хују, пошто Миријево иако је географски на тој "дунавској" страни, саобраћајно више тежи Звездари тј Врачарском пољу

Када већ терају кроз ништа, боље да су га стрпали испод Драгослава Срејовића, мање кружење. Све у свему -100/10, те трасе треба да буду опслужене са 3 различите линије, јер и сам град не тежи правцу североисток-југозапад, него северозапад-југоисток.
 
За тај крак ка Миријеву би било логичније да су ишли од Диљске косо па испод старе окретнице, Карабурме 2, па право до Миријева 1 и Мирјева 2 све до Миријева 4 на крају. Отприлике да метро иде између траса 27 и 25П, тј. између Драгослава Срејовића-Јованке Радаковић и Вишњичке-Миријевског булевара.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607635#p607635:1j92x44n je napisao(la):
Nurko7000 » 11 Мар 2019 03:53 pm[/url]":1j92x44n]Са сајта дирекције из тендера за израду топо подлога.


file.php
ХАХАХАХ, јел ово 1 април поранио?
 
Па то је та траса, шта сте очекивали? Једино што има мало више станица по ливадама. :mrgreen:
 
Malo više? Kači sve moguće i nemoguće livade , gne ne postoji koncentracija ljudi uopšte , a tamo gde je ogromna koncentracija stanovništva , zaobilazi u širokom luku.
 
Norexan":dzf4xq3a je napisao(la):
Па то је та траса, шта сте очекивали? Једино што има мало више станица по ливадама. :mrgreen:
Заобишао си насеља с највећим гужвама.
 
Eto krece se sa meto linijom jedan. I umesto da se radujemo mi trazimo dlaku u jajetu.
Banovo brdo i Mirjevo ce dobiti odlicnu vezu sa centrom,kao i medjusobno (malo zaobilazno)
Plus ovo je dobrim delom nadzemna trasa pa ce troskovi biti manji. Jedva 80 miliona evra po kilometru (jbt, ko da je cela trasa ispod Lamansa) . Ova linija ne prelazi reku. Nema potrebe za metro mostom tj. tunelom. Dok izgrade prvu liniju (negde oko 2030 god), uvezbace kako se pravi metro pa za neko vreme kada krene linija dva (za dvadesetak godina) sve ce ici lakse. Osim naravno tunela ispod Save. I parce promenade pored Save se pravi tri godine i stalno se rusi, a tek tunel ispod Save. Bice to epski poduhvat za buduce generacije neimara gde ce "divlja" Sava svakakva cudesa da izvede i ako treba postane ponornica, pa potece ispod tunela, potkopa ga ko promenadu i srusi tek da napakosti Vesicu...
 
Отприлике су једино и по тре 3 станице на Миријеву и Бановом брду као и пар на Карабурми и две у центру оне које каче нека густа насеља. Остало су преседачки чворови и ливаде и пустахије.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607752#p607752:qk9qcapv je napisao(la):
tzoran1 » 11 Mar 2019 10:57 pm[/url]":qk9qcapv]Eto krece se sa meto linijom jedan. I umesto da se radujemo mi trazimo dlaku u jajetu.
Samo sto nije krenulo. Pored ovakvog plana bolje i da ne krece.

Kada se pogleda mapa bukvalno sve sto nije linija ovog izmisljenog metroa je grad kuda treba da prolazi metro.

Nego, meni nisu jasni oni koji ce finansirati ovo, tj. ko ce ekonomski da opravda ovoliki projekat cija ce iskoriscenost biti minimalna. Pa bukvalno ceo grad ce ostati da se gusi o guzva u 26 icama, 50 icama, trolama po centru, 17icama , 18icama itd, a ovi sto su na trasi metroa morace da putuju do njiva da bi preseli, cast izuzetom banovom brdu.

Neverovatno je kako je losa karma ispratila Beograd , te tramvaj u 22 vek od para koje su se skupljale za one prve dve linije, pa ratovi i lopovluci, i na kraju da dobije ovo. Zaista neverovatno , kao da neko namerno ne da ljudima da normalno zive.
 
Vrh