[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599384#p599384:2e0to7n1 je napisao(la):
Propeler » Пет Феб 01, 2019 4:58 pm[/url]":2e0to7n1]
Pretpostavljam da ti je postalo jasno da ova vlast neće platiti 400 000 evrića tvoj metro plan.
Mogao si mene davno da pitaš na forumu i dao bih ti odgovor. Ali, ajd.... makar si živeo u euforiji neko vreme
.
Само 400.000 евради метро? Па шта се то гради возић за вашар?
Онолика мрежа која покрива сваки део Београда за 400.000 евради? Где то има одмах да почнемо да правимо!
Но да си ме ЗАИСТА пратио видео би да сам изградио решење у случају да се ова наказа почне да се прави. У више наврата сам причао о овом плану чак сам и изградио једну мапу о томе шта треба даље урадити у случају да несрећна линија Макиш-Ада Хуја почне да се гради. Aко ми не верујеш ево слике да те подсетим.
А сад мало о линији. Линија је од самог почетка наишла на огромну хајку од стране људи,а и од стране мене самог јер спаја две велике пустаре, два ничега који би требало изградњом постати нешто. Основним проблем саме трасе јесте то што нова главна железница станица не добија метро а што нема нигде у свету, а други проблем је уместо да иде тамо где је метро предвиђен а то Видиковац, Петлово брдо на југ она је отишла тамо где нема ничега. Да би ова линија била на почетку исплатива а тај почетак је када су њени крајеви пустаре или у најбољем случају грађевиско подручје ова линија мора да форсира своја два главна чвора а то су Сајам и Панчевачки мост и самим тим да послужи као носач целог система. Проблем лоше огранизације линија БГ ВОЗ-а према мастер плану доводи до тога да ова линија нема никаве користи и да се гради чисто да би се нешто градило. Ниједна нормална држава не ради нешто чисто ради популизма већ зато жели стратешки да избгене проблеме а то линија 1 са својом трасом може да уради. Шта треба урадити да би линија 1 добила смисао? Шта треба урадити да би линија 1 добила смисао? Треба организивати унапредити систем БГ:ВОЗ-а и изградити следеће линије:
Батајница – Овча 20 минута
Ресник-Аеродром-Сурчин 20 минута
Железник-Борча 20 минута
Са овим трију линија створио би се такт 10 минута на релацији: Земун-Прокоп (нова главна железничка станица) и 10 минута Панчевачки мост – Карађорђев парк. У комбинацији са Метроом добили смо једну малу мрежу са укрштањем на Сајму и Панчевачком мосту. На пример, на Панчевачком мосту људи који долазе возом из Овче, Борче и аутобусом са Карабурме,Вишњице… могли метроом да дођу до Центра, Бановог брда, Сајма где би могли да пресадају на НБГ Трансфер односно БГ ВОЗ који би ишао са чекањем до 10 минута до Прокопа односно до новог БАС-а , НБГ-а и Земуна односно на Панчевчком Мосту користећи Централни Транфер ако долазе аутобусима да се брзо пребаце до Вука или Карађорђев парка. Примера ради са Дорћола је до Ааутокоманде могуће доћи користећи следеће Метро + Централни транфер БГ ВОЗ-а (са ускалађености полазака) за око 10 минута. То јесте и циљ Централног Транфера да служи као брза допуна метроу у центру града.
Са унапређењем градске железнице и изградњом првог дела метро линија 1 припремна односни фаза 1 била би завршена.
Друга фаза: Кроз Центар и Југ.
Озбиљни радови на мрежи крећу тек од ове фазе а она би обухватал следеће:
- Продужетак прве линије метроа до Миријева
- Изградња нове линије метроа Железничка станица Земун – Медаковић
- Изградња приградске железнице за Лазаревац и Младеновац. Панчево како није део Београда зависи само од договора два града.
- Отварање Јужног Трансфера односно висококатни трансфер на релацији Железничка станица Раковица – Железничка станица Београд Центар (нова главна станица)
Трећа фаза: Даље на Исток!
У овој фази делови града који су такорећи одсечени од света а који бележе огроман пораст у броју становника и који немају квалитетне саобраћајнице како би се кретали коначни добијају превоз и тиме се тежиште линије 2 помера ка Вуков споменику уместо на Медаковићу. Ова фаза обухвата следеће радове:
- Продужетак прве линије метроа до Медаковића и спајање са линијом 2 како би се формирао први периферни круг.
- Продужетак друге линије метроа до Железничке станице Раковица
- Отварање првог дела линије Супервоза бренда Београдског метроа који би повезао Вуков споменик и Лештане, могуће и да ова фаза буде од Прокопа где би користиал предвиђене касете за метро па би у граду ова линија користила следеће станице Железничка станица Београд Центар – Клинички центар- Славија- Вуков споменик – Усаничка и даље за Лештане
Чеврта фаза: СУПЕРВОЗ!
Завршни радови на линији Супервозу, изградња пруге до Обрновца и Гроцке. Оптимални такт. Претварање трамвајских деоница у преметро.