Šta je novo?

Metro

Ozbiljno su se potrduili da preskoče Rakovicu vidim. Takođe ništa ukrštanje sa BGvozom, sjajno...
 
mirijevski bulevar je ovde najbitnija lokacija ja bih tu dodao još 2-3 stanice i još 7 kod makiša. bože koja glupost... prva bi apsolutno morala da pređe savu! i da olakša brankov most koji je nenormalno opterećen.
 
Па треба и Мали Лесковац да се покрије метро мрежом, ал зато омашише најгушће делове Карабурме. За БГ воз колико видим биће укрштање код Панчевца и код железничке станице Карабурма која је овде на плану.
 
to je ništa, onda bi možda dobro bilo da se napravi i stanica sajam za bg voz. što bi bilo dosta ludo da se izvede. jer ne verujem da bih ja išao sve do pančevca da bih preseo na liniju za nbg i dalje
 
Онима из Миријева и Малог Лесковца ће метро+БГ воз од Панчевца скратити пут до НБГ у односу на 74.
 
Bez ukrštanja sa BG:vozom kod Sajma ili na Prokopu je potpuna propast. IŽS ne planira izgradnju stajališta kod Sajma. Mada, i BG:voz je propao...
 
Bg Voz može da se povrati. A ova metro linija je svakako katastrofa, ovo bi makar malo pomoglo da ima neku svrhu pored cvetanja turizma na livadama
 
Nemaju svi na Banovom brdu razlog da ćute i likuju zbog ovog idiotskog plana. Vlasnici maloprodajnih i uslužnih radnji svakako ne: njih debilna linija neće povezati sa najmnogoljudnijim naseljima koja gravitiraju Požeškoj ulici. Požeška će, posledično, kao gradski centar napredovati znatno manje nego što bi sa smislenom metro linijom.

Dakle, ni Banovo brdo ne profitira kao centar, već samo kao periferija.

Ovakve stvari su već predmet urbanizma, ali, mi smo tu disciplinu u međuvremenu ukinuli i sveli je na potrebe oligarhijskih grabežljivaca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608114#p608114:17c5prs5 je napisao(la):
WLABmz » Сре Мар 13, 2019 9:25 am[/url]":17c5prs5]Bez ukrštanja sa BG:vozom kod Sajma ili na Prokopu je potpuna propast. IŽS ne planira izgradnju stajališta kod Sajma. Mada, i BG:voz je propao...
Најприродније би било да линија од Бановог брда иде право на Прокоп, без беспотребних станица Ада и Сајам, и да настави ка клининички, Славију па да скреће ка Теразијама или тргу. А на другу страну да настави кроз насеља уместо што иде пољанама.
 
Тачно, битније је стићи до тржног центра него до железничке станице и болнице.
 
Vi stvarno mislite da ce se praviti bilo sta posle Pancevca? Kakvo Mirijevo ne zanosite se. Taj krak ce ostati kao patka za neke buduce izbore i obecanja. Isla sam skoro od Rakovice do Pancevca i ono je carski. Za bukvalno 10 minuta se stize. Kapiram da ce Brdo Centar biti i krace od 10 min, tako da brdo i treba da cuti i likuje. Nije mi samo jasno sto ostali u Zarkovu, Ceraku, Vidikovcu ne skvice na sav glas da umesto na Makis kraj ide na Orlovacu. Ovde vlada neka psihoza kako ovi iz vlasti samo lazu i fantaziraju i kao kako se nista nece praviti jer eto svi mnogo lazu i onda hop, eto ga bg na vodi, pa hop eto je zicara. E onda se stoji pored posecenog drveca i place po fb, kad je naravno prekasno.
Dok se ovde masta u petoj brzini oni pojedine delove grada ostavljaju vecno osakacene.
 
Ako će već raditi ovu liniju, mali predlog, u požeškoj ispod parka može da se uadi odlična garaža za park and ride plus za okolna mesta, nedavno sam išao kolima tamo i jedva sam našao mesto za sebe da ostavim kola na pola sata!
 
Треба уз сваку станицу метроа направити јавну гаражу као што има код Вука. Исто тако и уз сваку станицу БГ воза, а нешто сам размишљао, и испод већих аутобуских окретница би могле да се направе подземне гараже.
 
Park & Ride garaže imaju smisao samo ako su na periferiji i to ne na svakoj stanici.

Recimo to su krajnje / početne stanice metro linija ili, kao što si i ti spomenuo, veće bus okretnice tipa Ustanička, Zemun kod novog mosta i slično.
 
Bice park and ride na stanici u Trgovackoj (to mu i dodje pocetna posto su sve dalje u pustahiji) tu ce valjda da gurnu i okretnice autobusa. Da je krajnja na Orlovaci lepo bi svi busevi sa Ibarske tu okretali, ne bi ulazili u grad. Ovako ce da zaguse taj deo Trgovacke i naprave haos. Za taj Makis im oci treba iskopati! Na kraju krajeva neka ide podzemno ispod Trgovacke pa na belim vodama neka izlazi u Makis ako bas mora na Ranzirnu da ide.
 
Најлогичније би било да јужније од Бановог брда метро иде за Церак, Винограде, Видиковац, Лабудово и Петлово брдо, па да скрене на запад ка Железнику, па до Макиша.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608176#p608176:2tiqnv71 je napisao(la):
Дошљак » 13 Mar 2019 01:35 pm[/url]":2tiqnv71]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608114#p608114:2tiqnv71 je napisao(la):
WLABmz » Сре Мар 13, 2019 9:25 am[/url]":2tiqnv71]Bez ukrštanja sa BG:vozom kod Sajma ili na Prokopu je potpuna propast. IŽS ne planira izgradnju stajališta kod Sajma. Mada, i BG:voz je propao...
Најприродније би било да линија од Бановог брда иде право на Прокоп, без беспотребних станица Ада и Сајам, и да настави ка клининички, Славију па да скреће ка Теразијама или тргу. А на другу страну да настави кроз насеља уместо што иде пољанама.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608572#p608572:2tiqnv71 je napisao(la):
Дошљак » 14 Mar 2019 04:10 pm[/url]":2tiqnv71]Најлогичније би било да јужније од Бановог брда метро иде за Церак, Винограде, Видиковац, Лабудово и Петлово брдо, па да скрене на запад ка Железнику, па до Макиша.
Sve to može, čak i da se pokrije BnV. Ali razuma nema.

http://fotkica.com/imgs3/1_153425792_bitmap2%20copy.jpg
 
Е ово је озбиљан план. Кроз БнВ треба само линија која прелази Саву.
 
Mogla bi da se doda i stanica za BnV vol. 2 s druge strane Save.

Planovi za lokaciju metro-mosta su bili idealni, bilo da je trasa nastavljala nadzemno ka severu i zabadala se u greben, ili silazila podzemno i išla ispod Nemanjine. Ali taj plan je sahranjen. Ovo je tunelska alternativa koja pokriva BnV, a ipak prelazi reku. Ovako bi se dobila i one-seat vožnja od BnV i aerodroma.
 
tunelska alternativa kroz bnv je nešto što isto treba planirati na vreme jer tunel ne može kroz šipove.
 
Nisu šipovi svuda, sigurno bi moglo da se provuče. Da li neko zna koliki su šipovi ispod tržnog centra?
 
Vrh