Да се ја питам што се тиче Метроа било би овако
М1 Баново Брдо - Пожешка - Хиподром - Сајам - Прокоп - Клинички Центар - Теразије - Вуков Споменик - Омладински Стадион - код Аде Хује да има окретиште
М2 Устаничка - Булевар - Вуков Споменик - Клинички Центар - Прокоп - Железнички Мост - Факултет Драмских Уметности - Општина Нбг - Булевар Михајла Пупина - до Трга Бранка Радичевића
Шта се овиме добија
Добија се већа искоришћеност најоптерећенијих праваца где има највише путника, а поједине линије које су предугачке и упадају у чепове на траси попут 17 и 23 би могле да се растерете, по некој рачуници М2 би рецимо брже стизао од Устаничке на Општину Нбг него 17, а и растеретио би се критичан део трасе од Делиградске до центра Земуна, где углавном 17 иде са 20 људи највише до Саобраћајне школе, а и сам приступ код ФДУ би био подупрет увођењем трамваја дуж Омладинских Бригада у некој даљој будућности у том делу Новог Београда, а код ФДУ и Општине Нбг би било отимање путника свим линијама које ту иду
За М1 проста логика, мора да се нешто учини са несрећном 23, која никад неће бити нормална... Она је класичан пример како може да и 95 парњака у смислу гужви у граду, па се након 20ак минута чекања, деси конвој 3 до 5 аутобуса, а то је већ скандал...
М1 Баново Брдо - Пожешка - Хиподром - Сајам - Прокоп - Клинички Центар - Теразије - Вуков Споменик - Омладински Стадион - код Аде Хује да има окретиште
М2 Устаничка - Булевар - Вуков Споменик - Клинички Центар - Прокоп - Железнички Мост - Факултет Драмских Уметности - Општина Нбг - Булевар Михајла Пупина - до Трга Бранка Радичевића
Шта се овиме добија
Добија се већа искоришћеност најоптерећенијих праваца где има највише путника, а поједине линије које су предугачке и упадају у чепове на траси попут 17 и 23 би могле да се растерете, по некој рачуници М2 би рецимо брже стизао од Устаничке на Општину Нбг него 17, а и растеретио би се критичан део трасе од Делиградске до центра Земуна, где углавном 17 иде са 20 људи највише до Саобраћајне школе, а и сам приступ код ФДУ би био подупрет увођењем трамваја дуж Омладинских Бригада у некој даљој будућности у том делу Новог Београда, а код ФДУ и Општине Нбг би било отимање путника свим линијама које ту иду
За М1 проста логика, мора да се нешто учини са несрећном 23, која никад неће бити нормална... Она је класичан пример како може да и 95 парњака у смислу гужви у граду, па се након 20ак минута чекања, деси конвој 3 до 5 аутобуса, а то је већ скандал...