Šta je novo?

Metro

Blic":ojac8v4f je napisao(la):
Do 2021: izgradnja tunelske veze Savske i Dunavske padine

Prva metro linija BnV - Trg - Luka
3 stanice: BnV, Trg, Dorcol
Depo u luci
Svecano se otvaraju stanice jedna po jedna
Jedan voz ide tamo i nazad 3 stanice
Beograd ima metro!

Voz vuce parna lokomotiva

Karadjordjevici su na prestolu

Beograd skocio pravo u 1930e

1513776100_istorijat.jpg
 
Forumaši su spominjali da je metro veza jedna od ugovornih obaveza države premo BnV investitoru i da treba sa gomilom drugih stvari da se obezbedi do 2019-te ili država plaća penale investitoru. True of false?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526212#p526212:1j8tbb1o je napisao(la):
solecar » 19 Mar 2018, 20:28[/url]":1j8tbb1o]
Da li je treća linija BG: voza ona što će preko Rakovice i Vidikovca ići do Makiša?

Prema aktuelnom planu, treća linija je upravo ona koja ide do aerodroma.
Četvrta je Makiš-Karaburma.

Mislim, u ovom momentu je daleko realnija ta četvrta, jer infrastruktura u velikoj meri već postoji (faktički treba uložiti samo u tunel ispod Karaburme i eventualno u još jednu podzemnu stanicu Vidikovac... Ok, to već malo teže. :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526367#p526367:1b67d1s5 je napisao(la):
DzonTravolta » March 20th, 2018, 12:11 pm[/url]":1b67d1s5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526212#p526212:1b67d1s5 je napisao(la):
solecar » 19 Mar 2018, 20:28[/url]":1b67d1s5]
Da li je treća linija BG: voza ona što će preko Rakovice i Vidikovca ići do Makiša?
Prema aktuelnom planu, treća linija je upravo ona koja ide do aerodroma.
Ona je u tekstu navedena kao treća linija , te sam zato pitao.
 
"Blicovo" istraživačko novinarstvo.
Zapravo, ok, ne znam. Ovi iz Sekretarijata to menjaju svako malo, pa su možda promenili redosled.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526361#p526361:2zrnrdp8 je napisao(la):
unedfined » 20 Мар 2018, 10:40[/url]":2zrnrdp8]Forumaši su spominjali da je metro veza jedna od ugovornih obaveza države premo BnV investitoru i da treba sa gomilom drugih stvari da se obezbedi do 2019-te ili država plaća penale investitoru. True of false?

држава да плаћа пенале самој себи?
 
@unedfined: Pazi, evo ti analogija: sporazumom, kojeg je 2008. godine potpisao Mlađan Dinkić, Srbija se obavezala da zbog "Fijata" modernizuje i elektrifikuje prugu Lapovo-Kraljevo, kako bi se brzo dostavljali automobili do Bara.
Do sada ni jedan prag nije postavljen, a ugovor ističe ove godine.
 
Folicevi folovi. Zalosno.

Inace, namjeravaju u sto skorije vrijeme poceti izgradnju tunela za drumsku saobracajnicu a da pri tome nemaju pojma kako ce metro da prodje ispod Trga Republike. Ako ce obe saobracajnice koristiti isti portal u ul Gavrila Principa onda tako treba i napraviti portal.
 
Прочитам овај чланак из Данаса до краја и онда видим да опозиција има још луђе идеје:

I PSG protiv tunela, predlažu most

Zamerke na plan izgradnje tunela imao je i odbor za saobraćaj Pokreta slobodnih građana, u čije ime je saobraćajni inženjer Dragomir Lukić izneo kritike ali u drugačije saobraćajno rešenje. „Imajući u vidu gužve na postojećim mostovima i mrežu postojećih saobraćajnica nameće se optimalno rešenje -treba izgraditi most koji bi povezao Bulevar Nikole Tesle nizvodno od Muzeja savremene umetnosti i Bulevar vojvode Bojovića nizvodno od Barutane. Taj most bi obezbedio mnogo bolju povezanost Novog Beograda i Zemuna sa kompletnom Dunavskom padinom od Bulevara vojvode Bojovića, pa sve do Karaburme i dalje do Ade Huje, nego što bi to bio slučaj sa tunelom Savska – Dunavska padina. Sa druge strane, most bi bio mnogo jeftiniji od tunela čija konačna cena bi bila poznata tek kada se isti izgrade“.
https://www.danas.rs/beograd/tunel-koji ... -za-metro/

Тиме би у ито време били девастирани и Калемегдан и ушће...
 
Dal' bilo devastirano istovremeno ili odvojeno , nema neke razlike.
 
A tunel na 2 nivoa horizontalna podjela dolje kola gore metro
 
Problem je sto za automobilski tunel vec imaju plan a metro je na dugom stapu i ne zele da cekaju planove za metro. Izgleda da ce se u realizaciju autmobilskog tunela krenuti bez metroa sto onda dodatno komplikuje realizaciju metroa u buducnosti. Sve vise vjerujem da je prica o metrou samo marketinski trik.
 
Могу цеви за метро тунел изнад цеви за друмски тунел. Таман станице метроа буду плиће. Овај предлог за мост у наставку БНТ је можда и најгори до сад. Брдовитом БГу треба што више тунела што друмских, што метро, што железничких а негде и трамвајских.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526740#p526740:1iq8x8z1 je napisao(la):
direktor » 21 Мар 2018, 20:02[/url]":1iq8x8z1]A tunel na 2 nivoa horizontalna podjela dolje kola gore metro

крадеш Дишо идеје, крадеш ;)
 
Tema nije nimalo besmislena, besmisleni su planovi folica i kompanije koji posto poto guraju svoje sulude ideje na ustrb logicnih pravaca a da ne pominjemo to da im planovi nisu uskladjeni o cemu smo na forumu pisali jos ranije a sada je neko i javno progovorio o tome.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526747#p526747:2izzi73w je napisao(la):
Дошљак » Wed Mar 21, 2018 8:36 pm[/url]":2izzi73w]Могу цеви за метро тунел изнад цеви за друмски тунел. Таман станице метроа буду плиће. Овај предлог за мост у наставку БНТ је можда и најгори до сад. Брдовитом БГу треба што више тунела што друмских, што метро, што железничких а негде и трамвајских.

Slazem se Dosljak, ali za to moraju odmah sad prilagoditi projekat tunela u Kamenickoj jer i automobili i metro treba da dijele isti portal.
 
Може портал метроа да буде изнад портала друмског тунела. Све се то може накнадно додати биће простора на падини се и онако руши све.
 
^Onda bi to trebalo u projekat uneti. A nece biti uneto. A posle se ne moze naknadno raditi. U ostalom i Egis koji je dao alternativnu trasu preko SSM nije ni prevideo da tunel ulazi na mesto nesudjene terazijiske terase, vec da skrene prema brankovoj pa ispod zelenog venca.

A sa druge strane, u bulevaru despota stefana, ako izgrade ovaj automobilski tunel posle ce biti tesko uskladiti napraviti tunele za metro. Mada po sns planu trasa metroa ide trasom pruge gde je dunav stanica.

Na kraju krajeva, oni rade i projekat i novog mosta na savi sa metro koridorima a nemaju ni tacan plan metroa. Tu se ne zna ko je ludji.
 
Na kraju vrlo lako može da se desi da opet bude samo tramvajski most.
 
Тема текста није везан за метро али у питању је Весић и помиње се метро:

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2018&mm=03&dd=29&nav_id=1374865

“Gužve su odlika metropola, a Beograd je metropola”, kazao je Vesić za Prvu TV i dodao da će i narednih godina biti velikih kapitalnih radova – od mosta na Adi Huji, novog Savskog mosta, tunela pa i metroa koji će kada budu izgrađeni smanjiti gužve.

Једини закључак који сам успео да извучем из ове високоумне изјаве је да је боље да не градимо метро јер онда више нећемо бити метропола, јер неће бити гужве. :lol:
 
То је ко кад је градоначелник Лондона рекао да је тероризам нормална ствар у великом граду
 
Vrh