Šta je novo?

Metro

SIV je izgubio značaj kad se raspala država.


drugo ne vidim nikakav problem da se državnici primaju u siv-u, a da su okolo siva formirani blokovi,

dalje postoji još mesta gde se mogu primati delegacije, recimo beli dvor.
 
Mozda je izgubio funkcionalni znacaj koji je imao mada i u to sumnjam ali nije izgubio prostorni znacaj. Okolina siva mora ostati ista kao sto je i sada mozda malo da se urede bocne zelene povrsine.

Sobzirom da nisam za trasu koja ide preko brankovog mosta a pritom smatram da Pupinovim bulevarom ne bi opsluzio dovoljno stanovnika linija Djindjicevim bulevarom je najoptimalnija i predje dalje u bg na vodi i dalje na terazije
 
Bjelim dovrom se sad setaju naslednici , Nema gradnje oko SIVa Nemoze da se zida porgutace zgradu tacka , Siv je jednako bitan i reprezentatvna zgrada kao i ranje to sto je drzava postala nebitna to je drugi par opanaka
Sto Igor kaze srediti te zelene povrsine malo zategnuti i to bi bilo to
 
Свестан да од промене неће бити ништа, чисто да напоменем да би се покривеност блокова око Арене метроом могла решити тако што би се линија ка савским блоковима рачвала кроз Улицу шпанских бораца, па би имала и станицу код Арене, а да линија за Земун иде кроз Булевар Михајла Пупина. Тако би непокривен остао само Блок 22, а мислим да је то прихватљив губитак, ако се заузврат добија бржа линија за око 200.000 становника Земуна и дела НБ.

Ако око СИВ-а остану "зелене површине", оне ваљда треба временом да се трансформишу у паркове, зар не? А, да ли ће у парку бити више људи, ако поред њега пролази метро, питам се? Зашто никог нема у иначе монументалном Парку пријатељства? Зато што је у недођији, наравно. Не треба нам урбани простор без људи, јер је то обична ледина и ту Милисав не греши. Ипак, градио бих само на темељима Музеја револуције, и то неки репрезентативан објекат јавне намене (можда баш нови Народни музеј) и то је то.
 
Досадно људима па пишу на теми о метроу.

Сад читам да треба трасирати метро тако да бисмо имали више посетилаца у евентуалном парку на платоу око сив-а.

Интересантно :kafa:

Да немамо толико стотина хектара постапокалиптичног неурбанизованог земљишта у центру Београда па и да разумем ово кидисање на комад, у најмању руку, пристојног зеленила са јако смисленом наменом издвајања СИВ-а од остатка урбаног ткива. (поред еколошке)
 
Да, кад би знао колико ми је досадно данас... Ал ајде.

Него, ово је био важнији део поста

Покривеност блокова око Арене метроом би се могла решити тако што би се линија ка савским блоковима рачвала кроз Улицу шпанских бораца, па би имала и станицу код Арене, а да линија за Земун иде кроз Булевар Михајла Пупина. Тако би непокривен остао само Блок 22, а мислим да је то прихватљив губитак, ако се заузврат добија бржа линија за око 200.000 становника Земуна и дела НБ.

па ме занима шта мислиш о том аргументу? Наравно, метро би наставио даље кроз Савски амфитеатар.
 
Мишљења сам да нам никакво рачвање линија не треба, посебно не на НБГ-у где би у случају градње метроа имали у пар централних блокова, поред иначе одличне путне инфраструктуре, и трамвај и градску железницу и метро.
 
Mislim da he to odlična ideja. Samo bi ja račvanje načinio ranije, u antofašističke borbe, da se pokrije buduća glavna železnička stanica.
 
Мега градови су тешки за живот. Када се једном овдашњем руском дипломати својевремено пожалих на саобраћајне гужве у Београду, човек је мислио да га зајебавам.
 
Bio sam u pekingu i šangaju mesec dana, nikad nisam video ovoliku gužvu.
 
kopmania":owdkvf97 je napisao(la):
Bio sam u pekingu i šangaju mesec dana, nikad nisam video ovoliku gužvu.

Bio sam i ja i video sam gužvu na stanici Renmin Guangchang (人民广场) šangajskog metroa koja je izgledala otprilike kao da su svi građani Beograds nabijeni u nju. Doduše, tada je šangajski metro imao svega dve linije, a sad ima 14 i najduži je na svetu.
 
dsc01023.jpg
 
писање на овој теми ме подсећа на ону фору Куцамо на врата заборављених асова

direktor":34menjs4 je napisao(la):
dsci5598.jpg

5. август 1934.

vj sa fpz

еее, још '34. је била та прича. 80 година касније.......................
 
Класика, метро се помиње само у наслову и у једној реченици :kafa:
Siniša Mali: Izgradnja metroa počinje 2016!

Gradonačelnik Beograda na Ekonomskom samitu u Londonu najavio velike projekte. Nova železnička i autobuska stanica gotove 2017. Susret sa londonskim kolegom Borisom Džonsonom

bg-2825.jpg


GRADNjA prve linije metroa počeće 2016. dok će nova železnička i autobuska stanica u Beogradu biti gotove godinu dana kasnije, najavio je u sredu gradonačelnik srpske prestonice Siniša Mali, tokom službene posete Londonu.

Mali je održao predavanje na Ekonomskom samitu i tom prilikom izložio „Beograd na vodi“. Ovaj projekat predstavljen je potencijalnim investitorima, a njegov cilj je da se promoviše Beograd kao investiciona destinacija.

Pred visokim gostima i stručnjacima iz celog sveta, prvi čovek prestonice nagovestio je da je u planu izgradnja i 16 podzemnih garaža širom grada.

Na samitu o Beogradu govorio je i Tomas Lubek, regionalni menadžer Međunarodne finansijske kompanije za zapadni Balkan. On je ovom prilikom ukazaona to da je najveći problem Srbije - infrastruktura.

Nakon predstavljanja „Beograda na vodi“, predsednik Vlade Republike Srbije Aleksandar Vučić, Siniša Mali i ministar finansija Dušan Vujović u poslepodnevnim časovima sastali su se sa gradonačelnikom Londona Borisom Džonsonom.



bg-DZONSON.jpg


Mali i Džonson

Razgovaralo se o prijateljskim odnosima Beograda i Londona, mogućnosti prezentacije srpske prestonice u Velikoj Britaniji, privlačenju britanskih turista, kao i organizovanju velikih sportskih događaja po ugledu na Olimpijadu 2012. u Londonu.

- Želja nam je da preuzmemo njihove ideje, kako bismo ih primenili u Beogradu - naglasio je Mali.

Gradonačelnik Mali je pozvao Borisa Džonsona da poseti Beograd, što je prvi čovek Londona i prihvatio.


Новости
 
Simpaticna fotka u postu iznad sa bakicom u stanici Vukov Pomenik.
 
Ау ал је оседео и пропао Хју Грант

bg-DZONSON.jpg
 
Plan metroa iz Generalnog urbanistickog plana 1972, slikano u urb zavodu. Na prvoj slici tackasto zuto je obelezena trasa u sklopu urbane celine grada. Druga slika jasno prikazuje samo metro linije. Zanimljiv je i tadasnji planiran polozaj prelaska reke, kod Brankovog mosta. Kao sto se vidi, dve linearne metro linije Batajnica-Vinca i Petlovo brdo-Karaburma
2014-10-31-pic-1.jpg

2014-10-31-pic-2.jpg
 
Било већ на форуму. Нема ту ништа занимљиво. У питању је идеја коју су насумично у урб. план тутнули, чини ми се неки белгијски стручњаци који су били сарадници на изради тог ГУП-а. Тој "ебола" траси никаква студија нити озбиљно планирање није претходило.

Тек након тога се озбиљно приступило изради плана за метро и формиран је знамо-већ-који сектор са знамо-већ којим стручњацима.
 
Vrh