Šta je novo?

Metro

@zidar
Ovaj plan je verovatno jedan od boljih sto si izbacio.
Svidja mi se jer pokrivas glavne pravce grada, odnosno bulevare.
 
зидар, + уз два коментара:
- из Медаковића окреће ка Јерковићу, В. Степе и Бањици :)
- 10 избацити из Београдске
 
Bravo zidrar! Tako to ide kada neko razmišlja malo 'out of the box'.
Jedino ne znam kako bi savladao visinsku razliku Savski trg - Terazije? Ili bi Terazije bila baš duboka stanica?
 
i meni je to prvo palo napamet. Mislim da bi trebala da bude duboka stanica je je u samom centru i da se tu ukrstaju buduce linije...
 
По свим плановима су станице на тргу републике и теразијама дубоке,заборавих о којој дубини се ради.
 
Hvala drugari :kk:

JohnnyLee":1ubx88r5 je napisao(la):
зидар, + уз два коментара:
- из Медаковића окреће ка Јерковићу, В. Степе и Бањици :)
- 10 избацити из Београдске

Moze ka Jerkovicu ali ka Medaku je efikasnije, trasa prolazi izmedju Konjarnika i Jerkovica i lako je pristupacna svim velikim naseljima na jugoistoku Beograda, pa i naselju Vojvode Stepe.
Uz to trasa dalje nastavlja ka Kaludjerici i zeleznickoj obilaznici.

10 je izbacena iz Beogradske, ide kroz Kralja Milutina, samo je mnogo sitno na planu :D

mekbejn":1ubx88r5 je napisao(la):
Bravo zidrar! Tako to ide kada neko razmišlja malo 'out of the box'.
Jedino ne znam kako bi savladao visinsku razliku Savski trg - Terazije? Ili bi Terazije bila baš duboka stanica?

Linija 2 koristi postojecu prugu uz sajam i Mostar, par stotina metara pre Glavne zeleznicke stanice pocinje da se penje na vijadukt kako bi se polako priblizila koti stanice Terazije, stanica Savski trg je na Vijaduktu na mestu danasnjih koloseka za autovoz, zatim vijadukt preskace Karadjordjevu i Gavrila Principa i udara u Beogradski greben na nivou Terazijske terase.

Stanica Terazije nije duboko ukopana, linija 1 je bliza povrsini na nekih 8-9 m dubine a linija 2 ispod nje na 14-15 m.
 
Zidar ovako je vec bolje + lakse za precizan komentar jedino nerece koliko kosta mada mislim poznajuci te da je to sitnica
 
Zidar wrote:,,.....stanica Savski trg je na Vijaduktu na mestu danasnjih koloseka za autovoz, zatim vijadukt preskace Karadjordjevu i Gavrila Principa i udara u Beogradski greben na nivou Terazijske terase..... ,,

Izgleda da nisam dobro razumeo . . .
da bi se podigao od koloseka za auto-voz do premoštavanja Karadjordjeve ,
da to nije isuviše kratko rastojanje za željenu a potebnu visinu
nakon preskoka ulice jasno vec ima mesta za blag nagib ka vrhu grebena
 
Iako ne poznajem odlično Beograd, sam pogled na karti mi daje utisak da si odlično kombinovao tram mreža sa metroom. To je školski primer linije koje hrane metro - negde na polovina trase da ima presedanje na metro stanicu.
 
Utisak te vara,plan nije dobar.M2 mora da prolazi ispod Prokopa i Slavije.M2 prema B.Brdu ne moze da polazi od Secerane,sta je sa Pozeskom i ogromnim brojem stanovnika B.B.To je skolski primer loseg planiranja metroa.
M1 preko B. Pupina lose,jer preko B.Djindjica cini kicmu sa koje racva u dva pravca
M1 Terazije/Autokomanda sa izostavljenom Zvezdarom opet ;lose :kafa:
 
2012 postao dežurni hejter na forumu..

Smatram sa je ideja da metro ide kroz bul. m. pupina genijalna. Pa samo izbrojite linijw jgpa koje idu kroz pupina, a koje kroz đinđića. Metro ne bi bio brži od linije 16. I još uzmite u obzir da bi ljudi 16 čekali direktno na ulici, za razliku od metroa gde bi morali da se spuštaju u rupe ili penju na nadvožnjake.

Mada i sam mislim da je laki metro od banovog brda do zemuna nepotreban. ( trenutno postoji samo jedna linija jgp i to 88). Mislim da mu ta linija više dođe kao "kolateralna šteta" pošto već postoji most na adi sa srednjim delom grota da ga ne iskoristimo.

Mišljenja sam koliko god se mi ovde na forumu cimali da pravimo plan sa dve linije, bgdu je potreban pravi metro sa makar 3 linije, i od toga da linija koja ide na nbgd da se račva na dela, ka blokovima i ka zemunu, mada znam da zidar ne voli račvanja zbog 8skustva pariza.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Ако ћемо да трасирамо метро на основу садашњих аутобуских линија боље да се манемо ћорава посла.

Апсолутно сам против метро линије на ободу Новог Београда а ни БГ:Воз никако не може бити аргумент за то.
 
Ево и ја да се једном сложим са Делијом. Метро треба приближити људима, а не провући га најкраћом трасом као неки аутопут. То је разлог што београдски железнички чвор не може да се користи ко метро, није приступачан. Мени је првом на 20 минута хода, па ми се не исплати да до Вука идем БГ-возом.

Посао регионалне железнице је да протутњи брзо, довезе брзо до укрштања са метроом, и за то бжч може одлично да послужи. Метро је друга прича, метро треба да буде поуздан, чест и приступачан, треба да захвати што више насељених области како би превезао што више људи, не само оне на крајњим тачкама, а да ли ће да стигне на одредиште 3-4 минута касније због другачије трасе је много мање битна ставка.

Траса кроз Бул. М. Пупина је по мени јако лоше решење због свега горе наведеног.
 
MilisaV .lepo ti objasnili sva tri hejtera..a nije ovo you tube.Niko od nas ne kritikuje reda radi,vec ono sto vidi, ja videh los plan,pa zasto bi mu aplaudirao,Radi i ti malo vise na samopouzdanju :kafa: Studija metroa pre svega obuhvata pored frkvencije putnika i broj stanovnika koji pokriva,na Nbg je jako bitno da M1 kupi sto vise stanovnika iz blokova sto bulevar Pupina nije vec Djindjica
 
Ja po prvi put mogu da kažem da je "Zidarev" plan X u potpunosti racionalan, održiv, realan, maksimalno koristi postojeće resurse i jedini (zvanično) posmatra sve vidove šinskog transporta u BG-u kao jedinstvenu celinu. Konačno nešto konkretno i konkurentno zvaničnoj politici Grada Beograda. Bravo i hvala :gobb:

Kako sad usmeriti kritiku prema zvaničnim planovima? 7ica isključivo sa CAF-ovima predstavlja dobru polaznu osnovu za pravac "istok-zapad" i uz minimalna ulaganja (signalizacija odnosno the semafori odnosno prvenstvo prolaza) može višestruko uvećati kapacitet putnika na pomenutom pravcu te na taj način rasteretiti Brankov most.

Pravac "sever-jug" odnosno tunel od Francuske do Savskog trga se nameće kao prioritetniji od tunela "Gl.pošta - Varoš kapija". Zajedno sa produžavanjem postojećeg BG:voza zauvek rešava problem preopterećenosti P.Mosta i Despota Stefana.

I za početak odnosno prvu fazu ne bi taj metro 2 "terao" dalje od Ade :kafa:
 
N-ST,Nema da bidne.. :kafa: Bez padanja u nesvest.molim. :D
 
Здравствуйте! Я новый на этом форуме. Очень интересует вопрос о метро в Белграде. Давно слежу за этой темой, очень хочется и в вашем городе увидеть метро. Когда начнут строить? Есть ли уже определённые даты начала строительства?
 
Russian":c21lsa25 je napisao(la):
Здравствуйте! Я новый на этом форуме. Очень интересует вопрос о метро в Белграде. Давно слежу за этой темой, очень хочется и в вашем городе увидеть метро. Когда начнут строить? Есть ли уже определённые даты начала строительства?
Привет друг!Добро пожаловать на форум Беобуилд! Нет определенного плана еще.Политиков и французские, которые делают план делаем план тайно, без общественного.

Нет даты сделал, может быть, в несколько месяцев.Я думаю, что не будет строить метро в ближайшие несколько лет в Белграде, его потому, что политики даже не заботятся о трамваи, троллейбусы, и железнодорожном транспорте, и даже не метро.Что самое печальное, люди пусть делают, что они не протестовать или говорят, что его хватит!
 
Спасибо! Очень часто бываю в вашем городе, очень нравится, особенно Нови Београд! Был бы очень рад если бы метро вскоре начали строить, можно и Метрострой! Надеюсь, русские политики помогут в этом вопросе, как помогли с железными дорогами Сербии!
 
Izvor: Beobuild.rs

BG Metro | Prva Linija

metromala395.jpg


Imamo priliku da vam ekskluzivno predstavimo detalje prve linije EGIS-ove studije beogradskog metroa. U ovoj analizi pokušaćemo da predstavimo problematiku prve linije, modalitete sistema iznetih u studiji, njihovim osnovnim karakteristikama i procenama troškova gradnje.

Celu vest kao i brojne prikaze mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/594.html

Klikom na male prikaze i hyperlinkove otvoriće vam se veliki prikazi koje smo za vas pripremili
 
Мени се чини да има кривина које доста успоравају возила као и пуно станица. Глупо је да у булевару буду станице Трг Николе Пашића, Главна пошта, Правни и Вук. Наравно ни возила ми се не свиђају као ни то што ће булевар радити из 3 фазе, што значи да ће стићи до ММЛ-а или Устаничке негде око 2028 или ни тад :roll:
 
Ko je sumnjao šta će biti studija kad je naručena sa unapred trasom i tehničkim predpostavkama. Belam na steroidima!
Nadam se da ovaj trash neće proći.
 
sto je crvena linija skoro ista tramvajskoj liniji 7 sto ne izmene malo ???? tipa da ide malo dublje u novi beograd il ne znam ka aerodromu ?
 
nezavisna trasa, i uzevsi u obzir da bi se od Ustanicke do Zemuna stizalo za pola sata, a toliko je u spicu potrebno od Crvenog Krsta do Trga republike, ja sam zadovoljan. Samo da pocnu da grade.
 
Vrh