@Markiz: Svaku diplomu postojuem, svacije znanje uvazavam, ali za ovakva neka pitanja, potrebno je sagledati siru sliku, vidite probleme, analizirati ih. Cinimi se da pricas napamet. Svako ima pravo na svoj stav, da ga obrazlozi, nito to ovde ne spori. Nova i inovativna resenja su dobrodosla. Ali, ono o cemu ti pricas nema dovoljan kapacitet. To si smetnuo sa uma. To bi bilo isto kao kada bi sa dial-up internet konekcijom skidao program od 5gb. Dolazi do zagusenja, tj jako sporo ide, nema svrhu.
Danas postoje mrezni tokovi. Citav niz ulica, autoputeva, magistalnih, lokalnih, stambenih, cine tu mreznu arhitekturu po kojoj ljudi cirkulisu svojim automobilima ili vozilima JGP. Kada na to dodamo i biciklisticku mrezu, onda je ta mrezna arhitektura jos gusca. I ona sada postoji. Medjutim, na odredjenim tokovima se stvara zagusenje, tj postojeca mrezna infrastruktura nije dovoljna, pa je potrebno odredjene pravce u toj mrezi, rasteretiti sistemom koji ima kapacitet da obezbedi normalno funkcionisanje saobracaja. To je isto kao kada bi za skidanje programa, filmova umesto dial-up konekcije koristio kablovski internet sa daaaleko vecim protokom.
Ovo tvoje resenje je na nivou "nije nam dovoljan ovaj dial-up konekcija, ajde da uvedemo jos jednu". Potpuno bespotrebno i nista ne resava. Na kraju postavllja je pitanje i opravdanosti,a da ne govorimo o arhitetkonskom urbanistickom aspektu dodatnih vijaduktova po svim iole vaznijim ulicama jer se ipak radi o urbanoj sredini, izgradjenom gradu, a ne optickim vlaknima.