Druga linija je neka varijanta međudržavnog ugovora, koncesije, javno-privatnog partnerstva ili nečeg sličnog. Uveran sam da u ovakvim ekonomskim uslovima mnoge države gledaju da uposle svoju industriju, pa tako ne sumnjam da su i Francuzi zagrizli da sebi obezbede posao u Beogradu.
Ono što znamo jeste da se na tom projektu ozbiljno radi - u smislu da je studija praktično gotova, da se radi idejni projekat prve linije, da imamo trasiranu drugu i treću liniju, da su kontakti beogradske i francuske strane intenzivni, da se razgovara o finansiranju projekta, razmatra se kupovina vozova itd. OK, znam da smo i u prošlosti bili blizu, pa je stvar pukla, ali mislim da možemo da konstatujemo da se u ovom trenutku nešto radi na projektu beogradskog metroa - a pitanje ostaje kako će se ta priča dalje razvijati.
I pokušavam nekako da uhvatim šta je zapravo stav na ovom podforumu - jer su gotovi svi saglasni da nam metro treba, a isto tako su gotovo svi protiv zaduživanja, i isto tako svi priznaju da trenutno ne možemo da finansiramo projekat iz sopstvenih sredstava, i svi se slažu da su i autobusi krš i da su nam potrebni novi, ali opet su gotovo svi protiv kupovne istih. Ne znam za druge, ali ja sam zbunjen!?