Feanor":3m9vwdn8 je napisao(la):Video sam onaj gore predlog i zamolio bih da mi neko odgovori zasto su Fontana, stari Merkator i pre svega Zemun stavljeni tek na 3. liniju za koju znamo da je nece biti 20 godina minimum? Mislim da je to velika mana plana...
igor89":3m9vwdn8 je napisao(la):Sto se metroa tice jedini prihvatljiv predlog je studija iz 1976 godine gde ima 5 gradskih linija i 4 prigradskih.
Homer Jay":3m9vwdn8 je napisao(la):Bilo kako bilo - nekom vidu nezavisnog šinskog sistema nikada nismo bili bliže od 70-ih do danas.
Homer Jay":3m9vwdn8 je napisao(la):Mislim da postoji još jedna značajna oblast u kojoj "Imamo plan" grupa može predložiti sjajne ideje
...šta raditi sa nekadašnjim tramvajskim ostrvom na bulevaru...?
Delija":3m9vwdn8 je napisao(la):Ту је и "проблем" археолошког налазишта још из Римског доба.Мали део тога је конзервиран и изложен у Народном Позоришту а ови планирају да то све сакрију од јаввости,униште или у најбољем случају искулирају копањем дубоког тунела.
MilisaV":3m9vwdn8 je napisao(la):@zidar
drago mi je da je most preko ade izuzet iz metro sistema. mislim da njemu nije mesto čak ni u prigradskog-gradskoj železnici.
MilisaV":3m9vwdn8 je napisao(la):inače mogli bi malo da prodiskutujemo trase na onoj temi u radionici....
Као неко ко је одрастао у Смедереву на ово морам да реагујем Смедеревска пруга је слепо црево које служи само железари. Практичност те пруге за превоз путника је ужасно мала јер до Београда, на који вероватно одлази 90% међуградских дневних миграција, нема директне линије, а и да има опет би се дуже путовално него аутобусом. Смедерево својим положајем природно гравитира ка Београду, нпр, од Гроцке до центра Смедерева треба 15 минута, доста људи путује свакодневно на посао у БГ и сасвим је очекивано да цео потез једног дана буде повезан регионалном железницомArnorian":26f28ts9 je napisao(la):Немој да мешаш Смедерево у причу о Гроцкој и железници јер Смедерево већ има пругу и нова му не треба, посебно ако се дуплира колосек на траси Плана-Велика Крсна-Мали Пожаревац и пробије тунел према Рипњу како је планирано.
Кад се остваре планови да од Београда до Мале Крсне буде двоколосечна пруга, онда остаје само обезбеђивање потребих гарнитура. Не умем да проценим колико би време путовања онда било, али сигурно мање него аутобусом, наравно ако се обезбеди нормална брзина возова на тој траси. То што сада нема директних возова не значи да треба правити нову пругу, него увести директне поласке.Михаило":gy8xgx7g je napisao(la):Као неко ко је одрастао у Смедереву на ово морам да реагујем Смедеревска пруга је слепо црево које служи само железари. Практичност те пруге за превоз путника је ужасно мала јер до Београда, на који вероватно одлази 90% међуградских дневних миграција, нема директне линије, а и да има опет би се дуже путовално него аутобусом. Смедерево својим положајем природно гравитира ка Београду, нпр, од Гроцке до центра Смедерева треба 15 минута, доста људи путује свакодневно на посао у БГ и сасвим је очекивано да цео потез једног дана буде повезан регионалном железницомArnorian":gy8xgx7g je napisao(la):Немој да мешаш Смедерево у причу о Гроцкој и железници јер Смедерево већ има пругу и нова му не треба, посебно ако се дуплира колосек на траси Плана-Велика Крсна-Мали Пожаревац и пробије тунел према Рипњу како је планирано.
Пре свега средина аутопута. То би значило да траке аутопута морају да се померају, а неке од петљи преправљају. Нарочито би на местима станица требало да се проширује. Стајалишта би била Аутокоманда, Душановац, Плави мост, Мали мокри луг, Калуђерица, Лештане, и све могу бити надземне. У предлозима решења не сматрамо да је нечија кућа или приватан посед непремостива препрека, али тежња је да буде што мање дирања приватних поседа, а што више да се користи државно земљиште. Нисмо за насилне мере, уцене и притиске на власнике приватних поседа, али нисмо ни за то да у саобраћајно-комунално неуређеним подручјима неколико власника саботира развојне пројекте за све остале суграђане.vranac":1vuv1rg4 je napisao(la):Kako bi vi iz imamo plan proterali Beovoz pored autoputa? Jel imate neke rendere, ili bar objasnite ideju...
Тешко да би било краће, та траса би била 20-25км дужа од тренутне, која је 46км, дакле неких 50%. Није проблем само дужина путовања, него и учесталост. Аутобуске линије тренутно функционишу практично као приградске, на пола сата- сат, током целог дана. Класична железничка линија са толиким тактом сигурно не би била рентабилна, и сигуран сам да никад неће постојати. Са друге стране, приградска железница, која би повезивала насеља на тој траси је потпуно друга прича и има много више смисла и сигурно да би врло лако била исплатива.Arnorian":3bxip012 je napisao(la):Кад се остваре планови да од Београда до Мале Крсне буде двоколосечна пруга, онда остаје само обезбеђивање потребих гарнитура. Не умем да проценим колико би време путовања онда било, али сигурно мање него аутобусом, наравно ако се обезбеди нормална брзина возова на тој траси. То што сада нема директних возова не значи да треба правити нову пругу, него увести директне поласке.Михаило":3bxip012 je napisao(la):Као неко ко је одрастао у Смедереву на ово морам да реагујем Смедеревска пруга је слепо црево које служи само железари. Практичност те пруге за превоз путника је ужасно мала јер до Београда, на који вероватно одлази 90% међуградских дневних миграција, нема директне линије, а и да има опет би се дуже путовално него аутобусом. Смедерево својим положајем природно гравитира ка Београду, нпр, од Гроцке до центра Смедерева треба 15 минута, доста људи путује свакодневно на посао у БГ и сасвим је очекивано да цео потез једног дана буде повезан регионалном железницомArnorian":3bxip012 je napisao(la):Немој да мешаш Смедерево у причу о Гроцкој и железници јер Смедерево већ има пругу и нова му не треба, посебно ако се дуплира колосек на траси Плана-Велика Крсна-Мали Пожаревац и пробије тунел према Рипњу како је планирано.
zidar":1zf54zzm je napisao(la):Delija":1zf54zzm je napisao(la):Ту је и "проблем" археолошког налазишта још из Римског доба.Мали део тога је конзервиран и изложен у Народном Позоришту а ови планирају да то све сакрију од јаввости,униште или у најбољем случају искулирају копањем дубоког тунела.
Bas zato je bolja lokacija za ukrstanje linija na Terazijama, malo sta ce se na toj bivsoj ledini iskopati a dovoljno je blizu Trga.
Arnorian":1mqlf11m je napisao(la):Зар нема? Дно долине у којој су Калуђерица и Лештане је релативно равно.
http://www.dodaj.rs/f/3n/jX/2qBRtway/untitled-6.jpg
Продужетак прве линије метроа би могао без проблема да иде до пред крај ММЛ плитко укопано, затим тунелом до центра Калуђерице, а даље надземно до Болеча.
http://www.dodaj.rs/f/6/QL/2pqazkQm/untitled-7.jpg
Arnorian":1mqlf11m je napisao(la):Било би лепо, али је неизводљиво. Погледај рељефну карту на Гуглу и пробај да пронађеш погодну трасу такве пруге.
Karlo del Ponte":3dedttm7 je napisao(la):Пре свега средина аутопута. То би значило да траке аутопута морају да се померају, а неке од петљи преправљају. Нарочито би на местима станица требало да се проширује. Стајалишта би била Аутокоманда, Душановац, Плави мост, Мали мокри луг, Калуђерица, Лештане, и све могу бити надземне. У предлозима решења не сматрамо да је нечија кућа или приватан посед непремостива препрека, али тежња је да буде што мање дирања приватних поседа, а што више да се користи државно земљиште. Нисмо за насилне мере, уцене и притиске на власнике приватних поседа, али нисмо ни за то да у саобраћајно-комунално неуређеним подручјима неколико власника саботира развојне пројекте за све остале суграђане.vranac":3dedttm7 je napisao(la):Kako bi vi iz imamo plan proterali Beovoz pored autoputa? Jel imate neke rendere, ili bar objasnite ideju...
Примера ради, Душановачки мост би морао да се замени, али он већ пар деценија не задовољава ни капацитетом ни квалитетом потребе за прелазак аутопута на том месту. На том месту би се у том случају правила озбиљна петља, испод које би било железничко стајалиште, а аутобуско стајалиште би било на самом мосту изнад железничког стајалишта, или у непосредној близини. Душановац и Маринкова бара уз аутопут су зрели за тотално преуређење. Ту су углавном мале куће са лошим квалитетом становања, и сиромашним становништвом. Преуређење је могуће организовати и у сарадњи са великим приватним инвеститорима. Премда, овакви пројекти могу имати велики ризик, у зависности од ко их и како на нивоу власти спроводи.
Да ти објасним ако не разумеш, први цитат се односи на релацију ММЛ-Болеч, а други на Гроцка-Смедерево.Somi303":3g4l9jgm je napisao(la):Arnorian":3g4l9jgm je napisao(la):Зар нема? Дно долине у којој су Калуђерица и Лештане је релативно равно.
http://www.dodaj.rs/f/3n/jX/2qBRtway/untitled-6.jpg
Продужетак прве линије метроа би могао без проблема да иде до пред крај ММЛ плитко укопано, затим тунелом до центра Калуђерице, а даље надземно до Болеча.
http://www.dodaj.rs/f/6/QL/2pqazkQm/untitled-7.jpg
Arnorian":3g4l9jgm je napisao(la):Било би лепо, али је неизводљиво. Погледај рељефну карту на Гуглу и пробај да пронађеш погодну трасу такве пруге.
Могло би до петље Ласта, даље је нагиб превелики за железницу, морао би тунел.spatiotecte":3o5jkzwx je napisao(la):Apsolutno se slazem da istocni krak ide trasom autoputa ali mislim da bi cak najjeftinija varijanta bila da se jednostavno autoput ukine i da umesto njega koristi BG voz taj koridor.
vranac":3e6bnb3w je napisao(la):Мислим да су те приче о продужетку Беовоза пусти снови. Чим са чуо о померању аутопута, то пиши пропало. Нико не би ни погледао у детаље тај план...
Да ти објасним ако не разумеш, твој други цитат је одговор на први. Прво кажеш да је између Калуђерице и Лештана равно, а Калуђерица је у рупи? А после кажеш да рељеф не дозвољава изградњу пруге између Гроцке и Смедерева?Arnorian":1fyc7gwx je napisao(la):Да ти објасним ако не разумеш, први цитат се односи на релацију ММЛ-Болеч, а други на Гроцка-Смедерево.Somi303":1fyc7gwx je napisao(la):Arnorian":1fyc7gwx je napisao(la):Зар нема? Дно долине у којој су Калуђерица и Лештане је релативно равно.
http://www.dodaj.rs/f/3n/jX/2qBRtway/untitled-6.jpg
Продужетак прве линије метроа би могао без проблема да иде до пред крај ММЛ плитко укопано, затим тунелом до центра Калуђерице, а даље надземно до Болеча.
http://www.dodaj.rs/f/6/QL/2pqazkQm/untitled-7.jpg
Arnorian":1fyc7gwx je napisao(la):Било би лепо, али је неизводљиво. Погледај рељефну карту на Гуглу и пробај да пронађеш погодну трасу такве пруге.
Arnorian":kerd7al7 je napisao(la):Могло би до петље Ласта, даље је нагиб превелики за железницу, морао би тунел.spatiotecte":kerd7al7 je napisao(la):Apsolutno se slazem da istocni krak ide trasom autoputa ali mislim da bi cak najjeftinija varijanta bila da se jednostavno autoput ukine i da umesto njega koristi BG voz taj koridor.