Delija
Expert
- Učlanjen(a)
- 03.01.2010.
- Poruke
- 7.972
- Pohvaljen
- 14.985
spatiotecte":1thb6zaf je napisao(la):vranac":1thb6zaf je napisao(la):Мислим да су те приче о продужетку Беовоза пусти снови. Чим са чуо о померању аутопута, то пиши пропало. Нико не би ни погледао у детаље тај план...
Meni nije jasna jedna stvar, veliki broj ljudi se protivi tome da se ukloni autopu koji prolazi kroz centar grada a smeta im zeleznicka pruga do glavne koju bi bez razmisljanja ukinuli.
Meni licno vise smeta ovaj autoput koji sece grad na 2 dela i pravi buku, zagadjenje, stvara nizu zonu vrednosti nego glavna zeleznicka stanica u redukovanoj formi. U urbanistickom smislu, svaki autoput koji prolazi kroz grad je nesto sto je veoma stetno, i gleda se da se izbegne takvo resenje. Ja razumem da je svima drag taj autoput jer iz Velikog mokrog luga do bezanije stizes jako brzo ali to moze i gradskom zeleznicom da se postigne.
Ovde se veliki broj ljudi deklarise kao protivnik automobilskog saobracaja a ako im se pominje ukidanje autoputa onda svi stanu na noge i protive se.
Mislim da veliki deo nas uopste nije spreman da se odrekne automobila u korist brzog i ekoloskog prevoznog sredstva koje predstavlja voz.
U nasoj kolektivnoj podsvesti izgleda da ostati bez auta mu dodje kao da si go. :lol:
Тај булевар а не аутопут не прави буку јер је укопан у насељеним местим
Тај булевар а не аутопут не сече град на пола јер је у потпуности денивелисан и негде укопан а негде савршено уклопљен у постојећи рељеф и градско ткиво. Заправо он спаја две половине града преко његове главне осовине. Завршетком обилазнице и последње назнаке аутопута код овог булевара ће нестати. У бројним расправама са тобом увидео сам да баш слабо стојиш са урбанизмом а овај предлог трансформације булевара а не аутопута у железнички коридор који би био скроз у супротности са недовршеним жел. чвором и то све преко свеже реконструисане Газеле ми је трагикомичан. Не само да је у потпуности нереалан и неизводљив већ би практично блокирао цео град а НБГ би изгубио свој један од два главна правца на који се ослања читав град.
Видим да ти није ни јасан тај аутомобилски концепт против којег ја често пишем. Није проблем у одржавању и даљем унапређењу постојећих булевара.Проблем је подређивање читавих градских зона новим,прескупим булеварима и то све у граду који практично нема озбиљан ЈГП. Е то ти је превазиђени аутомобилски концепт,то ти је УМП.