Šta je novo?

Metro

Joj, Užice, tebi je svaki komentar u ovoj temi ili neka afrička ili azijska država, kako smo mi jedini milionski grad u Evropi, kako nam treba ovakav metro pošto-poto, kako i takav metro može da bude renesansa prevoza u Beogradu i da ne nabrajam. Dodaj još neki argument u temu, jer čitamo jedne te iste postove napisane malo drugačijim rečima, a onda se nađe Kesha koji te učtivo podseti i da protivargumente koje svi već znamo i vrtimo celu temu ukrug barem 20 i više strana. 😅
 
Sam je rekao ranije da je trasa koju u poslednjem postu brani "kriva Drina". Kada je rečeno da je loše neispravljati tu "Drinu" , i da je bolje izgubiti nekoliko godina nego decenija, odjednom ispade da "Drina" nije "kriva Drina" nego "prava Drina". Samo da ne ispadne ni pod razno da je trasa loša i da se ono za "izgubljene godine" ne pretvori u nešto loše.​
 
Nigde nisam napisao da će ovakav metro biti "renesansa prevoza u Beogradu" i da će se grad pretvoriti u Edenski Vrt kada se on izgradi. Samo tvrdim da će stanje u saobraćaju biti manje loše sa ovakvim metroom nego bez ikakvog metroa. Kao što je i ovaj krš i raspad od prevoza koji imamo danas manje loše rešenje nego kada ne bismo imali čak ni to.

I ja u nedogled postavljam ista pitanja, da li je prva faza prvih metroa na Balkanu igde 100% pokrila ceo grad ili glavne tokove putnike, da li bi u gradovima slične veličine sa dobrim tramvajem taj tramvaj bio toliko dobar da pored njega ne postoji i metro pa zato Beograd može i samo sa tramvajem, zašto smatraju da je metro bio odlično rešenje za Budimpeštu, Bukurešt, Sofiju, Atinu, za koji dan i Solun a bio bi užasno loše rešenje za Beograd, zašto bi u budućnosti većina ljudi birala sporu sardinizaciju u busevima umesto udobne i brze vožnje metroom na njihovom koridoru, itd. Ali svi protivnici metroa uporno izbegavaju da odgovore.
 
Poslednja izmena:
Od 5:54 priča o raseljavanju za metro i gostovanje direktora Bg metro i voz u Bg hronici.

 
Nigde nisam napisao da će ovakav metro biti "renesansa prevoza u Beogradu" i da će se grad pretvoriti u Edenski Vrt kada se on izgradi. Samo tvrdim da će stanje u saobraćaju biti manje loše sa ovakvim metroom nego bez ikakvog metroa. Kao što je i ovaj krš i raspad od prevoza koji imamo danas manje loše rešenje nego kada ne bismo imali čak ni to.

I ja u nedogled postavljam ista pitanja, da li je prva faza prvih metroa na Balkanu igde 100% pokrila ceo grad ili glavne tokove putnike, da li bi u gradovima slične veličine sa dobrim tramvajem taj tramvaj bio toliko dobar da pored njega ne postoji i metro pa zato Beograd može i samo sa tramvajem, zašto smatraju da je metro bio odlično rešenje za Budimpeštu, Bukurešt, Sofiju, Atinu, za koji dan i Solun a bio bi užasno loše rešenje za Beograd, zašto bi u budućnosti većina ljudi birala sporu sardinizaciju u busevima umesto udobne i brze vožnje metroom na njihovom koridoru, itd. Ali svi protivnici metroa uporno izbegavaju da odgovore.
Проблем је једино што ћемо ми паре дати за линију која неће повезати битније тачке у граду, а могли смо ( и може још увек) да се пројекат пронађени и да старија варијанта линије 3 преко Прокопа буде линија 1. Ако се чека толико година, може се сачекати још пар да се испројектује та линија.
Што се тиче линије 1 Макиш - Миријево, боље да се препројектује у линију Макиш- Борча, због стварања услова за урбанизацију и плански развој банатског дела града.
 
 
То тако мора, није ништа чудно. Уосталном, држава наплаћује порез и на нелегалне објекте.
 
Screenshot_20241113_174802_com_facebook_katana_FbMainTabActivity.jpg
 
Od 5:54 priča o raseljavanju za metro i gostovanje direktora Bg metro i voz u Bg hronici.

Da je RTS stvarno medijski javni servis i da je gospođa u studiju novinarka, pitala bi ovog besramnog uhleba da li i dalje ostaje pri obećanju da će se beograđani metroom voziti već krajem 2028. ili početkom 2029. zašto su u budžetu za narednu godinu izdvajanja za metro smanjena 11 puta, da li će radovi na stanici Banovo Brdo stvarno početi za mesec dana kako piše u papiru koji je objavljen ovde(tu nema potrebe za raseljavanjem, jer je u pitanju javna površina, park), zašto izgradnja stanica i tunela nije počela tokom jeseni 2023. kako je najavljivao i crtao dr Sliniša Mali?

Eto razloga zašto su plate na RTS-u velike preko granice svakog dobrog ukusa: za nemoralno zataškavanje i prećutkivanje lopovluka, kriminala, izdaje i obmane naroda od strane vlasti moraju imati barem taj unutrašnji alibi da time materijalno blagostanje sebi i svojim najbližima i da "samo rade svoj posao".
 
Vrh