Slažem se. Mi smo najveći gubitnici. Slovenija i Hrvatska su još u bivšoj Jugoslaviji bile razvijenije od Srbije jer su tito i njegovi saradnici gruvali lovu tamo. Beograd su urnisali, i posle 90te i hebi ga, trebalo nam 40g da uopšte započnemo priču o izgradnji metroa. Užas i katastrofa je to bilo vreme za nas.Čak su autoput i dvokolosečna pruga išli ka Zagrebu i Ljubljani, ne ka Novom Sadu i Budimpešti jer je tako gorepomenutim koristoljubivim gnjidama odgovaralo. Ajde i da razumeš da ode ka drugom gradu u zemlji, međutim ne daj bože da su obezbedili sredstva i za patrljke oba do NS.
Taj sukob stavova je u kombinaciji sa političkom i geopolitičkom klimom imao pogubne posledice po urbanizam i razvoj ovog grada. Beograd je - ne Srbija, najveći gubitnik u celom "razvodu" republika zbog toga što se sve odigralo baš u momentu kada su pomenuti trebalo da se okrenu rešavanju svojih potreba.
Ali to je rok za kompletne linije. Nisu valjda ludi kompletno izgrade pa da tek tada puste. Ovi naši su poznati po višestrukim otvaranjima, pa smatram da će požuriti da otvore i neki patrljak i da to predstave kao otvaranje metroa. A što je realno dobro, jer što pre se otvori makar i par stanica i onda svake naredne godine ponovo da otvaraju metro, tj. nove stanice. Bolje je tako i da što pre ljudi vidi taj metro i osete vožnju u metrou, makar to bilo 4-5 stanica u prvoj turi, nego da se čeka.Ово је дакле незванично померени рок који је на данашњи дан реалан, претпостављам ако почну да копају у догледно време.
Isto to nadam se da će da urade i za ostatak linija. Pa lagna, stanica po stanica i do 2036 da kompletirano bude sve, sve 3 linije i sve stanice. Al u međuvremenu da metro rola po izgrađenim deonicama.
Ajd malo pozitive, verujem da nemaš baš 80 godina, obizrom da pišeš na forumu, pa si pesimista po pitanju "doživljenja" metroa. Ako sam ovu tvoju rečenicu pogrešno razumeo, izvini.Ја ћу га вероватно чекати испод земље, што ни рекао Душко Радовић