Šta je novo?

Metro

То без проблема покрива железница и БГ воз.
Изградњом другог колосека од Ресника до Велике Плане који ће се свакако градити добиће се много боља повезаност Младеновца и Београда.
То што БГ воз не иде до Панчева јесте наизглед бизарно али БГ воз је део система градског превоза града Београда а Панчево је други град.
Веза Панчева и Београда може да се решава и на друге начине.
- Продужавањем појединих новосадских возова до Панчева
- Возом Панчево - Пазова
- Возовима Зрењанин - Панчево - Београд
Пазова је железницом са Београдом повезана возовима на сат времена што је доста пристојно.
Сматрам да је БГ воз недовољно искоришћен и да се из њега и уз постојећу инфраструктру и нова возна средства може извући много више.
 
Poslednja izmena:
BG voz jedva i da radi. Pokriva i 313 Leštane, pa ide kao Halejeva kometa.
То што БГ воз не иде до Панчева јесте наизглед бизарно али БГ воз је део система градског превоза града Београда а Панчево је други град.
To nije apsolutno nikakvo opravdanje. To se lako reši međugradskim sporazumom ili prosto drukčijim pravnim okvirom za Beovoz. Postoje na svetu gradske i prigradske autobuske linije koje prelaze granice bez problema a Srbi u 2024. godini i dalje dopuštaju da im vreće go..na koje ne izbijaju iz limuzina i koje stoli bojko za običan narod i njegove probleme, govore kako Pančevo i Beograd ne mogu da se spoje gradskim prevozom. Naravno da mogu. Nego nema dovoljno volje i interesa u imbecilnom državnom aparatu i među imbecilnim političarima.

I to je jedna od najvećih sramota i slepila ovog grada, i kamo sreće da neka svetska medijska kuća ili Youtuber urade prilog na tu temu (u rubrici najveći svetski debilzmi ili promašaji ili nešto na tu foru).
 
Посматрајући географију јесте јер су Панчево и Београд ближи него Београд и Младеновац али Панчево је осим што је други град и административни центар јужнобанатског округа.
Главни проблем је наплата.
БГ воз је део система градског превоза и тако се и тарифира, што је логична и паметна ствар и нешто што корисницима олакшава живот и подстиче их да користе БГ воз.
Са друге стране то БГ воз ограничава само на административно подручје Града Београда.
 
Poslednja izmena:
Zato postoje pravnici, službenici i političari pa se to sve izmeni i preuredi tako da služi opštem interesu a i opštem zdravom razumu.

Ali avaj, pošto ovde oni postoje da primaju plate a da ne rade ništa, zato i imamo tu Monti Pajtonovsku situaciju da zgrade i ljudi na 15 km od Trga republike nemaju direktan prevoz a ljudi u jednom Jakovu na 25 km imaju. I da u jednom Beogradu vozi Niš Ekspres, a u jednom Nišu - Lasta.

Jer gde počinje Srbija, tu prestaje logika.
 
То што БГ воз не иде до Панчева јесте наизглед бизарно али БГ воз је део система градског превоза града Београда а Панчево је други град.
Bizarno je, Pančevo i Beograd su spojeni gradovi kao što je Vulverhempton spojen sa Birmingemom. Bilo je Pančevo drugi grad i pre 20 godina pa je do njega išao Beovoz na svaki sat, zašto sada ne može BG Voz? Naplata ne bi bila nikakav problem ako bi se u vozovima pooštrila kontrola, pa GSP već ima autobuske linije koje napuštaju administrativnu teritoriju Grada Beograda, do Čente, Opova i Šimanovaca ako se ne varam?
Da se ima volje i da Pantransport nije jači od države, BG Voz bi koliko sutra mogao da se pusti do Pančeva Vojlovice. Ali ni tada ne bi pokrivao najuži centar kao ni jugozapadni i istočni Beograd, i zbog toga nije zamena za metro, iako bi mu u budućnosti mogao biti dopuna.
 
Poslednja izmena:
Све је до договора. Ја сам става да јавни превоз (не само градско-приградски) не сме да робује некаквим територијално-административним глупостима.
 
Све је до договора. Ја сам става да јавни превоз (не само градско-приградски) не сме да робује некаквим територијално-административним глупостима.
Pogotovu što je cela ta teritorijalno-administrativna stvar sa AP Vojvodina žešća glupost i hendikep za zemlju u nekim aspektima.

Uvek se setim aerodroma Batajnica - administrativna granica prolazi posred njega. Pa ipak nema problema u njegovom funkcionisanju i nadležnosti. Jer je nekad tamo negde utvrđeno da za njega ne važe lokalne unutrašnje podele i granice i da je svima u interesu da on nesmetano radi. E isto može i treba da se uradi i za Beovoz. Prosto viši interes i potreba stanovništva i kraj priče.

Jadno je šta ljudi trpe, pre par nedelja se vraćam iz Pančeva preko onog starog, manjeg mosta, i vidim ljude koji pešače po blatu uz prometni put kroz šumu do okretnice GSPa 2-3 km dalje. Zato što one koji odlučuju zabole da preurede slova na papiru i da vrate ono što je zapravo već postojalo 90ih (doduše kratko, alije postojalo). A i lepo dođe kajmak od autoprevoznika...

Neka jedu jaja i neka više pešače... A ljudi trpe to i slušaju. Umesto da im j... sve po spisku dok se ne ispune zahtevi.
 
Poslednja izmena:
Možda bi bio bolji, pošto gori sa tim brojem stanovnika nije niko. Nedokučivi su putevi urbanistički (mada i nisu, al' je već dosadno da se ponavlja).
 
Možda bi bio bolji, pošto gori sa tim brojem stanovnika nije niko. Nedokučivi su putevi urbanistički (mada i nisu, al' je već dosadno da se ponavlja).
Pa ni od Beograda niko nema gori javni prevoz sa njegovim brojem stanovnika, osim možda nekih potsaharskih afričkih gradova a i oni se popravljaju u zadnje vreme.
 
Територијално-административна подела Војводина/Србија данас постоји само на папиру, овде је реч о административним заврзламама на новоу локалних самоуправа, градова и општина.
Посматрано реално, Панчево и саобраћајно и у сваком другом смислу много више гравитира Београду него Новом Саду али је у исто време и административни центар јужнобанатског округа, град коме гравитира трећина Баната.
Хипотетички, ако би Панчево следило пример Земуна и постало нова београдска општина онда би се то по логици ствари морало односити и на све у Банату што гравитира Панчеву.
 
Možda im osim GŽMG fali i GŽVG (što je shvatila i Budimpešta, a mi već imamo samo ne koristimo).
Bukurešt već ima GŽVG liniju Gara de Nord - Buftea. Ima i 2 LRT linije kao i najveći tramvajski podsistem na Balkanu. 23 Tramvajske linije, mi koji za razliku od njega nismo bacali pare na "vozić igračku u tunelu" bismo do sada trebali imati jedno 40 tramvajskih linija a ne 12, zašto ih nemamo?
Територијално-административна подела Војводина/Србија данас постоји само на папиру, овде је реч о административним заврзламама на новоу локалних самоуправа, градова и општина.
Посматрано реално, Панчево и саобраћајно и у сваком другом смислу много више гравитира Београду него Новом Саду али је у исто време и административни центар јужнобанатског округа, град коме гравитира трећина Баната.
Хипотетички, ако би Панчево следило пример Земуна и постало нова београдска општина онда би се то по логици ствари морало односити и на све у Банату што гравитира Панчеву.
Trebali bi i Pančevo i Kovačica da postanu beogradske prigradske opštine. Onda više ne bi imali ama baš nikakav izgovor zašto Pančevo nema BG Voz a Kovačica osim privatnika koji voze samo ujutru i vraćaju se popodne nema bukvalno nijedan jedini direktni autobus do Beograda i nazad.
 
А може и ЖС да пусти обичан воз који би у договору аа градом кроз БГ ишао у тарифи БГ воза.
Može i beogradski voz da prodaje karte do Pančeva (jer bi to zapravo bilo isplativo u odnosu na terminiranje u Ovči), može i Pantransport (kad već grad, kao ni Pazova, ne želi da finansijski osakati svog prevoznika, koji, kažu, radi sa zaradom) da uđe u vlasništvo Bg voza kao zasebnog pravnog entiteta, itd. Može i pod kapom Srbijavoza sve.

Može na jedno 7-8 načina da se reši. Ali se ne rešava.
 
Удаљили смо се од теме али најављена линија СВ Панчево - Пазова може делимично да поправи ствари.
Панвоз са дунавским колосеком је буџевина како би се утишала јавност.
6 - 8 пари возова Панчево - Пазова омогућило би много бољу везу.
Када се на то дода и постојећих 6 вршачких то је веза на, у просеку, сат времена.
Није довољно али је много боље од тренутног стања.
 
Poslednja izmena:
И даље ће бити проблем Вуков споменик, беше прво планирано прескакање истог до сређивања перона.
 
Vrh