Pre će se desiti da trenutni korisnik linija 43 i 95 sedne u kola nego da preseda na metro da bi stigao do centra. Treba se misliti i o tom efektu.
95 Kao najopterećenija autobuska linija u celoj Evropi bi trebala opstati, ali 43 neće mnogo izgubiti ako bude skraćena do Pančevačkog Mosta. Danas okreće na Trgu Republike, a sa presedanjem na M1 će moći da se putuje i do Čukarice.
Ovaj efekat je Beograd već jednom prošao za vreme projekta "Tramvajem u 21. vek". Kako je tramvajska mreža širena, prigradske autobuske linije su kraćene. Šest prigradskih poteza 100, 200, 300, 400, 500 i 600 su mahom skraćeni da voze do najbliže tramvajske okretnice. Zašto bi se neko npr. iz Barajeva vozio busom 560 do Banovog Brda, pa tu onda presedao na tramvaj do centra, ako bi ta linija teoretski mogla da okreće i na Trgu Republike, Zelenom Vencu ili Studentskom Trgu? 307 bi mogla i do Trga, pa ipak vozi samo do Ustaničke jer je tu tramvajski terminus. 605 Bi mogla do Zelenjaka, a ne kao danas do tramvaja u Bloku 45. Zar ne bi svi ti putnici i danas radije koristili kola, pogotovo što se presedanje na tramvaj mora uvek do tančina isplanirati ako se negde žuri, za razliku od metroa koji je u 99,9999% redovnih okolnosti pouzdan, brz i ne skuplja kašnjenje usput zbog gužvi i debilno projektovanih semafora?
Блок 62 - Терзије: 95 до Сава центра, па М1 до Савског трга, па М2 до Трга републике.
Али биће трећа линија...
Са овим поништавањем грађанског статуса људи који живе у Борчи и Крњачи тек не могу да се саживим, а константа је, од планирања до форума.
Građanski status je svima nama davno poništen u odnosu na žitelje susednih prestonica slične i manje veličine. Ni u Budimpešti i Sofiji nema svaka MZ metro stanicu, ali ima buseve, trole i tramvaje koji funkcionišu mnogo bolje nego u Beogradu, upravo zato što neki drugi delovi grada metro imaju pa se saobraćajni kolaps ne preliva i na njih.
Danas svakom korisniku 95-ce iz Borče i Krnjače život zagorčava masa putnika koja se tiska od Pančevca do novobeogradskih blokova, a ogroman deo njih bi koristio metro sa vremenskim presedačkim kartama, samo kada bi ga bilo.