Užice
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.01.2021.
- Poruke
- 3.243
- Pohvaljen
- 5.043
Blagi offtopics, ali i nije jer mislim da je dobra paralela; zašto smo 1947. uopšte uvodili trolejbuski podsistem, kada ga danas imamo bukvalno reda radi? Zglobnih trola nema, čitave linije se suspenduju na po više meseci zbog radova, neke su konvertovane u autobus, neke su trajno ukinute još pre pola veka, neke su skraćene na 2/3 trase, a i na onima što još uvek postoje u punom sastavu polovinu vozila menjaju autobusi. Međutim, ključno pitanje je da li bi nam bilo bolje da taj sistem uopšte ne postoji?
Kada bi pokrivala trasu 23 i 16 na Karaburmi, Klinički Centar i Prokop, linija M1 bi bila za ocenu 4+ ili 5- . Pošto ih ne pokriva, ne zaslužuje više od slabe dvojke. To nije sporno. Da Beograd još uvek ima stotinak hiljada stanovnika kao u vreme prvih ovakvih planova, imali bismo sav luksuz vremena da čekamo neku manje korumpiranu vlast i projekat metroa koji više odgovara potrebama građana. Danas se kudikamo lakše živi u Jerevanu( 1,1 milion stanovnika) koji ima relativno mali i neatraktivan metro, nego u Jangunu(5,5 miliona stanovnika) koji nema nikakav. A i Beograd se sve više primiče prestonicama trećeg sveta u pogledu nerazvijenosti infrastrukture i saobraćajnog zagušenja, svakom godinom koju dočeka bez metroa. Potrebna mu je najhitnija prva pomoć sada i odmah, a ne komplikovana i duga operacija za čiju pripremu nema vremena.
Kada bi pokrivala trasu 23 i 16 na Karaburmi, Klinički Centar i Prokop, linija M1 bi bila za ocenu 4+ ili 5- . Pošto ih ne pokriva, ne zaslužuje više od slabe dvojke. To nije sporno. Da Beograd još uvek ima stotinak hiljada stanovnika kao u vreme prvih ovakvih planova, imali bismo sav luksuz vremena da čekamo neku manje korumpiranu vlast i projekat metroa koji više odgovara potrebama građana. Danas se kudikamo lakše živi u Jerevanu( 1,1 milion stanovnika) koji ima relativno mali i neatraktivan metro, nego u Jangunu(5,5 miliona stanovnika) koji nema nikakav. A i Beograd se sve više primiče prestonicama trećeg sveta u pogledu nerazvijenosti infrastrukture i saobraćajnog zagušenja, svakom godinom koju dočeka bez metroa. Potrebna mu je najhitnija prva pomoć sada i odmah, a ne komplikovana i duga operacija za čiju pripremu nema vremena.