U Novom Sadu su čak napravili i detaljan plan sa poprečnim profilom ulica i pozicijama tramvajskih baštica i posle toga - muk.Kako pisaše drugi forumaši, mora se imati u vidu stanje te infrastrukture u to vreme, kao i vozila. Pratio se samo tadašnji trend, nažalost. Nafta je bila jeftina, tramvaji su se jedno vreme smatrali i zastarelim vidom prevoza, pa i trolejbus. Tramvaji ipak postoje znatno pre autobusa u javnom prevozu. Danas su tu udobna, moderna i niskopodna vozila. Pa čak i stariji tramvaji iz 70-tih i 80-tih se mogu smatrati koliko toliko udobnim. Nekada verovatno nije bilo tako. Gledalo se na njih drugačije, kao na bučne i neudobne vagone. Mislim, to mogu, naravno, samo da pretpostavim. To što su nekada sklanjani, pa možda čak i delimično opravdano, nije razlog što decenijama posle nije pokušan njihov povratak. Toliko se gradilo koje čega, pa mogla je i tramvajska infrastruktura, pored Beograda, bar po Subotici i Novom Sadu.
Iskreno mislim da je primarni razlog za to ne toliko novac, koliko kratkovidost - realno otvaranje čak i prve smislene linije tramvaja sa svim infrastrukturnim radovima verovatno zahteva sada više od 4 godine da se realizuje - pozicija naših političara je "što da radim nešto što na kraju možda ni neću stići ja da otvorim" - mandat je 4 godine, pa i da krenu odmah prvi dan, nisu sigurni da će to biti upotrebljivo za sledeće izbore.