Zion Williamson
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 14.05.2019.
- Poruke
- 1.660
- Pohvaljen
- 3.647
Pantograf priziva nesto poput šinobusa kao rešenje
Koji tramvaj ima kapacitet od 850-1000 putnika? Da postoji, bio bi u Ginisovoj Knjizi Rekorda.Само што је "наш" метро пројектован да има 3 вагона, са могућношћу продужетка на 4 вагона. Капацитет мало већег трамваја.
Nema ni jedan kao što nema ni "naš" metro. On ima oko 600 mesta, a dva spregnuta CAF-a bi imala 484 mesta. Prilično uporedivo. Mada i ne mora da ima više, bolje da idu češće.Koji tramvaj ima kapacitet od 850-1000 putnika? Da postoji, bio bi u Ginisovoj Knjizi Rekorda.
Čitam ovaj tvoj post tri puta i ne mogu da verujem, jer znam da pišeš dobre postove ovde po forumu.Kao sto niko nije verovao da će Srbija imati brzu prugu u narednih 100 godina a sada smo na pragu da krenemo da gradimo drugu ka Nišu a pregovaraju za još 3 tako će u jednom trenutku da krene da grade metro u Beogradu pa i tramvaj u Novom Sadu i Nišu.
Nije novac problem broj 1 u Srbiji već politika tj ljudi.
Ako je upola manji kapacitet, koji bi to onda model voza mogao biti? Jedino što mi pada na pamet je Alstom Metropolis C830, on ima 3 vagona po kompoziciji, ima mogućnost automatizovanog upravljanja, ukupno je dugačak 70,1 metara što odgovara planiranoj dužini perona, ali njegov maksimalni kapacitet je preko 900 stojećih i sedećih putnika.Naš 'metro' je planiran sa upola manjim kapacitetom.
Znamo svi da će biti Alstom Metropolis, a kapacitet zavisi od širine i dužine kompozicije - kao kod svakog šinskog vozila, pa i tramvaja...Ako je upola manji kapacitet, koji bi to onda model voza mogao biti? Jedino što mi pada na pamet je Alstom Metropolis C830, on ima 3 vagona po kompoziciji, ima mogućnost automatizovanog upravljanja, ukupno je dugačak 70,1 metara što odgovara planiranoj dužini perona, ali njegov maksimalni kapacitet je preko 900 stojećih i sedećih putnika.
Koliko % putnika u javnom prevozu Čikaga se vozi metroom (L-elevated-povišena železnica), koji ima 8 izuzetno dugih linija i drugi je najstariji metro na svetu koji postoji još od 1892. ? Jel neko od njihovih lokalnih, državnih ili federalnih vlasti odgovarao za veleizdaju da u gradu od 5 miliona stanovnika toliki ultraskupi sistem prevozi tanušnih 367.000 putnika dnevno? Ovdašnja veleizdaja je Briselski Sporazum, Vašingtonski Sporazum, Šolc Makronov Plan, a ne metro o kojem se, uzgred budi rečeno, još uvek samo priča pred svake izbore.Fino, ali njime će se voziti 3% putnika u javnom prevozu Beograda, za 6 milijardi €, a preostalih 97% ko i dosad.
Sad, ja to nazivam veleizdajom, a za druge ne znam.
Uzgred, mislim da je pisalo tamo da će naš u početku biti od 3 vagona, a da će peroni biti da mogu da prime kompoziciju sa 4, 'ako zatreba'. A neće zatrebati
Koji tramvaj ima kapacitet od 850-1000 putnika? Da postoji, bio bi u Ginisovoj Knjizi Rekorda.
Pantograf priziva nesto poput šinobusa kao rešenje
Dakle, primiće oko 730, ako to bude ovaj sidnejski Alstom sa 4 vagona. Evo, nek bude i sa 3, to je oko 550. Imamo li neki tramvaj koji mu može parirati? Samo po kapacitetu, pouzdanost reda vožnje, brzina i nezavisnost u odnosu na drumske gužve je posebna priča.Најгрлатији си на овој теми, а ниси се информисао о основим параметрима композиција планираног београдског метроа. Ниједан трамвај нема капацитет од 850-1000 путника, нити ће београдски метро по садашњем плану имати композициje које могу примити 850-1000 путника. Далеко мање!
Ne, vi se iselite. Tamo imate vise prostora da vozite. Automobil ne pripada gradu.Još bolji predlog...
Svako kome smetaju automobili neka se iseli iz Beograda i sreću potraži u nekom od mnogobrojnih sela po Srbiji koja se ubrzano prazne.
Ne sećam se da se neko bunio kada je 600 miliona evra naših para bačeno na finansiranje ping pong rasprave između Telekoma i SBB-a, odnosno između Vučića i Đilasa/Šolaka/Petreusa, ali je strašno rasipništvo kada treba par milijardi potrošiti na izgradnju metroa od kojeg ćemo nešto i imati.
Najbolje da se svi sistemi javnog prevoza u BG ukinu, i da svi idemo pešice, kolima i biciklama. To najmanje košta, i ostaće nam dovoljno para da možemo pratiti direktne prenose svih utakmica na ovom svetu
Automobil ne pripada gradu.
Ova vlast se bavi polovinom rešenjima, nemoj se čuditi kada budeš video kompoziciju od dva vagona dok čekaš metro u špicu.Taj Alstom sa 6 vagona što vozi u Sidneju ima kapacitet 1100 putnika, što znači da bi sa 4 vagona u Beogradu mogao primiti njih oko 732. Ne znam za dežurne busofile i tramofile, ali ja bih se beskrajno prijatnije osećao da svakodnevno putujem ovim "malo većim tramvajem", umesto 12-com, 23-kom, 37-com, 46-com, 52-kom, 53-kom, 56-com, 58-com, 77-com, 83-kom, EKO-2.....................
Pogledajte prilog 181102Pogledajte prilog 181103
A 1,5kV iznad glaveZa to vreme, na drugom delu univerzuma