Какав трамвај у Суботици и Новом Саду. Оба града имала су трамваје па су их укинули пре више од пола века јер су аутобуси били и ефикаснији и практичнији и јефтинији.
За тај број становника и број путника аутобус је мера.
У Београду већ не може све да се покрије аутобусом, зато постоје и шински системи.
Трамвајски систем и БГ воз могу и свакако морају да се унапређују.
Метро неће решити проблем саобраћаја у граду, проблем саобраћаја може да реши само унапређење путне инфраструктуре.
Идеја да се неко може истерати из аутомобила је утопија, једино да се изгради 8 линија метроа а да број аутомобила порасте за још 100.000 па да људи сами одустану од аутомобила.
Не знам стварно како људи неким рестриктивним мерама планирају да дестимулишу коришћење аутомобила а да то не буде дискриминација београђана у односу на возаче у остатаку Србије или дискриминација свих возача генерално.
Високе акције на гориво су нешто што већ имамо а још веће акције су нешто што једноставно не може да прође јер ту трпе сви.
Опорезивање и таксе за аутомобиле регистроване у Београду?
Срећно са тим.
За тај број становника и број путника аутобус је мера.
У Београду већ не може све да се покрије аутобусом, зато постоје и шински системи.
Трамвајски систем и БГ воз могу и свакако морају да се унапређују.
Метро неће решити проблем саобраћаја у граду, проблем саобраћаја може да реши само унапређење путне инфраструктуре.
Идеја да се неко може истерати из аутомобила је утопија, једино да се изгради 8 линија метроа а да број аутомобила порасте за још 100.000 па да људи сами одустану од аутомобила.
Не знам стварно како људи неким рестриктивним мерама планирају да дестимулишу коришћење аутомобила а да то не буде дискриминација београђана у односу на возаче у остатаку Србије или дискриминација свих возача генерално.
Високе акције на гориво су нешто што већ имамо а још веће акције су нешто што једноставно не може да прође јер ту трпе сви.
Опорезивање и таксе за аутомобиле регистроване у Београду?
Срећно са тим.