Šta je novo?

Metro

2012":1yfgpven je napisao(la):
BELGRADE Metro train leaked render.....
Daj 2012, nekako i da razumem tvoju želju da se metro pojavi ovde sutra, ali pokušaj makar malo, pa ono i mrvu da budeš realan u svojim razmišljanjima i vestima koje ovde iznosiš kao činjenice, a veze sa realnošću nemaju. Da nema drugih postova neko sa strane bi pomislio čitajući tvoja pisanija da taj metro samo što nije završen.

Nije mi bila želja da mračim, ali ipak moram ponekad da odreagujem na ovakve postove.

p.s. wow, 99. strana, da li će da padaju neke opklade šta se dešava sa metroom do 200. strane? ;)
 
BELGRADE Metro train leaked render.....mada je zaista poslednji render Metrovago..koji su uradili
Nadao sam se da kapiraš humor :lol: a evo da te usrećim sa renderom iz" Lakog" tabora
vieu6.jpg
U6 Beč,zakljinju se u njega.....
Wien_Underground_U6.jpg

800px-

10120061.jpg
Zakčiš stari tramvaj i vičeš eno ga Metro
 
^^ 2012 Kada si ti bio poslednji put u Becu? Ako si vec trazio te slike po Wikipediji, onda si mogao i procitati da ti stari vagoni nisu vise u upotrebi na liniji U6 vec tip T(donja slika) i potpuno nov tip T1(gornja slika).
Jako cesto koristim tu liniju i mogu reci da mi je omiljena jer, osim sto je jako komforna i sto su vozila nova, super je i to da se u mnogim delovima gde je linija nadzemna moze videti i grad, identicno kao i u Berlinu recimo, na linijama koje nisu ispod zemlje.

U-Bahn_Wien_T1.JPG


Vienna_laengenfeldgasse.jpg
 
shmeksi":21ejra1w je napisao(la):
p.s. wow, 99. strana, da li će da padaju neke opklade šta se dešava sa metroom do 200. strane? ;)
ništa. procenjem da će tek između 350. i 432. strane nešto početi da se radi sa tim metroom
 
JohnnyLee":1gigfwnw je napisao(la):
shmeksi":1gigfwnw je napisao(la):
p.s. wow, 99. strana, da li će da padaju neke opklade šta se dešava sa metroom do 200. strane? ;)
ništa. procenjem da će tek između 350. i 432. strane nešto početi da se radi sa tim metroom
Да будем суров, али реалан: неће уопште да се било шта ради. Ову тему би требало или закључати или пребацити у радионицу, јер метроа у Београду неће бити.
 
@P.a.u.l.i
Ovi tipa T1 su zaista najnoviji, bio nedavno i u Beču,Pragu,Budimpešti ....ali oni nama hoće da uvale ove lakše što su izbacili i to još sa užim šinama,vozimo se i mi ovde u "U "Beovoz tako da znamo(deo nas)razliku između visokokapacitivnog i koji to nije pa nas čudi kako novi Metro u Bg može biti ispod nivoa već postojećeg reginalnog Metroa u Bg, jedino su ovi iz "Lakog"evoluirali da trasa treba da bude potpuno nezavisna ali i da se vuče po ulici ,a semafore su sakrili(da se ne brukaju),a moram ti priznati da je Praški Metro mnogo bolji od Bečkog Moskvu i da ne pominjem(bio sam šokiran podzemnim carstvom),te se zato i bunim zašto se Bečki uzima za reper mada i to kapiramo Swietelsky Porr Alpine iz Beča vs Metrovagonamash iz Moskve ,ali i to nije problem jednostavno ne nude nam istu stvar već 12.000 putnika po vršnom času vs 50.000 put.vš. čas i podzemno-nadzemna-ulićna trasa vs potpuno podzemne, , a cena gotovo ista (utvrdili Česi s obzirom da planiraju novu liniju D) e sad oni koji se nisu nigde vozili metroom ljude zaboli glava jer ne razumeju prednosti i mane jednog ili drugog a oni koji jesu dođe im da popizde.. :mad:
 
2012":1uxhxl6i je napisao(la):
@P.a.u.l.i
Ovi tipa T1 su zaista najnoviji, bio nedavno i u Beču,Pragu,Budimpešti ....ali oni nama hoće da uvale ove lakše što su izbacili i to još sa užim šinama,vozimo se i mi ovde u "U "Beovoz tako da znamo(deo nas)razliku između visokokapacitivnog i koji to nije pa nas čudi kako novi Metro u Bg može biti ispod nivoa već postojećeg reginalnog Metroa u Bg, jedino su ovi iz "Lakog"evoluirali da trasa treba da bude potpuno nezavisna ali i da se vuče po ulici ,a semafore su sakrili(da se ne brukaju),a moram ti priznati da je Praški Metro mnogo bolji od Bečkog Moskvu i da ne pominjem(bio sam šokiran podzemnim carstvom),te se zato i bunim zašto se Bečki uzima za reper mada i to kapiramo Swietelsky Porr Alpine iz Beča vs Metrovagonamash iz Moskve ,ali i to nije problem jednostavno ne nude nam istu stvar već 12.000 putnika po vršnom času vs 50.000 put.vš. čas i podzemno-nadzemna-ulićna trasa vs potpuno podzemne,e sad oni koji se nisu nigde vozili metroom ljude zaboli glava jer ne razumeju prednosti i mane jednog ili drugog a oni koji jesu dođe im da popizde.. :mad:
Niko tu nece nista da 'uvali' vec kupac sam odlucuje sta i kako zeli da kupi( shodno novcu i potrebama)...a ako si bio nedavno, onda ne znam gde si video te stare vagone. Linija 6 funkcionse besprekorno i nema nigde dodir sa drugim vidovima saobracaja i jedna je od klasicnih primera teskog metroa(no i kada su bili ti stari vagoni nije bilo nekih vecih guzvi i zastoja, a tek daleko od onih koje se vidjaju u Bgu). To da li ide ispod ili iznad zemlje je sasvim svejedno i nebitno jer kada voz juri istom brzinom i kada je tacan u minut onda je sve ostalo suvisno. Meni se jos nijednom nije desilo da kasnim vidis, iako putujem skoro svaki dan tom linijom. A to da je metro u Pragu ili kom vec gradu bolji je tvoj licni utisak, sve ostale cinjenice o istom govore suprotno.
Sustina je da je Beograd poslednji grad te velicine u Evropi i jedini koji nema nikakav metro sistem...tak da je citav uzrok i posledica upravo tu u Bgu a nigde drugde...a ako mene pitas, Becki metro, pa i Praski moze biti samo lepi san Beograda. Jer da bi se takav sistem razvio, prvo morate pogledati njegove pocetke, dakle otprilike onaj stadijum na kome je metro u Sofiji sada ( prva linija). Koliko god zvucalo jadno, istinito je....da urade to sto je Sfoija do sada, pa bi bio uspeh.
 
Ne razumem na šta to reaguješ i zašto si se osetio prozvanim,sve što je napisano je tačno,za uvaljivanje tako je kupac bira a prodavac bogme "uvaljiva" ;) ja sam lepo napisao šta hoće da utrape kod nas interesne grupe pre svega,a to što reče za Sofiju je tačno ,samo su im Rusi to napravili baš ono što žele i kod nas ;) a vidim da se i ti zato zalažeš,i nije tačno da Bg nema nikakav Metro sistem ima prigradski Metro ranga RER Paris(to što je raduckao je druga je stvar, pre svega autobuskog i drugih lobija) narednog leta kada proradi kako treba dođi da se provozaš a podizanje sistema će trajati u fazama nekoliko godina do full-a i to je prednost kada se nešto uradilo kako valja pa sada imaš kapacitet da za relativno male pare napraviš dobru stvar ,a o Praškom i da ne govorim mnogi Evropski gradovi mogu samo da im zavide, te bi ja radije video Praški model Metroa u Bg od Bečkog ,a to da ne bi Metro bio samo lep san biće ako odluče da ga rade i kako treba, eto na to sam ja regovao a ne na U6 gde je ipak jurio tramvaj do nedavno :)
 
Па једино код нас и вреди применити софијски систем, јер смо тотално заостали по том питању. За 20 година Софија ће имати разрађену мрежу метроа, а ми полураспаднуте трамваје и аутобусе. :rolleyes:

А за наше услове је неупоредиво боље да метро иде под него над земљом, какве су прилике код нас час посла ће неком пасти на памет да направи демонстрације на шинама. Под земљом их нико неће видети па не би то ни радили.
 
Metro 100% pod zemljom.Bas danas usled ovog karambola sa vremenom izgubih strpljenje cekajuci tramvaj kod vuka.Samo mi je palo na pamet koja bi bila prednost da pre rasksnice ruzveltove i bulevara tramvaji da kazem urone pod zemlju i izadju posle raskrsnice.I setih se da se to zove metro i da je 100% pod zemljom :)
 
Wile E. Coyote":3w0akgy6 je napisao(la):
А за наше услове је неупоредиво боље да метро иде под него над земљом, какве су прилике код нас час посла ће неком пасти на памет да направи демонстрације на шинама. Под земљом их нико неће видети па не би то ни радили.
ja sa ne bih u to kladio
 
JohnnyLee":urjoce5h je napisao(la):
Wile E. Coyote":urjoce5h je napisao(la):
А за наше услове је неупоредиво боље да метро иде под него над земљом, какве су прилике код нас час посла ће неком пасти на памет да направи демонстрације на шинама. Под земљом их нико неће видети па не би то ни радили.
ja sa ne bih u to kladio
Решење за потенцијалне демонстрације на шинама под земљом је, наравно, "тајна треће шине"

Баш сам грозан :p
 
Djordje":2ax2edxl je napisao(la):
Решење за потенцијалне демонстрације на шинама под земљом је, наравно, "тајна треће шине"

Баш сам грозан :p
ali VELIKE voltaže, za svaki slučaj, ako ih ova normalna ne ubije ;)
 
METRO NA RASKRNICI
S. J. M, 13.12.2009 20:59:20 Ocena: -.-- (Glasova: 0) Komentara: 0


Ilustracija Toše Borkovića
bg-METRO.jpg

VEČITI projekat države i grada Beograda - metro preti i da ostane samo ideja o kopanju podzemne železnice. Verovatno najskuplji infrastrukturni projekat, za kojeg mnogi tvrde da bi značajno ublažio gužve u prestoničkom saobraćaju, ne može da pomiri grad i republiku.
Ministarstvo infrastrukture pokušava da novac za njegovu izgradnju obezbedi u Rusiji. Republika se zalaže da se od tih para gradi metro, na osnovu projekta starog 30 godina, koji je projektovao Sektor za metro. Nedavno su nadležni u Vladi Srbije sa Rusima pregovarali da se za početak ovog posla dobije 30 miliona evra kredita. Deo ovog novca, kako nam je rekao arhitekta Branislav Jovin, jedan od projektanata iz nekadašnjeg Sektora za metro, iskoristio bi se i za prilagođavanje tog projekta sadašnjim uslovima na terenu i pravcima razvoja Beograda. Taj kabinetski rad trajao bi oko šest meseci, a gradnja metroa, prema njegovim rečima, počela bi izgradnjom metro- mosta na Savi, naspram Nemanjine ulice.
U Skupštini grada, ipak, su za varijantu da se projektuje novi metro sistem, koji bi bio kombinacija metroa i lakog šinskog sistema. To znači da bi bio nezavisan od drugog saobraćaja, ali bi se tuneli kopali na manjim dubinama, bili bi manjeg prečnika, jer je voz za laki šinski sistem manji. Na jednom delu svojih trasa išao bi i površinom.
Gradonačelnik Dragan Đilas ističe da neće dozvoliti da se započne gradnja metroa, a da se tačno ne zna kako će se koja faza finansirati ili bar prva linija u celini. Bez toga, iskustvo govori, lako se može desiti da ispod Beograda ostanu do pola iskopani tuneli, kojima vozovi decenijama neće proći.

BEČKI PRIMER
REPUBLIKA smatra da izgradnju metroa treba početi sa novcem koji država i grad imaju, a onda ga fazno obezbeđivati, kako se bude prelazilo sa etape na etapu. Arhitekta Jovin stalno ponavlja primer Beča, koji je svoj metro počeo da gradi 1967. godine sa 100 miliona dolara budžeta.


www:novosti on line
 
Nije da branim Đilasa ali mislim da je ovde u neku ruku u pravu...

Ne treba voditi demagogiju i tobož početi nešto ako ne možemo da završimo.
Mada, najteže je početi, a kad se počne graditi metro, onda je mnogo lakše nastaviti širenje,
iskustva mnogih gradova nam to govori...

Ipak treba da se pomaknemo s mesta, to je najvažnije ali ako nastavimo ovako,
nećemo ništa uraditi!
 
2012":2qnc55yp je napisao(la):
U Skupštini grada, ipak, su za varijantu da se projektuje novi metro sistem, koji bi bio kombinacija metroa i lakog šinskog sistema. To znači da bi bio nezavisan od drugog saobraćaja, ali bi se tuneli kopali na manjim dubinama, bili bi manjeg prečnika, jer je voz za laki šinski sistem manji. Na jednom delu svojih trasa išao bi i površinom.
Đilase, ThinkAgain
 
Još razmišljam šta su hteli da nam kažu? :rolleyes: Đilas ističe da neće dozvoliti da se započne gradnja Metroa, a da se tačno ne zna kako će se koja faza finansirati ili bar prva linija u celini,to je savim korektno,i ako je to ključni problem za kompromis onda je lakše,neka Vlada zaista potpiše ugovor o izgradnji u fazama,s tim da se novac za prvu fazu recimo 200.eur prikaže u Ruskom kreditu koji treba da se odobri ,Skupština ratifikuje i da se počne na proleće s gradnjom a pre toga sa modifikacijom starog projekta,ako se Đilas saglasi s tim, po meni ,dobio bi sve simpatije Beograđana a samim tim što Republika potpisuje i donosi odluku Đilasa rasterećuje bilo kakve krivice da je Metro započeo i da se neće graditi kao Prokop, tako da ima pravo da im kaže "rekao sam vam", u suprotnom mislim da će na njega svaliti krivicu da Metro nije počeo da se gradi jer ga on blokira,što isto nije fer..
 
Videli ste na predhodnoj stranici i ovoj izgled vozova teškog i lakog i jasno vam je da je ovaj u Beču Tramvaj i nema laži i prevare.....
 
Uopste nije problem da metro ide povrsinom. Problem je da ide duz ulice bez denivelacije. Meni se takodje cini OK izjava da ne trebamo graditi dok se ozbiljno ne udje u finansijske analize. Naravno nije neophodno da u startu postoji novac za izgradnju celog metroa, ali bar neka finansijka konstrukcija da bude zaokruzena.
I naravno: Ne daj Boze da se Srbi sloze!
 
To da metro ide poršinom bez denivelacije je moguće samo njivama pored Save a zamisli krš i lom od Bulevara i ulica duž koridora,pa naletanje kola.pešaka.životinja,svakodnevna pojava kod Light reila, a da ne govorim ,sneg ,košava .provala oblaka,vandalizam,dužina i širina "vozova"tj.tramvaja,buka,škripa,stanovnika Bulevara da im pored prozora fijuče trandža etc.
I naravno: daj Boze da se Srbi oko Metroa slože,al jesu ,ogromna većina je za Metro a ne TRAMVAJ!
 
I ne zaboravimo strajkove i proteste koji gotovo svakodnevno paralisu saobracaj...lakim metroom ovaj problem nikako ne bi bio prevazidjen :)
 
Zaboravljas da ce sve biti savrseno i da niko nece imati razloga za nezadovoljstvo a kamoli za proteste,naprotiv pravice parade i sletove u cast vlasti i naseg vodje,bah...
 
Evo stranica broj 100...ja sam za to da se tema zatvori dok se stvarno i ozbiljno ne pokrene nesta oko tog (nepostojeceg) "projekta".
 
Vrh