Šta je novo?

Metro

@VUCKO

:vops: da nazdravimo :kk: ,ne gubim nadu sve dok ne vidim konačnu odluku u vezi Ruskog kredita,ako u kreditu nije predviđena stavka za početak izgradnje ,onda znači da odluka nije donesena i mislim da će nam posle toga teško bilo koja banka ili zemlja (možda jedino Kina)dati novac za tako nešto u narednih deset godina ,Rusi nam se nude po drugi put u istoriji,da smo prihvatili već bi imali 5 linija, e sad opet repriza i "pametovanja" ,zaista je mučno.....
 
AUTOBUSI ZVANI ŽELJA
N. V. B. - B. V, 14.12.2009 20:55:56 Ocena: 1.00 (Glasova: 3) Komentara: 0



SPISAK linija gradskog prevoza kojima su Beograđani nezadovoljni, svakim danom je sve duži. Ni pojačanje od 60 vozila "ubačenih" krajem prethodnog meseca, nije poboljšalo prevoz ka pojedinim pravcima. Primedbe - na broj polazaka, čekanje na stanici duže od pola sata, samim tim i krcate autobuse u koje je nemoguće ući, dolaze gotovo iz svih delova grada. Standardne su pritužbe na kašnjenje linija "50" i "37", ali sve je više ogorčenih žitelja Zemun polja, a javni prevoz kude i putnici sa Konjarnika.
- Ka Zemun polju idu autobusi "704" i "707" i već mesec dana čekamo ih po dvadeset minuta na početnoj stanici na Zelenom vencu - žali se Mirjana Petrović, žiteljka ovog naselja. - Čula sam od vozača da na ovim linijama saobraćaju samo po tri vozila, a s obzirom na to da je trasa duga, nije ni čudo što toliko kasne. I kada dođu, na stanici je tolika gužva, a autobusi su "kratki", da često ne mogu ni da uđem i prinuđena sam da čekam sledeći. Jedan od problema je što javni prevoz ne prati razvoj naselja, koje sada ima veći broj žitelja nego ranije, a isti prevoz koriste i novi stanovnici Kamendina.
Prema rečima stanovnika Konjarnika, ništa bolje nije ni u ovom delu grada. Pritužbe naročito imaju oni koji koriste autobuse "31" i to u jutarnjem i popodnevnom "špicu". Ni uporno čekanje nije garant da ćete stići do željene destinacije, jer i kada autobus dođe, nemoguće je ući. Građani kažu da često, posle pola sata čekanja, naiđu i po tri vozila jedno za drugim. I sva tri budu krcata, a onda opet sledi "zatišje", dok stanicu ne preplavi ponekad i više od dvadeset putnika.
"Razređenost" gradskog prevoza, osim zbog hladnog vremena i predstojeće praznične euforije, putnike zabrinjava i zbog aktuelnog gripa.
U Gradskom saobraćajnom preduzeću, međutim, ističu da na ulice svakodnevno izlazi maksimalan broj vozila, a da vremenske prilike i gužve u saobraćaju uslovljavaju njihov rad. - Svakog dana u "špicu" Beograđane prevozi ukupno 1.300 vozila - objašnjava Radoslav Nikolić, generalni direktor GSP. - Privatnika je 350, a naših vozila 950. Nije bilo, niti će biti režimskog smanjenja kapaciteta. Poštujemo red vožnje koji nam je grad propisao. Moguće je da su linije poslednjih dana, zbog predstojećih praznika, dodatno opterećene. Zato apelujem na građane da računaju na gužve u saobraćaju i da ranije krenu. izvor:www,novosti on line

Dakle katastrofa! A hoće light reil na površini......
 
Belgrade Metro train render,leaked.........2.Episode.:)

long awaited 81-76x series render has came out to be leaked render, not a fan art.

760_01.jpg

760_02.jpg

760_03.jpg

81-760.jpg

_MG_2681.jpg

skif-4_2.jpg

Dolazi li ovo u Beograd?Hoćemo li saznati do Nove??
 
2012":1obhmgx2 je napisao(la):
Pa valjda će do puštanja u rad mosta na Adi,do tada doneti odluku o izgradnji Metroa, a možda će se već graditi tako da neće razmišljati o tramvaju :rolleyes:
Све и да донесу, и све и да се сложимо да "то" што ће да одлуче да граде (шта год) јесте метро... прва фаза свакако нема везе са мостом преко Аде. Извесно је да ће се јавити неко ко ће предложити "привремено" решење са трамвајем. Уосталом та идеја је и на овом форуму прилично популарна и чуди ме да то ниси приметио, ако уопште читаш шта други људи пишу.
 
Meni samo nije jasno zašto uzimate "a priori" cenu od 40 miliona Eura za drumsko želznički most preko Save kao makar i približno tačnu. Zar ne mislite da bismo dosada imali takav most da košta toliko, i pored svih tzv. lobija.
 
Pa verovatno je 40 milki al bez pristupnih saobracajnica i svega ostalog sto ulazi u cenu.
 
GOJE":396fat63 je napisao(la):
Meni samo nije jasno zašto uzimate "a priori" cenu od 40 miliona Eura za drumsko želznički most preko Save kao makar i približno tačnu. Zar ne mislite da bismo dosada imali takav most da košta toliko, i pored svih tzv. lobija.
Pa ne bismo ga imali, zbog šina oko stare železničke stanice?
Izgleda da o kojem god projektu u Beogradu da pričamo, pre ili kasnije dođemo do Prokopa... :rolleyes:
 
ACR":3ftj7fx5 je napisao(la):
GOJE":3ftj7fx5 je napisao(la):
Meni samo nije jasno zašto uzimate "a priori" cenu od 40 miliona Eura za drumsko želznički most preko Save kao makar i približno tačnu. Zar ne mislite da bismo dosada imali takav most da košta toliko, i pored svih tzv. lobija.
Pa ne bismo ga imali, zbog šina oko stare železničke stanice?
Izgleda da o kojem god projektu u Beogradu da pričamo, pre ili kasnije dođemo do Prokopa... :rolleyes:
Ne vidim zašto je to problem. Sa NBG strane može sve da se napravi, a sa druge strane može da se napravi samo drumski deo, i kasnije odrade šine. Ali da to košta 40 miliona Eura, to je jednostavno debela laž.
 
Ako je ta cena preracun neke cene u markama/dolarima iz '98., kada je most projektovan, onda je ta cena moguca - za to vreme. 90ih su zbog otvoranja proizvodjaca iz bivseg SSSR prema svetskom trzistu dosta pale cene sirovina i materijala (tipa celik, itd.) dok je takodje nasa, domaca radna snaga bila mnogo jeftinija nego sto je danas (setite se kolike su bile plate '98.).
 
Ne ,cena je aktuelna i potvrđena,razlika u ceni mosta na Adi i Metro mosta je u veličini,materijalima,tehnologiji,dok je most na Adi grandiozan što postaje evidentno,sa pilonom 200 m,čeličnim užadima,samo most dugačak kilometar ,sa mamutskim pristupnim petljama(koje ni sami ne znaju kako da razreše ,a da kola ne poispadaju sa rampi) Metro most je uglavnom od čelika koji nose samo četri betonskih stubova,vrlo elegantan liči na Gazelu,jednostavan,ako ste primetili na preseku njegova visina je elegantan nastavak Bulevara Z.ĐInđića sa blagim uzdizanjem,čak prilagođen da pešaci koji šetaju pored Save sa nekoliko stepenika mogu pešice preći na drugu stranu posebnom terasom ispod kolovoza,uživajući u pogledu na Savu, ulazak u Nemanjinu bi zahtevao privremeno rešenje ze automobile dok se šine ne ukone a možda i ne bi ako bi pristup bio na stubovima kao što se Gazela uliva u stari Bg(sigurno su i za to uradili projekat )., takav jeftiniji je mogao biti izgrađen i na Adi, ali bi opet bio skuplji zato što je na tom mestu Sava ima duplu širinu,eto to je ta razlika u ceni i zašto je Metro most mnogo jeftinij od mosta na Adi(nema zavere)


005-GP-04-MM-greda-PPresekuPOLJU.jpg

003-GP-02-MM-greda-IZGLED.jpg

pic8.jpg
Two purpose bridge across the river Sava in Belgrade - Metro bridge. Computer animation of conceptual design for the cross river structure which are developed in the General design of the bridge in 1999. Spans of the steel structure for two purposes traffic; road up and metro down are 75 + 262 + 75m. Mostprojekt did the preliminary design.
 
U BEOGRADU SAOBRAĆAJNI HAOS
sneg-nova.jpg


SNEG je u Beogradu izazvao saobraćajni haos, tako da nema ni jedne saobraćajnice na kojoj ne vlada velika gužva, a uži i širi centar grada zakrčeni, pa je potreban dodatni oprez, rečeno je Tanjugu u "Žutom taksiju".
Dispečer tog taksi udruženja Zorica Milić je rekla da je sneg koji neprekidno pada doveo do "saobraćajnog kolapsa", jer ni na jednoj gradskoj saobraćajnici, kao i na tradicionalno "nezgodnim mestima" saobraćaj se ne obavlja bez većih zastoja i gužvi.
Veći zastoj beleže se u smeru ka, i iz grada, kroz naselje Krnjaču, preko Pančevačkog mosta i duž Zrenjaninskog puta, na Brankovom mostu, na potezu raskrsnica Nemanjine i Kneza Miloša.
Milićeva je rekla da se situacija na Pančevačkom i Zrenjaniskom putu, kao prema Novom Beogradu i Zemunu polako normalizuje, a da se očekuje da će velike gužve od Karaburme ka Trgu republike biti tokom celog dana, tako da se preporučuje oprez i strpljenje za sve one koji u centar grada dolaze iz ovog, ili iz nekog drugog pravca.
Milićeva apeluje na vozače da u ovim uslovima obrate pažnju na pešake, dodajući da su, zahvajujući angažovanosti ekipa "Beograd puta" saobraćajnice prvog prioriteta očišćene, a treba izbegavati sve strme ulice i uspone.
Ona je dodala da se dodatne gužve stvaraju i u veoma prometnoj ulici Kneza Miloša, gde se saobraćaj takođe održava otežano, uz velike gužve i kolone vozila naročito ka Slaviji i od Slavije.
Veće gužve zabeležene su tradicionalno na autoputu, od pumpe "Zmaj" ka gradu, od Konjarnika ka Novom Beogradu, i na mostarskoj petlji, kao i iz pravaca Banovog Brda i Ccukaričke Padine i, naravno, na "Fazeli", ali da se saobraćaj, uz
www.novosti on line
13934641644b2771a76cf63986824749_extreme.jpg
S obzirom da je Laki Metro zavejan,nisu mogli da mu priđu i slikaju!:)malo humora...:)
 
323706.jpg

spaceball.gif

calif-light-rail-crash-2009-7-18-20-40-57.jpg

[url]http://stp.abc15.com/media/lib/88/1/2/2/122fdd21-fffe-4667-9123-ef50e28e6e9e/Original.jpg[/url][/img
A sad malo horora!:o
 
2012":11ci8ma1 je napisao(la):
U BEOGRADU SAOBRAĆAJNI HAOS
http://www.novosti.rs/upload/images/2009/12dec/1512j/sneg-nova.jpg

SNEG je u Beogradu izazvao saobraćajni haos, tako da nema ni jedne saobraćajnice na kojoj ne vlada velika gužva, a uži i širi centar grada zakrčeni, pa je potreban dodatni oprez, rečeno je Tanjugu u "Žutom taksiju".
Dispečer tog taksi udruženja Zorica Milić je rekla da je sneg koji neprekidno pada doveo do "saobraćajnog kolapsa", jer ni na jednoj gradskoj saobraćajnici, kao i na tradicionalno "nezgodnim mestima" saobraćaj se ne obavlja bez većih zastoja i gužvi.
Veći zastoj beleže se u smeru ka, i iz grada, kroz naselje Krnjaču, preko Pančevačkog mosta i duž Zrenjaninskog puta, na Brankovom mostu, na potezu raskrsnica Nemanjine i Kneza Miloša.
Milićeva je rekla da se situacija na Pančevačkom i Zrenjaniskom putu, kao prema Novom Beogradu i Zemunu polako normalizuje, a da se očekuje da će velike gužve od Karaburme ka Trgu republike biti tokom celog dana, tako da se preporučuje oprez i strpljenje za sve one koji u centar grada dolaze iz ovog, ili iz nekog drugog pravca.
Milićeva apeluje na vozače da u ovim uslovima obrate pažnju na pešake, dodajući da su, zahvajujući angažovanosti ekipa "Beograd puta" saobraćajnice prvog prioriteta očišćene, a treba izbegavati sve strme ulice i uspone.
Ona je dodala da se dodatne gužve stvaraju i u veoma prometnoj ulici Kneza Miloša, gde se saobraćaj takođe održava otežano, uz velike gužve i kolone vozila naročito ka Slaviji i od Slavije.
Veće gužve zabeležene su tradicionalno na autoputu, od pumpe "Zmaj" ka gradu, od Konjarnika ka Novom Beogradu, i na mostarskoj petlji, kao i iz pravaca Banovog Brda i Ccukaričke Padine i, naravno, na "Fazeli", ali da se saobraćaj, uz
www.novosti on line
http://www.b92.net/news/pics/2009/12/13934641644b2771a76cf63986824749_extreme.jpgS obzirom da je Laki Metro zavejan,nisu mogli da mu priđu i slikaju!:)malo humora...:)
Moj odgovor na tu vest

Da imamo metro situacija bi bila bolja po sve,a ovakve guzve bi bile stvar proslosti.Zar ne?
(Branilac Zvezdarske Sume, 15. decembar 2009 11:38)
# Link komentara
Preporučujem (+95)
Ne preporučujem (-4)
Šta je ovo
 
url
Silazak iz LRT jutros u Bulevaru :D
url
i ulazak posle podne u Lrt Nbg :)
url

images

i brilijantana ideja,"experata" za Metro sisteme
 
U Moskvi večeras minus 28 15. decembar 2009. | 19:39 | Izvor: Tanjug
Moskva -- Temperatura u Moskvi i okolini rapidno opada, a naredna noć biće najhladnija ove nedelje s minus 28 stepeni, objavila je gradska hidrometeorološka služba.

Agencija Itar-Tas objavila je da su javne službe i energetske kompanije spremne za ovu situaciju i da će za beskućnike biti obezbeđena skloništa od mraza. "Za beskućnike je pripremljeno osam skloništa. Ona će biti snabdevena toplom hranom, vodom i krevetima", saopšteno je iz gradskih vlasti.

Doktori su apelovali na Moskovljane da ne piju i ne puše na otvorenom.

U međuvremenu, beskućnici su se sklonili u gradski metro, zajedno sa psima lutalicama, a policija ih nije dirala.
Vremenske prilike uticale su i na sve veće gužve u saobraćaju .izvor.www .B92 rs.
157244327.jpg
 
Đilas traži od Vlade Srbije da prihvati predloge Grada »
15. Decembar. 2009 | (10:05 -> 15:55), Izvor : Studio B, Komentari: 0
Stalnu konferenciju gradova i opština u Centru Sava otvorio je gradonačelnik Beograda Dragan Đilas koji je zatražio od Vlade Srbije da prihvata predloge Grada.



Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas rekao je da je glavni grad sa svojih 17 opština i oko dva miliona stanovnika metropola koja treba Srbiju da „vuče" napred.

"Beograd je grad koji ima najveći budžet u Srbiji i znam da nam zbog toga mnogi i zavide, ali Beograd ima i obavezu da deo tih sredstava, koja se stvaraju ovde, odvoji za Srbiju. Voleo bih kada bi Ministarstvo finansija saopštilo koliko se zaista poreza i PDV-a ostvari u Beogradu, a koliko u nekoj dugoj opštini u Srbiji, pa da svi znamo koliko je ko ostvario i koliko sredstva kome ide. Nikad neću biti protiv toga da pola sredstava za zdravstvo, koja se naprave u Beogradu ostanu tu, a pola ode u ostatak Srbije, ali ću uvek biti protiv da predsednici opština u Srbiji, gde je prosek plata od 15 do 20.000 dinara imaju platu od 100.000 dinara. Ne mislim da njihov rad ne vredi toliko, ali isto tako mislim i da to nije korektno prema ljudima koji žive zajedno sa njima, u istim sredinama" - rekao je Đilas.

On je naglasio da će se u Beogradu nastaviti sa dosadašnjim načinom rada, gradnjom mostova, razvijanjem „Beovoza", gradnjom obdaništa i drugim infrastrukturnim projektima.

"Potrebna nam je pomoć države pre svega u monetarnoj fazi, jer znam da nekome tri posto kada padne kurs ne znači mnogo, ali nama, čiji su budžeti jedan do dva odsto za plate, a sve ostalo za investicije, nama u Beogradu to znači deset obdaništa godišnje. Taj isti problem ima svaki predsednik opštine u Srbiji koji želi nešto da gradi. Apelujem i da republička vlada prihvati neke od predloga koje je grad Beograd predložio, poput promene zakona u kome će se zabrana prodaje alkohola proširiti sa 16 na 18 godina, da se prodavcima omogući da od takvih kupaca traže ličnu kartu i da na taj način počnemo da menjamo neke stvari. Ja svoju i ulogu svakog gradonačelnika ili predsednika opštine vidim upravo na taj način" - kazao je Đilas.

Gradonačelnik Beograda je podsetio da je svakom predsedniku opštine u Srbiji budžet ove godine manji za najmanje 25 odsto neto u odnosu na prethodnu godinu.

„Svi naši građani očekuju da imaju asfaltiranu ulicu, vodovod i kanalizaciju, školu sa dobrim grejanjem, a sve to košta u evrima, ne u dinarima, što znači da moramo biti čarobnjaci kako bi napravili stvari da budu iste kao ranije", istakao je gradonačelnik.

Teme 37 skupštine Stalne konferencije gradova i opština su decentralizacija i dalji razvoj lokalne samouprave, ekonomsko finansijsko stanje gradova, kao i planiranje i razvoj lokalne infrastrukture. izvor:www.studio b
 
Ma ko posle današnjeg dana spomene LRT u BGu ćelava mu keva jbt! :grand:
 
@VUCKO

Ja kapiram ovako Đilasovu izjavu: a) još pregovaramo.......
b) ne pristajem na "Teški"pa proglašavam autonomiju Beograda.......
c) "Deal...... No Dea!l"odlomak iz filma"IThe ndependence day"Peace no peace.......reče Alien

@HaLyl

Polako,moramo da ih pustimo nekoliko dana da odtrpaju Tramvaje,pa će referisati da se sistem raspao(danas ih uslikali na tv u kilometraskoj koloni) i na sledećoj sednici Vlade,Mrka kaže pa rekao sam vam...i poslednji argument vam je zatrpan u snegu,evo stižu Rusi iz Niša iz baze za dejastvovanje usled prirodnih katastrofa... :lol:
 
Pobogu 2012, zar stvarno misliš da Đilas ima "cunning plan" da opstruiše dobrog momka Mrku koji bi jedini gradio teški metro...

Možda je samo čoveku dosta projekata koji će decenijama postojati samo na papiru, kao Mrkini autoputevi do Bosne, CG i Rumunije, a na postojećem Koridoru 10 u izgradnji obilaznica nezavršena, Grdeličku klisuru niko i ne pominje...
 
Pobogu ACR, pa donošenje odluke o projektu Metroa, ne znači da će se on sutra graditi(a moglo bi),ono oko čega se lome koplja je odluka o tipu Metroa pa čak ni to, postoji Metro i modernizovani Tramvaj,nego da li će se u generalnom urbanističkom planu do 2021-30 zacrtati Metro ili Tramvaj,i to treba jasno odvojiti kao ključnu stvar i to je ono što će uticati na razvoj Beograda,ako u naredne dve godine nema finasijskih uslova za gradnju ne znači da ih neće biti posle toga, a ako u međuvremenu imaš donesene odluke ,urađeni novi ili modernizovani projekat i rasčistiš bez uvijanja šta praviš Metro ili Tramvaj onda su stvari vrlo jednostavne....eto kada su Rusi bili ovde i zatražili da grade Metro i zatražili projekat(koji je znamo davno urađen do detalja)dobili su odgovor od Grada ga još uvek nema,znači neraščišćene stvari o daljem razvoju mas transporta Beograda u političkoj eliti Srbije , već fatalno utiču na njegov razvoj....kasnili smo u razvoju Beograda u odnosu na Evropske metropole veličine i značaja Beograda a sada sve više i više...ako je Sofija odradila prvu liniju,i već traži status centra regiona ,pa Solun Metro u izgradnji...i još debilna odluka urbanističkog zavoda da na Nbg se ne mogu graditi zgrade više od 8 spratova,sjajno kule će nići u Sofiji ili okolini ...šta reći...
 
Vrh