Šta je novo?

Metro

U pravu si jer grad čine ljudi, a ako ti ljudi nisu hteli metro – zbog toga ga nisu ni napravili...

Danas svaki balavac mašta o kolima i uspeva da ih dobije, a javni prevoz je u svesti ljudi degradirajuć i statusni simbol ka kome niko ne stremi. Dakle, metro ih ne interesuje!

Meni je bilo neverovatno na jednoj ekskurziji, još u srednjoj školi, kada niko nije hteo da se vozi metroom, nikome to nije bilo zanimljivo, a nikad u životu se do tad nisu vozili takvim prevozom. Zanimljivije im je bilo da utroše dane na butike, diskoteke i sl.
 
Ja se ne bih da ne postoji javno mnjenje u vezi teme o Metrou,pa pogledajte broj komentara samo u zadnjih dva dana u medijima listom velika većina podržala izgrdanju metroa i ako nisu upoznati sa projektom i tehnologijom gradnje,pa pažnja koju samo pominjanje izaziva u medijima a i među društvenim grupama u Beogradu i šire,posebno najavljeni Ruski kredit za izgradnju Metroa pred posetu Medvedeva odjeknuo i u svetu i regionu,a i moja lična impresija s kime god da sam privatno razgovarao u Gradu niko nije a da je nezainteresovan za tu temu naprotiv , i još sijaset argumenata mrzi me da razglabam.....pa da to nije popularno ne bi se ni političari prihvatali te teme kada zagusti
;)
 
download

Najnovija serija voza Metrovagonmaš,ako sklope dil sa Rusima ovaj će juriti Beogradom!
 
Prva, kuplung, druga, treca
ruski ti je mjenjac sila
gari Lada niza stranu
kano da je gorska vila!
 
c.s.i.":niohpyke je napisao(la):
Da li bi ste voleli da kad id*** iz vukoje*******ina strajkuju u Kneza Milosa stignete u sekundu na vreme na trg ili bilo gde u gradu? Da li bi ste voleli da babe i dede ne mogu da udju u jedan od podsistema gradskog prevoza i to glavni podsistem?
Хммм, не, овако се не води јавна кампања. Врло је неукусно.

А на страну што ово са бабама и дедама не разумем уопште.
 
2012":3ghxqj7h je napisao(la):
Rusi su postali ključni igrač u razvoju infrastrukture i teško će te im uskratiti želju da grade Metro posebno kada "Laki" lobi nije izašao sa jakom finansijskom konstukcijom i kontraponudom i što je još gore Lakim tramvajem
Није ни "тешки" лоби. Да замислимо да дођу Руси и да кажу "Градимо вам метро за џабе, дајте пројекат", шта бисмо им дали? Не, ово је неозбиљно, сви :violina: о метроу а ништа конкретно нема осим оног ретардираног Белама. :kafa:
 
Hm, pa i projekat iz '76e je vrlo primenljiv, uz sitne izmene :) Jedino ne znam da li je odmakao dalje od generalnog projekta, tj, da li je neka linija planirana detaljnije.
U svakom slučaju, po napisima u medijima, rusi hoće da projektuju i grade metro, tako da ako je išta od toga tačno, nemamo razloga za brigu, ali je 99.99.% to samo politički marketing i ništa više :violina:
Dok ja ne dođem na vlast, ništa od metroa u BG-u... :grand:
 
Djordje":2xj7fqm4 je napisao(la):
c.s.i.":2xj7fqm4 je napisao(la):
Da li bi ste voleli da kad id*** iz vukoje*******ina strajkuju u Kneza Milosa stignete u sekundu na vreme na trg ili bilo gde u gradu? Da li bi ste voleli da babe i dede ne mogu da udju u jedan od podsistema gradskog prevoza i to glavni podsistem?
Хммм, не, овако се не води јавна кампања. Врло је неукусно.

А на страну што ово са бабама и дедама не разумем уопште.
Ma kreator te grupe je neshvaćeni genije "Thinkagain" sa ovog foruma ili "Bg-Ug" sa railserbia. Ta grupa je tragikomična, a čitajući sve izjave dotičnog Velimira dođe mi da napravim grupu "Beograđani žele da Velimir nikad ne donosi bilo kakvu odluku vezanu za Beograd".

Glavni pritisak javnosti na vlast treba da se svede na cilj, a prvi cilj koji treba ostvariti jeste da grad osnuje (opet) Sektor za metro, koji bi kao zadatak dobio da izradi prethodnu studiju opravdanosti i studiju opravdanosti, ali da pritom ne postoje ograničenja koji trenutni GUP postavlja, a rok za završetak izrade drugog od ova dva dokumenta bude 2 godine. Sastav sektora za metro bi bio raznovrstan, a mogao bi i da obuhvata strana stručna lica koja bi radila na određenim delovima studije. Nakon donešene studije opravdanosti koja bi sadržala idejni projekat, krenuti u proces ogromne javne rasprave koja bi trajala godinu dana i nakon svih iznetih primedbi i sugestija predložiti gradu da usvoji tu studiju i idejni projekat, a ukoliko bude potrebno izmeni određene delove GUP-a kako bi se prilagodili novoj studiji, koja će valjda biti poslednja i konačna.
 
shmeksi":jbqjqh3x je napisao(la):
Ma kreator te grupe je neshvaćeni genije "Thinkagain" sa ovog foruma ili "Bg-Ug" sa railserbia. Ta grupa je tragikomična, a čitajući sve izjave dotičnog Velimira dođe mi da napravim grupu "Beograđani žele da Velimir nikad ne donosi bilo kakvu odluku vezanu za Beograd".
napravi grupu i i'm in ;)
 
Koliko se sjecam u nekim novinama cini mi se Ninu sam citao intervju sa Jovinom po njemu je projekat za prve 3 linije skroz gotov do naj sitnijih detalja od duzine ,perona vozne jedinice, napajanja putem trece sine do mnogih drugih pojedinosti govorim o projektu iz 76god. Sto bih volijo da se docepam projekta pa da ga stavim na net i da se digne rasprava jer bi tek tada vecina gradjana imala adekvatnu predstavu o metrou ;)
 
Jovin je vrlo neozbiljan u svojim izjavama. Graditi danas nešto po projektu iz 1976. godine je totalno neprofesionalno. Upravo ta vrsta nemanja želje za kompromisom koju Jovin ispoljava stavom "ili moj projekat ili nijedan drugi" stvara najveću štetu simpatizerima teškog metroa.

Taj projekat tj. studija opravdanosti je razrađena kroz nekoliko dokumenata te nije u pitanju samo jedna knjiga. Mislim da postoji u gradskoj biblioteci ili u gradskom arhivu, ali da sme da se čita samo u okviru objekta. Nemoj me držati za reč.
 
Објављене су три свеске. Прве две свеске постоје у Завичајном одељењу Градске библиотеке у Змај Јовиној улици. Могу се само читати на лицу места. Ако инсистираш, ископираће ти избор страница (што сам ја урадио) али ће те притом богорадати како им се због тог копирања распада библиотечка грађа. Ако имаш добар дигитални фотоапарат, добра идеја је да га понесеш и напросто на лицу места сликаш књигу страну по страну. То су ми саме библиотекарке препоручиле.
 
Pa stvari su sada jasnije Republika dala Rusima da urade"novi"projekat,košta 30 mil eur,zapravo oni modernizuju stari iz 76,a ujedno za pripremu troše odvojeni novac i verovatno transport opreme,ali kako Đilas izjavi da INECO također projektuje pazite sada "potpuno nezavisni"Metro a to više nije Belam,ali ni teški jer bi vozila bila manja i kraća kao u Beču U6,e danas u Novostima izašao članak o Metrou a koga nema na njihovom sajtu?? gde Đilas izjavljuje da on prvo želi da vidi kompletnu finansijsku konstrukciju od Republike i to u fazama jer ne bi voleo da Metro završi kao Prokop,sve čudnije i čudnije :/ :rolleyes:
 
Definitvno unutrasnja borba unutar Djilasove stranke,ko zna koliko se interesa poklapa i o cemu se radi.Jedino sam da je inicijator svega rezultat izbora na Vodovcu,Nadam se da ce to previranje izaci dobro po nas obicne smrtnike.
 
Da to je samo deo priče,spor je ipak na najvišem nivou jer je Ministar iz Ds i razgovarao s Rusima i pravio dil, a Rusi bili i u Ministarstvo za infrastrukturu gde rekoše da su odvojili (nisu ni znali Rusi im rekli) novac od Ru.kredita za novi projekat,a s obzirom da u nacionalnom savetu za infrastrukturu većinu čini Republika naklonjena teškom M.izgleda da je većina prevagnula(fer) a Grad rekao pa dobro onda zahtevamo kompletnu finansijsku konstrukciju u fazama(fer),voleo bih da sve nije politika u vezi Metroa ali tako je bilo od 70' tako je svuda i u svetu to bila politička odluka, a s obzirom da je to najveca investicija u svakoj metropoli pored nuklearne e. tako da interesni lobi vodi bitku žestoko.
 
Prvi put da sam sa mrkine strane,hvala bogu pa on nije cuo za laki metro :D
 
Mrka je stara garda iz vremena kad se rokao beton,zato se Prokop još nije urušio :D
 
vucko":xec2f5wl je napisao(la):
Definitvno unutrasnja borba unutar Djilasove stranke,ko zna koliko se interesa poklapa i o cemu se radi.Jedino sam da je inicijator svega rezultat izbora na Vodovcu,Nadam se da ce to previranje izaci dobro po nas obicne smrtnike.
И ја се надам, обично се страначка препуцавања не заврше добро по обичне смртнике.
 
Kako je ruzan onaj novi ruski metro (ako je nov). Ako vec nisu mogli napraviti metro iz jednog dijela (da se moze prelaziti iz jednog vagona u drugi, mogli su barem projektovati sira vrata.
 
Vrh