Šta je novo?

Metro

Od svih ovih silnih prica u javnosti o metrou dodje mi da uzmem kramp, odem na sred bulevara i pocnem da kopam.
Evo, da ponovim, i sebi i drugima sam dosadan s ovom pricom:
Tokyo-otvorio 1927. prvu liniju metroa Asakusa-Ueno sa cetiri stanice dugu svega 2,2 km. Postepeno produzavali za 0,7-1,3 km.
Nagoya- 1957. Nagoya-Sakae, tri stanice, 2,4 km
Osaka- 1933. Umeda-Shinsaibashi, cetiri stanice 3 km
Yekaterinburg- 1991. Prospekt Kosmonavtov-Mashinostroiteley, tri stanice, 3 km
Budimpesta- 1896. linija M1 (Földalatti), 10 stanica, 3,68 km, radovi zapoceti 7. avgusta 1894, otvorena 2. maja 1896. Dalje vidi ovde. S kojom tehnologijom su oni krajem 19. veka zavrsili metro za nepune dve godine.
Sta je probelm krenuti sa izgradnjom kracih linija od 2-4 km gospodo?
 
Da, Bec je 1976. otvorio U4 liniju na potezu Heiligenstadt-Friedensbrücke koja je isto bila kratka linija. Becki metro je jednim delom nastao pretvaranjem starih zeleznickih koloseka, prvenstveno gradske zeleznice. Slicno sam za Beograd predlozio ovde nakon zavrsetka Prokopa.
Preporucujem svima, a posebno ovima iz vlasti da procitaju sajt Horst Prillingerov sajt, posebno istoriju, da procitate kako se gradio becki metro. Ima veoma korisnih primera.
http://homepage.univie.ac.at/horst.prillinger/metro/english/
 
Takođe smatram da je bečki model možda i najbolji za Beograd, zato sam i spomenuo taj primer... Mada sad kad čitam komentar, možda sam trebao da naznačim vezanost Prokopa za tu priču.
 
Korisno,ali znaju oni to dobro pa Bečki i Beogradski Metro 76 su zajedno projektovali naši i nihovi stručnjaci, ali i kada bi hteli sistem beovoza da uklope u priču Metroa sa lakim tramvajem to nije moguće jer Beovoz koristi šire šine za visokokapcitivni saobraćaj i to se jedino uklapa u teški Metro,i da se ne lažemo ,postoji Metro i laki tramvaj,zašto ne predlože da novinare prošetaju malo do Praškog Metroa pa da uporede šta nude Rusi a šta ovi sa Lakim tramvajem,to je pravi izbor.A nedavno Česi zaključiše da je cena oba sistema ista.
 
Па сад, да ли Ђилас неће да се залеће са причом о нечему што није реално или је члан другог лобија, то је питање. У сваком случају, боље и да не прича о метроу него да се фрља са свим и свачим као Мрка (додуше, Мрку нико не схвата озбиљно последњих 20 година). А што кочи ремонт Газеле, није ништа чудно. Замислите у овом колапсу још један мост мање? Ја сам такође за то да се Газела не почиње док се не заврши мост на Ади.
 
Bojim se da se ovde radi o podrivanju Djilasa, i da je to sve vezano za izbore na Vozdovcu koji su i raspisani ne bi li se Djilas osakatio (ima velike protivnike unutar DS), tako da sad ne cudi ova prica o metrou u tom kontekstu a ni Djilasova reakcija. Kod nas je sve, nazalost, dnevna politika...
 
Izbori na Voždovcu su prošli pre objavljivanja ovih vesti. Sigurno je da su sve ovo političke igre i sigurno je da nikom nisu čiste ruke od te igre. Đilas bi hteo da on bude taj koji će sve da odluči i da bude jedini zaslužan za sve, pa i za most preko Ade. Ako se neko javno kaže da treba da se deniveliše raskrsnica kod novog mosta u Zemunu, ili ponudi da se krene u rešavanje problema metroa, ili gazele, odmah je to protiv interesa svih građana. Problem metroa je u poslednjih godinu dana "rešavan" tako što su nam bili stručnjaci iz Austrije i Nemačke, i šta smo od toga zaključili? Koliko je vremena prošlo od tad? Da li je ova reakcija izazvana povređenom sujetom ili drugim lobijem, na kraju krajeva nije ni bitno, jer opet Beograd samo gubi.

Najavljeno je da je deo para koje bi država uzela kao kredit treba da ode na izgradnju metroa. Mene bi jako bila sramota da sam bio u situaciji da neko hoće da dâ pare za to, i da pita za planove, a da ni p od planova ne postoji... stvarno...
 
Ne branim Djilasa, samo kazem da unutar DSa postoji borba za prevlast, i da me ne cudi da jedan DSov ministar najavljuje nesto za sta i gradonacelnik treba da se pita bez da ga spomene i da gradonacelnik reaguje onako i ako bi trebalo tu vest da pozdravi...dakle plasim da je to vise marketinsko-politicka igra nego bilo sta ozbiljno.
 
Rusi došli,hoće ljudi ozbiljno da grade što je jedinstveni sličaj u svetu ,drugi gradovi su morali da mole za novac za Metro i to pre krize, mnogima nije odobren čak iz fondova Eu ,kažu im dobar je vama i laki ,teški je za prvu ligu,izgleda da Rusi i hoće da nam poklone Metro neko bi našao razloga da to nije dobro! 76 su nas blokirali iz Hrvatske i Slovenije a danas....ko???
 
Siniša":jmza590m je napisao(la):
Od svih ovih silnih prica u javnosti o metrou dodje mi da uzmem kramp, odem na sred bulevara i pocnem da kopam.
Dođi, sine, padni mi na gruuudi... :grand:
Ja sam uz tebe! Hajde da stvarno napravimo neki performans i počnemo da kopamo sami?! :D
 
Možda da na ulaze u podzemne prolaze na Terazijama,zalepimo plakate "Metro"to će privući pažnju većeg broja ljudi i medija.
 
Može ovaj:

EA06072.jpg


:kafa:
 
2012":1esgfmwr je napisao(la):
Možda da na ulaze u podzemne prolaze na Terazijama,zalepimo plakate "Metro"to će privući pažnju većeg broja ljudi i medija.
Јоој, немојте, људи, још ће онда неко и да помисли да је саграђен метро... :o
 
E pa ovako ljudi,ja sam za to da se napravi facebook grupa teski metro za beograd,samo time da imamo nekoliko hiljada clanova bice dovoljno.Kad mogu grupe za sve i svasta,moze i ovo,i da okacimo realne planove i da ljudi shvate koliko nam nedostaje metro.Sta mislite?Znaci nista ambiciozno ali da se vidi da se cimamo.Evo npr.mi sa sumom nismo ni verovali da cemo stici ovde jer smo krenuli u stvari totalno neupoznati sa bilo cime.Ko zna sta moze od toga da se izrodi.

Sta kazete???
 
Ma ima grupa ''DA I BEOGRAD IMA SVOJ METRO'' (217 članova) i "Metro za Beograd!" (308 članova) ali ništa... :blah:
 
Sve je to ok ,ali mislim de je Beobuild uticajniji ,ovde se više ljudi i novinara informiše o "aktuelnostima",važno je ovde imati stav ali za svaki performans ili akciju nažalost je potrebno dodatno ili političko angažovanje,uostalom cela će se priča raspetljati tamo daleko od očiju javnosti po mom mišljenju na savetu za infrastrukturu pitanje je sada ko će biti preglasan, danas izgleda da je "Teški "lobi ojačao,a da će biti to politička odluka svet je već odavno apsolvirao,i ne treba zanemariti spoljni uticaj Rusi su postali ključni igrač u razvoju infrastrukture i teško će te im uskratiti želju da grade Metro posebno kada "Laki" lobi nije izašao sa jakom finansijskom konstukcijom i kontraponudom i što je još gore Lakim tramvajem,jer da je ponuda i druge strane"teška"onda bi Beograd bio samo na dobitku usled konkurencije,ovako javno mnjenje se okrenulo na stranu Teškog Metroa sa Ruskim stilom,Nazdravlje!
 
@2012

Јавно мњење о метроу, на жалост, не постоји.

О групи:

Постоји идеја да се направи пројекат "Метро за Београд". Видети одељак Радионица. На жалост није одмакао далеко. Када треба почети са радом некако све зариба а није било ни довољно прилога за хостовање.

Било какав пројекат би морао да ради, пре свега, на креирању јавног мњења. 99,9999% Београђана о овој теми не зна ништа осим да се периодично користи за замајавање у медијима. Сходно томе о целој причи немају мишљење исто као што и ја немам неко посебно мишљење о бозонима и лептонима.
 
Vrh