Od svih ovih silnih prica u javnosti o metrou dodje mi da uzmem kramp, odem na sred bulevara i pocnem da kopam.
Evo, da ponovim, i sebi i drugima sam dosadan s ovom pricom:
Tokyo-otvorio 1927. prvu liniju metroa Asakusa-Ueno sa cetiri stanice dugu svega 2,2 km. Postepeno produzavali za 0,7-1,3 km.
Nagoya- 1957. Nagoya-Sakae, tri stanice, 2,4 km
Osaka- 1933. Umeda-Shinsaibashi, cetiri stanice 3 km
Yekaterinburg- 1991. Prospekt Kosmonavtov-Mashinostroiteley, tri stanice, 3 km
Budimpesta- 1896. linija M1 (Földalatti), 10 stanica, 3,68 km, radovi zapoceti 7. avgusta 1894, otvorena 2. maja 1896. Dalje vidi ovde. S kojom tehnologijom su oni krajem 19. veka zavrsili metro za nepune dve godine.
Sta je probelm krenuti sa izgradnjom kracih linija od 2-4 km gospodo?
Evo, da ponovim, i sebi i drugima sam dosadan s ovom pricom:
Tokyo-otvorio 1927. prvu liniju metroa Asakusa-Ueno sa cetiri stanice dugu svega 2,2 km. Postepeno produzavali za 0,7-1,3 km.
Nagoya- 1957. Nagoya-Sakae, tri stanice, 2,4 km
Osaka- 1933. Umeda-Shinsaibashi, cetiri stanice 3 km
Yekaterinburg- 1991. Prospekt Kosmonavtov-Mashinostroiteley, tri stanice, 3 km
Budimpesta- 1896. linija M1 (Földalatti), 10 stanica, 3,68 km, radovi zapoceti 7. avgusta 1894, otvorena 2. maja 1896. Dalje vidi ovde. S kojom tehnologijom su oni krajem 19. veka zavrsili metro za nepune dve godine.
Sta je probelm krenuti sa izgradnjom kracih linija od 2-4 km gospodo?