Da im dopisemo kad ce metroАааа садаааааа - спектакл. Шта ће нам Метро, када имамо предузеће, и уместо композиција, можемо да шарамо баш то предузеће!
Pogledajte prilog 176131
Budući da se za gotovo pola veka cifra gradova sa metro sistemom uvećala četiri puta, biće dobro ako bude i dvestoti.
Da se metro u Beogradu izgradio pre 140 godina kada je prvi put pomenut u planskim dokumentima, bio bi drugi ili treći na svetu.Budući da se za gotovo pola veka cifra gradova sa metro sistemom uvećala četiri puta, biće dobro ako bude i dvestoti.
Od svega ovoga je do danas realizovan samo ugovor o izgradnji depoa, i to sa zakašnjenjem od godinu i po dana. Niko krupno ka naprdnjak ne laže.Da podsetimo na datume
Pogledajte prilog 176713
Kada je potpisan ugovor o izgradnji depoa?Od svega ovoga je do danas realizovan samo ugovor o izgradnji depoa, i to sa zakašnjenjem od godinu i po dana. Niko krupno ka naprdnjak ne laže.
Kada je potpisan ugovor o izgradnji depoa?
Obrenovići su prvi planirali izgradnju neke vrste metroa, 10 godina pre nego što je Beograd dobio i prvi tramvaj. Ta linija bi povezivala savsko pristanište, Knežev Spomenik i dokove na Vilinim Vodama. Da je izgrađen do kraja devete decenije 19. veka, bio bi to drugi metro sistem na svetu, odmah posle londonskog tjuba.Ех, камо среће да су још Обреновићи направили неко парче, макар са рударским вагонетима, од Великог пијаца до Кнежевог споменика, па да можемо да кажемо да "Имамо метро"! - живот би нам био лакши до данас.
Ti sistemi (mislim na kraj 19. veka) po tehničkim karakteristikama bi bili smešni u odnosnu na današnje potrebe, odnosno poprilično beskorisni za neki sistem. Isto kao M1 u Budimpešti koja ima kapacitet tramvajaSa kompanijom PowerChina potpisan Ugovorni sporazum za projektovanje i izgradnju metro-depoa vredan 200 mil EUR
Sa kompanijom PowerChina potpisan Ugovorni sporazum za projektovanje i izgradnju metro-depoa vredan 200 mil EURwww.ekapija.com
Obrenovići su prvi planirali izgradnju neke vrste metroa, 10 godina pre nego što je Beograd dobio i prvi tramvaj. Ta linija bi povezivala savsko pristanište, Knežev Spomenik i dokove na Vilinim Vodama. Da je izgrađen do kraja devete decenije 19. veka, bio bi to drugi metro sistem na svetu, odmah posle londonskog tjuba.
Kako si duhovito primetio u jednom svom postu, hipotetički je čak i Karađorđe mogao da izgradi metro nakon prvog oslobođenja Beograda od Turaka 1807. Otvoreni iskop, plitke stanice, drvene šine, vagoni sa konjskom vučom, pošto su parne lokomotive tada još uvek bile eksperimentalne čak i u Britaniji. Sva ostala tehnologija je već bila dostupna, ali potražnje za tim vidom prevoza tada još ni izdaleka nije bilo. Zadnjih pola veka je ima itekako.
Imala ga je u vreme kada je otvorena, ili ga ima i dan-danas? Ta linija koristi standardni kolosek 1435 mm, kao i mnogo noviji delovi Budimepštanskog Metroa koji su sagrađeni u 20. i 21. veku.Isto kao M1 u Budimpešti koja ima kapacitet tramvaja
Mali grad tada nije opravdavao primenu takvog rešenja, pri čemu je imao veću kilometražu tramvaja i železnice na 100.000 stanovnika nego danas. Uz to Zemun je zapravo izgubio prugu, budući da je ostala deonica samo u zoni nove stanice izgrađene na obodu urbane celine.Sa kompanijom PowerChina potpisan Ugovorni sporazum za projektovanje i izgradnju metro-depoa vredan 200 mil EUR
Sa kompanijom PowerChina potpisan Ugovorni sporazum za projektovanje i izgradnju metro-depoa vredan 200 mil EURwww.ekapija.com
Obrenovići su prvi planirali izgradnju neke vrste metroa, 10 godina pre nego što je Beograd dobio i prvi tramvaj. Ta linija bi povezivala savsko pristanište, Knežev Spomenik i dokove na Vilinim Vodama. Da je izgrađen do kraja devete decenije 19. veka, bio bi to drugi metro sistem na svetu, odmah posle londonskog tjuba.
Kako si duhovito primetio u jednom svom postu, hipotetički je čak i Karađorđe mogao da izgradi metro nakon prvog oslobođenja Beograda od Turaka 1807. Otvoreni iskop, plitke stanice, drvene šine, vagoni sa konjskom vučom, pošto su parne lokomotive tada još uvek bile eksperimentalne čak i u Britaniji. Sva ostala tehnologija je već bila dostupna, ali potražnje za tim vidom prevoza tada još ni izdaleka nije bilo. Zadnjih pola veka je ima itekako.
Ti sistemi (mislim na kraj 19. veka) po tehničkim karakteristikama bi bili smešni u odnosnu na današnje potrebe, odnosno poprilično beskorisni za neki sistem. Isto kao M1 u Budimpešti koja ima kapacitet tramvaja
Imala ga je u vreme kada je otvorena, ili ga ima i dan-danas? Ta linija koristi standardni kolosek 1435 mm, kao i mnogo noviji delovi Budimepštanskog Metroa koji su sagrađeni u 20. i 21. veku.
Da li je onda stara M1 u Budimpešti "pravi" metro, ili neki podzemni tramvaj/laka železnica? Potražio sam malo njene snimke na Jutjubu, vozni park stvarno liči na tramvajski, i sedišta su postavljena po dva uz prozore kao u tramvaju/autobusu, a ne bočno duž celog vagona kao u jedinom metrou kojim sam se ja vozio.Није све у ширини колосека. На Сахалину су до скоро ишли возови на колосеку 1050 мм који су већег профила од возова који иду на иберијском колосеку 1600 мм.
Treci metro na svetu je ovaj u Budimpesti.Sa kompanijom PowerChina potpisan Ugovorni sporazum za projektovanje i izgradnju metro-depoa vredan 200 mil EUR
Sa kompanijom PowerChina potpisan Ugovorni sporazum za projektovanje i izgradnju metro-depoa vredan 200 mil EURwww.ekapija.com
Obrenovići su prvi planirali izgradnju neke vrste metroa, 10 godina pre nego što je Beograd dobio i prvi tramvaj. Ta linija bi povezivala savsko pristanište, Knežev Spomenik i dokove na Vilinim Vodama. Da je izgrađen do kraja devete decenije 19. veka, bio bi to drugi metro sistem na svetu, odmah posle londonskog tjuba.
Da smo mi ovako nešto sagradili 1880-tih između Savskog Pristaništa i Vilinih Voda kako je planirano, sa depoom u okviru novoosnovane glavne železničke stanice u Savskom Amfiteatru, posle 1918. bi po potrebi linija samo mogla da se produži do Banovog Brda na jugu, odnosno Karaburme na istoku, tada su to otprilike bile krajnje granice naseljenosti Beograda. Kasnije je na red moglo doći i Mirijevo i južna Čukarica koja se potpuno urbanizovala tek u socijalističkom periodu.Treci metro na svetu je ovaj u Budimpesti.
Radi se o pravom metrou.